voiko avoin ei-sitoutunut suhde toimia??

polyamoria69

Voisiko avoin suhde ilman parisuhdetta oikeasti toimia??
Haluan esimerkkejä tänne kuinka kauan kukin on ollut avoimessa suhteessa jossa harrastetaan vaan seksiä..ja jos se on päättynyt niin ajankohta millon päätty myös tähän..
1. kauanko avoin suhde on kestänyt? 2. kunka monta kertaa tapailette seksin merkissä kuukaudes? 3. kumpi tekee aloitteet? 4. milloin avoin suhde loppui? Miksi se ei mielestäsi toiminu kunnolla?

5

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +204r3

      1.''Suhde'' on kestänyt vähän reilu puoli vuotta
      2. Tapaillaan miten sattuu. Joskus pari kertaa viikossa, joskus kerran kuukaudessa...
      3. Molemmat tekee aloitteita, itse olen kuitenkin passiivisempi.
      4. Ei ole loppunut vielä, mutta tuskin enään pitkään jatkuu. Ei tässä oikeastaan ole mitään järkeä. Mieluummin olisi ihmisen kanssa, joka välittää ja jonka kanssa puhua. Tällainen suhde alkaa kaivertamaan ajoittain mieltä, kun tajuaa ''ettei kelpaa toiselle'', muuten kuin vain seksiin. En edes ymmärrä miten tähän olen ajautunut, koska en mikään parisuhdekammoinenkaan ole.

    • eräsnainen

      1. Meidän avoin suhde on kestänyt noin puolisen vuotta erään miehen kanssa. 2. Aluksi tavattiin kerran viikossa, mutta tällä hetkellä ehkä noin kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. 3. Aloitteet tekee jompikumpi, yleensä mies. Mutta viime aikoina oon ollut aktiivisempi. 4. Ei oo vieläkään loppunut vissiinkään, kun vasta nähtiin. Tässä vaikeinta on ehkä se, että viihdytään yhdessä seksimielessä, mutta ei muussa mielessä tarpeeksi, että oltaisiin parisuhteessa. Ja en koskaan tiedä, koska on viimeinen kerta, kun nähdään. Pelkään, että joku päivä vain miehestä ei enää kuulukaan ja homma päättyy kuin seinään. Nytkin olen monta kertaa jo vannonut, että homma on varmaan nyt tässä ja olen ihan fine. Mutta sitten mies yllättää ja laittaa viestiä ja taas mennään. Ei ole tosiaankaan suhde helpoimmasta päästä. Tunteita on miestä kohtaan, mutta tiedän ettei meistä ole vakavampaan. Seksi ja läheisyys hänen kanssaan toimii täydellisesti. En vaihtaisi yhtään aamua, kun saan maata hänen kainalossaan hänen pidellessään minusta tiukasti kiinni vahvoilla käsivarsillaan. Paljon kauniita hetkiä ja muistoja hänen kanssaan.:)

    • NörttiN

      Kestänyt 4 kk, ollaan nähty noin kolmen viikon välein. Aloitteen teen yleensä minä. Loppumisesta en tiedä, ihan ok näin. Yksi mahdollinen katkeamisen paikka on, kun toinen ehkä muuttaa työn perässä sen verran kauas, ettei näin usein päästä näkemään, mutta sittenkin voidaan, jos molempia huvittaa, sekstailla kun taas nähdään.

    • moppe4

      Mikä suhde? Jos silloin tällöin paneskellaan niin mistään suhteesta ole kysymys

    • väärinkyllä

      Kyllä se suhde on. Seksisuhde, joka perustuu molemminpuoliseen himoon ja haluun toista kohtaan. Fyysinen kemia kahden ihmisen välillä. Ei sen syvällisempää tai syvempää yhteenkuuluvuutta. Suhteita on nykyään vaikka minkälaisia ja jokainen hankkikoon elämäänsä itseään tyydyttäviä suhteita. Parisuhde on parisuhde ja seksisuhde on seksisuhde. Yläkäsite on ihmissuhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe