miehelle kelpaa suihiotto ei juuri muu

11+8

Kerran seksiä viiden viikon aikana. Mies ei lainkaan ajattele, että minäkin voisin haluta vai täytyykö naiselle riittää seksiksi se että ottaa suihin mieheltä? Joo puhumista voisi koittaa jos en olisi niin pirun ylpeä ettei anna periksi. En haluaisi vaikuttaa vaativaltakaan.

68

1896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

suhteenne on noilla eväillä tuhoontuomittu

• miesvm1967

No todellakin..

• lady2
        miesvm1967 kirjoitti:

No todellakin..

juu, samaa mieltä.

Seksi on ihana lisä parisuhteessa, mutta silloin kun se vain rassaa, tilanne on hankala.

Oikea yhteys syntyy tuntemuksesta, että on ihanaa nähdä tuo toinen tuossa lähellä... mitä ikinä hän sitten tekeekin - töitä, televisiota, puutarhaa, remonttia...

... ja seksi rakennetaan molemmille sopivista osasista...

• encephalon
        lady2 kirjoitti:

juu, samaa mieltä.

Seksi on ihana lisä parisuhteessa, mutta silloin kun se vain rassaa, tilanne on hankala.

Oikea yhteys syntyy tuntemuksesta, että on ihanaa nähdä tuo toinen tuossa lähellä... mitä ikinä hän sitten tekeekin - töitä, televisiota, puutarhaa, remonttia...

... ja seksi rakennetaan molemmille sopivista osasista...

lady2 ihan oikain sanoit!!! Ei mitään lisäämistä..

• Pelottavaa

En tiedä minkä ikäisiä olette, mutta ei hyvältä näytä.
      Kuvittele millaista on 5 vuoden päästä jos nyt jo tuollaista...
      Suosittelen pikaisesti eri suuntiin lähtemistä...

• 17+9

Ollaan nelissäkymmenissä kummallakin puolen, että nuoruudestakaan tämä ei ole kiinni. Muuten suhde toimii ihan ok. Mies ei vaan osoita muita haluja kuin sen että haluaa suihinoton. Joka on noin 1-3 kertaa päivässä.

• lifemocker
        17+9 kirjoitti:

Ollaan nelissäkymmenissä kummallakin puolen, että nuoruudestakaan tämä ei ole kiinni. Muuten suhde toimii ihan ok. Mies ei vaan osoita muita haluja kuin sen että haluaa suihinoton. Joka on noin 1-3 kertaa päivässä.

en nyt halua pelotella, mut onks sulla sitten alapäässäsi hänen mielestä "jotain vikaa" kun ei sinne halua?

• 1+20
        lifemocker kirjoitti:

en nyt halua pelotella, mut onks sulla sitten alapäässäsi hänen mielestä "jotain vikaa" kun ei sinne halua?

Ei. Se on nätti ja paikat on tiukat. Siitä se ei voi olla kiinni ja mies suhtautuu ihan positiivisesti seksiin, mutta jostain syystä ei vaan jalostu käytäntöön. Hän kyllä puhuu seksistä ja minun tyydyttämisestä vaikkapa ottamalla itse suihin ja näin käykin kaksi kertaa vuodessa.

• miesvm1967
        1+20 kirjoitti:

Ei. Se on nätti ja paikat on tiukat. Siitä se ei voi olla kiinni ja mies suhtautuu ihan positiivisesti seksiin, mutta jostain syystä ei vaan jalostu käytäntöön. Hän kyllä puhuu seksistä ja minun tyydyttämisestä vaikkapa ottamalla itse suihin ja näin käykin kaksi kertaa vuodessa.

Kyllä tuossa selkeä ongelma on olemassa. Puhukaa enemmän? Ei se noin SAA mennä.

• lady2
        1+20 kirjoitti:

jos hänelle maistuu pari kertaa päivässä...rentoudu ja kerro, että sinulle maistuu X kertaa viikossa ja ota osasi ...

• lifemocker
        1+20 kirjoitti:

yleensä silloin seksi ei "maistu" kun on suhteessa jotain vikaa, eli kaikki ei ole hyvin

• 1+13
        1+20 kirjoitti:

"Se on nätti ja paikat on tiukat."

Noinhan ne kaikki akat haluaa kuvitella ja kovasti täälläkin inttävät :D, totuus nyt vaan ei ole ihan sitä mitä akat luulee ja haluaa esittää :D

Korvien välissähän tolla äijällä on vikaa, se on ihan selvä. Kokee ehkä naisen alapään jotenkin "likaisena" kun suu kelpaa, pimppi ei. Psykologinen ongelma.

• sontosikuvesi
        17+9 kirjoitti:

Jätä suihin otto. Kyllä sitten haluaa. Miksi ylipäätään olet ryhtynyt moiseen?

• 2+11
        sontosikuvesi kirjoitti:

Jätä suihin otto. Kyllä sitten haluaa. Miksi ylipäätään olet ryhtynyt moiseen?

Lopetinkin. Nyt valittaa ettei ole seksiä. Eli en ole ottanut suihin. En ole vaan jaksanut kun töistä raahautuu rikkipoikkikatki kotiin. Viimeiseksi on seksi mielessä silloin saatika että suihin ottaisi. Että sinällään hyvä tilanne nyt kun kukaan ei saa-aloittaja-

• Mulli3
        1+20 kirjoitti:

1 20 2 kertaa vuodessa saatina sehän on jo Eläinrääkkäystä!!

• My ass...

Ei sillä ole mitään tekemistä ylpeyden kanssa, jos ei kykene nostamaan valokeilaan asiaa, joka häiritsee itseä joka päivä.
      Se on vaan selilseli-paskanjauhantaa jonka taakse piiloutua syyttämään toista kaikesta.
      Raukka martyyri sä olet etkä ylpeä mistään. Sen kuulee tänne saakka.

• ...

Melko ajattelematonta mieheltä, mutta ehkä hän arvelee, että olet tyytyväinen tilanteeseen, jos et kerro omista haluistasi. Eihän sen tarvitse olla pyytämistä tai vaatimista, vaan ihan tavallista keskustelua parisuhteessa.

• lady2

jäin vielä miettimään, mihin suhteenne perustuu.

Se on jotain, mitä kannattaa pohtia.

Sanoi juuri tällaisena perusjuhlapäivänä henkilö, joka nauttii keskellä viikkoa yllättäen tulleesta illasta, jolloin voi vain olla, eikä oikeasti tarvitse lähteä bilettään. Sen vuoro on jälleen vaikkapa ensi vuonna... ei vaan ... juuri oikeaan osunut rauhan hetki!

• kenny puusarvi

"Joo puhumista voisi koittaa jos en olisi niin pirun ylpeä ettei anna periksi."

Vika on tuossa.

• Ei... vaan vika on siinä että nainen imee 1-3 kertaa päivässä munaa ja miettii viiden viikon jälkeen onko kaikki hyvin.

• lady2

Pyytäisin, että kerrot, mistä puhut.

Näin nopeasti asia ei selvinnyt.

• Minä puhun aloitusviestistä johon vastasin?

• miesvm1967

Hieman muuten sekavat nuo aikakäsitteet tässä aloituksessa.. mutta kai se meni niin että mies vaatii jatkuvaa imutusta, antaa varsinaista seksiä naiselle about 5 viikon välein ja suuseksiä pari kertaa vuodessa. Piti lukea useampaan kertaan että pääsi kärryille, pääsinkö edes?

Suosittelen lypsykonetta :P

Ei nimittäin kuulosta yhtään normaalilta vaikka mikäpä minä olen muiden normaaliutta arvioimaan. Nainen ei ainakaan ole tyytyväinen ja sen pitäisi olla asiassa se pointti. Siis että molemmat olisivat tyytyväisiä.

Kuka mies muuten haluaa pelkkää imutusta 1-3 kertaa päivässä.. jotain on kyllä pahasti vialla? Aiemmin sanoin että näen tuossa selkeän ongelman ja joku oli antanut miinuksen, hahahhah.. olikohan isäntä ite?

Vappupäivä on valjennut, hauskaa Vappua anyway kaikille, imutuksen määrästä riippumatta.

• 5+20
        miesvm1967 kirjoitti:

Hieman muuten sekavat nuo aikakäsitteet tässä aloituksessa.. mutta kai se meni niin että mies vaatii jatkuvaa imutusta, antaa varsinaista seksiä naiselle about 5 viikon välein ja suuseksiä pari kertaa vuodessa. Piti lukea useampaan kertaan että pääsi kärryille, pääsinkö edes?

Suosittelen lypsykonetta :P

Ei nimittäin kuulosta yhtään normaalilta vaikka mikäpä minä olen muiden normaaliutta arvioimaan. Nainen ei ainakaan ole tyytyväinen ja sen pitäisi olla asiassa se pointti. Siis että molemmat olisivat tyytyväisiä.

Kuka mies muuten haluaa pelkkää imutusta 1-3 kertaa päivässä.. jotain on kyllä pahasti vialla? Aiemmin sanoin että näen tuossa selkeän ongelman ja joku oli antanut miinuksen, hahahhah.. olikohan isäntä ite?

Vappupäivä on valjennut, hauskaa Vappua anyway kaikille, imutuksen määrästä riippumatta.

Juu olit tajunnut oikein;-) eilen hieman nousuhumalassa kirjoitettu:-D eiköhän tämä tästä jollain tapaa etene johonkin suuntaan. Ei tämä nyt maata kaatava ongelma ole. Kohtahan sitä jo unohtaa miltä seksi tuntuu niin lakkaa kaipaamasta:-D - aloittaja-

• ihmettelen vain

Kuka helvetti tuollaista haluaa ja kuka suostuu ottamaan suihin. Ajatuskin ällöttää. Ei niitä nesteitä suuhun ole tarkoitettu. Itse en kyllä moisesta miehenä nauti eikä tulisi mieleen kumppanille edes tarjotakaan.

• Dino Rex

Milloin tuo alkoi? Jos missään vaiheessa ei ole ollut kauheasti yhdyntää, ehkä mies ei vain pidä sua haluttavana, mutta haluaa "jakaa arjen" jonkun kanssa.

• 15+7

Tuossa voit olla oikeassa... Alussakaan ei seksiä ollut hirveästi noin 2 kertaa kuussa. Sitten oli vaihe jossa sitä oli lähes päivittäin sitten se harveni neljään kertaan viikossa sitten kahteen ja nyt tämän vuoden aikana se on jäänyt sinne 1-2krt kuussa ja nyt ei - sitäkään - aloittaja-

• siitä vaaaaan

dino Eikai se nyt aloittajan syy ole jos tyyppi on hintti???? Tai bi!

• kylli.t

Moi, meillä on sama. Poskeen saan ottaa, mutta seksiä olen saanut itse tänän vuonna yhden kerran. Rasittavaa.

• 9+5

Jollain tapaa lohdullista etten ole ainoa... Sanoihan mies tossa yhtenä päivänä että pannaan tänään, mutta se tarkoittikin sillä suihinottoa...mussa on selkeästi joku vika. Olen ruma tai jotain. - aloittaja-

• 357 mag
        9+5 kirjoitti:

Jollain tapaa lohdullista etten ole ainoa... Sanoihan mies tossa yhtenä päivänä että pannaan tänään, mutta se tarkoittikin sillä suihinottoa...mussa on selkeästi joku vika. Olen ruma tai jotain. - aloittaja-

Mikä siinä suihin otossa viehättää?? Kyllä pimpp.i parempi on ku siellä ei ole hampaitakaan tiellä. Sillä on menny sana ja sen merkitys sekaisin. Pano=suihinotto,kysy mikä käsitys hänellä on suihinotosta jos sitten kävis natsaamaan:) Ehdottomasti kannattaa keskustella ja ilman munaa siellä suussa,lopputulos on parempi.

• etkö snaijaa?
        357 mag kirjoitti:

Mikä siinä suihin otossa viehättää?? Kyllä pimpp.i parempi on ku siellä ei ole hampaitakaan tiellä. Sillä on menny sana ja sen merkitys sekaisin. Pano=suihinotto,kysy mikä käsitys hänellä on suihinotosta jos sitten kävis natsaamaan:) Ehdottomasti kannattaa keskustella ja ilman munaa siellä suussa,lopputulos on parempi.

suulla on helmpo oppia lypsämään ja pimmppiä ei voi kiemuurella sillä ei voi kalua niin hyvin härnätä

• Olette lattiamattoja

MIKSI IMETTE MIEHIÄ ILMASEX!?

Huo.rat sentään saa siitä RAHAA!

Te olette alhaisempia kuin huo.rat
        koska teette sen ilmaiseksi, ettekä saa omaa nautintoa!!

Pelkästään siksi että "nyyh jollen ime sitä se jättää mut""

Voi voi .. mitä sitten?! Ette ole edes ihmisiä jos tuollaiseen suostutte!!

Miten naisilla voi olla noin pas.ka itsetunto?!

• tietävä 22
        9+5 kirjoitti:

9 5 varmaan et ole ruma..koska nainen on Aina kaunis..

Isännästä vain tulossa hintti tai jonkinlainen ontuva Bi

• kyllifani

kylli.. etsi toinen kulli ¤%&#

• ykspuolista?

sama ongelma meillä. naisen, kun harvoin tekee aloitteen kerran kuussa:syy kun minä teen 4-5x viikossa, on vaikea haluta lämmittelyä suuseksillä kun heti vaan tappia reikään, ja sehän on pian ohi jos hän saa selällään olla tai kontillaa, kun on montap päivää ilman ollut siis minä. niin jos tarjoan joka aktin aluksi häälle jotain koskaan mulle ei tehdä sitä ensin,, vaan siis aina heti täyttämään .

• aa1aa.

Kyllä naisen tyydyttäminen on hienointa maailmassa. En tiedä minkä nysväkkeen kas seurustelet mut jos se ei sua tyydytä niin vaihda miestä.

• 5+17

Mä ehdin jo tuossa yhtenä päivänä innostua, että nyt saa. Olin tiskaamassa ja mies tuli taakse ja otti tiukasti mutta hellästi lanteista kiinni , ajattelin et nyt.. niin eih.. Mies oli vaan menossa roskikselle ja siirsi mut pois tieltä:-D -aloittaja-

• dlkfjgldgfldgj

Kerro miehelle, että haluat enemmän muuta, ja vähemmän suihinottoa. Puhut siitä asiasta asiallisesti niin usein, että selviää, miksi seksi ei maistu, tai selviää, että mies ei aio panna useammin. Jolloin voit panna miehen mäkeen.

• Älä ole ho-ro enää!

Osta Gigolo niin ei tarvitse imee kenenkään m,unaa!

Sinä voit sanella mitä haluat

Useimmat naiset haluaa lipomista.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11455447

Tai voithan tietysti sanoa omalle miehellesi että haluat hänen antavan sinulle suuseksiä? Tosin siinä vaiheessa äijäsi näyttää sinulle ovea.

Mutta sekin on parempi kun olla miehen ho.ro, koska sitähän sinä olet kun imet sitä vaikket halua, etkä itse saa mitään omaa tyydytystä?

• mikä suhde

Ei tuossa ole vaativa jos haluaa normaalin parisuhteen. Ja normaalin seksin. Miksi toinen määräisi että suih.ot. Se on hallintaa? Onko tuo eed kunnon parisuhde?

• Epätoivoinen

Mieheni ei halua seksiä ollenkaan muuta kuin suihinottoa..Kaks kertaa olemme seksiä harrastaneet ja sekin oli takaapäin..Mut muuten en ole saanut edestäpäin ollenkaan :/ Synnytyksen jälkeen en ole saanut muuta kuin takaapäin kahesti..Halut ois kovat mut miestä ei kiinnosta muuta kuin suihinotto :( Lapsemme on nyt kohta 3kk ja haluisin niin kovasti rakastella mutta ei..Sanoi kun lapsi ei ollut vielä syntynyt että kun saa alkaa uudestaan harrastaan seksiä että nai minut pyörryksiin mut eipä ole vielä sitä päivää nähty :( olen arka puhumaan seksistä miehelleni..Kaikkeni oon koittanu laittaa itseni kauniiks ja viekotella miestäni mut eipä oo tepsiny.. :/ oisko neuvoja millä saisin seksiä?

• 3+5

Tervetuloa suihinottoleskiin... Ei mitään neuvoa. Vastasin jo tuohon gigolo ketjuun miten meillä asia ratkesi.- aloittaja-

• ikhjgkjöö

"Lapsemme on nyt kohta 3kk ja haluisin niin kovasti rakastella mutta ei.."

No huhuh.. lapsen olette hankkineet ja suhteenne on noin heikolla pohjalla ettet seksistä kykene puhumaan. Outoa hankkia lapsia jos asiat noin...

• ORKKU tai parikin

Naisten vaatimukset seksin saralla ovat kasvaneet.

Se syrjäyttää monet keski-ikäiset miehet suhdemarkkinoilta.

Varsinkaan naiset eivät enää tyydy ”sinne päin -seksiin”, vaan vaativat seksiltään laatua.

– Laatu määritellään niin, että seksistä halutaan orgasmi.

Naisten vaatimustaso on kasvanut samassa tahdissa kuin heidän koulutustasonsa.

– Mitä korkeammin koulutettu nainen, sitä tyydyttävämpää seksiä hän haluaa.

– Varjopuoli on se, että on yhä enemmän keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Vaatimukset ovat sitä luokkaa, että pitäisi olla erinomainen kaikessa ja myös seksissä.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232722-naisille-ei-enaa-kelpaa-huono-seksi

Ostaisitko seksiä mieheltä jollei kukaan muu pystyisi tyydyttämään sinua ja antamaan isoa OOta?

5D dokussa gigolo kerto antavansa naiselle jopa 2-3 orkkua peräkkäin.
      Osa naisista ei ollut koskaan saanut sitä.

Jollet ole koskaan saanut, et voi tietää mitä ilman olet jäänyt?

Jollet halua maksaa, iske nuorukainen, se jaksaa monta kertaa

• miesvm1967

Mikä tässä nyt on ongelma? En itse saanut yhtään kiinni asiasta.

Ei tosin koske mua, nyt tutkitaan molempien fantasioita, josko löytyis jotain yhdistävää, uskotaan että löytyy helposti.

Ei elämästä pidä tehdä liian vaikeaa, koskee siis molempia.

• miesvm1967
        miesvm1967 kirjoitti:

Mikä tässä nyt on ongelma? En itse saanut yhtään kiinni asiasta.

Ei tosin koske mua, nyt tutkitaan molempien fantasioita, josko löytyis jotain yhdistävää, uskotaan että löytyy helposti.

Ei elämästä pidä tehdä liian vaikeaa, koskee siis molempia.

Minä; entinen Merisotilas ja satamat nähneenä. Hän; yhden miehen leskirouva. Me; nuoria jälleen kerran ja homma vaan toimii :D

• Lääkärin määräys

"Naisen maksullisissa käyminen on kuin menisi hierojalle, maksat siitä että toinen tekee työnsä ja saat siitä hyvän olon ja vetreän selän tai seksiä ostaessa orgasmin"

Aivan totta, miksi seksistä tehdään niin kauhea numero?

Orgasmi on naiselle tärkeä terveydellinen juttu, jonka itseasiassa lääkäri voisi määrätä lääkkeeksi moniin sairauksiin.

Alottajakin voisi lopettaa miehensä imuttelun ja ostaa sen äijän rahoilla itselleen kunnon tyydyttävää seksiä ;) tai edes hieronnan

• älä anna mitään

Älä anna miehelle ollenkaan seksiä, ennen kuin asia selviää pohjiaan myöten. Raahaa se parisuhdeneuvontaan. Eiköhän ala selvitä. Jos mies rakastaa selvittää asiat. Onko hänellä toinen nainen?

• 18+1

No lopetinkin suuseksin. Josta miehellä meni sitten hermot että koskaan ei ole seksiä. Kuulemma meidän seksielämä on vain ja ainoastaan mun vastuulla. Mies ei aio tehdä yhtään aloitetta koska hänen ei pitäisi tarvita. Eli mun vika etten saa. 7 viikko menossa- aloittaja-

• ehkä sitten
        18+1 kirjoitti:

No lopetinkin suuseksin. Josta miehellä meni sitten hermot että koskaan ei ole seksiä. Kuulemma meidän seksielämä on vain ja ainoastaan mun vastuulla. Mies ei aio tehdä yhtään aloitetta koska hänen ei pitäisi tarvita. Eli mun vika etten saa. 7 viikko menossa- aloittaja-

Suosittelen kyllä että kysy pariterapeutilta vaikka yksin neuvoja. Mies jotenkin hallitsee suhteessa ja kuvittelee että se olisi oikein. Ei ole sinua kohtaan reilua, vaan miehen puolelta alentavaa että sun pitäisi vaan tehdä aloitteet ja pelkkiä suujuttuja. Kysy minkälaista seksielämää mies tarkoittaa. Liittyykö siihen hänen mielestään muu kuin suu.
        Onko hänellä toinen nainen tai ei välitä, kun normaali seksi on välttelyssä. Suuseksiä kannattaa välttää ainakin tällä hetkellä.

• Vaadi ORKKU!

Miksei nainen saisi vaatia nautintoa ja seksuaalista tyydytystä?

Naisen orgasmi on erittäin tärkeä naisen terveydelle. Orgasmi vähentää stressiä, lievittää kipua ja alentaa rinta- ja eturauhassyövän riskiä, sekä suojaa sydäntaudeilta ja mikä tärkeintä, tuottaa suunnatonta nautintoa.

Rakastelun aikana naiselle erittyy endorfiineja ja serotoniinia, jotka luovat rentoutumisen tunteen. Säännöllisten orgasmien saaminen alentaa verenpainetta ja vähentää stressiä sekä samalla sydänsairauksia.

Oksitosiini nimistä hormonia erittyy naisilla synnytyksen, kosketuksen, hyväilyn ja erityisesti orgasmin aikana. Oksitosiini liittyy hyvän olon tunteeseen, ja sen sanotaan olevan tärkeä kiintymyshormoni.

Orgasmilla ja seksillä on myös vastustuskykyä vilkastuttava vaikutus.

Naisilla jotka saavat säännöllisesti orgasmeja, on jopa 25 prosenttia pienempi todennäköisyys sairastua rintasyöpään!!!

Rakastelun aikana kehosta todella vapautuu runsaasti DHEA-hormonia, joka auttaa ihoa taistelemaan ikääntymisen merkkejä vastaan ja saa sinut näyttämään nuorelta. Naisen paras nuorennus keino onkin rakastelu, joka johtaa orgasmiin.

Usein orgasmeja saavat naiset sairastuvat harvemmin sydäntauteihin kuin naiset, jotka eivät saa orgasmeja. Rakastellessa lopputuloksella on siis väliä, tavoittele orgasmia, eikä vain pelkkää läheisyyttä.

Parisuhteessa on siis ihan oikeutetusti oikeus vaatia seksuaalista tyydytystä ja sehän on parisuhteen tarkoituskin, muutenhan kyseessä ei ole parisuhde vaan pelkkä kaverisuhde!

Jollei oma miehesi viitsi sitä sinulle antaa, etsi nuorukainen joka on enemmän kuin onnellinen kun saa tyydyttää sinut.

• hmm.

Voi olla että mies hallitsee naista sillä, ettei nainen saa seksistä mitään. Tiedän sellaisia miehiä. Sitten ollaan muina miehinä ja kiistetään kaikki. Jotain hämärää takana. Luonne itsekäs vai muuta. Kosto? Haluttomuus? Ällöttääkö joku kun ei rakasta enää? Syy kannattaa selvittää. Jokin muu motiivi?

• kfodm

mun mielestä kertoo vaan itsekkäästä miehestä. Kaikilla on kuivia kausia ja se on ymmärrettävää. mutta jos toisella on haluja pyytää 1-3 kertaa päivässä suihinottoa etkä sinä saa siitä mitään , niin se on itsekästä. En tietenkään sano että huonosuhde olis jos ei ole seksiä. mutta et voi olla se joka antaa aina etkä itse saa mitään. mä en lähtis..

• mikä mättää

no jos kauppaat erran viikossa se on liikaa ja sitä et saa. jos pyydät 2x viikossa pesää ja yhden muun illan ne on liikaa.

• Sano suorat sanat

Lopettakaa suihinotot, sillä se on toisen alistamista täysin. Lisäksi moisessa touhussa on paljon varoja, haluatko menettää terveytesi, minä en ainkaan alkaisi kenenkään haluja täyttämään noin.

Kunnon seksi on ainoa oikea tapa seksiin, muu kaikki on alistamista.

• pyykkitupa prinsessa

Vähäistä on seksi meilläkin puoleen vuoteen kerran edestä ja kerran takaa.
        Mies tykkää imuttaa pari kertaa viikossa, mutta unohtaa minut täysin.
        Viime viikolla tuli takaapäin, kun olin taloyhtiön pyykkituvassa pesemässä mattoa. Olin vanha kesämekko päällä ja muovinen esiliina suojana. Jalassa äitini vanhat valkoiset korkokumisaappaat ja villasukat.
        Mieheni tuli auttamaan maton nostossa kuivaushuoneen narulle.
        Hän joutui hetken odottelemaan, kun huuhtelin mattoa ja tuli muitta mutkitta minuun seiväs tanassa takaapäin. Tilanne tuntui koomiselta, kun hän komenteli minua pitämään saappaat yhdessä ja hinkkaamaan niitä vastakain samalla, kun hän nussi kuin mielipuoli. Mukavaltahan se tuntui pitkästä aikaa.

• Kaikkea sitä

Sähän voisit syödä vaikka väkeviä chilejä aina silloin, kun röyhkeä ehdotus lyö ilmoille. Sitten on helppo suostua.

• seksimasina

Minä joudun tekemään kaiken, jos haluan mieheltäni seksiä.
        Hän heittäytyy selälleen alastomana sängylle ja jää odottamaan.
        Minun on otettava suihin, että hän saisi edes jonkinmoisen seisokin.
        Minun on öljyttävä vagina ja sormetettava miehen katsellessa.
        Miehen peniksen seisoessa hyvin käyn ratsastamaan hänen päälkensä ja samalla jatkan sormettamista.
        Yleensä saan orgasminn tässä vaiheessa ja mieheni vaatimuksesta laitan peniksen analiin, josta pidän paljon ja jatkan sormettamista kunnes mieskin tulee, itse olen siinävaiheessa saanut jo 4-5 orgasmia.
        Mitämieltä olette meidän rutiinipanosta ja kertokaa, miten saisin miehen innokkaammin mukaan, tai edes sormettamaan ja nuolemaan minua.

• Cunnilinguslover
        seksimasina kirjoitti:

Minä joudun tekemään kaiken, jos haluan mieheltäni seksiä.
        Hän heittäytyy selälleen alastomana sängylle ja jää odottamaan.
        Minun on otettava suihin, että hän saisi edes jonkinmoisen seisokin.
        Minun on öljyttävä vagina ja sormetettava miehen katsellessa.
        Miehen peniksen seisoessa hyvin käyn ratsastamaan hänen päälkensä ja samalla jatkan sormettamista.
        Yleensä saan orgasminn tässä vaiheessa ja mieheni vaatimuksesta laitan peniksen analiin, josta pidän paljon ja jatkan sormettamista kunnes mieskin tulee, itse olen siinävaiheessa saanut jo 4-5 orgasmia.
        Mitämieltä olette meidän rutiinipanosta ja kertokaa, miten saisin miehen innokkaammin mukaan, tai edes sormettamaan ja nuolemaan minua.

Onpas teillä mielenkiintoinen parisuhde, voiko edes olla totta? Jos näin on, niin teillä on edessä jonkunlainen kehyskeskustelu toistenne tarpeista ja haluista, parisuhdeterapia tai sitten lähdette eri teille.

Tosin, jotkut innostuvat jopa koprofiliasta, mutta sinun tapauksessasi tästä tuskin lienee kysymys.

Mutta mulle ei ole mitään ihanampaa kuin se, että nainen istuu mun naaman päälle ja mä saan nuolla häntä antaumuksella. Kait me vaan sitten tykätään eri asioista, menä ja tiedä?

Seksi on kahden kauppa jokatapauksessa......

• seksimasina
        Cunnilinguslover kirjoitti:

Onpas teillä mielenkiintoinen parisuhde, voiko edes olla totta? Jos näin on, niin teillä on edessä jonkunlainen kehyskeskustelu toistenne tarpeista ja haluista, parisuhdeterapia tai sitten lähdette eri teille.

Tosin, jotkut innostuvat jopa koprofiliasta, mutta sinun tapauksessasi tästä tuskin lienee kysymys.

Mutta mulle ei ole mitään ihanampaa kuin se, että nainen istuu mun naaman päälle ja mä saan nuolla häntä antaumuksella. Kait me vaan sitten tykätään eri asioista, menä ja tiedä?

Seksi on kahden kauppa jokatapauksessa......

Mies ei halua tehdä minulle mitään. Minun pitää imeä ja runkata hänen peniksensä seisomaan ja työntää se sitten vaginaan tai peppuun. Mies ei vastusta, eikä pyydä mitään hän tyytyy siihen mitä annan hänelle.
        Olen seksuaalinen nainen ja tykkään sexistä ja varsinkin sermettamisesta analissa.
        Olen joskus imuttamut miestä kesken analin, eli ottanut suoraa pyllystä suihin, kun miehellä on meinannut lerpahtaa.
        Mies ottaa välillä tahallaan pois ja haluu, että imen ja runkkaan kovalla tempolla.
        Tämä tuntuu aika alhaiselta, mutta ellen näitä juttuja tee en myöskään seksiä saa ja vieraisiin en halua lähteä, en ainakaan vielä.

Itsetuntoni on kovalla koetuksella, mutta minkäs teet? Antakaa viisaammat jotain vinkkejä, jolla itsetuntoni kohoaisi ja pääsisin miehen kanssa jonkinlaiseen tasa-arvoon.
        Tunnen nyt olevani miehen ilmainen huora?

• halukas3

Hieman samoja ongelmia.
      Ongelma alkoi muutama viikko sitten.Oikeaa rakkaudennälkäistä intohimoista seksiä ei ollut, vaan pelkkää sormettelua tai pari pikaista panoa.
      Joskus kuitenkin herään siihen, että mies runkuttaa itseään aamulla.
      Miksi ? Vaikka mä olisin vieressä?
      Onko aamurunkku parempi hoitaa itse, kun toisen kanssa ?
      Tuntuuko se paremmalta ?
      Ymmärrän, jos halu iskee kesken päivän, eikä puoliso satu olemaan paikalla,jolloin voi itse hoitaa hommat, mutta kun puoliso on vieressä ????
      Siis mä en tajuu.....Alkaa huolettaa tilanne kun mies haluaa enempi itseään kun minua...Vaikka en ilmeisesti ookkaan ainut daami tän ongelman kanssa, niin rassaa se silti...
      Joskus tälläisen aamun jälkeen miettii illalla,että nyt mä pidän hyvänä miestäni ja annan huomioo ja pimputan häntä hirmuseen kiimaan kun itseäkin haluttaa ihan kamalasti, mutta miespä vaan vetääkin peiton tiukasti itseensä ja vaipuu untenmaille....Että se siitä sitten taas, jälleen kerran...huoh..

Onko tää normaalia toimintaa miehelle?....
      Enkä sit oo enää nuori ja kokematon vaan keski-ikäinen halukas nainen, joka haluaa vastauksia miehiltä, miksnäin toimitte? Ennenkun kysyn sitä mieheltäni.

• 1+18

Joo en mäkään tajua tota runkkaamista vaikka toinen on vieressä. Mun mies on harrastanut samaa. Mulla kävi muuten tuuri viikonloppuna. Sain kaksi kertaa. Eka kesti alle 5min ja toka alle minuutin. Enemmän seksiä kuin pariin kuukauteen. Jihuu!-aloittaja-

• transun vaimo
        1+18 kirjoitti:

Joo en mäkään tajua tota runkkaamista vaikka toinen on vieressä. Mun mies on harrastanut samaa. Mulla kävi muuten tuuri viikonloppuna. Sain kaksi kertaa. Eka kesti alle 5min ja toka alle minuutin. Enemmän seksiä kuin pariin kuukauteen. Jihuu!-aloittaja-

Tuttua on mullekkin toi miehen runkkaaminen vieressä.
        Tekee sitä yöllä, vaikka illalla on harrastettu yhdyntää se miehen pystymä 2-4 minuuttia, kun luulee mun nukkuvan. Mies käy pukemassa minun palleatuelliset rintaliivit päällensä ja hiippailee viereeni runkkaamaan. Kun toimitus on suoritettu hän riisuu liivit vie ne takaisin komeroon ja palaa viereeni nunkumaan.
        Pitäisikö minun nostaa tästä meteli, vai vaieta ja seurata tilannetta?

• täällä vain
        transun vaimo kirjoitti:

Tekee sitä yöllä, vaikka illalla on harrastettu yhdyntää se miehen pystymä 2-4 minuuttia, kun luulee mun nukkuvan. Mies käy pukemassa minun palleatuelliset rintaliivit päällensä ja hiippailee viereeni runkkaamaan. Kun toimitus on suoritettu hän riisuu liivit vie ne takaisin komeroon ja palaa viereeni nunkumaan.

Oikeudenkäynti: jos nyt jotakin nostat

vaihtoehtona voisittepa mennä yhdessä kauppaan niin löytyy
        isännälle oikea Kuppi

tai Potkaise tyyppi Vidduun on niitä normaaleitakin miehiä

Onko sinulla enää Pienintäkään itsetuntoa???

Miten muuten KESTÄT niin valtavan pitkän Aktin Hengissä

Eikö Jannu tiedä menetelmistä.. jolla hän järjestää itselleen niin
        pitkä erektio kuin vain ikinä haluaa (ottaa aikaa 5 min)

Luulisi nyt se tieto nyt sinne Suomeenkin levinneen???

• encephalon

halukas3; No "mekö" nyt tässä toimimme?? Emme todellakaan kuin tämä
        Jota vielä kutsut " Mieheksi"

Kun Minulla on nainen vieressäni.....ja vielä halukas kuin Sinä.. pelkät
        Sanasi tekevät jo hulluksi saati että tuntea lämmin kehosi tiiviisti
        vierelläni Saisi minut repimään nuo peitot ja kaiken varalta polttamaan ne
        etteivät ikinä väliimme joutuisi Eipä silti ei Meidän väliimme kyllä
        mitkään peitot mahtuisikaan ! ....

Ollut niin kauan maasta pois että sanavarastostani puuttui "pimputus"!
        Olin kyllä kuolla nauruun siitä (suo anteeksi)
        jotenkin ymmärsin kuitenkin liittyvän aiheeseen..:))
        Suoraan sanoen, olin vähällä tukehtua nauruun. "Pimputan"

Kirjoitat kyllä niin hauskasti muutenkin, että saisit kirjoittaa enemmän
        useammin ja joka paikassa!!!

Luulen että sasit toiset nauramaan vaikka tekisit Puhelinluettelon.

• 3+6
        transun vaimo kirjoitti:

Tässä olen hieman selvitellyt ja näköjään miehellä on säätöjä suuntaan jos toiseen. Jos kiinni jää niin se on kyllä sitten ero. - aloittaja-

• Halukas3
        encephalon kirjoitti:

halukas3; No "mekö" nyt tässä toimimme?? Emme todellakaan kuin tämä
        Jota vielä kutsut " Mieheksi"

Kun Minulla on nainen vieressäni.....ja vielä halukas kuin Sinä.. pelkät
        Sanasi tekevät jo hulluksi saati että tuntea lämmin kehosi tiiviisti
        vierelläni Saisi minut repimään nuo peitot ja kaiken varalta polttamaan ne
        etteivät ikinä väliimme joutuisi Eipä silti ei Meidän väliimme kyllä
        mitkään peitot mahtuisikaan ! ....

Ollut niin kauan maasta pois että sanavarastostani puuttui "pimputus"!
        Olin kyllä kuolla nauruun siitä (suo anteeksi)
        jotenkin ymmärsin kuitenkin liittyvän aiheeseen..:))
        Suoraan sanoen, olin vähällä tukehtua nauruun. "Pimputan"

Kirjoitat kyllä niin hauskasti muutenkin, että saisit kirjoittaa enemmän
        useammin ja joka paikassa!!!

Luulen että sasit toiset nauramaan vaikka tekisit Puhelinluettelon.

Vai että puhelinluettelo ,- en kumminkaan tohdi tuohon uskoa.

Kai se on näin,että miehelläkin voi olla steressiä, tai muuta vastaavaa, että haluaa toimia oman käden oikeudella joskus.
        Vai onko hänellä jo painetta kattilassa aamulla niin paljon, ettei jaksa odottaa heräämistäni...voihan se olla niinkin.

Kyllähän itsellenikin iskee joskus
        Niin kova panetus että vaikka kesken päivän on housut viskattava lattialle ja kallistuttava sängylle ,- jalat koukkuun ja sormettamaan kun ei malta että toinen palaa kotiin
        ....noh,- yhtä kaikki asia kyllä jostain kumman syystä korjaantui kirjoitukseni jälkeen.
        Yhtä asiaa kuimminkin nyt vielä mietin, kun miettimään rupesin, että miksi mies ei halua tai ei vain hyväile muuta kuin pimppiä ennen yhtymistä
        .Tuntuisihan se hienolta jos hieroisi ja nuolisi rintojakin intohimoisesti siinä edistysleikkiessämme.
        Kuinka olisikaan hienoa hussata paljon öljyä ja voidella vartalot oikein kiimaisen liukkakkaaksi....sitähän tuntisi itsensä aivan kleopatraksi.
        Ei minulle ainakaan täysin riitä pelkkä pimputtimen hankaaminen.

No joo,ehkä mä taas mietin liikaa, mutta saa kai sitä ihminen haluta mitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1813
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe