voi sua mun entinen ihanuus

old shit

Alkaa kyllästyttää olla sun roskakori...mä oon koittanut olla ystävä sulle parhaani mukaan, mut vittuttaa se kun yhtäkkiä kun oot hyvällä tuulella, niin aivan yllättäen muutut ihan kusipiäksi ja kaikki menee päin viddua...ja mua alkaa se kyllästyttämään...en mä jaksa enää olla sun kaatopaikka, mihin kaikki pahat tuulesi kippaat, mutta hyvät fiilikset kippaat ihan jonnekkin muualle....nooh, toivottavasti se uusi juttu saa sut uuteen ihanaan elämään niinkuin itse asian ilmaisit.... toivottavasti silloin myös muistat mun olemassaolon.... suukkoja rakas...

7

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.mahdollisestimuuttunut

Oletko minkä ikäinen, etunimesi eka kirjain? Täällä voi olla nainen joka ikävöi sinua ja tahtoisi nähdä pitkästä aikaan..

• old shit

Minä en halua olla se joka ne asiat paljastaa, olisi luotettavampi (?) Lopputulos jos sinä voisit ne asiat musta kertoa, ja epäilen kyllä että olet eri ihminen jota mä tarkoitan... tämä nainen ei varmaankaan mua ikävöi ja jos ikävöisi, niin hän tietää kyllä yhden keinon millä ikävää voisi helpottaa...Se asia mitä tarkoitin sillä muutoksella, epäilen että se näin tehokas olisi että näin pian alkaisi tapahtumaan muutoksia...ikävä kyllä...

• se joku
        old shit kirjoitti:

Minä en halua olla se joka ne asiat paljastaa, olisi luotettavampi (?) Lopputulos jos sinä voisit ne asiat musta kertoa, ja epäilen kyllä että olet eri ihminen jota mä tarkoitan... tämä nainen ei varmaankaan mua ikävöi ja jos ikävöisi, niin hän tietää kyllä yhden keinon millä ikävää voisi helpottaa...Se asia mitä tarkoitin sillä muutoksella, epäilen että se näin tehokas olisi että näin pian alkaisi tapahtumaan muutoksia...ikävä kyllä...

T.mahdollisestimuuttunut .......siis?

• Bipon ex

Exäsi haiskahtaa bipolta.

• old shit

Ei hän ole bipo....vaikka siltä välillä tuntuukin, mutta en usko, hän on hyvin ihana ja lämmin ihminen pohjimmiltaan, miksi mulle tollasta tekee on arvoitus... no siinähän tekee, tai teki en mä jaksa sen naisen venkoiluun lähteä enää, vaikka mä tässä olenkin ollut se yhteydenottavampi osapuoli, mut vitut jaksa enää....pidä tunkkis saatana sanon mä.....

• Järistys
        old shit kirjoitti:

Ei hän ole bipo....vaikka siltä välillä tuntuukin, mutta en usko, hän on hyvin ihana ja lämmin ihminen pohjimmiltaan, miksi mulle tollasta tekee on arvoitus... no siinähän tekee, tai teki en mä jaksa sen naisen venkoiluun lähteä enää, vaikka mä tässä olenkin ollut se yhteydenottavampi osapuoli, mut vitut jaksa enää....pidä tunkkis saatana sanon mä.....

Maailmassa, Suomessa tuhansia samanlaisia tapauksia. Miksi edes oma ikäsi on vaikea sanoa, vai oletko joku narkki joka luulee että poliisit on kaapannut koneesi?

• old shit
        Järistys kirjoitti:

Maailmassa, Suomessa tuhansia samanlaisia tapauksia. Miksi edes oma ikäsi on vaikea sanoa, vai oletko joku narkki joka luulee että poliisit on kaapannut koneesi?

Juu olen, just sellanen mä olenkin....voi hyvät hyssykät mikä taikina sä olet....ei jumalauta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7910
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2735
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1989
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      120
      1854
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1636
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      78
      1219
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe