Minulla on siis yksi mekko jota pitää kaventaa, ja kaverini äiti on luvannut tehdä sen. Mutta tämä asia hieman pelottaa ja ahdistaa minua, koska en osaa luottaa häneen tarpeeksi joten en haluaisi päästää häntä niin lähelle. Olisiko jollakulla vinkkejä miten selviäisin tästä? Asia ihan oikeasti pelottaa minua!
Kokemuksia MEKON kavennuksesta?
3
4718
Vastaukset
- minä
Helpottaisi jos joku edes kertoisi mitä tapahtuu kun mekko kavennetaan ja näin. Ihan vain kokemuksia!
- stylist
Mekon kavennus on aika yksinkertainen juttu. Eli ommellaan sivusaumoista mekkoa kapeammaksi tai vaihtoehtoisesti tehdään joko taakse tai sivulle muotolaskokset (kavennukset). Mekkoa täytyy sovittaa että ompelija näkee paljonko hänen pitää sitä pienentää.
- ......
Jos mekko on vuoritettu, niin vuori pitää kaventaa myös, muuten alle jää rumia laskoksia. Jos vuori on ommeltu kiinni hameen päärmeisiin, niin sitä pitää sitten vähän purkaa että pääsee kaventamaan sekä päälliskangasta että vuoria. Vuorittoman mekon kavennut menee niin kuin jo aiemmin neuvottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1412817Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2742487Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?301483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351462- 1211192
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131032Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.305894