Mekko juhliin?

Pötkylä

Antakaahan vinkkejä jostain hyvästä liikkeestä/sivustosta, tarttisin kesämekon ystävän isoihin juhliin loppukesästä. Kokoni on nyt noin 48, tarkoitus ois jos sais kesän aikana vaikka 5 kg pois, mutta taitaa olla vain unelma. Mä en ole yleensä mekkoihmisiä joten olen ihan hukassa mistä kauniin mekon ostaisi. Olen mallia suora, eli minkäänlaista vyötäröä ei ole. Alusmekko kai olisi alle laitettava, kursii läskit vähän kasaan.... Auttakaa jos on kokemuksia,

14

1091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dangerousrawwr

ellos ja ittelleni löysin halpahallista oikeasti ihanan mekon (: olen kokoa 48. sit on kaikki zalandot

• viistot linjat

Jos olet omasta mielestäsi pötkylä, niin etsi mekkoa, jossa etuosassa on kietaisumallinen tai laskostettu vinottain, näin muodostuu mielikuva vyötäröstä. Itse tilasin brittiläisestä nettikaupasta juhlamekon, jonka etuosa on viistoon laskostettu, mekko on voimakkaasti kuvioitu ja vyötärö tulee hyvin esille - olen edestä katsottuna tasapaksu mutta sivuprofiilista näkee että mulla on vyötärö, olen siis ns räystäsperse.

• 2xl

Kannattaa käydä tarkastamassa mekot osoitteesta www.cellbells.fi . Löysin sieltä itselleni kevään juhliin sopivan mekon.

• KillerCatt

Cellbes kuten kaikki muutkin verkkokaupat (ellos, halens) on ihan jees, mutta olis kiva jos noita malleja oli vähän muun kokoisia myös. Cellbesin housut menee kokoon 60 asti, mutta malli on kokoa 34. Olisi edes kokoa 50 malleja, erilaisia (omena, päärynä, pötkylä jne.), ni vois vähän miettiä miltä vaatteet näyttäis päältä ennen kuin tilaa.

• kfkfkfk

lihaville naisille on keskustassa oma kauppa

• kukkakaalihattu

Mä olen tilannut muutaman kivan mekon asos.com se on Englannissa, mutta paketti tulee tosi nopeasti sieltä. Niilä on oma Curve-mallisto isoille tytöille, koko 20 vastaa kokoa 48. Edulliset hinnat, eikä postikuluja.

• kovalevy1

Oon ostanut kaikki juhlamekkoni Haloselta. Siellä on tosi laajasti kokoja ja muutenkin paljon valinnanvaraa.

• 13+13

Seppälästä löysin sievän mekon kesän juhliin, kannattaa käydä katteleen sieltä.

• lökjhg
    • manna5

Voglialla on myös isompia kokoja.

• manna5

Vielä muistui mieleen Sarafaanin verkkokauppa.

• spsss
      • mekko4

www.bigoliver.fi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2637
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      119
      2393
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1678
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      201
      1194
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      51
      1093
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1078
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      793
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      793
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105