eräänlaisen suhteen ero

siipirikko

Sinä mies joka yhtäkkiä panit koko suhteen palasiksi.Ilman järkevää syytä.Olen ollut ymmärtäjä pitkän tovin.Ymmärtänyt että mies tarvitsee ystävän vaikka onkin sidottu sairaaseen.Olen ollut uskollinen ja pysynyt vierellä.Mitä sain äsken takaisin.Halusit lopettaa suhteen tosta vaan.En voi uskoa että kukaan normaali selittämättä ja ilman syytä sitä tekisi.Minusta tuntuu nyt että olenkohan ollutkin sokea koko tämän ajan.Olen uskonut ja luottanut ja nyt näytit todellisen luonteesi.Miksi tällaista on?Mikä miehiä vaivaa kun on niin vaikea olla pysyvä ja seisoa tukevasti maassa?

13

1802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukko

kuule, näitä pettäjiä on tuhansia, jotka saavat kakkosnaisen milloin milläkin tarinalla pauloihin. Milloin on oma akka sairas, milloin muuta.

• pöksyihin

millä stoorilla vaan? niinkö panomiehet?

• siipirikko

En ole ihan eilesen teeren tytteli.Kesti kauan luottaa tuohon ihmiseen.Kun vihdoin sain itselleni selväksi, ravat lensi naamalle.Eikä kyse vain siitä yhdestä asiasta vaan pitkästä ystävyydestä ja luottamuksesta.Mitähän pitäis tehdä.Kostaa vai yrittää?

• PuoliHulttio
        siipirikko kirjoitti:

En ole ihan eilesen teeren tytteli.Kesti kauan luottaa tuohon ihmiseen.Kun vihdoin sain itselleni selväksi, ravat lensi naamalle.Eikä kyse vain siitä yhdestä asiasta vaan pitkästä ystävyydestä ja luottamuksesta.Mitähän pitäis tehdä.Kostaa vai yrittää?

eikä yrittää, vaan unohtaa.

• siipirikko
        PuoliHulttio kirjoitti:

eikä yrittää, vaan unohtaa.

En vain tajua tätä.Miten tämän kaiken ymmärrän?Miten joku edes tajuaa tehdä toiselle ravat?Olen nyt aika järkyttynyt,

• kaisa
        siipirikko kirjoitti:

En vain tajua tätä.Miten tämän kaiken ymmärrän?Miten joku edes tajuaa tehdä toiselle ravat?Olen nyt aika järkyttynyt,

todella katala temppu ,kun ei voi kasvokkain sanoa ,mikä mättää. Toisaalta samaa kokeneena olen ajatellut ,että miehet eivät uskalla sitoutua kehenkään ,kun meissä naisissakin on erävoittonsa ottaneita.Lisäksi on muistettava ,että nykyisin narsismi vain lisääntyy ja sen yksi piirre on suhteilla leikkiminen ja egon pönkittäminen uusilla ihailevilla suhteilla.

• siipirikko
        kaisa kirjoitti:

todella katala temppu ,kun ei voi kasvokkain sanoa ,mikä mättää. Toisaalta samaa kokeneena olen ajatellut ,että miehet eivät uskalla sitoutua kehenkään ,kun meissä naisissakin on erävoittonsa ottaneita.Lisäksi on muistettava ,että nykyisin narsismi vain lisääntyy ja sen yksi piirre on suhteilla leikkiminen ja egon pönkittäminen uusilla ihailevilla suhteilla.

Osasit tiivistää juuri sen mitä nyt ajattelen.Ihanaa että saan tukea ihmisiltä joilla on samoja ajatuksia.Kiitos.

• Tunkio
        siipirikko kirjoitti:

Osasit tiivistää juuri sen mitä nyt ajattelen.Ihanaa että saan tukea ihmisiltä joilla on samoja ajatuksia.Kiitos.

Ansaitset parempaa, muista se. Älä anna kenenkään polkea tai käyttää hyväksi.

• SamaTarina

Hei!

Minulla vastaanvanlainen tilanne. Tapasin miehen, joka ruikutti vaimonsa sairautta, ei voinut jättää kuulema sairasta vaimoa, mutta ei halunnut mitään yhteistä hänen kanssaan. Haki lohtua minusta. Käytti hyväkseen, naiviuuttani. Ei olisi pitänyt uskoa.
      Kuinka tapasit miehen?
      Itse netin kautta, en tiennyt aluksi tarinaa. Mies 46-vuotias, hänellä on kaksi lasta.

• siipirikko

Tiesin tarinan.Ja suostuin ja hyväksyin tilanteen Onhan maailma täynnä kaikenlaisia suhteita.Ne on aina henkilökohtaisia mutta kuitenkin kahden ihmisen välisiä juttuja joilla pitäisi olla suuri arvo.Mutta en vain tajua mikä miesten mielessä liikkuu!Ei suhdetta noin vain lopeteta.Tuli sellainen olo että olin joku leikkikalu.Olipa hyvin näytelty.Pidän itseäni normaalina ja tavallisena naisena.Halusin ystävän ja olin valmis myös sellainen olemaan.helskutti että sapettaa.Mutta uskon että joskus tuokin palkkansa saa.ja todella toivon ettei ikinä saa enää ystävää tai että joku tekisi temput.Minä en mutta joku.

• SamaTarina
        siipirikko kirjoitti:

Tiesin tarinan.Ja suostuin ja hyväksyin tilanteen Onhan maailma täynnä kaikenlaisia suhteita.Ne on aina henkilökohtaisia mutta kuitenkin kahden ihmisen välisiä juttuja joilla pitäisi olla suuri arvo.Mutta en vain tajua mikä miesten mielessä liikkuu!Ei suhdetta noin vain lopeteta.Tuli sellainen olo että olin joku leikkikalu.Olipa hyvin näytelty.Pidän itseäni normaalina ja tavallisena naisena.Halusin ystävän ja olin valmis myös sellainen olemaan.helskutti että sapettaa.Mutta uskon että joskus tuokin palkkansa saa.ja todella toivon ettei ikinä saa enää ystävää tai että joku tekisi temput.Minä en mutta joku.

Paras, kun jatkat matkaasi mahdollisiman pian elämässäsi uusiin haasteisiin. Minä kärsin todella kauan, ja olin "hyvä uskoinen"...no kukapa sitä kättelyssä toisesta pahaa uskoisi. En minä ainakaan.

Toivottavasti löydät arvoisesi ihmisen rinnallesi. Tuollainen lapsellinen jättö on todella ala-arvoista.

• siipirikko
        SamaTarina kirjoitti:

Paras, kun jatkat matkaasi mahdollisiman pian elämässäsi uusiin haasteisiin. Minä kärsin todella kauan, ja olin "hyvä uskoinen"...no kukapa sitä kättelyssä toisesta pahaa uskoisi. En minä ainakaan.

Toivottavasti löydät arvoisesi ihmisen rinnallesi. Tuollainen lapsellinen jättö on todella ala-arvoista.

Taidat tietää mistä tässä tarinassa kyse..näitä asioita on todella vaikea edes selittää.Omat tunteet on sekaisin,tämä ei ole tavallisen suhteen tarina.Tällaisissa vaaditaan todellista ymmärtämistä ja asioiden työstämistä.Mutta sama pitäisi olla myös toisella osapuolella.Minusta tämä on pahempi kuin tavallinen "pettämistarina".Tällaisessa on käyty sellaiset tunneasiat läpi ja joutunut todella punnitsemaan asiat ettei moni tajua.Arvostelijoita riittää mutta se on mielestäni pienisieluisuutta.

• SamaTarina
        siipirikko kirjoitti:

Taidat tietää mistä tässä tarinassa kyse..näitä asioita on todella vaikea edes selittää.Omat tunteet on sekaisin,tämä ei ole tavallisen suhteen tarina.Tällaisissa vaaditaan todellista ymmärtämistä ja asioiden työstämistä.Mutta sama pitäisi olla myös toisella osapuolella.Minusta tämä on pahempi kuin tavallinen "pettämistarina".Tällaisessa on käyty sellaiset tunneasiat läpi ja joutunut todella punnitsemaan asiat ettei moni tajua.Arvostelijoita riittää mutta se on mielestäni pienisieluisuutta.

Muista, ettet jää kuitenkaan asioiden kanssa yksin, hyvä ystävä on nyt tarpeen. Minun onneksi aikoinaan jaksoivat kuunnella. Älä vaan katkeroidu ja käperry itseesi. Mene maailmaan ja elä elämääsi. Vastaan kävelee varmasti joku rakkauden arvoinen ihminen.
        Nämä tapaukset osoittavat vain, että olemme tarpeen ns. "maustepurkkeina", kun siellä kotona menee huonosti. Muista tarinasi, kun joku muu kertoilee samaa....valittevan yleistä tämä kuitenkin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3724
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1678
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      106
      1389
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      103
      1130
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      942
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      69
      847
    Aihe