Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En pärjää poikaystäväni entiselle säädölle

tralalalaa

Eli ongelmani on seuraava: olen seurustellut nyt kaksi vuotta erään pojan kanssa. Hän oli kuitenkin hypännyt suhteeseen aika pian edellisen säätönsä loppumisesta. Tämä edellinen oli ilmeisesti hänen ensirakkautensa ja satutti poikaystävääni "hylkäämällä" tämän laittamalla kaverinsa ilmoittaamaan poikaystävälleni, että heidän juttunsa on ohi. Poikaystäväni on edelleen katkera tälle tytölle ja luulen, että hänen tunteensa tätä kohtaan ovat syvemmät kuin minua, johtuen osaksi tästä traagisesta lopusta. Olen yrittänyt olla poikaystävälleni niin hyvä kuin mahdollista, ja sattuu katsoa, kuinka hän haikailee jonkun perään, joka kohteli häntä niin huonosti. Välillä tuntuu, että hän vain tyytyy minuun, kun ei saanut tätä toistakaan.

Luuletteko että poikaystäväni ikinä unohtaa tätä parin kuukauden säätöään? Onko kellään muulla vastaavaa?

5

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niilo näkki

      Vähän sama tilanne minullakin.
      Olin korviani myöten rakastunut, kunnes minut jätettiin tekstiviestillä
      vajaan 2kk seurustelun jälkeen.
      Löysin n. 3kk kuluttua uuden naisen, ja kyllä on sanottava että ei tämän uuden/
      nykyisen kanssa samanlaista tunnemyrskyä ole ollut, kuin mitä oli
      exän kanssa.
      Tilanne ei kuitenkaan ole niin, että tyydyn nykyiseen, kun en saanut sitä
      toista, rakastan nykyistä naistani.

      Minulle oli helpotus että tapasin sattumalta exän myöhemmin, ja saatiin
      puhua eroasiat selväks, ja se auttoi unohtamaan tämän "parin kuukauden säädön"
      (tai eihän se koskaan täysin unohdu)

    • ERBELI

      Ehkä hän on edelleen kiinni exässään ja sinä olet vähän kuin korvike, hyvä korvike, muttet exän veroinen.

      Tuo suhde ei tule kantamaan pitkälle. Asia vaivaa sinua pitkään, vaikka hän sanoisikin, että "tykkää" tai "rakastaa" sinua.

      Olet nro. 2.

    • tsautsaiyss

      tollaset jutut, joissa ei pääse puhumaan asioista jää usein kaivelee hemmetin pitkiks ajoiks.. vaikka itse noissa tilanteissa tiesin kyl et parempi erota.

    • Kesken jäänyt suhde

      saattaa tulla mukaan liian nopeasti solmittuun uuteen suhteeseen.

    • elämäs yllättää

      Olen samaa mieltä, että käsittelemätön ero seuraa uuten suhteeseen.
      Sanoisin sinulle kuitenkin (jos vielä olette yhdessä), että uusi suhde ei ole kilpailua vanhan kanssa vaan sinun pitää uskoa itseesi ja katsoa eteenpäin. Uusi suhde on aina uusi, ja pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos tuntuu että et ole hänelle tärkein niin jätä ja mene eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe