mutta puuttuu sulhasesi/morsiamesi. Mitä tekisit?
Hääkellot soi juhlakansaa kutsuen, hääkellot soi
14
155
Vastaukset
- misä on messengeri
Kääk! Mesemiestä ei näy missään!
- vem betalar?
laskit..väärin!
- kundi.kundine
vois lähtee dokaa
- Che lo que sabes
Soittaa Nigeriaan, morsian tarvitsee lisää rahaa................
Ratkaisu ongelmaan on mielikuvitusmorsian.
Noh.. Siellä sitten itkisin. Mutta olishan mua siellä lohduttamassa kaikki kaverit, läheiset, sukulaiset ja sulhasen kaverit, ja sulhasen vanhemmat ja sisarukset ym. Luulenpa että loppujen lopuksi tukalin paikka oliskin saapumatta jääneellä sulhasella tossa tilanteessa, jos olis jostain syystä noin viimeisellä hetkellä katumapäälle tullut.
Muutenkin musta häät ei sais ikinä olla niin pompöösit ja turhantärkeät, että jos niissä jotenkin "mokaa", että se olis maailmanloppu ja kauhea häväistys. Mitä siinä oikein on tarvetta esittää, jos ympärillä on tuttuja kivoja ihmisiä. Ja iloisesta juhlasta kyse.- elämää
Sitten laulaisin " ONHAN PÄIVÄ VIELÄ HUOMENNAKIN "
- Che feliz
Kerran yx äämä sai suostumaan
ja yhdessä mentiin pappilaan
mut onneksi ystävä rehti
viimetingassa auttamaan ehti
Ajoi minun ylitseni autollaan
eikä kelloja soitettukaan Nuorempana olisin varmaan hajonnut. Nyt tuumaisin vaan, että shit happens ja sanoisin juhlaväelle: "Lähetään ryyppäämään ja syömään, ettei vaan hyvät juomat ja ruoat menis hukkaan". Sit kun krapula iskis, miettisin että millä vitulla mä sen kaiken lystin maksan...?
- Che no marido
Morsiamen isän kuuluu maksaa viulut ja ravintolatkin ottavat maksua etukäteen
appiukot haluavat kerskahäät ja vaativat jotain erityisen näyttävää
kun Mendelsonnit soivat............................ Che no marido kirjoitti:
Morsiamen isän kuuluu maksaa viulut ja ravintolatkin ottavat maksua etukäteen
appiukot haluavat kerskahäät ja vaativat jotain erityisen näyttävää
kun Mendelsonnit soivat............................Heh, mun tapauksessa morsianten isät maksaisi siitä ettei häitä tulisi...
- Ikisinkku M
Heräisin, nousisin ylös ja pistäisin kahvin tippumaan, pohtisin mistä mahtoi kertoa näkemäni kummallinen uni.
Miettisin, että tällasta se sitten on kun ei ole toimivaa varahenkilöjärjestelmää.
- 9io9io9
paska idea alunperinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis512182Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671844- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871099Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089