Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran.
Tätä syvempiä ulkonäkökeskusteluja käyvät ovat naisia ja homoja.
Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?
21
166
Vastaukset
Suurinpiirtein noin 5 sekunttia ja loppuu mielenkiinto
- :))
Genio onkin homo.
- zisel
"Tätä syvempiä ulkonäkökeskusteluja käyvät ovat naisia ja homoja"
- kundi.kundine
no ei kovin kauaa jaksa oikees oot ja set et jos joutuis iha niinku miättiin et onks nätti vai ei tarkoittais et ei oo et niinku ei siit oikee keskusteluu syntyis
- Se riittää
Puoli minuuttia.
- Che curioso
Niin kauan kun uteliaisuus riittää
Jotkut näkevät hiveästi vaivaa toisten tietoja etsiessä.......................? - minä muistan
Muistakko ku et saanu suunvuoroa ex-kihlatultasi ja ingalssin laralta? Paha siinnä on sillon ulkonäköön enempiä puuttuakkaan.
- minä muistan
Niettäni sinet osaa pitää puolias. Et oo koskaa osannukkaa.
Minusta tämä on tekniikkalaji. Kun kehuu jo etukäteen Rouvan ulkonäköä tarpeeksi, ei joudu "olenko mielestäsi kauniimpi kuin exäsi"-keskusteluihin.
Minulla meni tämän oivaltamiseen 25 vuotta enkä tietämättömyydestäni huolimatta ole miehiin päin ollut. Noin muuten luulen, että tämä ongelma riivaa enemmän teitä jäyhiä pohjalaisia kuin meitä kieroja ja supliikkeja savolaisia. Olen luullut, että Suomen homokeskittymät ovat Helsingissä ja Tampereella, mutta taitaakin olla Pohjanmaan maaseutupitäjissä...LaRito kirjoitti:
hilijaa.
Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?
- Che de la Iglesia
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?
HÄRTSIKKA!!!!!!!!!!!!
Larza asuukin Raamattualueella!!!!!!!!!!!!!
hih huh hih huh(=lestapapin ääntelyä kuoripojan seurassa) Che de la Iglesia kirjoitti:
HÄRTSIKKA!!!!!!!!!!!!
Larza asuukin Raamattualueella!!!!!!!!!!!!!
hih huh hih huh(=lestapapin ääntelyä kuoripojan seurassa)Oliko yllätys?
- ;)))
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?
Lartsahan on tunnetusti bi, huumorilla se vaan..
- niin?
LaRito kirjoitti:
hilijaa.
Onko omat huulet kuvassa? Neljä läväriä?
;))) kirjoitti:
Lartsahan on tunnetusti bi, huumorilla se vaan..
tuollaiset tosikot perseestä olevat muka supliikit ja kierot savolaiset ei sitä aina vaan hoksaa ;)
- eikäku,
niin? kirjoitti:
Onko omat huulet kuvassa? Neljä läväriä?
nehän on niitattu yhteen.
- terveys ja kohtuus
Arvostellakseni puhtaasta ilkeydestä?
En sekunttiakaan.
Jos hän on pyytänyt stailausta tms treenausapua, niin keskustelemme rakentavassa mielessä.
Tavoite ei ole loukata eikä lytätä. Koska lähtökohtaisesti jokainen on persoona ja erilaisuus on rikkaus. Toiset ovat herkempiä kuin toiset. - lifemocker
mielipiteeni voin sanoa. syvälliset analyysit ei kiinnosta
- Iifemocker
itse olen naurettavan näköinen risuparta-ätmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
