kulmakarvojen värjäys

kulmis2

Miten voisi mies parhaiten värjätä kulmakarvat? Minulla on tummanruskeat hiukset, mutta taasen vaaleanruskeat/ vaaleat kulmakarvat eli haluaisin saada ne tummemmaksi?? Mikä olisi paras keino?

6

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisse3

Itse olen joskus värjännyt kulmat hiusvärillä samaan aikaan kun on tukankin värjänny. Hiusväripaketeissa tosin kielletään yleensä käyttö kulmakarvojen värjäämisen, mutta itellä ei ole kyllä aiheuttanut mitään ongelmia

• Hiusvari on hyva mutta sita on liian paljon tai jos osaat sekoittaa vain mini annoksen ettei tarvi koko ainetta tuhlata.
        Pienella harjalla tai vanhalla hammasharjalla kun kevyesti sipaiset kulmakarvoja vaaraan suuntaan ja varot ettei ainetta joudu ihoon. Ei liian kauvaa ettei tule maalatun nakoista.

Toinen konsti on sivella hairgel niihin se vahan tummenttaa.

• itsekin kokeillut

Käytä esim Refectosilin tai dependin kulmaväri settiä, joita saa esim. cittarista tai mistä vaan isommasta marketista. Myös joku tarjoustalon delia henna cream on hyvä ja edullisempi kuin refectosil.
      Paketissa on ohjeet ja värjäys on tosi helppoa, piristää ilmettä kummasti,suosittelen!

• Kosmetologiinkoukuss

Ensinnäkin, jos et itse osaa, käy kosmetologilla. Jälki on noin 100 kertaa parempi ja ammattilainen voi ohentaa kulmia samalla Koska jos niihin tulee lisää väriä (tummuutta), niin ne "paksuuntuvat" ja rupeat näyttämään pandakarhulta. Ja en tietenkään tarkoita kulmien ohentamista viiruiksi, vaan pitää ne tasapainossa värin/paksuuden suhteen.

• Iles 55

Moi

Olen käynyt samalla parturilla jo useita vuosia. Hän nyppii ja värjää kulmani hiustenleikkuun ohessa. Helppoa ja edullista

• Halle

Hei
      Itse sanoisin, että mulla on kosmetologin käsittelyssä tullut mielestäni aina liian tumma lopputulos, olkoonkin se itse tekijän mielestä onnistunut. Hennapohjaisella ei tule ensialkuun liian tummaa tulosta, vähän väriä kuitenkin. Olen itsekin opiskellut tuota kosmetologian alaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2187
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1570
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1444
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1274
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      43
      1112
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1074
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      987
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      905
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      845
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      805
    Aihe