Miten voisi mies parhaiten värjätä kulmakarvat? Minulla on tummanruskeat hiukset, mutta taasen vaaleanruskeat/ vaaleat kulmakarvat eli haluaisin saada ne tummemmaksi?? Mikä olisi paras keino?
kulmakarvojen värjäys
6
944
Vastaukset
- bisse3
Itse olen joskus värjännyt kulmat hiusvärillä samaan aikaan kun on tukankin värjänny. Hiusväripaketeissa tosin kielletään yleensä käyttö kulmakarvojen värjäämisen, mutta itellä ei ole kyllä aiheuttanut mitään ongelmia
Hiusvari on hyva mutta sita on liian paljon tai jos osaat sekoittaa vain mini annoksen ettei tarvi koko ainetta tuhlata.
Pienella harjalla tai vanhalla hammasharjalla kun kevyesti sipaiset kulmakarvoja vaaraan suuntaan ja varot ettei ainetta joudu ihoon. Ei liian kauvaa ettei tule maalatun nakoista.
Toinen konsti on sivella hairgel niihin se vahan tummenttaa.
- itsekin kokeillut
Käytä esim Refectosilin tai dependin kulmaväri settiä, joita saa esim. cittarista tai mistä vaan isommasta marketista. Myös joku tarjoustalon delia henna cream on hyvä ja edullisempi kuin refectosil.
Paketissa on ohjeet ja värjäys on tosi helppoa, piristää ilmettä kummasti,suosittelen! - Kosmetologiinkoukuss
Ensinnäkin, jos et itse osaa, käy kosmetologilla. Jälki on noin 100 kertaa parempi ja ammattilainen voi ohentaa kulmia samalla Koska jos niihin tulee lisää väriä (tummuutta), niin ne "paksuuntuvat" ja rupeat näyttämään pandakarhulta. Ja en tietenkään tarkoita kulmien ohentamista viiruiksi, vaan pitää ne tasapainossa värin/paksuuden suhteen.
- Iles 55
Moi
Olen käynyt samalla parturilla jo useita vuosia. Hän nyppii ja värjää kulmani hiustenleikkuun ohessa. Helppoa ja edullista
- Halle
Hei
Itse sanoisin, että mulla on kosmetologin käsittelyssä tullut mielestäni aina liian tumma lopputulos, olkoonkin se itse tekijän mielestä onnistunut. Hennapohjaisella ei tule ensialkuun liian tummaa tulosta, vähän väriä kuitenkin. Olen itsekin opiskellut tuota kosmetologian alaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346