Vappu-galluppi

Gaggu-vallub

Vappu-gallup

1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa?
2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä?
3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et?
4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa?
5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla?
6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna?
7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt?
8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku.
9. Onko sinulla vappupäivänä krapula?
10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi?

10

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIIi

      1. Mies

    • 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? -mettis, genio käyttää palstalla

      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? -ei mulla ole ollut vappuasuja

      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? -en, en, en

      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? -en ja joo

      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? -eivät ja eivät

      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? -joo ja joo

      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? -en kai... toivottavasti pääsen vappuna avaamaan grillikauden

      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. -ei oo mitään erikoisia muistoja vapusta, koska ei se ole mikään niin tärkeä juhla

      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? -ei, olen töissä

      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? -Andressa Urach

    • Poskijahammas

      1. Etähöylääjä, kuka missäkin tilanteessa koska vaan missä vaan

    • kuuro sade

      1. töissä ne jauhaa sitä sanaa
      2. yo-lakki
      9. jyrkkä ehkä
      10. Turhapuro

    • 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? - Palstan immeisten antamat lempinimet huvittaa eniten. Irl lempparit on niin tavanomaisia, ettei ne herätä mitään ihmetystä saati huvitusta.


      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? - Napatanssijan asu joskus nuorena, kun oli vielä kuosissa.


      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? - En ole koskaan käynyt, enkä käy.

      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? - Kyllä molempiin.


      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? - Ovat olleet ja eivät käy.

      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? - Kyllä olen, ensimmäisen poikaystäväni. Ei olis kannattanut, mitään kivaa muisteloa hänestä ei jäänyt.


      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? - En taida. En tiedä vielä mitä syön.



      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. - Vappuhuiskasta tehtyä punaista jaffaa koiralle, mitä se ei juonut. Dippasin vesikuppiin jolloin veden väri vaihtui huiskan punaiseksi.


      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? - Joskus on ollut, nykyään ei ole alkoholipitoista vappua.


      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? - Kartan julkkiksia. Eli ei kukaan julkkis olisi mun heilani. Sortsen vaan.

    • 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? Tipunen, birdy. Olisko ollut pe?
      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? Ylioppilaslakki oli parina ekana vappuna sen saatuani. Sen jälkeen ei ole huvittanut käyttää, ei edes tietoa, missä on.
      3. Olet pienituloinen duunari?Pienituloisia olemme, mutta vakavaraisia. Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? Ei ole tapana ollut. Mun pirtaan se vois natsatakin kyllä.
      4. Oletko ollut koskaan työtön? Olen. Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? Nykyinen on ollut aikanaan muutamaan otteeseen. Tosin jos ei ole oman alan akateemisia hommia ollut, on mennyt vaikka raksalle, joten ei ole ollut pitkiä aikoja kokonaan työtön.
      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Eivät. Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? Eivät koskaan, aika porvareita ovat, etenkin mutsi.
      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? En Onko sinua isketty vappuna? Ei. Vappuheila on jo ollut valmiina, jos on ollut.
      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? Mä voisin syödäkin, mut muut ei niin välitä. Sienisalaattia perunasalaatin tilalla, mozzarella-salaattia, kalaa, silliä, mätiä, saksalaisia bratwursteja ja herkkusieniä grilliin ym.
      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. Tivolissa ja Turun torilla, Taidemuseon mäellä, vappumeiningeissä vanhempien kanssa, tai isän veljen perheen luona Helsingissä vappupirskeet. Iloisia muistoja.
      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? Ei, pitäis mm. harjoitella uuden auton ajoa.
      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? Tommy Lindgren.

    • 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? No comment
      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? Nasse-nenä on ykkönen kesät talvet
      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? En ole pienituloinen, suurimenoinen kylläkin. Ei marssille mutta työväenlauluja joskus ollut pubissa laulamassa. Hyvä meininki.
      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? En-en
      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? Ei-ei
      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? Ei-kyllä
      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? Nakkeja juu, perunasalaattia ei
      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. Teini-iässä. Kaveri vaihtoi mun kellon keskikaljapulloon kadulla. Epäselvää edelleen miksi kello oli hänellä.
      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? Ehei
      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? Bridget Jones

    • Oasis

      1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa?
      Nimestäni on väännetty parisenkymmentä lempparia, muitakin lempinimiä on toki ollut. Eräs työkaveri kutsuu enkeliksi, kun teen jotain pientäkin hänen hyväkseen.

      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä?
      Joskus oli vappunaamiaiset, olisinko ollut lumikuningatar vai mikähän se oli...

      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et?
      En, en ja ei ole tullut mieleen

      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa?
      En ja en

      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla?
      Eivät ja eivät tietääkseni

      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna?
      En, kyllä

      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt?
      En syö. Mietin vielä mitä söisin, harkitsen pizzan tekoa.

      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku.
      Ei tule mieleen mitään erityistä.

      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula?
      Ei ole, tai en ainakaan usko.

      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi?
      En niin välitä erityisemmin julkkiksista, mieluummin jonkun ihan taviksen kanssa.

    • määmy

      Vappu-gallup

      1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa?
      - Vampsu

      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä?
      - Vampirellan

      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et?
      - En. En. Muuta tekemist.

      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa?
      - En ja oon

      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla?
      - Ei ja ei

      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna?
      - En ja on.

      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt?
      - En. En.

      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku.
      - Vietettii vappuu

      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula?
      - Ei

      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi?
      - Rowan Atkinson

    • 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? Eipä ole ollut lempinimeä sitten lapsuuden.

      2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? Hölmöt aurinkolasit on joskus ollut.

      3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et?

      4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? Olen ollut ja olen seurustellut työttömän kanssa.

      5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? Eivät ole olleet eivätkä käy vappumarssilla. Minä olen porvari ties miten monennessa sukupolvessa.

      6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? Ainakin yhden vappuheilan muistan.

      7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? Jep. Pidän pakkojuhlinnasta ja perinteistä.

      8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. Simaa, tippaleipiä, munkkeja, serpentiiniä ja ilmapalloja.

      9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? Ei kun olen kännissä.

      10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? Beyonce Knowles

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe