Vappu-galluppi

Gaggu-vallub

Vappu-gallup

1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa?
2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä?
3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et?
4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa?
5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla?
6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna?
7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt?
8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku.
9. Onko sinulla vappupäivänä krapula?
10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi?

10

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIIi

1. Mies

• 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? -mettis, genio käyttää palstalla

2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? -ei mulla ole ollut vappuasuja

3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? -en, en, en

4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? -en ja joo

5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? -eivät ja eivät

6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? -joo ja joo

7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? -en kai... toivottavasti pääsen vappuna avaamaan grillikauden

8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. -ei oo mitään erikoisia muistoja vapusta, koska ei se ole mikään niin tärkeä juhla

9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? -ei, olen töissä

10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? -Andressa Urach

• Poskijahammas

1. Etähöylääjä, kuka missäkin tilanteessa koska vaan missä vaan

• kuuro sade

1. töissä ne jauhaa sitä sanaa
      2. yo-lakki
      9. jyrkkä ehkä
      10. Turhapuro

• 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? - Palstan immeisten antamat lempinimet huvittaa eniten. Irl lempparit on niin tavanomaisia, ettei ne herätä mitään ihmetystä saati huvitusta.

2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? - Napatanssijan asu joskus nuorena, kun oli vielä kuosissa.

3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? - En ole koskaan käynyt, enkä käy.

4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? - Kyllä molempiin.

5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? - Ovat olleet ja eivät käy.

6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? - Kyllä olen, ensimmäisen poikaystäväni. Ei olis kannattanut, mitään kivaa muisteloa hänestä ei jäänyt.

7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? - En taida. En tiedä vielä mitä syön.

8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. - Vappuhuiskasta tehtyä punaista jaffaa koiralle, mitä se ei juonut. Dippasin vesikuppiin jolloin veden väri vaihtui huiskan punaiseksi.

9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? - Joskus on ollut, nykyään ei ole alkoholipitoista vappua.

10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? - Kartan julkkiksia. Eli ei kukaan julkkis olisi mun heilani. Sortsen vaan.

• 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? Tipunen, birdy. Olisko ollut pe?
      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? Ylioppilaslakki oli parina ekana vappuna sen saatuani. Sen jälkeen ei ole huvittanut käyttää, ei edes tietoa, missä on.
      3. Olet pienituloinen duunari?Pienituloisia olemme, mutta vakavaraisia. Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? Ei ole tapana ollut. Mun pirtaan se vois natsatakin kyllä.
      4. Oletko ollut koskaan työtön? Olen. Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? Nykyinen on ollut aikanaan muutamaan otteeseen. Tosin jos ei ole oman alan akateemisia hommia ollut, on mennyt vaikka raksalle, joten ei ole ollut pitkiä aikoja kokonaan työtön.
      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Eivät. Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? Eivät koskaan, aika porvareita ovat, etenkin mutsi.
      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? En Onko sinua isketty vappuna? Ei. Vappuheila on jo ollut valmiina, jos on ollut.
      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? Mä voisin syödäkin, mut muut ei niin välitä. Sienisalaattia perunasalaatin tilalla, mozzarella-salaattia, kalaa, silliä, mätiä, saksalaisia bratwursteja ja herkkusieniä grilliin ym.
      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. Tivolissa ja Turun torilla, Taidemuseon mäellä, vappumeiningeissä vanhempien kanssa, tai isän veljen perheen luona Helsingissä vappupirskeet. Iloisia muistoja.
      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? Ei, pitäis mm. harjoitella uuden auton ajoa.
      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? Tommy Lindgren.

• 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? No comment
      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? Nasse-nenä on ykkönen kesät talvet
      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? En ole pienituloinen, suurimenoinen kylläkin. Ei marssille mutta työväenlauluja joskus ollut pubissa laulamassa. Hyvä meininki.
      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? En-en
      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? Ei-ei
      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? Ei-kyllä
      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? Nakkeja juu, perunasalaattia ei
      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. Teini-iässä. Kaveri vaihtoi mun kellon keskikaljapulloon kadulla. Epäselvää edelleen miksi kello oli hänellä.
      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? Ehei
      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? Bridget Jones

• Oasis

1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa?
      Nimestäni on väännetty parisenkymmentä lempparia, muitakin lempinimiä on toki ollut. Eräs työkaveri kutsuu enkeliksi, kun teen jotain pientäkin hänen hyväkseen.

Joskus oli vappunaamiaiset, olisinko ollut lumikuningatar vai mikähän se oli...

En, en ja ei ole tullut mieleen

En ja en

5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla?
      Eivät ja eivät tietääkseni

En, kyllä

En syö. Mietin vielä mitä söisin, harkitsen pizzan tekoa.

Ei tule mieleen mitään erityistä.

Ei ole, tai en ainakaan usko.

10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi?
      En niin välitä erityisemmin julkkiksista, mieluummin jonkun ihan taviksen kanssa.

• määmy

Vappu-gallup

- Vampsu

- Vampirellan

- En. En. Muuta tekemist.

- En ja oon

- Ei ja ei

- En ja on.

- En. En.

- Vietettii vappuu

- Ei

- Rowan Atkinson

• 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? Eipä ole ollut lempinimeä sitten lapsuuden.

2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? Hölmöt aurinkolasit on joskus ollut.

4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? Olen ollut ja olen seurustellut työttömän kanssa.

5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? Eivät ole olleet eivätkä käy vappumarssilla. Minä olen porvari ties miten monennessa sukupolvessa.

6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? Ainakin yhden vappuheilan muistan.

7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? Jep. Pidän pakkojuhlinnasta ja perinteistä.

8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. Simaa, tippaleipiä, munkkeja, serpentiiniä ja ilmapalloja.

9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? Ei kun olen kännissä.

10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? Beyonce Knowles

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      2939
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1310
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1205
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      251
      1062
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1043
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      962
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      846
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      822
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      806
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      763
    Aihe