Kokoomus ROMAHTANUT:(

Ratikkakuski(kok)

voi meitä, smör oss! Jäämme Jykän kanssa kahden sossuluukulle ja vaivaistalon eläteiksi

12

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullu ukko

      Voi kun tuo olisikin totta.

    • Demarit ovat romahtaneet vielä pahemmin, joten maltan tuskin odottaa Keskustan ja Persujen yhteishallitusta. ;-)

      • Hullu ukko

        Punamultaa toivoessa vierii minun aika.


      • Hullu ukko kirjoitti:

        Punamultaa toivoessa vierii minun aika.

        Demareilla menee vielä huonommin kuin Kokkareilla, joten en usko siltarumpupolitiikan paluuseen.


      • ITSE NALLE WALRUS
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Demareilla menee vielä huonommin kuin Kokkareilla, joten en usko siltarumpupolitiikan paluuseen.

        ÄHÄÄÄ HÄH HÄÄÄ APINAT! Menittepä kauan halpaan angostolgiaan ja seurasitte
        kokoomuksen feikkiprofeettojen finANSSIpolitikkaan ja EU:oon ja EMU:un ja uskoitte IMF:hvään ...................................


        KANSALAISET! MED PORVARIT


        Olen palannut takaisin taistolaiten riveihin...VIVA LA REVOLUCION!
        JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


      • Narikkakushki hik..
        ITSE NALLE WALRUS kirjoitti:

        ÄHÄÄÄ HÄH HÄÄÄ APINAT! Menittepä kauan halpaan angostolgiaan ja seurasitte
        kokoomuksen feikkiprofeettojen finANSSIpolitikkaan ja EU:oon ja EMU:un ja uskoitte IMF:hvään ...................................


        KANSALAISET! MED PORVARIT


        Olen palannut takaisin taistolaiten riveihin...VIVA LA REVOLUCION!
        JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

        hik-hik- hei ku-kuules HHulu-A-Anshelmi.......hik.............va-vapaaratikkakushit vielä
        shulle näyttää mistä kuminukke kushee kutamunia..........öh...%&/(=)()=TANA*kelKELE.........................shiinä lukeekin : MADE IN CHINA


      • Persut:.!1#%?+

        .

        Persut voi olla lukujen valossa tällä hetkellä suurin puolue

        Har!

        .


      • Narikkakushki hik.. kirjoitti:

        hik-hik- hei ku-kuules HHulu-A-Anshelmi.......hik.............va-vapaaratikkakushit vielä
        shulle näyttää mistä kuminukke kushee kutamunia..........öh...%&/(=)()=TANA*kelKELE.........................shiinä lukeekin : MADE IN CHINA

        Minä kun luulin olevani vappukännissä, mutta tuohon verrattuna olen vesiselvä. ;-)


      • Persut:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        Persut voi olla lukujen valossa tällä hetkellä suurin puolue

        Har!

        .

        Olisihan se hienoa, jos Persut ja Vasurit irrottaisivat Suomen EU:sta. Talous romahtaisi, työttömyys räjähtäisi ja kansa köyhtyisi. Riittäisi minunkin rahani pariin ylimääräiseen sijoitusyksiöön... ;-)


      • öl-karkki
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olisihan se hienoa, jos Persut ja Vasurit irrottaisivat Suomen EU:sta. Talous romahtaisi, työttömyys räjähtäisi ja kansa köyhtyisi. Riittäisi minunkin rahani pariin ylimääräiseen sijoitusyksiöön... ;-)

        pst. toveri Ratikka--taidat shittenkin olla kelvollinen salaiseen toveriliitoomme
        Mustanahkaiset takkimiehet tulevat yöllä hakemaan (MIB)

        Kun ateistipalstalla hilluva hihhuli Esko myy puuhuusseja --voisimme saada
        hjyvä bjines -teke hjussi Venjällä ja myy tsadi pjieni yksiö

        laitta puhdas kallsjungerna valmis-------me tulla yö pjisnes


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olisihan se hienoa, jos Persut ja Vasurit irrottaisivat Suomen EU:sta. Talous romahtaisi, työttömyys räjähtäisi ja kansa köyhtyisi. Riittäisi minunkin rahani pariin ylimääräiseen sijoitusyksiöön... ;-)

        En ole EU:n vastustaja(en sitä kyllä puolustakaan), olis kuitenkin kiva tietää, että millä perusteilla Suomen talous romahtaisi EU:sta irtoamisen myötä.

        Itse väitän, että sitä ei voi kukaan tietää ennenkuin se on tapahtunut. Tod.näk. siinä ei kuitenkaan ihan niin pahasti kävisi mitä uhkakuvien maalaajat antavat ymmärtää. Ja on siinä vielä sellainenkin pointti, että Suomen talous tulee romahtamaan vaikka me pysyttään eurossa ja eu:ssa.


      • parannna tapasi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä kun luulin olevani vappukännissä, mutta tuohon verrattuna olen vesiselvä. ;-)

        Parahin toverimme Ratikka.
        Ikävä kertoa totuus.........................................olet alkoholipsykoosissa nyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe