Oon nyt alottanu hölkkä/juoksu harrastuksen (n. 4vko harrastanu vasta) ja eilettäin havaitsin, kun en ollut pariin päivään kelin takia käynyt juoksemassa, että käy ihan jumalattoman kipeää lantioon vasemmalle puolelle kun juoksin.
Oon venytelly aina lenkkieni jälkeen ja syöny proteiini pitosta ruokaa. Nyt mulla on kuntojuoksu koulun liikuntatunnilla ens viikolla, ja on perseestä jos ei pysty kunnon suorituskeen tämän takia.
Juoksenko mää jotenki väärin, tai venyttelenkö vai mitä? Mitä pitää tehdä?
Apuja?
16v.tyttö
1
57
Vastaukset
- myöhäinen auttaja
Kuten monesti lehdissä on niin OSTA HYVÄ juoksumatto ja kävele siinä 3 tuntia päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912