Onko suunnitelmia Vapuksi?
Miten ajattelit tulevan Vapun viettää?
Mitä teet Vappuna?
26
357
Vastaukset
- marssin suorana
Kalsarikännit ilman kalsareita. Pallot heiluu eikä tuu pyykkiä. :D
- ihan vaan kivaa
Juodaan simaa ja ulkoillaan sen verran kuin sää sallii, bongataan onko muuttolintuja, jotain uutta kevätvaatetta mennään nyt hankkimaan vapun varalle. Jaksaisko paistaa munkkeja vai ostaisko? Tippaleivistä en tykkää.
- marssit kotona
Juon vodkaa ja kuuntelen puna-armeijan kuoroa.
- selvin päin
Minä en ryyppää.
- viljoveikko
meen tornioon på gränsen tapahtumaan.
- Sama kaava...
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
- marssin suorana
Amatöörien touhua joutua putkaan ja irvin haisee. Opettele käyttäytymään niin et joudu putkaan. Viideltä saunaan ja kuudelta savuille. Hah, hah.
- hammarberg
marssin suorana kirjoitti:
Amatöörien touhua joutua putkaan ja irvin haisee. Opettele käyttäytymään niin et joudu putkaan. Viideltä saunaan ja kuudelta savuille. Hah, hah.
Se on Irwin.
- kaunispimuli
Minä ajattelin mennä Tornioon miehiä katsastamaan.Ne on siellä niin komeita ja urheilullisia.
- marssin suorana
Ihan miten vain. Mulla on jo seuraa joten siksi ilman kalsareita koska nehän vain hidastaa. :D Vähän tässä verytelty ettei vappuna revähdä. Heh..
- no tietenki
marssin suorana kirjoitti:
Ihan miten vain. Mulla on jo seuraa joten siksi ilman kalsareita koska nehän vain hidastaa. :D Vähän tässä verytelty ettei vappuna revähdä. Heh..
Kuljen kaupungilla ylioppilaslakki päässä.
- stråhhh
Vappufiilikseni on vielä viinakaupan hyllyllä(#
- 6666666666666
Hae vasta viime tingassa, että vappuna sitten olisi.
- kommareiden city
Tuleeko Kemiin taas kommunistien vappumarssi, johon osallistuu 99% Kermiläisistä?
- sitten on
jalankulkijoiden liikennevalot on pantava palamaa vihreetä.
- Silti marssille
Vappuna marssille ...tottakai.....
Tosin oikeita kommunisteja ei edes Kemissä ole koskaan ollut.
Joitain virkamiehiä,opettajia,jotka ei ikinä ole hikeä töissä saaneet ja leipä on tullut helpolla.- Ahmed Khaheli
Eikös se E Pekkinen olut ahtaaja ja lisäksi pesun kestävä kommunisti?
Eli joku sentäs ollu oikeassakin työssä? - kovaa leipää
Siitä vaan opettajaksi kokeilemaan.
- ent ope
kovaa leipää kirjoitti:
Siitä vaan opettajaksi kokeilemaan.
Opettajan työ ei ole helppoa. "Vapaa-ajat" korjataan kokeita, valmistellaan tunteja, pidetään yhteyttä koteihin, opiskellaan mitä uutta on tullut, pohditaan eri oppilaitten ongelmia, oppilaitten huono käytös on vaan siedettävä(?), koulussa saa paljon tautitartuntoja, mutta sijaista vaikea saada joten puolikipeänä töihin. Olen ollut opettaja, vaihdoin helpompaan työhön keittäjäksi.
- marssille
On ilmeisesti muotia olla oikeistolainen vaikka työväenpuolueet ajaa pienipalkkaisten etuja. Itsetuntokysymys.
- A.Koskela jr
Mä kans kovasti ihmettelen tätä kommunistien morkkausta.
Tehdään töitä jollekki kansainväliselleriistäjäpörssiyhtiölle 2000-3000€ kuukausipalkalla ja sitten ollaan muka niin olevinnaan parempaaki ihmistä...Pjyh!
TYÖN ORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA! - yhtä juhlaa
A.Koskela jr kirjoitti:
Mä kans kovasti ihmettelen tätä kommunistien morkkausta.
Tehdään töitä jollekki kansainväliselleriistäjäpörssiyhtiölle 2000-3000€ kuukausipalkalla ja sitten ollaan muka niin olevinnaan parempaaki ihmistä...Pjyh!
TYÖN ORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA!Nousut tapahtuu nykyään ihan itsestään, työpaikat haviää alta tykkänään.
- duunari....
Niimpä
Duunarin olis hyvä muistaa että on vain duunari. Dunnari ei välttämättä ole kommari.
Mutta onko duunarilla vara leikkiä porvaria ???- A.Koskela jr
Sanoppa muuta!
Mutta nykyään, varsinki nuorten aikusten keskuudessa, on muka jotenki säälittävää olla vasemmiston(köyhien) puolella ja tosi "coolia" liputtaa kokoomusta vaikka lompakost ei koskaan päivää vanhempaa satasta löytäiskään.
- mietintää
En vielä tiedä mitä tehdä. Pitäisikö lähteä keskustaan syömään ja pistää YO-lakki päähän. Vieläkö ihmiset muuten näitä lakkeja pitävät? Onko siellä muuten vanhojen autojen kulkuetta ja monelta? Siitä on muutama vuosi kun viimeksi sellasta olin katsomassa.
- hyvä näinkin
Jotkut näemmä tarkenivat yo-lakillakin. Itse tarvitsin korvillevedettävän pipon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk151387Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2081355Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701017- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776