Kuunnelkaa!

Red Baron

Jotkut nuoremman polven hopparit eivät ehkä tiedä, että nykypäivän rap (ja muu hip hop -tyylinen musiikki) tehdään poikkeuksetta samplejen avulla. Taustat eivät siis ole artistien omia tuotoksia, vaan paloja vanhoista soul-, jazz- funk- ja r&b- klassikoista. Suosittelen lämpimästi näiden vanhojen biisien kuuntelemista - musiikkia oppii kuuntelemaan ihan eri tavalla ja voi löytää vaikka mitä hyviä uusia biisejä. Eminemin fanit, kuunnelkaapa vaikka Labi Siffren "I Got The". Monista tämäkin biisi voisi kuulostaa tutulta: Club Nouveau - Why You Treat Me So Bad. Esimerkkejä löytyy tuhansia. Kuunnelkaa ja oppikaa samalla hip hopin historiaa!

6

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eazy-killa

joo tiiän et niit o monii kaiken maailman cover biisei mut on ne silti iha hyvii (ja loistavii) pistäs lista nii kuuntelen ne nää alku peräset

• Ken Kaniff

mä tiedän tarpeeksi mulla on vanhoja levyjä.mä tiedän esim dr.drestä tarpeeksi.jos mä haluan tietää jostain artistista mä otan selvää ja dre kiinostaa mua siitä mä oon ottanut tarpeeksi selvää..noin yksinkertaista..

• g'sah

Ei tule räppitietäjäksi edelleenkään, vaikka kuinka väittäisit!

• LTjbuk

Voiko edes ärsyttävämpää otsikkoa olla meidän räp profeetallamme.(MÄ TIEDÄN TARPEEKSI)voi herranjumala APUA!!ota jo se pääsi pois sieltä perseestä!kukaan täysjärkinen ei enää ota vakavissaan mitään sun juttujas!Joten ehdotankin nimimerkin vaihtoa sulle..joku freddie mercury ois ihan hyvä,sopis hyvin sarjaan.Mitenkään taas tämän äijän tuotoksia vähätellen.Kato kyl kaikki sit taas tunnistaa sut,ku et osaa puhua ku yhest asiast.kukkakeppikukkakeppikukkakeppikukkakeppikukkakeppiVITUTTAAKOVATIPÄÄ??

• Chompper

Hyvä esimerkki on Nas -The Message. Moni pitää sitä Nasin biittinä ja sen keksintönä, vaikka biitti juontaa juurensa rockbiisistä 70 luvulta. Ja sitä biittiä on nyt kierrätetty sit missä milloinki. Hyvä biisi tosin toi Nasin versio siis.

• fdas

Kuka artisti mahtaa olla sen alkuperäisen takana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe