ETSITÄÄN BASSON/KONTRABASON SOITTAJA PIRKANMAASTA

amaranto

Soitamme latinalaisamerikkalaista musiikkia mm boleroita, kuubalaista son-musiikkia, rancheroita, cumbioita jne.
Nykyään harjoittelut ovat tiistaisin illalla (viiden jälkeen)
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä:

[email protected]
[email protected]
tai soita 358407782457

10

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuwall

riippuu kuinka vanha olet?tarviiko omat soittimet?onko tarkoitus julkaista levyjä?onko palkkaa?laita vastaus äkkiä.

• amaranto

EI RIIPPU kuinka vanha olet.
      meilla on basson, ei ole Kontabassoa.
      onko tarkoitus julkaista levyjä? - ei ole vielä.
      onko palkkaa? - se tulee esityksien mukaan.

• akuwall

mulla on musta ibanez sähköbasso olen 10v asun tampereella linnainmaalla
      piettasenkatu 43 30c oon hyvä esiintymään en tarvitse palkkaa paitsi jos on kovin vaikeita juttuja

• akuwall

sitten missä asut ja onko tarkotuksena käyttää orcesteria.nimittäin mulla on orkesteri nimeltä linnainmaan sinffonia orkesteri
      mulla on myös studio jossa voidaan harjoitella

• amaranto

Mä asun Nokialla, perkussionisti ja kitaristi asuvat Hervannassa, laulaja asuu Pirkkalassa, harjoitukset ovat Pirkkalassa.
        Oletko 10 v.? olisiko vaikea sinulle tulla Pirkkalaan harjoittamaan? ja ehkä joskus soitamme toisessa kaupungissa.
        Soitamme latinalaisamerikkalaista musiikkia esim. "Zapata se queda"
        http://www.youtube.com/watch?v=beuRgIqxTnY

• akuwall

olen 10v. voitaisiinko soittaa mun studiossa? käy kyllä pirkkalassakin. muuten keitä yhtyeessä soittaa?

• amaranto1

voitaisiinko soittaa mun studiossa? - täytyy kysyä muista ryhmän jäsenistä
        Meitä on neljä jäsentä. Laulaja on Sibelius-Akatemiasta valmistunut ja harjoitukset on hänen kotona.
        Kitaristi on kansainvälisen kitarakilpailun 2013 voittaja.
        https://www.youtube.com/watch?v=6fedM64lJ78

Onko sulla sähköpostia mihin voimme lähetä kappaleen nuottiviivaston tai tablature, niin katsotaan?

• akuwall
    • akuwall

entä kaikkien soittajien nimet?ja iät?

• akuwall

ja vielä.onko laulaja tyttö/nainen vai poika/mies?sekä onko hän sopraano(ooppera laulaja/ulisija)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe