Minkälainen katse?

likinäkö apua

Koukuttaa miehen ? Että haluaa tulla naiselle itseään tykö :D

115

1938

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein tehtynä

      Ihan tavallinen silmäkontakti, hymyllä.

    • ujo mies

      Semmoinen hellä eikä tylyttävä.

    • koukku per mato

      Kantsii katsoa, millaista miestä aikoo koukuttaa, vapaata vai varattua.
      Ettei käy niin, että se jo varattu mies koukuttaakin sua vain itsekkäistä syistä.

    • lifemocker

      ei se katse vaan se, mitä sä sanot sille!

      • Citynainen

        Ainoastaan puhe merkitsee. Katseet voi tulkita väärin.


      • kutsu/seis!

        Kyllä se homma katseesta lähtee.Sillä voi tehdä nainen tiettäväksi ettei ole tervetullut tai vihreä valo palaa.Ensin katse-sitten hyväksyntä/hyllytys ja sen mukaan katsot menetkö juttusille.


      • lifemocker
        kutsu/seis! kirjoitti:

        Kyllä se homma katseesta lähtee.Sillä voi tehdä nainen tiettäväksi ettei ole tervetullut tai vihreä valo palaa.Ensin katse-sitten hyväksyntä/hyllytys ja sen mukaan katsot menetkö juttusille.

        ainut vaan ettei miehillä ole mitään havaintoja MIKÄ hemmetin katse tarkoittaa mitäkin. ne kun eivät tarkoita yhtään mitään.

        tällä vuosituhannella kommunikoidaan PUHUMALLA


      • Kutsu silmillä
        lifemocker kirjoitti:

        ainut vaan ettei miehillä ole mitään havaintoja MIKÄ hemmetin katse tarkoittaa mitäkin. ne kun eivät tarkoita yhtään mitään.

        tällä vuosituhannella kommunikoidaan PUHUMALLA

        Sä et osaa tulkita kasvoja ja ilmeitä? Joillakin on tätä ns kasvojen tunnistamsen sokeutta.


      • lifemocker
        Kutsu silmillä kirjoitti:

        Sä et osaa tulkita kasvoja ja ilmeitä? Joillakin on tätä ns kasvojen tunnistamsen sokeutta.

        ilmeily EI OLE VIESTIMISTÄ.

        vai ilmeiletsä töissäkin tai kaupassa tms asioidessa etkä puhu kellekkään mitään?


      • mies puskasta
        lifemocker kirjoitti:

        ilmeily EI OLE VIESTIMISTÄ.

        vai ilmeiletsä töissäkin tai kaupassa tms asioidessa etkä puhu kellekkään mitään?

        Ilmeily on viestimistä. Se, että sinä et osaa lukea ilmeitä, ei tarkoita sitä ettei kukaan muukaan osaa.

        Minun "menestykseni" naisten kanssa johtuu juuri siitä, että osaan lukea ilmeistä sen kuka on kiinnostunut minusta ja kuka ei. Myös silloin kun sitä kovasti yritetään salata minulta ja muilta, erityisesti silloin. Enemmän kuin ilmeitä, kannattaa kiinnittää huomiota silmiin. Silmät ei ikinä valehtele. Sanat valehtelee paljon enemmän kuin silmät ja ilmeet.


      • lifemocker
        mies puskasta kirjoitti:

        Ilmeily on viestimistä. Se, että sinä et osaa lukea ilmeitä, ei tarkoita sitä ettei kukaan muukaan osaa.

        Minun "menestykseni" naisten kanssa johtuu juuri siitä, että osaan lukea ilmeistä sen kuka on kiinnostunut minusta ja kuka ei. Myös silloin kun sitä kovasti yritetään salata minulta ja muilta, erityisesti silloin. Enemmän kuin ilmeitä, kannattaa kiinnittää huomiota silmiin. Silmät ei ikinä valehtele. Sanat valehtelee paljon enemmän kuin silmät ja ilmeet.

        ilmeily ei kerro mitä sinä todellisuudessa ajat takaa. piste.


      • mies puskasta
        lifemocker kirjoitti:

        ilmeily ei kerro mitä sinä todellisuudessa ajat takaa. piste.

        Nimenomaan ilmeet kertoo kaiken. Pitää vaan olla nopea havainnoissaan. Ne todellisuuden kertovat ilmeet eivät usein kestä kuin murto-osan sekunnissa.

        Omalla ilmeilylläni pystyn helposti viestimään kiinnostavalle naiselle kiinnostukseni. Ei ole vielä kenellekään jäänyt epäselväksi. Omalla ilmeilylläni pystyn myös, halutessani niin, johtamaan harhaan.

        Mutta ehkä minä olen vaan outo mies, kenelle sanat ja teot ei merkitse läheskään niin paljon kuin katseet ja ilmeet. Sanoja ja tekoja voi harjoitella, spontaaneja reaktioita ei.


      • lifemocker
        mies puskasta kirjoitti:

        Nimenomaan ilmeet kertoo kaiken. Pitää vaan olla nopea havainnoissaan. Ne todellisuuden kertovat ilmeet eivät usein kestä kuin murto-osan sekunnissa.

        Omalla ilmeilylläni pystyn helposti viestimään kiinnostavalle naiselle kiinnostukseni. Ei ole vielä kenellekään jäänyt epäselväksi. Omalla ilmeilylläni pystyn myös, halutessani niin, johtamaan harhaan.

        Mutta ehkä minä olen vaan outo mies, kenelle sanat ja teot ei merkitse läheskään niin paljon kuin katseet ja ilmeet. Sanoja ja tekoja voi harjoitella, spontaaneja reaktioita ei.

        nuo jutut on ihan pelleilyä. jos kommunikointi taidot ovat tuota luokkaa, ettei voi puhua toiselle niin saa mun puolesta ilmeillä peilille, siellä on ainut tyyppi joka sinua tällöin ymmärtää


      • mies puskasta
        lifemocker kirjoitti:

        nuo jutut on ihan pelleilyä. jos kommunikointi taidot ovat tuota luokkaa, ettei voi puhua toiselle niin saa mun puolesta ilmeillä peilille, siellä on ainut tyyppi joka sinua tällöin ymmärtää

        Ei ole pelleilyä. Ihmiset sanoo ja tekee paljon kaikkea mitä eivät tarkoita. Tekevät ja sanovat siksi, että haluavat teoillaan ja sanoillaan viestiä itsestään totuutta vastaamattoman mielikuvan. Ja usein onnistuvatkin siinä, koska on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät näe katseita ja ilmeitä, mitkä vievät sinne sanojen ja tekojen taakse.

        Ihmisten ymmärryksessä on yksi iso ongelma. Suurin osa yrittää kovasti ymmärtää muita, mutta eivät ymmärrä lähintä lähimmäistäkään. Jos itseään ymmärrä, ei ole pienintäkään mahdollisuutta ymmärtää muita tai tulkita toista ilmeistä ja katseista. Silloin jää jäljelle sanat ja teot, mihin lopulta joutuu aina pettymään.


      • lifemocker
        mies puskasta kirjoitti:

        Ei ole pelleilyä. Ihmiset sanoo ja tekee paljon kaikkea mitä eivät tarkoita. Tekevät ja sanovat siksi, että haluavat teoillaan ja sanoillaan viestiä itsestään totuutta vastaamattoman mielikuvan. Ja usein onnistuvatkin siinä, koska on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät näe katseita ja ilmeitä, mitkä vievät sinne sanojen ja tekojen taakse.

        Ihmisten ymmärryksessä on yksi iso ongelma. Suurin osa yrittää kovasti ymmärtää muita, mutta eivät ymmärrä lähintä lähimmäistäkään. Jos itseään ymmärrä, ei ole pienintäkään mahdollisuutta ymmärtää muita tai tulkita toista ilmeistä ja katseista. Silloin jää jäljelle sanat ja teot, mihin lopulta joutuu aina pettymään.

        siksi sitä yleensä TUTUSTUTAAN ihmiseen niin näkee minkälainen tyyppi tämä oikeasti on! ;)

        itse en ainakaan luota kehenkään suoraan.


      • mies puskasta
        lifemocker kirjoitti:

        siksi sitä yleensä TUTUSTUTAAN ihmiseen niin näkee minkälainen tyyppi tämä oikeasti on! ;)

        itse en ainakaan luota kehenkään suoraan.

        Kannattaisi nyt ainakin itseensä luottaa.

        Etkö muka näe heti keneen haluat tutustua ja kenen ei? Minä näen, olen aina nähnyt. Ja minä luotan aina siihen, että ihmiset on ihmisiä. Ei tule yllätyksiä eikä pettymyksiä. Siinä on tosin käynyt niin, että tiedän jo ennen alkua minkälaista elämäni olisi yhden tai toisen kanssa. Mielenkiintoani tutustua paremmin ei ole helppo herättää. Mutta parasta siinä on silti se, ettei viha minussa ei pääse syntymään. Mikä taas on huonompi juttu, joissakin muissa se synnyttää vihan mikä ei meinaa laantua. Mutta se on taas niiden muiden ongelma, ei minun.

        Eipä tässä muuta kuin toivottavasti muistat sanani kun koet tulleensa petetyksi sanoilla ja teoilla. Ehkä alat kiinnittämään huomiota siihen mihin olisi pitänyt kiinnittää huomiota jo alunperinkin. Tai sitten et, ja pelkästään katkeroidut.


      • Q_q-iiNnostunut
        mies puskasta kirjoitti:

        Kannattaisi nyt ainakin itseensä luottaa.

        Etkö muka näe heti keneen haluat tutustua ja kenen ei? Minä näen, olen aina nähnyt. Ja minä luotan aina siihen, että ihmiset on ihmisiä. Ei tule yllätyksiä eikä pettymyksiä. Siinä on tosin käynyt niin, että tiedän jo ennen alkua minkälaista elämäni olisi yhden tai toisen kanssa. Mielenkiintoani tutustua paremmin ei ole helppo herättää. Mutta parasta siinä on silti se, ettei viha minussa ei pääse syntymään. Mikä taas on huonompi juttu, joissakin muissa se synnyttää vihan mikä ei meinaa laantua. Mutta se on taas niiden muiden ongelma, ei minun.

        Eipä tässä muuta kuin toivottavasti muistat sanani kun koet tulleensa petetyksi sanoilla ja teoilla. Ehkä alat kiinnittämään huomiota siihen mihin olisi pitänyt kiinnittää huomiota jo alunperinkin. Tai sitten et, ja pelkästään katkeroidut.

        Letku ?


      • lifemocker
        mies puskasta kirjoitti:

        Kannattaisi nyt ainakin itseensä luottaa.

        Etkö muka näe heti keneen haluat tutustua ja kenen ei? Minä näen, olen aina nähnyt. Ja minä luotan aina siihen, että ihmiset on ihmisiä. Ei tule yllätyksiä eikä pettymyksiä. Siinä on tosin käynyt niin, että tiedän jo ennen alkua minkälaista elämäni olisi yhden tai toisen kanssa. Mielenkiintoani tutustua paremmin ei ole helppo herättää. Mutta parasta siinä on silti se, ettei viha minussa ei pääse syntymään. Mikä taas on huonompi juttu, joissakin muissa se synnyttää vihan mikä ei meinaa laantua. Mutta se on taas niiden muiden ongelma, ei minun.

        Eipä tässä muuta kuin toivottavasti muistat sanani kun koet tulleensa petetyksi sanoilla ja teoilla. Ehkä alat kiinnittämään huomiota siihen mihin olisi pitänyt kiinnittää huomiota jo alunperinkin. Tai sitten et, ja pelkästään katkeroidut.

        kyllä mä näen kenestä kiinnostun ja yleensä menen juttelemaan tälle tytölle!

        en mä jätä mitään ilmeitten varaan, enkä ala tulkitsemaan kenenkään muittenkaan ilmeitä. mä olen sellainen ihminen, että vain puhe toimii. jos joku haluaa leikkiä niin leikkikööt itsekseen, aikuisten ihmisten pitäisi pystyä asiat hoitamaan aikuismaisesti, niin, ettei epäilyksille jää varaa!

        ei tässä nyt kauheasti voi katkeroitua kun viimeisimmät 2 tyttöä kenet olen halunnut niin olen saanut ja heidän kanssaan suhteeseen päätynyt. tälläkin hetkellä ;)


      • aamen.
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä mä näen kenestä kiinnostun ja yleensä menen juttelemaan tälle tytölle!

        en mä jätä mitään ilmeitten varaan, enkä ala tulkitsemaan kenenkään muittenkaan ilmeitä. mä olen sellainen ihminen, että vain puhe toimii. jos joku haluaa leikkiä niin leikkikööt itsekseen, aikuisten ihmisten pitäisi pystyä asiat hoitamaan aikuismaisesti, niin, ettei epäilyksille jää varaa!

        ei tässä nyt kauheasti voi katkeroitua kun viimeisimmät 2 tyttöä kenet olen halunnut niin olen saanut ja heidän kanssaan suhteeseen päätynyt. tälläkin hetkellä ;)

        kyllä mä näen kenestä kiinnostun ja yleensä menen juttelemaan tälle tytölle!

        Luoja varjelkoon kaikkia tyttöjä tuolta kohtalolta.


      • lifemocker
        aamen. kirjoitti:

        kyllä mä näen kenestä kiinnostun ja yleensä menen juttelemaan tälle tytölle!

        Luoja varjelkoon kaikkia tyttöjä tuolta kohtalolta.

        ei tarvii varjella kun varattu olen ;)


      • höpöhöpö!!!
        lifemocker kirjoitti:

        ei tarvii varjella kun varattu olen ;)

        no kyllä et takuulla ole varattu! Lopeta se pskan jauhaminen!


      • lifemocker
        Citynainen kirjoitti:

        Ainoastaan puhe merkitsee. Katseet voi tulkita väärin.

        näin


      • lifemocker
        höpöhöpö!!! kirjoitti:

        no kyllä et takuulla ole varattu! Lopeta se pskan jauhaminen!

        voit toki uskotella itsellesi ihan mitä haluat, ei ole multa pois ;)


    • ojos de Che

      Näytä katseen ohella kylttiä, jossa lukee: ILMAISTA PILUA

      • man in bar

        En ole ap mutta tuskin nyt sellaisesta naisesta on kyse.Siinähän kysytään meiltä miehiltä että minkalaiseen katseeseen jää koukkuun-eikä tavaran markkinoinnista.Sulla on väärä käsitys.Menen sellaisen naisen lähelle jonka katse kutsuu ja on hieman huumoria silmissä.


      • lifemocker
        man in bar kirjoitti:

        En ole ap mutta tuskin nyt sellaisesta naisesta on kyse.Siinähän kysytään meiltä miehiltä että minkalaiseen katseeseen jää koukkuun-eikä tavaran markkinoinnista.Sulla on väärä käsitys.Menen sellaisen naisen lähelle jonka katse kutsuu ja on hieman huumoria silmissä.

        katseet eivät kerro yhtään mitään. eikä katse ole aloite.

        jos ei osaa ämmä suutaan avata niin siinähän vilkuilee koko loppuelämänsä, se kun ei mitään kommunikointia ole!


      • cat eyes see
        lifemocker kirjoitti:

        katseet eivät kerro yhtään mitään. eikä katse ole aloite.

        jos ei osaa ämmä suutaan avata niin siinähän vilkuilee koko loppuelämänsä, se kun ei mitään kommunikointia ole!

        Lifemocker-sä et ole todellakaan perillä naisista :) Kyllä me naiset vaan haetaan katsekontaktia ja teemme samalla pika-analyysiä miehen statuksesta.Sinä luultavasti vaan et tajua tätä päivänselvää asiaa.Ps ethän matki vastauksessasi !


      • lifemocker
        cat eyes see kirjoitti:

        Lifemocker-sä et ole todellakaan perillä naisista :) Kyllä me naiset vaan haetaan katsekontaktia ja teemme samalla pika-analyysiä miehen statuksesta.Sinä luultavasti vaan et tajua tätä päivänselvää asiaa.Ps ethän matki vastauksessasi !

        olen perillä naisista. katse vaan KUN EI OLE ALOITE, eikä sitä voi tulkita ymmärrettävästi. ihmiset katsos kun EIVÄT OLE ajatustenlukijoita!

        MILLÄÄN muulla tavalla kun sinä et saa itseäsi ymmärretyksi KUIN PUHUMALLA.

        meneppä jonnekkin kauppaan tuijottelemaan myyjiä niin katsotaan saatko haluamasi tuotteen!


      • Lue Tuo!
        lifemocker kirjoitti:

        olen perillä naisista. katse vaan KUN EI OLE ALOITE, eikä sitä voi tulkita ymmärrettävästi. ihmiset katsos kun EIVÄT OLE ajatustenlukijoita!

        MILLÄÄN muulla tavalla kun sinä et saa itseäsi ymmärretyksi KUIN PUHUMALLA.

        meneppä jonnekkin kauppaan tuijottelemaan myyjiä niin katsotaan saatko haluamasi tuotteen!

        -Etenkin laadulliset ja usein myös määrälliset poikkeavuudet sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja ei-kielellisessä viestinnässä ovat ominaisia aspergereille

        -Aspergerit havainnoivat muita vähemmän kanssaihmisten sanatonta viestintää, koska he keskittyvät puhetilanteessa ennen kaikkea kuuntelemiseen. Aspergerit joutuvat tyypillisesti ponnistelemaan valtaväestöä enemmän suoriutuakseen keskustelutilanteista, minkä vuoksi monet keskittyvät yksinomaan puheen asiasisällön vastaanottamiseen ja tuottamiseen. Jotkut pystyvät poimimaan muiden ihmisten puheesta myös äänensävyjä.

        -Monet aspergerit viestivätkin mieluiten kirjallisesti, joten sähköpostin ja internetin yleistyminen on merkinnyt suurta edistysaskelta.

        -Osa aspergereista näyttäisi katsovan puhekumppaniaan, muttei yksikanavaisuutensa vuoksi näe häntä lainkaan, koska huomio on keskittynyt puheen tuottamiseen ja vastaanottamiseen. Tämä johtaa usein siihen, ettei aspergeri havaitse puhekumppaninsa sanatonta viestintää eikä kykene reagoimaan siihen asianmukaisesti.

        -Aspergereille on tyypillistä, että he koettavat pitäytyä mahdollisimman tarkoin siinä, mitä muut henkilöt sanovat ilman että lähtisivät arvuuttelemaan, tarkoittiko puhuja sittenkin jotain muuta kuin sanoi. Tämä ominaisuus saattaa johtaa vaikeuksiin lukea rivien välistä

        -Aspergerin syndroomalle tyypillinen omiin oloihinsa vetäytyminen ei kuitenkaan johdu kaikissa tapauksissa siitä, että yksilö olisi introvertti, vaan taustalla on usein myös kommunikaatiotilanteiden neurologinen kuormittavuus tai muut kommunikaatioon liittyvät ongelmat. Kasvokkain tapahtuva kommunikointi aiheuttaa aspergereille yleensä huomattavasti enemmän kuormitusta kuin valtaväestön edustajille

        JNEJNE
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspergerin_oireyhtymä


    • dfbdgj

      Itselleni katseessa tärkeintä on se että se on selvästi toistuvaa vilkuilua. Haluan olla varma että nainen on oikeasti kiinnostunut ennen kuin lähestyn häntä. Sen tähden sitä katsekontaktia ei voi tehdä liian selvästi. Kannattaa mielummin vaikka tuijottaa, kuin pelätä sitä että flirttialenko nyt liian avoimesti. Hymy on myös kiva lisä.

      • Citynainen

        Näin on. Pitkä katse kertoo kiinnostuksen. Merkittävä katse tulee aina silloin kun kovasti uhoaa. Taakse vielä kerran vilkaisu on tärkeä mutta sitä tekee myös varatut ihmiset joten sillä ei ole markkina-arvoa.
        Ei voi hymyillä jos on oikeasti kiinnostunut ja tosissaan. Silmänisku on kiva.

        Ohi kävely ilman katsetta on viesti ettei ole kiinnostunut.


      • lifemocker
        Citynainen kirjoitti:

        Näin on. Pitkä katse kertoo kiinnostuksen. Merkittävä katse tulee aina silloin kun kovasti uhoaa. Taakse vielä kerran vilkaisu on tärkeä mutta sitä tekee myös varatut ihmiset joten sillä ei ole markkina-arvoa.
        Ei voi hymyillä jos on oikeasti kiinnostunut ja tosissaan. Silmänisku on kiva.

        Ohi kävely ilman katsetta on viesti ettei ole kiinnostunut.

        väärin. katse ei kerro yhtään mitään. eihän sitä edes tiedä ketä kukakin katsoo. saatikka edes huomaako sitä jos joku katsoo sinua.


      • cissi~
        lifemocker kirjoitti:

        väärin. katse ei kerro yhtään mitään. eihän sitä edes tiedä ketä kukakin katsoo. saatikka edes huomaako sitä jos joku katsoo sinua.

        Naiset kyllä huomaavat miesten katseet vaikka eivät ole huomaavinaan. Kuten sanotaan, sivistystä ei ole se, ettei ruokaa syliinsä, vaan se ettei ole huomaavinaan kun joku niin tekee.

        Miehet pitävät yleensä katsomista (itselleen) hyvinkin tärkeänä, jopa siihen määrään että vaivaannuttavat tuijottamansa naisen. On ristiriitaista ajatella että katse ei olisi viesti. Se mitä mies katsoo ja miten katsoo (ja luuleeko, ettei sitä muka huomata) viestii naiselle paljon.


      • lifemocker
        cissi~ kirjoitti:

        Naiset kyllä huomaavat miesten katseet vaikka eivät ole huomaavinaan. Kuten sanotaan, sivistystä ei ole se, ettei ruokaa syliinsä, vaan se ettei ole huomaavinaan kun joku niin tekee.

        Miehet pitävät yleensä katsomista (itselleen) hyvinkin tärkeänä, jopa siihen määrään että vaivaannuttavat tuijottamansa naisen. On ristiriitaista ajatella että katse ei olisi viesti. Se mitä mies katsoo ja miten katsoo (ja luuleeko, ettei sitä muka huomata) viestii naiselle paljon.

        aika omahyväistä ajatella, että kaikki katseet tarkoittavat, että henkilö muka olisi sinusta milläänlailla kiinnostunut!

        itse ainakin katson naisia ihan samalla tavalla olin sitten varattu tai en. eikä se tarkoita yhtään mitään.


      • Ole jo hiljaaaaa
        lifemocker kirjoitti:

        aika omahyväistä ajatella, että kaikki katseet tarkoittavat, että henkilö muka olisi sinusta milläänlailla kiinnostunut!

        itse ainakin katson naisia ihan samalla tavalla olin sitten varattu tai en. eikä se tarkoita yhtään mitään.

        Etkö todellakaan tajua että ilmeet,eleet ja puhe on kommunikointia siinä missä kosketus myös?? Kyllä olet hölmö jos et oikeasti tuota YMMÄRRÄ! Et todellakaan voi alkaa yleistämään YHTÄÄN MITÄÄN, jos et itse ymmärrä sanatonta viestintää..


      • cissi~
        lifemocker kirjoitti:

        aika omahyväistä ajatella, että kaikki katseet tarkoittavat, että henkilö muka olisi sinusta milläänlailla kiinnostunut!

        itse ainakin katson naisia ihan samalla tavalla olin sitten varattu tai en. eikä se tarkoita yhtään mitään.

        En väittänytkään, että kaikki katsojat olisivat katsotusta siinä mielessä kiinnostuneita kuin sinä tarkoitat (siis miten?). Vaikka onhan se vähän outoa katsella vaikka lintuja kiikareiden kanssa ja väittää, ettei ole linnuista kiinnostunut :) Toisen kiinteä katsominen ei vaan yksinkertaisesti ole hyvien tapojen mukaista, ellei tule vastakaikua. Katseella siis viestitään, molempiin suuntiin.

        Varmaan sinä katselet naisia joo samalla tavalla kaiken aikaa, mutta ei se että niin teet tarkoita vielä että se olisi toivottua, katsottavien hyväksymää tai kuuluisi hyviin tapoihin. Katse on pahimmillaan häirintää.


      • lifemocker
        Ole jo hiljaaaaa kirjoitti:

        Etkö todellakaan tajua että ilmeet,eleet ja puhe on kommunikointia siinä missä kosketus myös?? Kyllä olet hölmö jos et oikeasti tuota YMMÄRRÄ! Et todellakaan voi alkaa yleistämään YHTÄÄN MITÄÄN, jos et itse ymmärrä sanatonta viestintää..

        puhe on kommunikointia. Etkö todellakaan tajua että ilmeet,eleet EIVÄT ole kommunikointia?? Kyllä olet hölmö jos et oikeasti tuota YMMÄRRÄ! Et todellakaan voi alkaa yleistämään YHTÄÄN MITÄÄN, jos et itse ymmärrä viestintää..


      • lifemocker
        cissi~ kirjoitti:

        En väittänytkään, että kaikki katsojat olisivat katsotusta siinä mielessä kiinnostuneita kuin sinä tarkoitat (siis miten?). Vaikka onhan se vähän outoa katsella vaikka lintuja kiikareiden kanssa ja väittää, ettei ole linnuista kiinnostunut :) Toisen kiinteä katsominen ei vaan yksinkertaisesti ole hyvien tapojen mukaista, ellei tule vastakaikua. Katseella siis viestitään, molempiin suuntiin.

        Varmaan sinä katselet naisia joo samalla tavalla kaiken aikaa, mutta ei se että niin teet tarkoita vielä että se olisi toivottua, katsottavien hyväksymää tai kuuluisi hyviin tapoihin. Katse on pahimmillaan häirintää.

        eli ymmärrettävästi ET pysty ilmeilläsi viestimään, koska ilmeet TULKITAAN ja tulkintoja on aivan yhtä monta kuin on tulkitsijoita.

        vain puhumalla ihminen saa asiansa toisen tietoisuuteen ymmärrettävästi! ;)


      • Hajoa ittees
        lifemocker kirjoitti:

        puhe on kommunikointia. Etkö todellakaan tajua että ilmeet,eleet EIVÄT ole kommunikointia?? Kyllä olet hölmö jos et oikeasti tuota YMMÄRRÄ! Et todellakaan voi alkaa yleistämään YHTÄÄN MITÄÄN, jos et itse ymmärrä viestintää..

        Mene jo itseesi, katso peiliin jne, Kaikki muut tuntuvat ymmärtävän sanattoman viestinnän PAITSI SINÄ. Ihme typerys!


      • hajoa ittees!
        lifemocker kirjoitti:

        eli ymmärrettävästi ET pysty ilmeilläsi viestimään, koska ilmeet TULKITAAN ja tulkintoja on aivan yhtä monta kuin on tulkitsijoita.

        vain puhumalla ihminen saa asiansa toisen tietoisuuteen ymmärrettävästi! ;)

        Ei ole totta. Olet sinä kyllä yksinkertainen otus..=)))


      • lifemocker
        Hajoa ittees kirjoitti:

        Mene jo itseesi, katso peiliin jne, Kaikki muut tuntuvat ymmärtävän sanattoman viestinnän PAITSI SINÄ. Ihme typerys!

        väärin. ihmiset tykkäävät olettaa. oletus ei ole tietoa.

        he LUULEVAT tietävänsä mitä toinen ajattelee. tosiasiassa he eivät kuitenkaan VOI tietää tätä 100% varmuudella, koska kyseessä on heidän oma oletus.

        sanoista ei voi syntyä oletus-efektiä. sanat ymmärtävät kaikki, joten vain se voi olla oikeaa kommunikointia kun siitä ei voi olettaa mitään eli sitä ei voi ymmärtää väärin.


      • lifemocker
        hajoa ittees! kirjoitti:

        Ei ole totta. Olet sinä kyllä yksinkertainen otus..=)))

        väärin. sinä jos kuka tässä on yksinkertainen jos ei faktaa/totuutta ymmärrä ;)


      • heheheeee
        lifemocker kirjoitti:

        väärin. ihmiset tykkäävät olettaa. oletus ei ole tietoa.

        he LUULEVAT tietävänsä mitä toinen ajattelee. tosiasiassa he eivät kuitenkaan VOI tietää tätä 100% varmuudella, koska kyseessä on heidän oma oletus.

        sanoista ei voi syntyä oletus-efektiä. sanat ymmärtävät kaikki, joten vain se voi olla oikeaa kommunikointia kun siitä ei voi olettaa mitään eli sitä ei voi ymmärtää väärin.

        Voi lifemocker miten väärässä sinä olet TAAS KERRAN =D


      • cissi~
        lifemocker kirjoitti:

        eli ymmärrettävästi ET pysty ilmeilläsi viestimään, koska ilmeet TULKITAAN ja tulkintoja on aivan yhtä monta kuin on tulkitsijoita.

        vain puhumalla ihminen saa asiansa toisen tietoisuuteen ymmärrettävästi! ;)

        Pystyn oikein hyvin viestimään ilmeilläni. Jos joku tuijottaa liian kauan, rypistän kulmiani ja luon vihaisen katseen kyseiseen henkilöön. Yleensä tuijotus ei silloin jatku, vaan sanaton viesti menee perille. Ainoastaan kerran oli tilanne, että henkilö jatkoi mulkkaamistaan, jolloin sanoin, että tuijotuksesi häiritsee, lopeta se.

        Sitten kun katseella on saatu lupa lähestyä, voidaan alkaa keskustelu. Esim. baarissa nainen tasan tietoisesti välttelee katsomasta ketään silmiin, jos ei halua, että kukaan tulee tekemään tuttavuutta. Tämä välttely saa joskus hupaisiakin muotoja, kun toinen tulee baaritiskille ihan viereen seisomaan ja oikein työntää naamansa toisen kasvojen eteen. Silloin pitää vaan kääntyä kuin ei olisi huomaavinaan.

        Vähän vaikea aloittaa keskustelua, jos ei saa ensin katsekontaktia. Ilman katsekontaktia toisen on helppo teeskennellä, ettei kuule tai tajua että hänelle puhutaan. Katse on ensimmäinen viesti, ja ellei se menesty, jää muukin viestintä vähäiseksi.


      • huutonaurua
        lifemocker kirjoitti:

        väärin. sinä jos kuka tässä on yksinkertainen jos ei faktaa/totuutta ymmärrä ;)

        MUAHAHHAHAHAAAAA ='))


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        väärin. ihmiset tykkäävät olettaa. oletus ei ole tietoa.

        he LUULEVAT tietävänsä mitä toinen ajattelee. tosiasiassa he eivät kuitenkaan VOI tietää tätä 100% varmuudella, koska kyseessä on heidän oma oletus.

        sanoista ei voi syntyä oletus-efektiä. sanat ymmärtävät kaikki, joten vain se voi olla oikeaa kommunikointia kun siitä ei voi olettaa mitään eli sitä ei voi ymmärtää väärin.

        Oletus ei ole tietoa...ja sekö on tietoa, mitä joku sanoillaan sulle syöttää?

        Kammottavaa iskelmää, mutta kun kerran pidät sanoista ja vain sanoista, niin tuossa kuunneltavaa:

        http://www.youtube.com/watch?v=_dTJuF4WKLI


      • lifemocker
        heheheeee kirjoitti:

        Voi lifemocker miten väärässä sinä olet TAAS KERRAN =D

        en ole koskaan väärässä


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        Oletus ei ole tietoa...ja sekö on tietoa, mitä joku sanoillaan sulle syöttää?

        Kammottavaa iskelmää, mutta kun kerran pidät sanoista ja vain sanoista, niin tuossa kuunneltavaa:

        http://www.youtube.com/watch?v=_dTJuF4WKLI

        ilmeistä pitää PÄÄTELLÄ mitä toinen tarkoittaa.

        sanoista ei tarvitse päätellä, mutta järkeä tietenkin saa käyttää, kertooko toinen totta vai ei.

        mutta puhuminen ja kirjoittaminen nyt vain on viestintää. toki voit viestiä myös niillä savumerkeillä, mutta se jää sitten nähtäväksi kuka niitä OIKEIN ymmärtää! eli ei ole kovin fiksua toimintaa jättää moisen tulkinnan varaan että "toivottavasti tuo ihminen omaa samoja taitoja kuin minä", että niillä savumerkeillä voi itseään ymmärrettävästi ilmaista


      • lifemocker
        cissi~ kirjoitti:

        Pystyn oikein hyvin viestimään ilmeilläni. Jos joku tuijottaa liian kauan, rypistän kulmiani ja luon vihaisen katseen kyseiseen henkilöön. Yleensä tuijotus ei silloin jatku, vaan sanaton viesti menee perille. Ainoastaan kerran oli tilanne, että henkilö jatkoi mulkkaamistaan, jolloin sanoin, että tuijotuksesi häiritsee, lopeta se.

        Sitten kun katseella on saatu lupa lähestyä, voidaan alkaa keskustelu. Esim. baarissa nainen tasan tietoisesti välttelee katsomasta ketään silmiin, jos ei halua, että kukaan tulee tekemään tuttavuutta. Tämä välttely saa joskus hupaisiakin muotoja, kun toinen tulee baaritiskille ihan viereen seisomaan ja oikein työntää naamansa toisen kasvojen eteen. Silloin pitää vaan kääntyä kuin ei olisi huomaavinaan.

        Vähän vaikea aloittaa keskustelua, jos ei saa ensin katsekontaktia. Ilman katsekontaktia toisen on helppo teeskennellä, ettei kuule tai tajua että hänelle puhutaan. Katse on ensimmäinen viesti, ja ellei se menesty, jää muukin viestintä vähäiseksi.

        "Sitten kun katseella on saatu lupa lähestyä, voidaan alkaa keskustelu."

        edelleenkin tämä on toisen ihmisen tulkinnan varassa, meneekö viestisi perille. eli ei suoraa kommunikointia.

        "Ilman katsekontaktia toisen on helppo teeskennellä, ettei kuule tai tajua että hänelle puhutaan."

        katsekontaktin kanssakkin toinen saattaa vain kohauttaa olkiaan "jaa tuo katsoi minua" ja jatkaa iltaansa. et saanut viestiäsi perille.


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        ilmeistä pitää PÄÄTELLÄ mitä toinen tarkoittaa.

        sanoista ei tarvitse päätellä, mutta järkeä tietenkin saa käyttää, kertooko toinen totta vai ei.

        mutta puhuminen ja kirjoittaminen nyt vain on viestintää. toki voit viestiä myös niillä savumerkeillä, mutta se jää sitten nähtäväksi kuka niitä OIKEIN ymmärtää! eli ei ole kovin fiksua toimintaa jättää moisen tulkinnan varaan että "toivottavasti tuo ihminen omaa samoja taitoja kuin minä", että niillä savumerkeillä voi itseään ymmärrettävästi ilmaista

        Katseen ja eleiden ensisijaisuuden kieleen eli puheeseen nähden voi päätellä paitsi ihmisen evoluutiosta, myös ihmislapsen kehityksestä. Vauvalla ei ole puhekykyä apunaan, mutta vauvan sanattomat viestit ovat elintärkeitä. Sama toistuu ihmisen vanhetessa, sekundaarisemmat kyvyt katoavat ensin ja viimeisinä primaarimmat.


      • Hajoa ittees!!
        lifemocker kirjoitti:

        en ole koskaan väärässä

        Mene jo itseesi, katso peiliin jne, Kaikki muut tuntuvat ymmärtävän sanattoman viestinnän PAITSI SINÄ. Ihme typerys!


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        "Sitten kun katseella on saatu lupa lähestyä, voidaan alkaa keskustelu."

        edelleenkin tämä on toisen ihmisen tulkinnan varassa, meneekö viestisi perille. eli ei suoraa kommunikointia.

        "Ilman katsekontaktia toisen on helppo teeskennellä, ettei kuule tai tajua että hänelle puhutaan."

        katsekontaktin kanssakkin toinen saattaa vain kohauttaa olkiaan "jaa tuo katsoi minua" ja jatkaa iltaansa. et saanut viestiäsi perille.

        "katsekontaktin kanssakkin toinen saattaa vain kohauttaa olkiaan "jaa tuo katsoi minua" ja jatkaa iltaansa. et saanut viestiäsi perille."

        Päinvastoin tuossahan on viestitetty harvinaisen selvästi. On yritetty kontaktia, ja toinen on ilmaissut, että ei kiinnosta. Viestit kulkivat oikein hyvin.

        Olisi se aika luupäistä vielä sen jälkeen, kun toinen on kääntänyt kiinnostumattomana katseensa pois, tunkea juttusille. Näitäkin joskus on, mutta jatko ei ole menestystarina.


