Mistä nykyään saa korsetteja kun Oldraven ja Rorasah eivät ole enää toiminnassa, ja Cybershop ja Morticiakaan eikä Backstreet myy netissä korsetteja. Mortician liikkeessa on mutta xs-kokoisia rinnan yli -korsetteja ei ole. Eli onko nykyään jotain Rorasahin ja Oldravenin kaltaista?
korsetti
darkbutterfly
1
180
Vastaukset
- Muotia gootil
Viiltelin itseäni perseeseen ja otin perseestä nahan, josta neuloin aidon korsetin. nyt se vähän haisee kun en ollut pyyhkinyt persettäni ensin.
Seuraavaksi värjään sen mustaksi. Värjäsin myös perseeni mustaksi kun haluan olla aito tyrkkygootti ja muotigootti ja kuuntelen Tuiskua kun se on synkkää ja tekee mieli heti viillellä kun se soi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596