kulmakarvojen värjäys

kulmis2

Miten voisi mies parhaiten värjätä kulmakarvat? Minulla on tummanruskeat hiukset, mutta taasen vaaleanruskeat/ vaaleat kulmakarvat eli haluaisin saada ne tummemmaksi?? Mikä olisi paras keino?

6

1197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisse3

Itse olen joskus värjännyt kulmat hiusvärillä samaan aikaan kun on tukankin värjänny. Hiusväripaketeissa tosin kielletään yleensä käyttö kulmakarvojen värjäämisen, mutta itellä ei ole kyllä aiheuttanut mitään ongelmia

• Hiusvari on hyva mutta sita on liian paljon tai jos osaat sekoittaa vain mini annoksen ettei tarvi koko ainetta tuhlata.
        Pienella harjalla tai vanhalla hammasharjalla kun kevyesti sipaiset kulmakarvoja vaaraan suuntaan ja varot ettei ainetta joudu ihoon. Ei liian kauvaa ettei tule maalatun nakoista.

Toinen konsti on sivella hairgel niihin se vahan tummenttaa.

• itsekin kokeillut

Käytä esim Refectosilin tai dependin kulmaväri settiä, joita saa esim. cittarista tai mistä vaan isommasta marketista. Myös joku tarjoustalon delia henna cream on hyvä ja edullisempi kuin refectosil.
      Paketissa on ohjeet ja värjäys on tosi helppoa, piristää ilmettä kummasti,suosittelen!

• Kosmetologiinkoukuss

Ensinnäkin, jos et itse osaa, käy kosmetologilla. Jälki on noin 100 kertaa parempi ja ammattilainen voi ohentaa kulmia samalla Koska jos niihin tulee lisää väriä (tummuutta), niin ne "paksuuntuvat" ja rupeat näyttämään pandakarhulta. Ja en tietenkään tarkoita kulmien ohentamista viiruiksi, vaan pitää ne tasapainossa värin/paksuuden suhteen.

• Iles 55

Moi

Olen käynyt samalla parturilla jo useita vuosia. Hän nyppii ja värjää kulmani hiustenleikkuun ohessa. Helppoa ja edullista

• Halle

Hei
      Itse sanoisin, että mulla on kosmetologin käsittelyssä tullut mielestäni aina liian tumma lopputulos, olkoonkin se itse tekijän mielestä onnistunut. Hennapohjaisella ei tule ensialkuun liian tummaa tulosta, vähän väriä kuitenkin. Olen itsekin opiskellut tuota kosmetologian alaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3133
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      753
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      750
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      690
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      597
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      530
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      38
      523
    9. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      519
    Aihe