Löytäisköhän täältä huomattavasti vanhempaa naista?

Mies 25

Haluttais kokeilla seksiä jonkun seksikkään hyvinsäilyneen 50-vuotiaan naisen kanssa. Nelikymppisen kanssa olemisesta mulla on vähän kokemusta. Oman ikäisiäni en ole koskaan katsellut kun ei ole kiinnostanut.

28

570

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 25

      Onkohan ainut vaihtoehto matkustaa johonkin Helsingin "mummotunneliin"?

    • mutsiko kateissa

      hyi helvaatti kuka aikuinen nainen huolii kakaran, kuvottavaa.
      Ton ikäsellä miehen puolikkaalla joka vanhempaa naista toivoo, lienee jokin äiti-pettymys-syndrooma tms.

    • --------------------

      Tiedoksi vain että tuollaiset suhteet on nykypäivänä jo hyvin yleisiä enkä etsi mitään äitihahmoa vaan parempaa seksiä jota saa vanhemmilta naisilta. Onko muka 25-vuotias joku kakara kun ei 18-vuotiaskaan enää sitä ole ainakaan yhteiskunnan silmissä? Kyllä sitä näköjään kelvataan veronmaksajiksi jo 18-vuotiaasta alkaen mutta kuitenkin ollaan haukkumassa kakaroiksi.

      • hahahahahahaaaa

        olet pervo kakara, joka etsii mummoikäistä.


    • ....................

      Saisit turpaas jos tavattais jossain pimeällä kujalla.

      • Jotakin uutta

        Sen kuin menet jos siltä tuntuu ihan sinun oma päätös ja sinun oma elämä!
        Olen itse 51v nainen minulla on suhde 39v mieheen!
        En edes enään katsele omaa ikäluokkaa ihanaa seksiä ja muutenkin nuoremmat niin erilaisia! Onnea matkaan:)


    • Mies 25

      Senkun vain tietäis miten ja missä näitä noin viisikymppisiä naisia voisi lähestyä luontevalla tavalla. Se on minulle ujona miehenä lähes mahdotonta. Olis kiva saada kokemusta kun alan pian olla jo liian vanha toyboyksi. Voi olla että olen nyt jo hieman liian vanha ns. toyboyksi.

      • Utelias puuma

        Oletko muuten hyvännäköinen?


      • toinen3
        Utelias puuma kirjoitti:

        Oletko muuten hyvännäköinen?

        niinpä...minuakin kiinnostais tietää


      • Mies 25
        Utelias puuma kirjoitti:

        Oletko muuten hyvännäköinen?

        No sehän riippuu tietenkin aina katsojasta olenko sen henkilön mielestä hyvännäköinen. Omasta mielestäni olen aika tavallisen näköinen mies. En ruma mutta en erityisen komeakaan.


      • Mies 25
        Mies 25 kirjoitti:

        No sehän riippuu tietenkin aina katsojasta olenko sen henkilön mielestä hyvännäköinen. Omasta mielestäni olen aika tavallisen näköinen mies. En ruma mutta en erityisen komeakaan.

        "Utelias puuma" ja "toinen3" minkä ikäisiä, näköisiä ja mistä päin Suomea olette?


      • kesäpuuma :)

        lähesty netissä, kyllä puuma vastaa sinulle niin että juttu ei lopu yhteen viestiin, kirjoittele varovaisesti edeten asioissa, hienotunteisesti, harvoin puumat heti antaa periksi,
        minä ainakin tutkailen mikä tyyppi on miehiään ajan kanssa,
        tai jossain yökerhossa lähesty ja mene juttelemaan niitä näitä, siitä se lähtee, ehkä... ja vaikkei nainen olis puuma niin kyllä se imartelee jos nuori mies tulee juttelemaan :D


      • miesvm1967
        kesäpuuma :) kirjoitti:

        lähesty netissä, kyllä puuma vastaa sinulle niin että juttu ei lopu yhteen viestiin, kirjoittele varovaisesti edeten asioissa, hienotunteisesti, harvoin puumat heti antaa periksi,
        minä ainakin tutkailen mikä tyyppi on miehiään ajan kanssa,
        tai jossain yökerhossa lähesty ja mene juttelemaan niitä näitä, siitä se lähtee, ehkä... ja vaikkei nainen olis puuma niin kyllä se imartelee jos nuori mies tulee juttelemaan :D

        Kateelliset haluaa vetää poikaa nokkaan :D Anti mennä vaan mies :)


      • miesvm1967
        miesvm1967 kirjoitti:

        Kateelliset haluaa vetää poikaa nokkaan :D Anti mennä vaan mies :)

        Tietty se herättää kateutta kun ite ei saa mitään aikaan ja joku nuori sälli korjaa koko potin, ihan ymmärrettävää xD Pidän ap:lle peukkuja että natsaa! Hauskaa kesää :)


    • toinen3

      no mielestä ihan hyvännäköinen ja päälle 40v ikää, jos kiinnostaa laitappa osoittees palstalle

      • Mies 25

        Missä päin Suomea asut? Itse asun Tampereella.


      • toinen3
        Mies 25 kirjoitti:

        Missä päin Suomea asut? Itse asun Tampereella.

        olen myös tamperelainen


      • Jannne

        Moi puuma ja toinen3 :)
        Jos katseen kestävä 32v kiinnostaisi niin viestiä vaan tänne. Katsotaan..
        [email protected]


      • puumat antaa
        toinen3 kirjoitti:

        olen myös tamperelainen

        onhan hikivittuja vaikka missä tarjola


    • sun6

      ei näiltä sivuilta löydä ainakaan mitään vanhempaa naisseuraa,olen varma. Itse olen tullut huijatuksi näissä asioissa...

    • 6+19

      Väitätkö nyt että nuo "utelias puuma" ja "toinen3" ovatkin miehiä jotka esiintyvät vanhempina naisina?

      • sun6

        enhän voi kaikista tietää puhuin vain omista kokemuksista


    • 50-62v naisia

      Löytyy useita vanhempia naisia 50-62 ja tykkäävät nussia nuorempia miehiä..
      Suomi24 treffit ja E-kontaktista,useita kaatoja tykkät kaikesta kivasta ja pitkään,..Jos sulla vaan on potenssia riittävästi..Mä oon höykyttänyt useita kymmeniä puutteessa olevia,

    • kesäpuuma :)

      onhan niitä puumia ;)
      ne vaanii täällä netissä kiltin oloisina :D

    • Nuori mies 20+

      Kyllähän se hyvää tekis joskus saada seksikkäältä viiskymppiseltä puumalta kunnon kyydit.

    • treffit=seksipalsta

      Tee itselles treffiprofiili ja esittelytekstiin vaikka tuo aloituksesi teksti.
      Uskon, että saat toiveesi täytettyä.

    • Puuma Consulting
    • Ei arvoa

      Ei muu kuin aina vaan seksi mielessä. voiko itseään arvostaa jos kaikki kelpaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe