siinä on suomen kovin olympiaurheilija! Tulosruudussa kysyttiin, että miltä tuntuu kun huomenna vastaan astelee kaksinkertainen olympiavoittaja Kuubasta. Myhi sanoi, että "antaa tulla vaan"! Jos kaikilla suomalaisilla olisi tuollainen "vaikka läpi harmaan kiven"-asenne , olis mitalejakin varmasti tullut enemmän. Eikä niitä kaikenmaailman selittelyjä!
Marko
39
13489
Vastaukset
- tuuria
Ärsyttävän huonoa tuuria silti että heti pitää tulla vastaan moinen veikko. Noh eikös ne sano että kaikki pitää voittaa jos aikoo mestaruuden viedä. Olis vaan saanu tulla ensin joku hieman vähemmän tasokas niin olis ollut entistäkin paremmat mahdollisuudet mitalimatseihin.
- Nyt kyllä
on tie auki vaikkas mihin. Loistavaa taistelua Markolta läpi ottelun!
Huomasitteko muuten, että taisi kuubalaisella ottaa tappio koville. Ei suostunut ensin kättelemään mattotuomaria.
- leila
Ja illalla sitten vähintään pronssia! Näytä niille!
- KooVee
Leila kohta alkaa välierä ottelu sveitsiläistä vastaan.N.klo 11.30,silloin katsotaan saako Marko finaalipaikan vai ei.Kait se näin menee.Mutta ottelu on kova -äijät ovat jo puhki.
- Hyväsuomi
JESSSSSJESSSSJESSSS.........
- Remus
Myhi on kurko.Illalla tulee kultaa.......
- Huippua!
Siinä on mies joka ei kuvia kumarra! Perkeles! Muut Suomen urheilijat sais ottaa mallia mitali-Markoista! Onnea kultajahtiin!
- Marru
Veit sanat suustani...
Markolle tsemppiä illan otteluun.
Kyllä Marko hoitaa homman kotiin!
- Painija
KIITOS MARKO!
YRITÄ VIELÄ JAKSAA VÄÄNTÄÄ!
OLET KOKO SUOMEN TOIVO!- toinen painija
Jep Kiitos Marko! Hienoa työtä teit. Mutta ei nyt sentään koko Suomen toivo...
Viihdettähän tämä meille muille on. Kukaan kun ei toisen puolesta voi urheilla. Jokaisen on itsensä kunnostaan huolehtittava ja liikuntaa harrastettava.
Joku , - kuten minäkin, saa tunteita pintaan jännätessään, mutta en koskaan ole kuvitellut noiden median kehittämien ylisanojen mukaan! Hyvin suuri osa suomalaisista ei piittaa pätkääkään koko huippu-urheilusta!
Eipä moni myös välitä oopperasta, ei moni piittaa kaljottelusta jne.
- paininainen
Kyllä olen ylpeä poikieni harrastuksesta jossa itsekin olen aktiivisena mukana.Tämä "Myhin" suoritus on mannaa Suomen painille!Hyvä Myhi, rutistusta loppuun asti.Huudan TV:n äärellä!
- jep
toivottavasti jätkä painii puhtin paperein..
- Sisu
Markosta kyllä löytyy sellasta Suomalaista sisua mikä on harvinaisuus nykyään. Samanlainen asenne on kuin ennen jolloin mitaleitaki tuli enemmän suomeen. Huomaa että jätkä on reenannu paljon olympilaisia varten. Nyt painitaaki jo kullasta!
- painijapojanäiti
Kyllä suomen poijat painii puhtain paperein, ellei sitten sisua ole lisätty doping-listaan.
Marko painii hienosti ja näyttää koko maailmalle, mistä suomen pojat on tehty, ei ainakaan o'boy kaakaosta ja maraboun suklaasta. - heh
painijapojanäiti kirjoitti:
Kyllä suomen poijat painii puhtain paperein, ellei sitten sisua ole lisätty doping-listaan.
Marko painii hienosti ja näyttää koko maailmalle, mistä suomen pojat on tehty, ei ainakaan o'boy kaakaosta ja maraboun suklaasta.marko on jo vanhaparta mutta sisulla siitä selviää ja nimenomaan suomalaisella!
kultaa tulee - mara
heh kirjoitti:
marko on jo vanhaparta mutta sisulla siitä selviää ja nimenomaan suomalaisella!
kultaa tuleemuitakkin voittaa sitä kultaa mä kannustan telkkarin edessä sua et sä varmasti voitat kultaa
- jekyl
Marko Yli-hannuksela on suomen tämän hetkin kovin urheilija (ylivoimaisesti)
Painijat ovat suomen huoneiten palkattuja ja arvostettuja urheilijoita
Laji on kuitenkin maailman vanhin urheilu laji. elikkä maailman kovin myös
Painijat ovat niin pitkään olleet ali arvostettuja että nyt suomen paini lähtee nousuun!
PEKINGISSÄ 2008 SUOMEN LUPAUKSET TUOVAT KASAN MITALLEJA!!!
Jarkko Ala-Huikku
Jesse Kekki
Jouni Rosenlöf
Juha Salminen
Tero Välimäki
Jussi Nurmela- Nokisika
Ihan hyviä pointteja, mutta tuollainen "On vanhin niin on kovin" -tyylinen spekulointi vie viestiltäsi vähän arvoa. Kun puhuu omasta lajistaan, tai omasta suosikkilajistaan, kannattaa välttää aggressiivista ja provosoivaa tyyliä.
Lisäisin tuohon vielä, että aliarvostuksestaan huolimatta paini on se laji, jonka ansiosta Suomi on suuren osan olympiamaineestaan niittänyt. Painista Suomi on saanut enemmän mitaleita kuin mistään muusta urheilulajista! Lisäksi Suomi on jäänyt olympialaisissa ilman painimitalia ainoastaan kerran.
Toivotaan, että paini, ja kamppailulajit yleensäkin, saavat Suomessa arvoisensa statuksen! Suomi pärjää kamppailussa hyvin, on aina pärjännyt.
Kunpa oltaisiin yhtä fiksuja kun esim. ruotsalaiset, jotka eivät pelkää uudistuksia liiton suhteen. Rahaa niille lajeille, joissa pärjätään/voidaan pärjätä!!! - ihme
Nokisika kirjoitti:
Ihan hyviä pointteja, mutta tuollainen "On vanhin niin on kovin" -tyylinen spekulointi vie viestiltäsi vähän arvoa. Kun puhuu omasta lajistaan, tai omasta suosikkilajistaan, kannattaa välttää aggressiivista ja provosoivaa tyyliä.
Lisäisin tuohon vielä, että aliarvostuksestaan huolimatta paini on se laji, jonka ansiosta Suomi on suuren osan olympiamaineestaan niittänyt. Painista Suomi on saanut enemmän mitaleita kuin mistään muusta urheilulajista! Lisäksi Suomi on jäänyt olympialaisissa ilman painimitalia ainoastaan kerran.
Toivotaan, että paini, ja kamppailulajit yleensäkin, saavat Suomessa arvoisensa statuksen! Suomi pärjää kamppailussa hyvin, on aina pärjännyt.
Kunpa oltaisiin yhtä fiksuja kun esim. ruotsalaiset, jotka eivät pelkää uudistuksia liiton suhteen. Rahaa niille lajeille, joissa pärjätään/voidaan pärjätä!!!Marko Yli Hannuksela on mun serkku
oon ollu sen ja Kiitan häis morsius neitona kiitta on sen vaimo ja niil on söpöjä lapsia
nään sen ku se tulee Ateenasta hopa mitalli kaulassa.... koska olen hänen serkku jos
ette usko voin lähettää sen kun siinä olen minä ja mun kaksois sisko kuvassa ja Joku TIia jota en tunne hyvin niin lähettäkää mun sähkö postiin viesti et TODISTA - Anita
ihme kirjoitti:
Marko Yli Hannuksela on mun serkku
oon ollu sen ja Kiitan häis morsius neitona kiitta on sen vaimo ja niil on söpöjä lapsia
nään sen ku se tulee Ateenasta hopa mitalli kaulassa.... koska olen hänen serkku jos
ette usko voin lähettää sen kun siinä olen minä ja mun kaksois sisko kuvassa ja Joku TIia jota en tunne hyvin niin lähettäkää mun sähkö postiin viesti et TODISTAPaljon Onnea hopeamitalista!!Hienosti tsempattu!!
- Hanski
ihme kirjoitti:
ette usko voin lähettää sen kun siinä olen minä ja mun kaksois sisko kuvassa ja Joku TIia jota en tunne hyvin niin lähettäkää mun sähkö postiin viesti et TODISTAniin perkeleesti hopia mitalista!!!
Make on kova äijä ja toivottavasti jatkaa vielä pitkään painimista.
Ps. Minä taas en ole sukua kenellekkään painijalle mutta kävin jonkin aikaa samaa koulua Karilan Tuomon kanssa=) - soppahan
Hanski kirjoitti:
niin perkeleesti hopia mitalista!!!
Make on kova äijä ja toivottavasti jatkaa vielä pitkään painimista.
Ps. Minä taas en ole sukua kenellekkään painijalle mutta kävin jonkin aikaa samaa koulua Karilan Tuomon kanssa=)myhi voitti hopiaa!!! onnia palijo!! toivottaa entinen ilimajoen likka *=)enkä mäkään oo kenenkään kuuluusan ihimisen sukua, mutta oon istunu kakarana Olavi Virran sylis
- painifani
ihme kirjoitti:
ette usko voin lähettää sen kun siinä olen minä ja mun kaksois sisko kuvassa ja Joku TIia jota en tunne hyvin niin lähettäkää mun sähkö postiin viesti et TODISTAKyl on taas hauskaa ku tuli suomeen mitali! Ja paljo hauskempaa, ku sen toi oman pitäjän mies! =) Mä tunnen noi yli-hannukselat aika hyvinki, onhan ne ollu meillä ;) Ja TOOOSI paljon onnee Markolle, sekä sinne kotiin Gitalle, Sofialle, Sagalle, Akselille ja Viljolle!!
- moon isootaloo
soppahan kirjoitti:
myhi voitti hopiaa!!! onnia palijo!! toivottaa entinen ilimajoen likka *=)enkä mäkään oo kenenkään kuuluusan ihimisen sukua, mutta oon istunu kakarana Olavi Virran sylis
moon kaikkien kuuluusien ja kovien sukulaane!
Esi-isiäni oli nuoo ja volovo-markkunen ja al capoone, Hitleriki oli pikkuserkku ja Staliini äireen puolta ja Matti Nykkänen on sukulaane.
Nii ja Tonni Halames on melekeen mun velii ja mun isooäitee oli kova työntöhön kuulaa. Soli ToivoKuulan perhees sisäkkö ja lykkäs Toivua kärryys. Enkös ookki kovaa!
Ai niin! Hienua Myhis! Taitaa olla niin, että sinun asenne vaikutti omaan menestymmiseesi. Luonnetta se kysyy voittaa urheilu-viihteessäkin.
Minä aikoinani asetin opiskelun huippu-urheilun edelle. Sinä valitsit noin ja se onnistui!
Toivottavasti Suomella menee talouden ja sosiaalisuuden suhteen paremmin kuin jortkut odottivat opympialaisista. Se on kuitenkin tärkeämpää se talous ja yhteiskunta kuin tämä viihde! - entisen LLU:n painimuija
soppahan kirjoitti:
myhi voitti hopiaa!!! onnia palijo!! toivottaa entinen ilimajoen likka *=)enkä mäkään oo kenenkään kuuluusan ihimisen sukua, mutta oon istunu kakarana Olavi Virran sylis
Oikeen paljon onnea sulle jälleen kerran tuosta todella mahtavasta suorituksesta ja tietenkin siitä hopeasta jonka mukanasi kisoista tuot! Tänään on juhlittu hopeaasi ison porukan kera kakkukaffeilla! Toivottavasti jatkat mahtavaa painitaivaltasi ja annat myös meille kaikille Suomalaisille lisää näitä ilon ja ylpeyden hetkiä! Kiitos Myhi!
- Serrku
painifani kirjoitti:
Kyl on taas hauskaa ku tuli suomeen mitali! Ja paljo hauskempaa, ku sen toi oman pitäjän mies! =) Mä tunnen noi yli-hannukselat aika hyvinki, onhan ne ollu meillä ;) Ja TOOOSI paljon onnee Markolle, sekä sinne kotiin Gitalle, Sofialle, Sagalle, Akselille ja Viljolle!!
mä oon ollu niillä tuhat kertaa ja ne meillä
tuhat kertaa Oon antanu Aleksille mun vanhoja jääkiekko varusteita vaikka oon likka oon ollu sitä paitsi niitten häis morsius neito oon tuntenu ne miljoona vuotta - Jepjep
ihme kirjoitti:
ette usko voin lähettää sen kun siinä olen minä ja mun kaksois sisko kuvassa ja Joku TIia jota en tunne hyvin niin lähettäkää mun sähkö postiin viesti et TODISTAOnko se nyt sitten niin ihmeellistä, jos hän on sun serkkusi? Tuskin kukaan siitä todisteluja kaipaa.
Olin itsekin juuri kesällä ylioppilasjuhlissa Gitan ja Markon luona, kun Gitan veli pääsi ylioppilaaksi.
Hieno koti heillä on!
Sitten vielä tähän loppuun onnittelut Markolle hienosta hopeamitalista ja suorituksesta! Oon ylpeä susta!! =)
- loinen
aloittamaan harrastuksen painin parissa? meilla kolme vuotias poika joka vääntää niin pirusti! paini on mielestäni ainut todella rehellinen urheilumuoto, joka ei todellakaan ole väline urheilua! ps. pirusti onnea kisojen arvokkaimmasta hopea mitalista
- paininainen
hei, ikärajoja ei painissa ole.Ihminen liikkuu painimalla luonnostaan!Mutta nassikkapainijat on 6-7 vuotiaita joiden paini on leikkimistä ja temppuilua ja mukavaa yhdessä olemista ja tekemistä.Liian tosikkohommaa se ei saa olla,muuten lapsi sanoo stop.Tietenkin harjoitellaan kaikkea oikeaakin ja kilpaillaan "oikeasti" nassikoiden kilpailuissa heidän ikäisten tavalla.Tosi tervettä meininkiä.
Olen ollut mukana noin 8 vuotta omien poikien kautta.
- auransilta
ONNEA LOISTAVASTA MITALLISTA!
silti jäi hiukan hampaankoloon: miksi meikäläinen joutui painimaan tänään 3 kovaa ottelua kun vastustaja vain 2??? tääkö sitä tasapuolisuutta?? finaalin olisi pitänyt olla huomenna, jolloin tulos olisi SAATTANUT olla toinen :( mutta ainahan ei voi voittaa, ei edes joka kerta ;) - k.k.kössi
Taas pystyi suomen painiin luottaa kiitos
pohajan maan miehelle - Ilmajokinen
Markon vaimo on Ilmajoen yläasteen terveydenhoitajan sijainen joskus.. Ihan mukavia ihmisiä, onnea Markolle hopeasta!! :)
Katsottiin Markon hopeaottelua koulussa Englannin tunnilla, ja tv käytävillä oli auki. Paljon kannattajia riitti, ja huutoa oli niin että korvat meinas mennä! :) Joka tapauksessa, on se hyvä että hopeaa tuli, ja vielä kerran ONNEA!!! :) - Mimmi19
Jeeeee!!! marko on meijän tuttu. mun sisko meni markon serkun kans naimisiin just heinäkuus ja marko oli häissä. kyl marko paini hyvin. tuomarit oli ihan paskoja. mutta muistakaa HOPEA EI OLE HÄPEÄ... : )
- ENTINEN ILIMAJOKINEN JA SIE...
Ja mitä suomi tekisi ilman Markon kaltaista painijaa.Ei mitään.Ja olisiko Suomelle tullut yhtäkään mitallia painista ilman "Myhiä"??Ei varmaankaan.HYVÄ MARKO!!
- Nainen
Painiin pitäisi ehdottomasti panostaa lajina enemmän. Sen on hyvin suomalainen laji täällähän painitaan joka paikassa häistä alkaen paini ja suomi maailman kartalle ja HETI!
- Tätä lisää!!!
Älkääpäs nyt mollatko Markoa!!! Yrittäkääpäs ite mennä painiin neljättä ottelua samana päivänä kylki ihan paskana! Marko otteli just niin hyvin ku pysty OLOSUHTEISIIN NÄHDEN!!!!! Ja sitä paitsi,hyvähän sellatteen apinan kans on otella,ku pelkkä kattominenki oksettaa!!! Mutta Marko on kyllä Suomen parhaimmistoa,painissa paras. Sitä paitsi se on muutenki ihana ukkeli...
Ja oon samaa mieltä,muillekki suomalaisille "läpi harmaan kiven"-asenne päälle!! Kyllä kultaa tulis!!!! - Pelaaja
Miksi suomalainen urheilija leimataan asennevammaiseksi surkimukseksi, jos se ei tuo kotiin mitaleja. En jaksa uskoa, että kukaan lähtisi olympialaisiin vailla asennetta. Urheilu vaan on sitä, ettei aina onnistu. Meidän penkkiurheilijoiden tehtävä ei ole lannistaa edustajiamme solvauksilla, vaan kannustaa heidät uuteen yritykseen.
- katteltavaa!
ONNITTELUT MYHILLE JA KAIKILLE TAUSTAJOUKOOLLE!
MITALIN ETEHEN ON VARMAHAN TEHTY TÖITÄ MONELLA TAHOLLA. MATOLLA OLLAHAN YKSIN JA SIÄLÄ TEHERÄHÄN SE VIIMMEENEN PURISTUS JOKA TOI HIENON VOITON KOKO SUOMEN PAINILLE!
ONNITTELUT ESIMERKILLISESTÄ TYÖSTÄ JA HOPEAMITALLISTA!
- Olli
Kiitos Marko.
Annoit meille Suomalaisille Ruotsissa
jotain mistä olla ylpeitä
Kiitos
Olli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573