Olen 40 nainen ja olen yrittänyt elää avioliitossa ja avoliitossa, mutta en vain jaksa olla uskollinen.muutama kk menee hyvin ja sitten alkaa miettiä muita, siinä ei auta vaikka seksi kumppanin kanssa olisi kuinka hyvää tahansa.Ehkä syy on siinä että saan miehiä helposti ja kiusaus pettää kasvaa siitä.seurustelen nyt kaikkien mielestä kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, mutta ajan kysymys koska taas....silti aina kun eroan jään haikailemaan niiden miesten perään tai oikeastaan seksin jos se on ollut hyvää.lisäksi tykkään itseäni nuoremmista miehistä ja heidän kanssaan yleensä petän.
pettäjä nainen
4
1162
Vastaukset
- Jorma
Tekstisi mukaan olet 20-. Henkinen tasosi kuvaa sitä myös...
- N35
Elele sinkkuna niin ei tule petettyä. Vaikka todennäköisesti jahtaisit sitten näitä varattuja yksilöitä?!
- Onko sitä?
Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että kuulostaa ihan parikymppisten jutustelulta tuollainen. Ei ne kiltit miehet/naiset ole olemassa sitä varten, että heidän avulla pönkitetään vain omaa itsetuntoa ja käydään vieraissa vaan sen takia, että he kilteyttään eivät anna kenkää!!
Jos suhteessa ei ole lapsia niin ei kannata seurustelua pitkittää sen kauemmin kuin uskollisena pysyy vaan reilusti pistää suhteen poikki! Sen olen vaan pannut merkille, että nämä pettäjät ovat näissä asioissa kaikkein raukkamaisimpia, ei sitä luonteen lujuutta tahdo sitten enempää löytyäkkään. Siitähän pettämisessäkin on kyse, ei siitä, että ollaan niin helvetin hyvännäköisiä panokoneita vaan siitä, että ei ole minkään taivaan valtakunnan itsekuria!! - nainen
Ilmeisesti elämäntapasi näkyy sinusta, joten saat helposti haluamaasi panoseuraa. Pysy erossa varatuista niin kaikki on kunnossa ja tyytyväisiä ihmisiä joka puolella.
Nauti nyt täysillä. Tuota menoa kymmenen vuoden kuluttua tilanne voi hyvinkin olla toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71900Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?100713Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659- 18656