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        Katseen ja eleiden ensisijaisuuden kieleen eli puheeseen nähden voi päätellä paitsi ihmisen evoluutiosta, myös ihmislapsen kehityksestä. Vauvalla ei ole puhekykyä apunaan, mutta vauvan sanattomat viestit ovat elintärkeitä. Sama toistuu ihmisen vanhetessa, sekundaarisemmat kyvyt katoavat ensin ja viimeisinä primaarimmat.

        ei nyt liity millään tavalla siihen, miten ilmeily olisi muka parempi vaihtoehto KUN VOIT PUHUA, koska puhe on kuitenkin ymmärrettävämpää kuin se arvailu, mitä mikäkin ilme nyt SAATTAA tarkoittaa


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        "katsekontaktin kanssakkin toinen saattaa vain kohauttaa olkiaan "jaa tuo katsoi minua" ja jatkaa iltaansa. et saanut viestiäsi perille."

        Päinvastoin tuossahan on viestitetty harvinaisen selvästi. On yritetty kontaktia, ja toinen on ilmaissut, että ei kiinnosta. Viestit kulkivat oikein hyvin.

        Olisi se aika luupäistä vielä sen jälkeen, kun toinen on kääntänyt kiinnostumattomana katseensa pois, tunkea juttusille. Näitäkin joskus on, mutta jatko ei ole menestystarina.

        vain se on kontaktin ottamista, että menee juttelemaan toiselle.

        taidat olla nainen kun LUULET että se katse on aloite?

        ei se ole.

        se, kumpi avaa suunsa tekee aloitteen - ei se kuka ensimmäisena katsoo!


      • lifemocker
        Hajoa ittees!! kirjoitti:

        Mene jo itseesi, katso peiliin jne, Kaikki muut tuntuvat ymmärtävän sanattoman viestinnän PAITSI SINÄ. Ihme typerys!

        väärin, ihmiset vain olettavat, että tietävät mitä toinen tarkoittaa.

        ei se ole mitään viestintää/kommunikointia jos pitää arvailla ;)


      • voivoivoiw
        lifemocker kirjoitti:

        ei nyt liity millään tavalla siihen, miten ilmeily olisi muka parempi vaihtoehto KUN VOIT PUHUA, koska puhe on kuitenkin ymmärrettävämpää kuin se arvailu, mitä mikäkin ilme nyt SAATTAA tarkoittaa

        onpa junttimainen tuo lifemocker..ei ihme että on sinkku.


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        vain se on kontaktin ottamista, että menee juttelemaan toiselle.

        taidat olla nainen kun LUULET että se katse on aloite?

        ei se ole.

        se, kumpi avaa suunsa tekee aloitteen - ei se kuka ensimmäisena katsoo!

        Ihan sama, pidätkö sinä katsetta vai keskustelua tai kumpaakaan aloitteena. Keskusteltu on lähinnä siitä, onko katse viestimistä, kertooko se jotain, kuljettaako merkitystä. Kyllä se on viestimistä, se kertoo jotain sille joka osaa saman kielen.

        Vaikka sinä et sitä viestintää ymmärtäisi, se ei tarkoita ettei se olisi viestintää. En minäkään väitä, ettei swahili ole kieli tai että multimediaviesti ei ole viesti, vaikka sellaista ei mun puhelimella pysty vastaanottamaan.


      • ole aikuinen
        lifemocker kirjoitti:

        väärin, ihmiset vain olettavat, että tietävät mitä toinen tarkoittaa.

        ei se ole mitään viestintää/kommunikointia jos pitää arvailla ;)

        sitä kun ei normaali ihmisten tarvitse arvailla. jos sinun täytyy arvailla niin se on sun ongelmas! Älä ala yleistää!


      • lifemocker
        ole aikuinen kirjoitti:

        sitä kun ei normaali ihmisten tarvitse arvailla. jos sinun täytyy arvailla niin se on sun ongelmas! Älä ala yleistää!

        ilmeily on arvioimista AINA. et voi 100% tietää mitä toinen tarkoittaa niin ei se minkäänlaista kommunikointia tällöin ole, kun sinulla on myös vaihtoehto tehdä itsesi ymmärretyksi - puhumalla


      • lifemocker
        voivoivoiw kirjoitti:

        onpa junttimainen tuo lifemocker..ei ihme että on sinkku.

        sun ei kannata lotota ;)


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        Ihan sama, pidätkö sinä katsetta vai keskustelua tai kumpaakaan aloitteena. Keskusteltu on lähinnä siitä, onko katse viestimistä, kertooko se jotain, kuljettaako merkitystä. Kyllä se on viestimistä, se kertoo jotain sille joka osaa saman kielen.

        Vaikka sinä et sitä viestintää ymmärtäisi, se ei tarkoita ettei se olisi viestintää. En minäkään väitä, ettei swahili ole kieli tai että multimediaviesti ei ole viesti, vaikka sellaista ei mun puhelimella pysty vastaanottamaan.

        noh kumpi on fiksumpaa puhua suomalaiselle suomea vai uzbekistania?

        en ainakaan itse näe mitään järkeä lähteä jotain ugalabugalaa toiselle viestittämään kun mahdollisuudet, että tämä sinua ymmärtää on aikalailla huterat ;)

        jos jotain haluat toiselle viestittää, niin tee se YMMÄRRETTÄVÄSTI


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        noh kumpi on fiksumpaa puhua suomalaiselle suomea vai uzbekistania?

        en ainakaan itse näe mitään järkeä lähteä jotain ugalabugalaa toiselle viestittämään kun mahdollisuudet, että tämä sinua ymmärtää on aikalailla huterat ;)

        jos jotain haluat toiselle viestittää, niin tee se YMMÄRRETTÄVÄSTI

        Jos nyt kuitenkin niitä laseja..vaikka piilarit?


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin niitä laseja..vaikka piilarit?

        okei. jos sun kommunikointitaidot ovat tuota luokkaa niin ehkä on sittenkin parempi vain katsella muita ihmisiä ;)


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        okei. jos sun kommunikointitaidot ovat tuota luokkaa niin ehkä on sittenkin parempi vain katsella muita ihmisiä ;)

        Ihan vakavasti. Sanoit tuolla ylempänä, että "eihän sitä edes tiedä ketä kukakin katsoo. saatikka edes huomaako sitä jos joku katsoo sinua." Niin tuli mieleen, että et ehkä näe kovin hyvin.


      • lifemocker

        olen tiedostanut tämän ikävän seikan kyllä.

        itse aina peräänkuulutan ihmisten välistä kommunikointia ja nämä tälläiset tapaukset ovat hieman typeriä minusta, kun kovasti kiinnostaa ottaa kontaktia toiseen ihmiseen, mutta sitten ei omata pokkaa edes sanoa mitään - ei hyvä!


      • cissis~

        Ei tässä ole naisten haluista kyse. Koko länsimainen tai moderni/postmoderni kulttuuri on rakennettu katsomisen ja kuvallisuuden varaan. Nimenomaan miehille katsominen on tärkeää ja heidän katsomisensa rajoittaminen ei ole heidän mielestään oikein ja sopivaa, kaikkea saa aina katsoa.

        Miehille naisen hyvännäköisyys on tärkeää. Naiset ovat yksinkertaisesti sopeutuneet tähän tilanteeseen. Sopeutuja voittaa aina kaikkialla luonnollisissa ympäristöissä.

        Naisena voin kertoa, ettei me tytöt olla koskaan itketty etteikö kukaan olisi huomannut tai tullut tekemään aloitteita. Naisten murheet syntyvät enimmäkseen siitä, että mies ei ymmärrä tai huomioi heitä eikä sitoudu. Aloitteiden puutetta eivät ole itkeneet edes Satu ja Tuija:

        http://www.youtube.com/watch?v=NN2EUZ2iuKY


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        Ihan vakavasti. Sanoit tuolla ylempänä, että "eihän sitä edes tiedä ketä kukakin katsoo. saatikka edes huomaako sitä jos joku katsoo sinua." Niin tuli mieleen, että et ehkä näe kovin hyvin.

        jos olet paikassa missä on 150 ihmistä niin oletko KOKOAJAN tietoinen mitä nämä 150 ihmistä ympärilläsi puuhaavat?


      • csssii~
        cissis~ kirjoitti:

        Ei tässä ole naisten haluista kyse. Koko länsimainen tai moderni/postmoderni kulttuuri on rakennettu katsomisen ja kuvallisuuden varaan. Nimenomaan miehille katsominen on tärkeää ja heidän katsomisensa rajoittaminen ei ole heidän mielestään oikein ja sopivaa, kaikkea saa aina katsoa.

        Miehille naisen hyvännäköisyys on tärkeää. Naiset ovat yksinkertaisesti sopeutuneet tähän tilanteeseen. Sopeutuja voittaa aina kaikkialla luonnollisissa ympäristöissä.

        Naisena voin kertoa, ettei me tytöt olla koskaan itketty etteikö kukaan olisi huomannut tai tullut tekemään aloitteita. Naisten murheet syntyvät enimmäkseen siitä, että mies ei ymmärrä tai huomioi heitä eikä sitoudu. Aloitteiden puutetta eivät ole itkeneet edes Satu ja Tuija:

        http://www.youtube.com/watch?v=NN2EUZ2iuKY

        Jaha, sieltä lähti viesti alta. Mutta joo, pelkäsit siis sitä että naiset itkisivät aloitteiden puutetta kun itse ensin jättäytyvät katseiden varaan, siihen oli tuo kommenttini.


      • lifemocker
        cissis~ kirjoitti:

        Ei tässä ole naisten haluista kyse. Koko länsimainen tai moderni/postmoderni kulttuuri on rakennettu katsomisen ja kuvallisuuden varaan. Nimenomaan miehille katsominen on tärkeää ja heidän katsomisensa rajoittaminen ei ole heidän mielestään oikein ja sopivaa, kaikkea saa aina katsoa.

        Miehille naisen hyvännäköisyys on tärkeää. Naiset ovat yksinkertaisesti sopeutuneet tähän tilanteeseen. Sopeutuja voittaa aina kaikkialla luonnollisissa ympäristöissä.

        Naisena voin kertoa, ettei me tytöt olla koskaan itketty etteikö kukaan olisi huomannut tai tullut tekemään aloitteita. Naisten murheet syntyvät enimmäkseen siitä, että mies ei ymmärrä tai huomioi heitä eikä sitoudu. Aloitteiden puutetta eivät ole itkeneet edes Satu ja Tuija:

        http://www.youtube.com/watch?v=NN2EUZ2iuKY

        höpöhöpö, ihmiskunta on kehittynyt vain puhekyvyn ansioista!


      • lifemocker
        cissis~ kirjoitti:

        Ei tässä ole naisten haluista kyse. Koko länsimainen tai moderni/postmoderni kulttuuri on rakennettu katsomisen ja kuvallisuuden varaan. Nimenomaan miehille katsominen on tärkeää ja heidän katsomisensa rajoittaminen ei ole heidän mielestään oikein ja sopivaa, kaikkea saa aina katsoa.

        Miehille naisen hyvännäköisyys on tärkeää. Naiset ovat yksinkertaisesti sopeutuneet tähän tilanteeseen. Sopeutuja voittaa aina kaikkialla luonnollisissa ympäristöissä.

        Naisena voin kertoa, ettei me tytöt olla koskaan itketty etteikö kukaan olisi huomannut tai tullut tekemään aloitteita. Naisten murheet syntyvät enimmäkseen siitä, että mies ei ymmärrä tai huomioi heitä eikä sitoudu. Aloitteiden puutetta eivät ole itkeneet edes Satu ja Tuija:

        http://www.youtube.com/watch?v=NN2EUZ2iuKY

        ei varmasti aloitteiden puutetta naiset itkekkään, koska tässä kulttuurissa aloitteiden teko on sysätty miesten hartijoille!

        ja mitenkä miehet tekevät ne aloitteet?

        miehet menevät juttelemaan ;)


      • iissc~
        lifemocker kirjoitti:

        ei varmasti aloitteiden puutetta naiset itkekkään, koska tässä kulttuurissa aloitteiden teko on sysätty miesten hartijoille!

        ja mitenkä miehet tekevät ne aloitteet?

        miehet menevät juttelemaan ;)

        Te miehet voitte ratkaista keskenänne, mitä pidätte aloitteena, puhumistako, ja mikä sitä edeltää, katsekontaktiko vai alatteko jutella säkki päässä ensimmäisen naisen kanssa, jonka naiseksi tunnistatte puskureihin törmätessänne.

        Lähes jokainen ihminen varmasti on varmasti kokenut tilanteen, että tuntee silmät selässäänkin. Ihminen jopa herää unesta, jos häntä tuijotetaan hänen nukkuessaan. Katseessa on voimaa, ja se voi olla uhkaavaa, jos se on yksipuolista.

        Fyysisesti heikommalle on luonnollista pyrkiä pitämään toinen olento riittävän kaukana kunnes jonkun aistin avulla pystyy ratkaisemaan, kannattaako päästää toinen lähemmäs. Esimerkkejä löytyy luonnosta, kukin laji käyttää yleensä parasta aistiaan turvallisuusarviota tehdessään.


      • iicss
        lifemocker kirjoitti:

        jos olet paikassa missä on 150 ihmistä niin oletko KOKOAJAN tietoinen mitä nämä 150 ihmistä ympärilläsi puuhaavat?

        Miten henkilömäärä liittyy asiaan? Menetkö sinä juttelemaan kelle tahansa noista 150:stä säkki päässä?


      • lifemocker
        iicss kirjoitti:

        Miten henkilömäärä liittyy asiaan? Menetkö sinä juttelemaan kelle tahansa noista 150:stä säkki päässä?

        kyllä se vaan liittyy, koska ulkonaliikkuessani en kiinnitä huomiota ympäristööni vaan siihen mitä olen sillä hetkellä tekemässä. esim jos istun kaverin kanssa jossain niin huomioni on siinä kaverissa, eikä siinä, että vilkuileeko minua joku jostain!


      • voivoivoiw
        lifemocker kirjoitti:

        sun ei kannata lotota ;)

        taasko sinä oot lottoomassa?? Etkä muuta vastausta keksi? Oletpas viisas taas.


      • lifemocker
        iissc~ kirjoitti:

        Te miehet voitte ratkaista keskenänne, mitä pidätte aloitteena, puhumistako, ja mikä sitä edeltää, katsekontaktiko vai alatteko jutella säkki päässä ensimmäisen naisen kanssa, jonka naiseksi tunnistatte puskureihin törmätessänne.

        Lähes jokainen ihminen varmasti on varmasti kokenut tilanteen, että tuntee silmät selässäänkin. Ihminen jopa herää unesta, jos häntä tuijotetaan hänen nukkuessaan. Katseessa on voimaa, ja se voi olla uhkaavaa, jos se on yksipuolista.

        Fyysisesti heikommalle on luonnollista pyrkiä pitämään toinen olento riittävän kaukana kunnes jonkun aistin avulla pystyy ratkaisemaan, kannattaako päästää toinen lähemmäs. Esimerkkejä löytyy luonnosta, kukin laji käyttää yleensä parasta aistiaan turvallisuusarviota tehdessään.

        höpöhöpöä tuo, että jokaista jutustelua edeltäisi mikään katsekontakti!

        "Lähes jokainen ihminen varmasti on varmasti kokenut tilanteen, että tuntee silmät selässäänkin."

        "VARMASTI" eli TAAS oletetaan jotain täysin epävarmaa ;)


      • halooo??????
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä se vaan liittyy, koska ulkonaliikkuessani en kiinnitä huomiota ympäristööni vaan siihen mitä olen sillä hetkellä tekemässä. esim jos istun kaverin kanssa jossain niin huomioni on siinä kaverissa, eikä siinä, että vilkuileeko minua joku jostain!

        nytt olikin kyse kahden ihmisen välisestä kommunikoinnista katsein ja ilmein ja elein. Ei siitä että jos pamahdat 150hlön keskelle niin pitäisikö tietää mitä KAIKKI ajattelee susta..käytäpäs nyt järkees taas äläkä ala näsäviisastelemaan..


      • lifemocker
        halooo?????? kirjoitti:

        nytt olikin kyse kahden ihmisen välisestä kommunikoinnista katsein ja ilmein ja elein. Ei siitä että jos pamahdat 150hlön keskelle niin pitäisikö tietää mitä KAIKKI ajattelee susta..käytäpäs nyt järkees taas äläkä ala näsäviisastelemaan..

        huoh, tällöinhän sitä on jo aloitteet tehty ja kommunikointi käynnistetty ja ilmeet voivat olla OSA PUHETTA, minä olen KOKOAJAN puhunut siitä, mitä tapahtuu ENNENKUIN on puhekontakti luotu!


      • iiiiics
        lifemocker kirjoitti:

        höpöhöpöä tuo, että jokaista jutustelua edeltäisi mikään katsekontakti!

        "Lähes jokainen ihminen varmasti on varmasti kokenut tilanteen, että tuntee silmät selässäänkin."

        "VARMASTI" eli TAAS oletetaan jotain täysin epävarmaa ;)

        Väitinkö jossain, että jokaista jutustelua edeltäisi katsekontakti?

        Silmäpelin etu on nimenomaan se, että kaikki ei sitä tajua! Siinä mielessä oikein hyvä, että pysyt kannassasi.

        Mietipä homoja sinä maailmanaikana, jolloin homous oli rikos. Mikä oli heille turvallinen tapa kartoittaa maastoa? Katseilla voi kertoa paljon joutumatta edesvastuuseen.


      • Mitähän se
        lifemocker kirjoitti:

        "Sitten kun katseella on saatu lupa lähestyä, voidaan alkaa keskustelu."

        edelleenkin tämä on toisen ihmisen tulkinnan varassa, meneekö viestisi perille. eli ei suoraa kommunikointia.

        "Ilman katsekontaktia toisen on helppo teeskennellä, ettei kuule tai tajua että hänelle puhutaan."

        katsekontaktin kanssakkin toinen saattaa vain kohauttaa olkiaan "jaa tuo katsoi minua" ja jatkaa iltaansa. et saanut viestiäsi perille.

        kommunikointi on, ellei tulkintaa? Eivätkö esimerkiksi knsainväliset käsimerkit ole kommunikointia? Kansainvälisesti tulkittavissa ainakin.
        Ennen radiota ja puhelinta esim armeija viestitti keskenään rummutuksella, laivat liputuksella, eikö ole kommunikointia ts. viestintää johon voidan vastata?


      • Oasis
        lifemocker kirjoitti:

        noh kumpi on fiksumpaa puhua suomalaiselle suomea vai uzbekistania?

        en ainakaan itse näe mitään järkeä lähteä jotain ugalabugalaa toiselle viestittämään kun mahdollisuudet, että tämä sinua ymmärtää on aikalailla huterat ;)

        jos jotain haluat toiselle viestittää, niin tee se YMMÄRRETTÄVÄSTI

        Välikommenttina tähän, että lapset, joilla ei ole yhteistä kieltä pystyvät vallan mainiosti leikkimään keskenään, sillä ymmärrettävän puheen puuttuessa on keksittävä vaihtoehtoinen tapa kommunikoida. Ilmeillä ja kehonkielellä pärjää yllättävän pitkälle.

        Vaikka puhe tottakai on ehdottoman tärkeä kommunikoinnissa, on myös muita tapoja kommunikoida. Eihän sun logiikan mukaan esim kuuro pystyisi kommunikoimaan lainkaan, jos pelkästään puhe on kommunikointia.

        Siinä olen samaa mieltä, että ilmeiden ja kehonkielen viestejä tulkittaessa on hyvinkin mahdollista tulkita väärin, mutta jokainen meistä silti kommunikoi myös muulla kuin suullaan, vaikka viesti jäisikin vastaanottajalle epäselväksi.


      • lifemocker
        voivoivoiw kirjoitti:

        taasko sinä oot lottoomassa?? Etkä muuta vastausta keksi? Oletpas viisas taas.

        ei ole minkäänlaista tarvetta alkaa todistelemaan mitään nettitrolleille ;)


    • ni ni ni

      Johan tuon nyt mummukin tiesi että SILMÄPELISTÄ se homma lähti etenemään..tai sitten ei. :=0

      • Nyt Kaikki:.!1#%?+

        .

        Kaikki ruumiinosat peliin esim. peruuttamalla pylly edellä miehen päälle saattaa kyl herätä jotain ajatuksia

        Har!

        .


      • Taivaanrannan kulkij
        Nyt Kaikki:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        Kaikki ruumiinosat peliin esim. peruuttamalla pylly edellä miehen päälle saattaa kyl herätä jotain ajatuksia

        Har!

        .

        Tuskin, jos Magnus Millsiin on uskomista.


    • Ö_Ö

    • Kukkomies.

      Koita sellaista "Teen sulle joka päivä voileipiä" katsetta.

    • En vieläkään tiedä mimmonen katse, vaikka mullekin on monesti mies puolinen henkilö sanonut katseestani joka "koukutti". Tai vetosi häneen ja viehätti. Onko lieneen miehen diipadaapa puhetta, ne ihanat ja kauniit silmäsi oih jne. Mutta joo, kaise flirtti on se juttu?

      • mesekoukku

        Lähetit kivan silmäkuvan mesemiehelle?


      • mesekoukku kirjoitti:

        Lähetit kivan silmäkuvan mesemiehelle?

        Piti tähän tulla, sulle toi alempi vastaus.


    • Joo yli kolme vuotta sitten tuli läheteltyä kivoja kuvia itsestä. Tai ei ne minusta välttis niin kivoja ollut, mutta vastapuolesta. Nyt se olis perin outoa, jos lähettelis kuvia ittestään, kun toinen istuu vieressä. :)

      "Hei katopa sähköpostiis mitä mä sulle lähetin!" :D

      Ehkä jos oltas joskus työpäivää pidemmin erossa, voisin jotain kuvia harkita lähettävänikin. Vaan en tiiä koska semmosta tapahtuis ellei kertausharjotuksia satu tulemaan tms. ikävää. :(

      • fiilausta

        Silloin ei katse taida kuitenkaan koukuttaa, jos se kuvasta koukuttaa. Ethän silloin kuitenkaan häntä katso tai näe, vaan kameran linssin :) katse ei ollut vastavuoroinen, katseesta katseeseen, vaan oli väline välissä, mikä muuttaa katsetta väkisin.


      • khyl..
        fiilausta kirjoitti:

        Silloin ei katse taida kuitenkaan koukuttaa, jos se kuvasta koukuttaa. Ethän silloin kuitenkaan häntä katso tai näe, vaan kameran linssin :) katse ei ollut vastavuoroinen, katseesta katseeseen, vaan oli väline välissä, mikä muuttaa katsetta väkisin.

        Näinpä, silloin koukuttuu toisen silmistä, niiden kauneudesta, ei katseesta.


      • fiilausta kirjoitti:

        Silloin ei katse taida kuitenkaan koukuttaa, jos se kuvasta koukuttaa. Ethän silloin kuitenkaan häntä katso tai näe, vaan kameran linssin :) katse ei ollut vastavuoroinen, katseesta katseeseen, vaan oli väline välissä, mikä muuttaa katsetta väkisin.

        No mä tuolla ensimmäisessä vastauksessani tarkoitinkin livessä en kuvissa. Tässä nyt vaan äsken vastasin tuolle "mesemiehelle", joka ei liity edelliseen vastaukseeni. :)

        Ihan irl on sanottu siis, on toki kuvistakin, mutta niistä mä en puhunut.


      • himatuikku kirjoitti:

        No mä tuolla ensimmäisessä vastauksessani tarkoitinkin livessä en kuvissa. Tässä nyt vaan äsken vastasin tuolle "mesemiehelle", joka ei liity edelliseen vastaukseeni. :)

        Ihan irl on sanottu siis, on toki kuvistakin, mutta niistä mä en puhunut.

        En vieläkään tiedä mimmonen katse, vaikka mullekin on monesti mies puolinen henkilö sanonut katseestani joka "koukutti". Tai vetosi häneen ja viehätti. Onko lieneen miehen diipadaapa puhetta, ne ihanat ja kauniit silmäsi oih jne. Mutta joo, kaise flirtti on se juttu?


        Tämä siis iha irl/livessä tapahtunutta. Seuraava taas vain vastaus, että joo kuvia on lähetelty ennen nokikkain näkemistä ja yhteen menemistä.

        Joo yli kolme vuotta sitten tuli läheteltyä kivoja kuvia itsestä. Tai ei ne minusta välttis niin kivoja ollut, mutta vastapuolesta. Nyt se olis perin outoa, jos lähettelis kuvia ittestään, kun toinen istuu vieressä. :)

        "Hei katopa sähköpostiis mitä mä sulle lähetin!" :D


      • khyl..
        himatuikku kirjoitti:

        No mä tuolla ensimmäisessä vastauksessani tarkoitinkin livessä en kuvissa. Tässä nyt vaan äsken vastasin tuolle "mesemiehelle", joka ei liity edelliseen vastaukseeni. :)

        Ihan irl on sanottu siis, on toki kuvistakin, mutta niistä mä en puhunut.

        Okei, eli kyse ei ollut sitten ollut nykyisestä kumppanista, jonka kanssa silmäpeliosuus oli jo hoidettu,netin välityksellä,vaan toisten miesten kommenteista.


      • khyl.. kirjoitti:

        Okei, eli kyse ei ollut sitten ollut nykyisestä kumppanista, jonka kanssa silmäpeliosuus oli jo hoidettu,netin välityksellä,vaan toisten miesten kommenteista.

        Jep, ei ollut ei. :)


    • JÖNSSE Fi

      Katseesta se kaikkia alkaa.Se avaa pelin ja huomaa onko vastapuoli kiinnostunut.Sitten mennään ottamaan kohteesta selvää ja jututetaan, Näillä olen mennyt ja seuraa on riittänyt.

      • lifemocker

        sä voit katsoa koko illan tyyppiä ilman, että tämä huomaa tuijotuksesi ;)


      • ei jummarra
        lifemocker kirjoitti:

        sä voit katsoa koko illan tyyppiä ilman, että tämä huomaa tuijotuksesi ;)

        no näin ehkä sun kohdalla lifemocker on käynyt ja tulee aina käymään mutta muista ettei yleistäminen auta sinun asemassasi mitään.


      • lifemocker
        ei jummarra kirjoitti:

        no näin ehkä sun kohdalla lifemocker on käynyt ja tulee aina käymään mutta muista ettei yleistäminen auta sinun asemassasi mitään.

        faktoja vain teille tietämättömille kun näyttää tuo tietämättömyys olevan sun asema ;)


      • Morkkaaja kuopijosta
        lifemocker kirjoitti:

        faktoja vain teille tietämättömille kun näyttää tuo tietämättömyys olevan sun asema ;)

        ..aika paha oli toi feikkiprofiili homma..suattaa ehket hieman poikaa ketuttaa kun poliisit ottaa yhteyttä..hah! Vaikka palstoilla auotaankin päätä toisille jne niin toisen profiilin varastaminen on rikos.. haluisinpa olla kärpäsenä katossa kun soittaavat pojalle..tai mistä sitä tietää oliko se tyttö..


      • Taisi osua
        lifemocker kirjoitti:

        faktoja vain teille tietämättömille kun näyttää tuo tietämättömyys olevan sun asema ;)

        oikeaan ne diagnoosit, kun on kerran viestit poistettu..?


      • lifemocker
        Morkkaaja kuopijosta kirjoitti:

        ..aika paha oli toi feikkiprofiili homma..suattaa ehket hieman poikaa ketuttaa kun poliisit ottaa yhteyttä..hah! Vaikka palstoilla auotaankin päätä toisille jne niin toisen profiilin varastaminen on rikos.. haluisinpa olla kärpäsenä katossa kun soittaavat pojalle..tai mistä sitä tietää oliko se tyttö..

        joku teinihän se. laittoi vielä YV:täkin että "älä pliis ota poliisiin yhteyttä" ja "oon pahoillani"

        noh, vähän myöhäistä ;)


      • ssi~
        Morkkaaja kuopijosta kirjoitti:

        ..aika paha oli toi feikkiprofiili homma..suattaa ehket hieman poikaa ketuttaa kun poliisit ottaa yhteyttä..hah! Vaikka palstoilla auotaankin päätä toisille jne niin toisen profiilin varastaminen on rikos.. haluisinpa olla kärpäsenä katossa kun soittaavat pojalle..tai mistä sitä tietää oliko se tyttö..

        Siis mitä on tapahtunut? Olin eilen tässä ketjussa mutten huomannu mitään :(


      • morkkaaja kuopijosta
        lifemocker kirjoitti:

        joku teinihän se. laittoi vielä YV:täkin että "älä pliis ota poliisiin yhteyttä" ja "oon pahoillani"

        noh, vähän myöhäistä ;)

        HEHEHEEEEE Hyvä mocker =D ! Ei varmaan paljoo auta tollaset "joo,sori" viestit..kannattas vähän miettiä seurauksia, ennenku esiintyy toisena ja yrittää mustamaalata toisen =D


      • lifemocker
        ssi~ kirjoitti:

        Siis mitä on tapahtunut? Olin eilen tässä ketjussa mutten huomannu mitään :(

        joku pentu minun nimissäni tuolla kirjoitteli asiattomuuksia eilen kun hänellä ilmeisesti sanat/älykkyys loppui kesken minun kanssani. siitä pientä poliisijuttua ehkä pukkaa.

        kunnianloukkauksestahan jo monta kertaa olisin voinut rikosilmoituksen tehdä, mutta en nyt kovin pikkumainen sentään ole. usein riittää kun nämä viestit poistetaan. en minä nyt aivan huumorintajuton sentään ole :P

        huvittavaa vaan, kun ei osata enää esittää vasta-argumentteja niin sitten alkaa se nimittely. pitäisi vaan muistaa se vastuu tässäkin, kyllä se sun ip-osoite sieltä viestistä löytyy!

        noh, ehkä vielä siitäkin huutelusta joku poliisiasia joskus saadaan aikaan joku päivä kun ei jaksa kaikkea kuunnella.

        kuitenkin kun täällä omalla naamallani kirjoitan niin en nyt kaikkea ala sulattamaan mitä porukka alkaa kateus-päissään minusta levittelemään.... ;)


      • näin voi olla
        lifemocker kirjoitti:

        joku pentu minun nimissäni tuolla kirjoitteli asiattomuuksia eilen kun hänellä ilmeisesti sanat/älykkyys loppui kesken minun kanssani. siitä pientä poliisijuttua ehkä pukkaa.

        kunnianloukkauksestahan jo monta kertaa olisin voinut rikosilmoituksen tehdä, mutta en nyt kovin pikkumainen sentään ole. usein riittää kun nämä viestit poistetaan. en minä nyt aivan huumorintajuton sentään ole :P

        huvittavaa vaan, kun ei osata enää esittää vasta-argumentteja niin sitten alkaa se nimittely. pitäisi vaan muistaa se vastuu tässäkin, kyllä se sun ip-osoite sieltä viestistä löytyy!

        noh, ehkä vielä siitäkin huutelusta joku poliisiasia joskus saadaan aikaan joku päivä kun ei jaksa kaikkea kuunnella.

        kuitenkin kun täällä omalla naamallani kirjoitan niin en nyt kaikkea ala sulattamaan mitä porukka alkaa kateus-päissään minusta levittelemään.... ;)

        eipä sitä tarvii kaikkee sontaa sulattaa, mutta pitää sunkii miettiä sellasta asiaa, et itse lietsot asioita täällä palstoilla sinun kärkkäillä mielipiteillä..turha toisten vastauksista on suuttua tai loukkaantua..sitä saa mitä tilaa, ja aina voi vastausviestit poistaa,siitä nyt ei kannata mitää isoo numeroo tehä =).. mut tuo mitä se jantteri teki, lähes sun nimellä, sun kuvalla niin oli kyllä törkeetä. Ehkäpä se tajuaa sen ku asiat etenee =)


      • lifemocker
        näin voi olla kirjoitti:

        eipä sitä tarvii kaikkee sontaa sulattaa, mutta pitää sunkii miettiä sellasta asiaa, et itse lietsot asioita täällä palstoilla sinun kärkkäillä mielipiteillä..turha toisten vastauksista on suuttua tai loukkaantua..sitä saa mitä tilaa, ja aina voi vastausviestit poistaa,siitä nyt ei kannata mitää isoo numeroo tehä =).. mut tuo mitä se jantteri teki, lähes sun nimellä, sun kuvalla niin oli kyllä törkeetä. Ehkäpä se tajuaa sen ku asiat etenee =)

        "itse lietsot asioita täällä palstoilla sinun kärkkäillä mielipiteill"

        minä kerron mielipiteitäni ja huomioita elämästä. se ei ole lietsomista. jos sen joku henkilökohtaisena loukkauksena ottaa niin olisi syytä tarkistaa miksi ylipäätään on keskustelupalstoilla pyörimässä jos ei suvaitse kuin omia mielipiteitään eikä osaa keskutella asiallisesti!

        "turha toisten vastauksista on suuttua tai loukkaantua"

        ainut vaan, että minä kirjoitan asiaa ja siihen vastaavat kirjoittavat asiattomuuksia ;)


      • ssi~
        lifemocker kirjoitti:

        "itse lietsot asioita täällä palstoilla sinun kärkkäillä mielipiteill"

        minä kerron mielipiteitäni ja huomioita elämästä. se ei ole lietsomista. jos sen joku henkilökohtaisena loukkauksena ottaa niin olisi syytä tarkistaa miksi ylipäätään on keskustelupalstoilla pyörimässä jos ei suvaitse kuin omia mielipiteitään eikä osaa keskutella asiallisesti!

        "turha toisten vastauksista on suuttua tai loukkaantua"

        ainut vaan, että minä kirjoitan asiaa ja siihen vastaavat kirjoittavat asiattomuuksia ;)

        En minäkään mitään lietsomista ole sun jutuissa huomannut. Tunnistan samaa itsessäni, keskustelen mielellään jos aikaa vaan on niin kauan asiasta kun jotain (uutta) sanottavaa on. Valitettavasti jotkut ajattelee että nää on jotain kilpailuita ja varmaan siksi provosoituvat.

        Siis miten sinun nimissäsi, teki samannäköisen profiilin vai nussi sun tunnukset?


    • Silmäpelejä tuli harrastettua yläaste- ja lukioiässä ja parikymppisenäkin joskus sinkkuna ollessa. Koskaan silmäpeleistä ei kehkeytynyt mitään seurusteluun vivahtavaakaan. Huomasin, että alan silmäpelin alkaessa välittömästi muodostaa toisesta osapuolesta mielikuvaa ja odotuksia. Sitten kun silmäpelin jälkeen minä tai toinen osapuoli ehkä tunnin, ehkä useamman, ehkä jopa päivien, ehkä jopa viikkojen (!:D) tai pidemmänkin tuijottelun seurauksena menee juttelemaan, seurauksena on itsellä aina ollut poikkeuksetta pettymys. Myös siis noin tunnin tuijottelun jälkeen.
      Siispä totesin jo 20 ikäisenä, että mulle sopii paremmin se, että menen heti juttelemaan ihmisen kanssa, jos hän vaikuttaa kiinnostavalta, tai tiedän hänestä jotain kiinnostavaa. Siitä sitten voi kehkeytyä jotain ja on kehkeytynytkin tai sitten ei. Tietysti myös mulle on tultu juttelemaan samalla periaatteella. Ainoastaan sikäli katseella on merkitystä, että jos multa on tultu kysymään saako pöytään istua tai ei, olen kuulemma katsonut vastaan kutsuvasti, jotenkin silmillä pöytään ”vetäen” ,( niin että kuulemma ympäristö katoaa:D), ja varmaan joidenkin toisten mielestä ei-kutsuvasti,niiden, keiden kanssa juttu ei ole alkanut luistaa samaan pöytään istumisen jälkeenkään. Eli katseet on tärkeitä, mutta en niille liikaa painoarvoa pistäisi, ennen kuin ollaan lähikontaktissa. Sitten tietysti katseilla on tärkeä merkitys, kun toista katsellaan rakastuneesti jne.

    • zorro by night

      KYllä tämän mihen koukuttaa se makuukamarikatse joka kutsuu mua kanssasi vällyihin.Paras tapa tutustua on se kun mennään saman peiton alle.Mutta ei ilman kutsuvaa katsetta ja sitten keskustelua....

    • 78ldeee

      Naisen katse yhdistettynä hymyyn voi tarkoittaa että hän tykkää näkemästään.
      Toisaalta voi myös tarkoittaa että yrittää vain testata viehätysvoimaansa
      ja poikaystävä odottelee kotona.
      Silmänisku voi myös olla vain kiusaamista ja pelleilyä.

      Typerää sanoa että katse kertoisi jotain absoluuttista.
      Eipä niistä oikein voi päätellä mitään.

      Olen ihan keskustelun aloittamisen kannalla kuten myös asiantuntijamme professori lifemocker.

    • urho suomesta

      Kyllä minäolen sitä mieltä että SE alkaa nimenomaan katseesta.Vai kävelettekö takaperin ja alatte puhumaan niitä näitä?

    • Anonyymi

      Pankki katse,pankki virkailija,kertoo koulutus aikna katsovansa papereihin,ei suoraan eteenpäin esityskalvoihin.
      Pitkä rukous aika,vaara tieliikenne ns.kaari, ollaan liian kauan pääalaspäin, itku silmät.

    • Anonyymi

      Selkeintä on ollut fyysinen kontakti tai selkeä pyyntö.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe