Erosin väkivaltaisesta miehestä, joka petti minua. Pari vuotta olen nähnyt painajaisia hänen ilkeytensä vuoksi ja itkenyt itseni hajalle. Kuinka tästä saisi nyt itsensä kokoon? Varsinkin kun on ihan yksin, eikä ole edes ystäviä.Mistä saisi voimia ja halua jatkaa elämäänsä? Olen aivan lopussa!
erosin tänään
9
1338
Vastaukset
- Sype
Perinteinen psyykenlääke Suomessa tunnetaan nimellä Koskenkorva. Suosittelen.
- Yölintu
Menin kirkkoon. Sain vastauksen ja voimia. Katselee maailman menoa toisella tavalla eikä murehdi pikkuasioista pariin päivään ja muutamat sanat muistan vieläkin. Käyn liian harvoin.
En tyrkytä... - minttu
Voih, kyllä siitä pääsee yli. Itse samanlaisesta suhteesta irrottautuneena voin sen sinulle luvata. Aikojen päästä olet paljon onnellisempi ja ihmettelet, mikä kumma sinut sai sellaista menoa niinkin kauan kestämään.
Jos tahdot jutella:
[email protected]
:) voimia!- :O)
Ompa kiva että joku saman kokenut haluaa olla tolla tavalla tukena!
Aina välillä kun näitä juttuja lukee, tulee jopa hyvä mieli.
- N35
Onnea, olet jo ottanut suurimman ja tärkeimmän askeleen eli olet eronnut väkivaltaisesta miehestäsi! Nyt sinut on kaikin tavoin pidettävä itsestäsi hyvää huolta. Varaat heti ajan vaikka kampaajalta ja pyri aloittamaan jokin uusi harrastus. Sieltä niitä ystäviäkin saa, ja uskon että entiset ystäväsikin palaavat kun olet päässyt miehestä eroon. Usein nämä väkivaltaiset kun pyrkivät kaikin keinoin estämään yhteydenpidon "ulkomaailmaan". Alkoholi voi auttaa tilapäisesti, vaan hyvvin helpolla käy niin että siihen jää koukkuun JA SE EI OLE HYVÄ ASIA! Mutta laita vaikka sadevaatteet päälle ja lähde kävelylle/juoksulenkille syksyiseen metsään! Kyllä se siitä, tsemppiä;-)
- sipi
Olet tehnyt todella hienon ratkaisun kun jätit väkivaltaisen miehen, nyt sinulla alkaa uusi kausi! Vaikea se varmaan on mutta toivon sinulle voimia käydä se läpi. Sanoit ettei sinulla ole ystäviä, onko sinulla mahdollisuus/voimia aloittaa uusi harrastus tai sitten esim. kansalaisopistohan järjestää erilaisia kursseja Uusien ystävien saaminen on (tiedän kokemuksesta) tosi vaikeaa, nykyisin kaikilla on kiire ja esim hyvien ystävyyssuhteiden luominen on melkein mahdottomuus, melkein jokainen on saanu niin pahasti "nilkkaansa" ettei enää uskalleta päästää ketään lähelle ja tutustua. Toivon kuitenkin että löydät avaimet uusiin asioihin ja ennen kaikkea voimia sulle!!!
- philippa
kun sait otettua tuon askeleen! Kaikki on tämän jälkeen plussaa, entiset ystävät tulevat takaisin jos todellisia ystäviä ovat. Uusia saat kun lähdet reippaasti liikkeelle. Aikansa se ottaa, mutta huomaat vielä miten vapauttavaa on elää ilman pelkoa. Tsemppiä!!!
- Antero Vipunen
No kylläpä se kestikin! Sai äijä kaksi vuotta mätkiä turpaan ennen kuin nainen ymmärsi lähteä. Kertokaa nyt mulle mikä perkele teissä naisissa oikein on.
Eikö teillä ole ketään, joka pitäisi teidän puolianne...? Jos omalla siskollani olisi vastaavanlainen mies, niin meikä mandoliino mätkisi äijää turpaan. Tarpeen vaatiessa useamminkin.- väkivalta ei ole ratkaisu
Harvempi näistä väkivaltaisista heti näyttää oikeaa minäänsä. Ja jos joku käy niitä mäiskimässä niin kenelle ne sitten kostavat? No sille naiselleen tietenkin! Melkoisia vainoajia ovat suhteen loputtuakin, kuten lehdistä saapi lukea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267