Alkaa kyllästyttää olla sun roskakori...mä oon koittanut olla ystävä sulle parhaani mukaan, mut vittuttaa se kun yhtäkkiä kun oot hyvällä tuulella, niin aivan yllättäen muutut ihan kusipiäksi ja kaikki menee päin viddua...ja mua alkaa se kyllästyttämään...en mä jaksa enää olla sun kaatopaikka, mihin kaikki pahat tuulesi kippaat, mutta hyvät fiilikset kippaat ihan jonnekkin muualle....nooh, toivottavasti se uusi juttu saa sut uuteen ihanaan elämään niinkuin itse asian ilmaisit.... toivottavasti silloin myös muistat mun olemassaolon.... suukkoja rakas...
voi sua mun entinen ihanuus
7
731
Vastaukset
- T.mahdollisestimuuttunut
Oletko minkä ikäinen, etunimesi eka kirjain? Täällä voi olla nainen joka ikävöi sinua ja tahtoisi nähdä pitkästä aikaan..
- old shit
Minä en halua olla se joka ne asiat paljastaa, olisi luotettavampi (?) Lopputulos jos sinä voisit ne asiat musta kertoa, ja epäilen kyllä että olet eri ihminen jota mä tarkoitan... tämä nainen ei varmaankaan mua ikävöi ja jos ikävöisi, niin hän tietää kyllä yhden keinon millä ikävää voisi helpottaa...Se asia mitä tarkoitin sillä muutoksella, epäilen että se näin tehokas olisi että näin pian alkaisi tapahtumaan muutoksia...ikävä kyllä...
- se joku
old shit kirjoitti:
Minä en halua olla se joka ne asiat paljastaa, olisi luotettavampi (?) Lopputulos jos sinä voisit ne asiat musta kertoa, ja epäilen kyllä että olet eri ihminen jota mä tarkoitan... tämä nainen ei varmaankaan mua ikävöi ja jos ikävöisi, niin hän tietää kyllä yhden keinon millä ikävää voisi helpottaa...Se asia mitä tarkoitin sillä muutoksella, epäilen että se näin tehokas olisi että näin pian alkaisi tapahtumaan muutoksia...ikävä kyllä...
T.mahdollisestimuuttunut .......siis?
- Bipon ex
Exäsi haiskahtaa bipolta.
- old shit
Ei hän ole bipo....vaikka siltä välillä tuntuukin, mutta en usko, hän on hyvin ihana ja lämmin ihminen pohjimmiltaan, miksi mulle tollasta tekee on arvoitus... no siinähän tekee, tai teki en mä jaksa sen naisen venkoiluun lähteä enää, vaikka mä tässä olenkin ollut se yhteydenottavampi osapuoli, mut vitut jaksa enää....pidä tunkkis saatana sanon mä.....
- Järistys
old shit kirjoitti:
Ei hän ole bipo....vaikka siltä välillä tuntuukin, mutta en usko, hän on hyvin ihana ja lämmin ihminen pohjimmiltaan, miksi mulle tollasta tekee on arvoitus... no siinähän tekee, tai teki en mä jaksa sen naisen venkoiluun lähteä enää, vaikka mä tässä olenkin ollut se yhteydenottavampi osapuoli, mut vitut jaksa enää....pidä tunkkis saatana sanon mä.....
Maailmassa, Suomessa tuhansia samanlaisia tapauksia. Miksi edes oma ikäsi on vaikea sanoa, vai oletko joku narkki joka luulee että poliisit on kaapannut koneesi?
- old shit
Järistys kirjoitti:
Maailmassa, Suomessa tuhansia samanlaisia tapauksia. Miksi edes oma ikäsi on vaikea sanoa, vai oletko joku narkki joka luulee että poliisit on kaapannut koneesi?
Juu olen, just sellanen mä olenkin....voi hyvät hyssykät mikä taikina sä olet....ei jumalauta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101691- 1711628
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901204Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146973Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70971- 97912
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr188828Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791