Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?

Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran.

Tätä syvempiä ulkonäkökeskusteluja käyvät ovat naisia ja homoja.

21

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suurinpiirtein noin 5 sekunttia ja loppuu mielenkiinto

    • :))

      Genio onkin homo.

    • zisel

      "Tätä syvempiä ulkonäkökeskusteluja käyvät ovat naisia ja homoja"

    • kundi.kundine

      no ei kovin kauaa jaksa oikees oot ja set et jos joutuis iha niinku miättiin et onks nätti vai ei tarkoittais et ei oo et niinku ei siit oikee keskusteluu syntyis

    • Se riittää

      Puoli minuuttia.

    • Che curioso

      Niin kauan kun uteliaisuus riittää


      Jotkut näkevät hiveästi vaivaa toisten tietoja etsiessä.......................?

    • minä muistan

      Muistakko ku et saanu suunvuoroa ex-kihlatultasi ja ingalssin laralta? Paha siinnä on sillon ulkonäköön enempiä puuttuakkaan.

    • minä muistan

      Niettäni sinet osaa pitää puolias. Et oo koskaa osannukkaa.

    • Minusta tämä on tekniikkalaji. Kun kehuu jo etukäteen Rouvan ulkonäköä tarpeeksi, ei joudu "olenko mielestäsi kauniimpi kuin exäsi"-keskusteluihin.

      Minulla meni tämän oivaltamiseen 25 vuotta enkä tietämättömyydestäni huolimatta ole miehiin päin ollut. Noin muuten luulen, että tämä ongelma riivaa enemmän teitä jäyhiä pohjalaisia kuin meitä kieroja ja supliikkeja savolaisia. Olen luullut, että Suomen homokeskittymät ovat Helsingissä ja Tampereella, mutta taitaakin olla Pohjanmaan maaseutupitäjissä...

      • hilijaa.


      • LaRito kirjoitti:

        hilijaa.

        Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?


      • Che de la Iglesia
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?

        HÄRTSIKKA!!!!!!!!!!!!
        Larza asuukin Raamattualueella!!!!!!!!!!!!!

        hih huh hih huh(=lestapapin ääntelyä kuoripojan seurassa)


      • Che de la Iglesia kirjoitti:

        HÄRTSIKKA!!!!!!!!!!!!
        Larza asuukin Raamattualueella!!!!!!!!!!!!!

        hih huh hih huh(=lestapapin ääntelyä kuoripojan seurassa)

        Oliko yllätys?


      • ;)))
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?

        Lartsahan on tunnetusti bi, huumorilla se vaan..


      • niin?
        LaRito kirjoitti:

        hilijaa.

        Onko omat huulet kuvassa? Neljä läväriä?


      • ;))) kirjoitti:

        Lartsahan on tunnetusti bi, huumorilla se vaan..

        tuollaiset tosikot perseestä olevat muka supliikit ja kierot savolaiset ei sitä aina vaan hoksaa ;)


      • eikäku,
        niin? kirjoitti:

        Onko omat huulet kuvassa? Neljä läväriä?

        nehän on niitattu yhteen.


      • Kauanko jaksat esim. Rva Ratikan kanssa jutella jonkun kolmannen ulkonäöstä?


    • terveys ja kohtuus

      Arvostellakseni puhtaasta ilkeydestä?
      En sekunttiakaan.

      Jos hän on pyytänyt stailausta tms treenausapua, niin keskustelemme rakentavassa mielessä.

      Tavoite ei ole loukata eikä lytätä. Koska lähtökohtaisesti jokainen on persoona ja erilaisuus on rikkaus. Toiset ovat herkempiä kuin toiset.

    • lifemocker

      mielipiteeni voin sanoa. syvälliset analyysit ei kiinnosta

      • Iifemocker

        itse olen naurettavan näköinen risuparta-ätmi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe