Kysyn nyt ihan suoraan miks helvetistä mistään ei löydy A-studion tunnaria
siis tämä ohjelma:
http://areena.yle.fi/tv/1793051
ja se hyvä "tunnari" on siel ohjelman lopussa ei alussa
nyt helvetti sitä linkkiä tänne
A-Studio tunnari
7
4074
Vastaukset
- jasfjasfjasdfhwegr8q
Todennäköisesti jonkin pienemmän tuntemattomamman firman tekemää musaa, näitä firmoja kun Suomestakin löytyy eikä niitä kukaan tunne vaikka osaavat musiikkia tehdä.
Harmi etten tunnista, toki silloin sanoisin, mutta veikkaus on että jonkin pienen mainos-leffa-ym. musiikkia tekevän pienen putiikin musiikkia.
Mulla on yksi kaveri jolla on tuollainen firma mutta hänen musaansa tuo ei ole, on hänkin tehnyt mainoksiin, leffoihin ym. musaa.
Jos tuo olisi ns. jonkun tunnetun artistin tekemää musiikkia niin silloin se melkovarmasti lukisi siinä ohjelman lopussa erikseen ja selvästi erotettuna. - Klaus V.
Tapio Kangas on yksi nimi lopputeksteissä. Youtubessa on sillä nimellä samantyyppistä musaa. Muuten ihan tuntematon suuruus.
- sadsaaaaaaaaaaaaaaaa
Okei Kiitos teille :)
- sddfg
On kyllä kopio Mike Oldfieldista...
- sielläonvaltaasielt'
terveisiä perseestä yhteiskunnan luteet prässihousut ja liituraitapukeet terveisiä perseestä hienostelijoille kaikki polikniklikoille!
- Anonyymi
Tämä vanha tunnari kiinnostaisi enemmän
https://www.youtube.com/watch?v=M-8UqRkuqF4
Olisiko ihan Yleisradion omaa tuotantoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850