Land Cruiser kzj90 kokemuksia

kzj90

Ajattelin hankkia Land Cruiser kzj90 3,0 automaatti vm.1999 ajettu 188th.
Millaisia vikoja esiintynyt kzj90 mallissa?

3

2897

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyisin pakulla

Kallit vuotuiset verot, jos edelleen henkilöauto ja Suomen kilvissä. Perusvero ja käyttövoimavero (3,0 on diesel) on yhteensä semmoiset 890 EUR/vuosi. Alkaa olla melko murhaavaa tuon ikäisessä autossa. Omani vaihtui pois paljolti tuon vuoksi. Aika monet on muutettu huoltoautoiksi juuri tuon käyttövoimaveron järjellistämiseksi.

Tekniikassa ei erikoisia ongelmia. Varaosien saanti melko hyvä eivätkä kovin hirveän kalliitakaan; tarjontaa löytyy verkon kautta hyvin, ei tosin kovin paljoa tarvitse hommailla. Rengaskertaa ei enää nykyisin saa tonnilla, ainakaan laatumerkeistä. Kori keräilee ruostetta ellei hoideta asiallisesti.

Googlaapa Toyota L-C J90 ja Toyota L-C Prado, löydät lisätietoja.

• kzj90

Onko kzj90 takaperässä kitkalukkoa?

• Nykyisin pakulla

Omassani oli sähköllä kytkettävä 100% lukko (1999, manuaali, 1KZ-TE). Automaattivaihteisto voi vaikuttaa asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      109
      1481
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      142
      686
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      571
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe