naisten keskuudessa johtuu?
Mistä Genion suosio
63
258
Vastaukset
Vaatimattomasta ja erilaisuutta kunnioittavasta luonteesta.
- 6+18
LOL :D Sitähän se on kun kaikki jotka on eri mieltä on tyhmiä ja apinoita :))
- -ok-
onko se jo suosiota kun itse kertoo olevansa suosittu?eikä muita todisteita ole;)
- Älykkäät ajatukset,
taiteellinen lahjakkuus ja ehkä ulkonäkökin. Eikä se suosio rajoitu vain naisiin.
- Kur Nau
:-)))
- olut ja karkki15
Kur Nau kirjoitti:
:-)))
[YSKÄNKOHTAUS!]
- y.b. off
Kiitos kysymyksestä, Gentsu :)
Mainostamalla itseään ( twitteri ) ja youtube linkeistään.
- papu sparrow
Sinähän et pitänyt henkilöönmenevistä aloituksista. :O Missä kritiikki?
papu sparrow kirjoitti:
Sinähän et pitänyt henkilöönmenevistä aloituksista. :O Missä kritiikki?
Farisealainen, sitähän moni täällä on.
- 098890
taitavasti luo sellaista mielikuvaa laittamalla sellasia viittauksia säännöllisesti mukaa. netissä mahdollista, irl ei. kysyä voidaan millainen ihminen kaipaa itselleen mieli kuvaa suositusta ...
- ÖÖöömmMMm:.!1#%?+
.
"Tuleeko telkusta tänään mitään"
Har!
.
Ai Genio-Mentelläkö on kysyntää? Sanavalmiilta kaverilta vaikuttaa, joka tarkoittaa yleensä sitä, että ei ole tylsää seuraa. Ja jos on yhtään huumorintajua, niin saa toiset hyvälle tuulelle. Olisiko jotain tuollaista taustalla?
- jäkättää hän
Genio on palstan huumorintajuttomamia tyyppejä. Suosittu hän ei ole ollut naisten keskuudessa enää aikoihin. Puskista huutelee vittuiluja ja tulee sitten laukomaan omahyväisiä "viisauksia" perään nikillä. Hassu setä.
Heh, tässähän te sitä edelleen ruokitte. Kiitos, et teette senkin homman puolestani.
Totta puhuen, minä en erityisemmin välitä teidän suosiosta, eikä se ole minulle muutenkaan kovinkaan tärkeää. Minulle on paljon tärkeämpää olla sovussa itseni kanssa. Ehkä sen takia jokin tietty naistyyppi pitää minusta ja toiset taas ei.- Kiitos nauruista
:))))))))) Ainakin huvittavin palstalainen genio on. En välitä teidän suosiostanne :-P
Juup et toki 8D Kiitos nauruista kirjoitti:
:))))))))) Ainakin huvittavin palstalainen genio on. En välitä teidän suosiostanne :-P
Juup et toki 8DHeh, jos se teidän suosio olisi minulle jollain tavalla merkityksellistä, olisin jo ajt sitten liittynyt Turinatiimiin komppaamaan ja mielistelemään muit turinatiimiläisiä. Sori, mut ei vaan sovi luonteelleni.
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, jos se teidän suosio olisi minulle jollain tavalla merkityksellistä, olisin jo ajt sitten liittynyt Turinatiimiin komppaamaan ja mielistelemään muit turinatiimiläisiä. Sori, mut ei vaan sovi luonteelleni.
Erimielisyydellä saa paremmin hoitoa huomionkipeyteen kuin komppaamalla.
relaxed_eyes kirjoitti:
*Se pyörii sittenkin*
Ei, vaan huomiota saa parhaiten antamalla sitä. Kukaan teistä ei osaa sitä yhtä hyvin kuin minä.
Hassua, minä jo luulin että inkvisition ajat on kaukana historiassa. Mutta tässä te edelleen olette omassa pienuudessanne...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Inkvisitio
Noh, ehkä 500-600 vuoden kuluttua sitten taas muutaman askeleen ottaneena...Genio.Mente kirjoitti:
*Se pyörii sittenkin*
Ei, vaan huomiota saa parhaiten antamalla sitä. Kukaan teistä ei osaa sitä yhtä hyvin kuin minä.
Hassua, minä jo luulin että inkvisition ajat on kaukana historiassa. Mutta tässä te edelleen olette omassa pienuudessanne...
Noh, ehkä 500-600 vuoden kuluttua sitten taas muutaman askeleen ottaneena...Montakohan kertaa olette mut "roviolle" laittaneet ja kuinka moni teistä on keskenään kilpaillut siitä että sa sytyttää sen...? Heh, onneksi nämä virtuaaliroviot eivät ole vahingollisia minulle. Teistä en olisi taas niinkään varma...
Genio.Mente kirjoitti:
*Se pyörii sittenkin*
Noh, ehkä 500-600 vuoden kuluttua sitten taas muutaman askeleen ottaneena...Mä en sanonu parHaiten, mä sanoin parEmmin.
Genio.Mente kirjoitti:
Montakohan kertaa olette mut "roviolle" laittaneet ja kuinka moni teistä on keskenään kilpaillut siitä että sa sytyttää sen...? Heh, onneksi nämä virtuaaliroviot eivät ole vahingollisia minulle. Teistä en olisi taas niinkään varma...
On siellä virtuaaliroviolla ollut yks jos toinenkin tältä palstalta. Marttyyreitä ei sen sijaan montaakaan ja Sinä olet Ehdottomasti yksi sellainen.
Genio.Mente kirjoitti:
Montakohan kertaa olette mut "roviolle" laittaneet ja kuinka moni teistä on keskenään kilpaillut siitä että sa sytyttää sen...? Heh, onneksi nämä virtuaaliroviot eivät ole vahingollisia minulle. Teistä en olisi taas niinkään varma...
Siis mä olen nähnyt teidän asettavan virtuaaliroviolle kirjoittajia paljon vähemmästäki, mitä minua olette usein yrittäneet. Kirjoittajia, jotka ovat ainoastaan olleet eri mieltä yleisen mielipiteen kanssa. Ja usein vielä naispuolisia. Heidän ainoa synti Turinatiimiä vastaan on ollut omat vahvat mielipieet, mitkä eivät käyneet yksiin yleisen mielipiteen kanssa. Kukaan heistä ei ole riisunut teidän naamioita niin kuin olen sitä tehnyt minä. Omassa tapauksessani jollain tasolla jopa ymmärrän pelkoanne persoonaani kohtaan ja lynkkausmielialaa. Mutta se mitä olen joskus nähnyt kohtaavan muita, sitä en taas ymmärrä.
Olette varmaan hyvin ylpeitä itsestänne(uskon teidän, joita tarkoitan, tunnistavan itsenne).relaxed_eyes kirjoitti:
Mä en sanonu parHaiten, mä sanoin parEmmin.
Ja sitäpaitsi. Minä en edes ole eri mieltä. Minä kerron vaan ääneen sen, minkä haluaisitte pysyvän äänettömänä.
Näetkö sinä, mettis, itsensä realistesesti? Tai kaunisteletko mielessäsi kuvaa itsestäsi?Genio.Mente kirjoitti:
Ja sitäpaitsi. Minä en edes ole eri mieltä. Minä kerron vaan ääneen sen, minkä haluaisitte pysyvän äänettömänä.
Näetkö sinä, mettis, itsensä realistesesti? Tai kaunisteletko mielessäsi kuvaa itsestäsi?En mä tiedä. Ei mua niin kauhiasti asia kiinnostakaan(joskus kyllä kiinnosti). Minä tuun itteni kans toimeen ja se riittää mulle. Loppu on turhaa hifistelyä.
Genio.Mente kirjoitti:
Näetkö sinä, mettis, itsensä realistesesti? Tai kaunisteletko mielessäsi kuvaa itsestäsi?Enkä mä kyllä tiedä mitä sä olisit ääneen sanonu sellaista mitä en voisi kuulla. Mä en vain ole sun kanssa monestakaan asiasta samaa mieltä.
Ja enemmän tällä palstalla on sun kans asioista samaa mieltä olevia kuin mun kanssa samaa mieltä olevia ja silti sut lynkataan, joten?relaxed_eyes kirjoitti:
On siellä virtuaaliroviolla ollut yks jos toinenkin tältä palstalta. Marttyyreitä ei sen sijaan montaakaan ja Sinä olet Ehdottomasti yksi sellainen.
Noup, en vieläkään suostu marttyyriksi. Minä vaan lähinnä ihmettelen sitä, että teiltä se mun "polttaminen" ja "ristiinnaulitseminen" ei oikein vieläkään meinaa onnistua. Ette edes kaikki yhes koos pysty siihen. Mitäköhän se kertoo teistä...? Ja mä oon sentään tehnyt teille sen helpoksi rekisteröimällä nimimerkin...Vaikeampi se oli joskus mun puska-aikoina. Silloin ette pystyneet kohdistamaan vihaanne mihinkään persoonaan, silloin jouduittä pärjäämään sillä, mitä korvien välistä löytyi. Enpä voi sanoa, että mmitenkään erityisen hyvin pärjäsitte. Ettekä oikein nytkään...
Ps. Minulla ei ole muuten ikinä ollut komppauskomppaniaa takanani. Totta puhuen, en sellaista ole ikinä halunutkaan. Minä olen aina pystynyt pitämään puoleni itse, samaa ei voi oikein sanoa kenestäkään teistä(turinatiimiläisestä).relaxed_eyes kirjoitti:
Enkä mä kyllä tiedä mitä sä olisit ääneen sanonu sellaista mitä en voisi kuulla. Mä en vain ole sun kanssa monestakaan asiasta samaa mieltä.
Ja enemmän tällä palstalla on sun kans asioista samaa mieltä olevia kuin mun kanssa samaa mieltä olevia ja silti sut lynkataan, joten?Heh, en tietenkään...
Minä puhun usein asioista, mistä ei oikein haluta puhua. Niin kuin vaikkapa ahneudesta. Ahneudesta, mitä sinä ja moni muukaan ei itsessä tunnista. Ahneudesta, mille keksitään selitys, mikä selittää sen ahneuden joksikin muuksi ja antaa sille oikeutuken. Et sinä ole niin ainutlaatuinen siinä. Mä näen vastaavia ihmisiä päivittäin. Ja kumma juttu, kukaan heistä ei vaikuta tyytyväiseltä ja onnelliselta. Mistäköhän se johtuu...?relaxed_eyes kirjoitti:
Pst!
Huomasin just, mettis, et puhuin suosiosta. En huomiosta....Hehe... Ei kaikki huomio ole suosiota, tai onko...? Hehe... Vittu, sä oot kyllä tyhmä. Mitään et ole vieläkään oppinut. Typerä masokisti, joka käy aina säännölliesti ottamassa verbaalisesti pataan. Taidat pitää siitä...Genio.Mente kirjoitti:
Heh, en tietenkään...
Minä puhun usein asioista, mistä ei oikein haluta puhua. Niin kuin vaikkapa ahneudesta. Ahneudesta, mitä sinä ja moni muukaan ei itsessä tunnista. Ahneudesta, mille keksitään selitys, mikä selittää sen ahneuden joksikin muuksi ja antaa sille oikeutuken. Et sinä ole niin ainutlaatuinen siinä. Mä näen vastaavia ihmisiä päivittäin. Ja kumma juttu, kukaan heistä ei vaikuta tyytyväiseltä ja onnelliselta. Mistäköhän se johtuu...?En tiedä muista, mutta itse olen ollut kaikkein tyytymättömin elämääni sinä ajanjaksona kun en ollut ahne. Olin myös silloin kaikkein onnettomimmillani.
Muistan kun sanoit joskus 101 vuotta sitten, että tällä palstalla kukaan ei yllätä sinua koskaan olemalla vastaamatta, tms. Tee sä mulle jotain ennalta arvaamatonta, yllä mut ja jätä joskus kommentoimatta kommenttiini.relaxed_eyes kirjoitti:
En tiedä muista, mutta itse olen ollut kaikkein tyytymättömin elämääni sinä ajanjaksona kun en ollut ahne. Olin myös silloin kaikkein onnettomimmillani.
Muistan kun sanoit joskus 101 vuotta sitten, että tällä palstalla kukaan ei yllätä sinua koskaan olemalla vastaamatta, tms. Tee sä mulle jotain ennalta arvaamatonta, yllä mut ja jätä joskus kommentoimatta kommenttiini.Noh, yllätä minut ja jätä kommentoimatta minua koskeviin viesteihin...
Nojoo, toiset meistä on luotu tossun alle ja toiset taivasalle kulkemaan... Hehe...Genio.Mente kirjoitti:
Noh, yllätä minut ja jätä kommentoimatta minua koskeviin viesteihin...
Nojoo, toiset meistä on luotu tossun alle ja toiset taivasalle kulkemaan... Hehe...>Noh, yllätä minut ja jätä kommentoimatta minua koskeviin viesteihin...
Se on äärimmäisen vaikeaa jos meinaa sun kans keskustella. Tietystikään mun ei oo pakko sun kans nytkään jutella, joten heippa. Nähdään taas joskus.relaxed_eyes kirjoitti:
>Noh, yllätä minut ja jätä kommentoimatta minua koskeviin viesteihin...
Se on äärimmäisen vaikeaa jos meinaa sun kans keskustella. Tietystikään mun ei oo pakko sun kans nytkään jutella, joten heippa. Nähdään taas joskus.Ei nähdä. Ei muutoin kuin vaan palstalla.
- hehe.
Tyyppihän on tavannut irl 8 naispalstalaista, mariamania jätti asemalle. Timanttia hän vollotti yökaudet.
On hän suosittu:)Pieni korjaus. Yksi ei tullut edes asemalle asti. Se siitä. Ja toinen varmaan osaa kertoa paremmin, että kumpi vollotti ja ketä...
- †ytsy
Genio.Mente kirjoitti:
Pieni korjaus. Yksi ei tullut edes asemalle asti. Se siitä. Ja toinen varmaan osaa kertoa paremmin, että kumpi vollotti ja ketä...
Sä oot niin ihgu niin sikaihgu ettei paremmasta siasta väliä! ;)
- kundi.kundine
onnea vaa muusikoille saada tänä iltana naista ;D hähä aika rankka
Olisin yllättynyt jos se johtuisi säälistä. http://youtu.be/6tsamNxGC9U
- niin?
Tarkoitatko, jos ei johtuisi?
- *ratsastuttaa*
modelli kirjoitti:
Ei, koska ei sana ei kuulu sanavarastooni.
*tahtoo panaanin*
*nauraa poskihampaat maitohapoil* *ratsastuttaa* kirjoitti:
*tahtoo panaanin*
*nauraa poskihampaat maitohapoil*Mä arvasin et kohta joku haluu panaanin.
- *ratsastuttaa*
modelli kirjoitti:
Mä arvasin et kohta joku haluu panaanin.
Nysse kuuluu mulle niinko, koko motelliki.
*nauraa poskihampaat maitohapoil*
- *rakastuttaa*
Genio on jämäkkä, turvallinen, syvällinen, realisti, kätevä käsistään, komea, taiteellinen, ajatteleva, naisten suhteen kokenut jne.
- riisu jumpperi
Joko sä olet antanu hälle uuden kokemuksen?
- *rakastuttaa*
riisu jumpperi kirjoitti:
Rakas! Rakas! RAKAS!
*nauraa poskihampaat maitohapoil*
*pullauttaa 'ne' jumpperista...* :P - *rakastuttaa*
riisu jumpperi kirjoitti:
Kyllä, Genio antoi itselleen juuri uuden kokemuksen kädellään.
- *rakastuttaa*
*rakastuttaa* kirjoitti:
Kyllä, Genio antoi itselleen juuri uuden kokemuksen kädellään.
*muisk, muisk, MUISK*
Suukottelloo!
*nauraa poskihampaat maitohapoil* - *cizu
Sä taidat nyt puhuu iiworista? Mut iiwor on viel lisäks iso ja vahva ;0
- papu sparrow
*cizu kirjoitti:
Sä taidat nyt puhuu iiworista? Mut iiwor on viel lisäks iso ja vahva ;0
Nyt tarttis nähä haukkari. :D
- *cizu
papu sparrow kirjoitti:
Nyt tarttis nähä haukkari. :D
iso se o ;9
- määmy
Kyseinen raksaduunari o syntyny neuvostoliitos :)
- Che Angelmo
Naisen puuttesta gempsun lapsellinen aiheeton kerskailu palstalla johtuu
kuin mukkuiässä pojat kerskailevat "saaneensa"
Pidin minäkin 16 vuotiaana kirjaa panoistani--nyt en kaikkia muistakaan
On sellainen ilmiö, että orgasmi voi aiheuttaa muistin menetyksen, eikä
myöhemmin eds tunnista partneriaan------joskus noloa, kun yxkin oikein upea nainen tuli jutskaamaan..............hän oli saanut poikavauvan minulta ja meni aviomiehen piikkiin- ???
Nää on taas näitä Kyöstixin ikuisia toteutumattomia haaveita.
Noniin, inkvisiittorit. Missäs te nyt olette?
Olipa ylläri kirjoitti:
Kah! Jeesus heräsi:)
http://www.youtube.com/watch?v=FGP2MIuvTQENounou... Minä en ota syntejänne kannettavaksi. Kantakaa itse taakkanne. Siinä on suurin ero minun ja Jeesuksen välillä.
- dazu-Z
Saavatko naismaiset miehet vastata? :D
Kentsu on filosofinen oppi-isäni!- papuusi 1v
Tottakai sää saat vastata! Sano nopeeta sanottavas, ko meidän jesus poitattaa tykkäämättömät.
Non mun kesken, niin ei käy kateeks sua,kun oppi-isäsi ei osaa edes tavata sanaa: filosofia.
Minkä naisten? But who cares eli ketä kiinnostaa? Täh?
- jäiden polttelija
Huomiota sivusta: sen suosio on verraten lyhyttä, jos ette ole huomanneet. Sillä ei ole pitkää aikaa yhtään naista, kun totuus paljastuu todellisesta luonteesta lipevien juttujen takaa.
- jaahas--
Genio oli suosittu palstalla naisten keskuudessa vuosia sitten. Ei silloinkaan kaikkien, vaan lähinnä timanttia, pistaasia (mies?), maniamaria, kirpela, cinnamon girl. Siinäpä ne. Sininen sitruuna myös hänelle joskus kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497