voi meitä, smör oss! Jäämme Jykän kanssa kahden sossuluukulle ja vaivaistalon eläteiksi
Kokoomus ROMAHTANUT:(
12
100
Vastaukset
- Hullu ukko
Voi kun tuo olisikin totta.
Demarit ovat romahtaneet vielä pahemmin, joten maltan tuskin odottaa Keskustan ja Persujen yhteishallitusta. ;-)
- Hullu ukko
Punamultaa toivoessa vierii minun aika.
Hullu ukko kirjoitti:
Punamultaa toivoessa vierii minun aika.
Demareilla menee vielä huonommin kuin Kokkareilla, joten en usko siltarumpupolitiikan paluuseen.
- ITSE NALLE WALRUS
Ratikkakuski kirjoitti:
Demareilla menee vielä huonommin kuin Kokkareilla, joten en usko siltarumpupolitiikan paluuseen.
ÄHÄÄÄ HÄH HÄÄÄ APINAT! Menittepä kauan halpaan angostolgiaan ja seurasitte
kokoomuksen feikkiprofeettojen finANSSIpolitikkaan ja EU:oon ja EMU:un ja uskoitte IMF:hvään ...................................
KANSALAISET! MED PORVARIT
Olen palannut takaisin taistolaiten riveihin...VIVA LA REVOLUCION!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - Narikkakushki hik..
ITSE NALLE WALRUS kirjoitti:
ÄHÄÄÄ HÄH HÄÄÄ APINAT! Menittepä kauan halpaan angostolgiaan ja seurasitte
kokoomuksen feikkiprofeettojen finANSSIpolitikkaan ja EU:oon ja EMU:un ja uskoitte IMF:hvään ...................................
KANSALAISET! MED PORVARIT
Olen palannut takaisin taistolaiten riveihin...VIVA LA REVOLUCION!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEhik-hik- hei ku-kuules HHulu-A-Anshelmi.......hik.............va-vapaaratikkakushit vielä
shulle näyttää mistä kuminukke kushee kutamunia..........öh...%&/(=)()=TANA*kelKELE.........................shiinä lukeekin : MADE IN CHINA - Persut:.!1#%?+
.
Persut voi olla lukujen valossa tällä hetkellä suurin puolue
Har!
. Narikkakushki hik.. kirjoitti:
hik-hik- hei ku-kuules HHulu-A-Anshelmi.......hik.............va-vapaaratikkakushit vielä
shulle näyttää mistä kuminukke kushee kutamunia..........öh...%&/(=)()=TANA*kelKELE.........................shiinä lukeekin : MADE IN CHINAMinä kun luulin olevani vappukännissä, mutta tuohon verrattuna olen vesiselvä. ;-)
Persut:.!1#%?+ kirjoitti:
.
Persut voi olla lukujen valossa tällä hetkellä suurin puolue
Har!
.Olisihan se hienoa, jos Persut ja Vasurit irrottaisivat Suomen EU:sta. Talous romahtaisi, työttömyys räjähtäisi ja kansa köyhtyisi. Riittäisi minunkin rahani pariin ylimääräiseen sijoitusyksiöön... ;-)
- öl-karkki
Ratikkakuski kirjoitti:
Olisihan se hienoa, jos Persut ja Vasurit irrottaisivat Suomen EU:sta. Talous romahtaisi, työttömyys räjähtäisi ja kansa köyhtyisi. Riittäisi minunkin rahani pariin ylimääräiseen sijoitusyksiöön... ;-)
pst. toveri Ratikka--taidat shittenkin olla kelvollinen salaiseen toveriliitoomme
Mustanahkaiset takkimiehet tulevat yöllä hakemaan (MIB)
Kun ateistipalstalla hilluva hihhuli Esko myy puuhuusseja --voisimme saada
hjyvä bjines -teke hjussi Venjällä ja myy tsadi pjieni yksiö
laitta puhdas kallsjungerna valmis-------me tulla yö pjisnes Ratikkakuski kirjoitti:
Olisihan se hienoa, jos Persut ja Vasurit irrottaisivat Suomen EU:sta. Talous romahtaisi, työttömyys räjähtäisi ja kansa köyhtyisi. Riittäisi minunkin rahani pariin ylimääräiseen sijoitusyksiöön... ;-)
En ole EU:n vastustaja(en sitä kyllä puolustakaan), olis kuitenkin kiva tietää, että millä perusteilla Suomen talous romahtaisi EU:sta irtoamisen myötä.
Itse väitän, että sitä ei voi kukaan tietää ennenkuin se on tapahtunut. Tod.näk. siinä ei kuitenkaan ihan niin pahasti kävisi mitä uhkakuvien maalaajat antavat ymmärtää. Ja on siinä vielä sellainenkin pointti, että Suomen talous tulee romahtamaan vaikka me pysyttään eurossa ja eu:ssa.- parannna tapasi
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä kun luulin olevani vappukännissä, mutta tuohon verrattuna olen vesiselvä. ;-)
Parahin toverimme Ratikka.
Ikävä kertoa totuus.........................................olet alkoholipsykoosissa nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497