Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran.
Tätä syvempiä ulkonäkökeskusteluja käyvät ovat naisia ja homoja.
Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?
21
118
Vastaukset
Suurinpiirtein noin 5 sekunttia ja loppuu mielenkiinto
- :))
Genio onkin homo.
- zisel
"Tätä syvempiä ulkonäkökeskusteluja käyvät ovat naisia ja homoja"
- kundi.kundine
no ei kovin kauaa jaksa oikees oot ja set et jos joutuis iha niinku miättiin et onks nätti vai ei tarkoittais et ei oo et niinku ei siit oikee keskusteluu syntyis
- Se riittää
Puoli minuuttia.
- Che curioso
Niin kauan kun uteliaisuus riittää
Jotkut näkevät hiveästi vaivaa toisten tietoja etsiessä.......................? - minä muistan
Muistakko ku et saanu suunvuoroa ex-kihlatultasi ja ingalssin laralta? Paha siinnä on sillon ulkonäköön enempiä puuttuakkaan.
- minä muistan
Niettäni sinet osaa pitää puolias. Et oo koskaa osannukkaa.
Minusta tämä on tekniikkalaji. Kun kehuu jo etukäteen Rouvan ulkonäköä tarpeeksi, ei joudu "olenko mielestäsi kauniimpi kuin exäsi"-keskusteluihin.
Minulla meni tämän oivaltamiseen 25 vuotta enkä tietämättömyydestäni huolimatta ole miehiin päin ollut. Noin muuten luulen, että tämä ongelma riivaa enemmän teitä jäyhiä pohjalaisia kuin meitä kieroja ja supliikkeja savolaisia. Olen luullut, että Suomen homokeskittymät ovat Helsingissä ja Tampereella, mutta taitaakin olla Pohjanmaan maaseutupitäjissä...LaRito kirjoitti:
hilijaa.
Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?
- Che de la Iglesia
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä on kilpaileva teoriasi vai länkytätkö lämpimiksesi sanomatta mitään pohjalaiseen tapaan?
HÄRTSIKKA!!!!!!!!!!!!
Larza asuukin Raamattualueella!!!!!!!!!!!!!
hih huh hih huh(=lestapapin ääntelyä kuoripojan seurassa) Che de la Iglesia kirjoitti:
HÄRTSIKKA!!!!!!!!!!!!
Larza asuukin Raamattualueella!!!!!!!!!!!!!
hih huh hih huh(=lestapapin ääntelyä kuoripojan seurassa)Oliko yllätys?
- ;)))
Ratikkakuski kirjoitti:
Lartsahan on tunnetusti bi, huumorilla se vaan..
- niin?
LaRito kirjoitti:
hilijaa.
Onko omat huulet kuvassa? Neljä läväriä?
;))) kirjoitti:
Lartsahan on tunnetusti bi, huumorilla se vaan..
tuollaiset tosikot perseestä olevat muka supliikit ja kierot savolaiset ei sitä aina vaan hoksaa ;)
- eikäku,
niin? kirjoitti:
Onko omat huulet kuvassa? Neljä läväriä?
nehän on niitattu yhteen.
- terveys ja kohtuus
Arvostellakseni puhtaasta ilkeydestä?
En sekunttiakaan.
Jos hän on pyytänyt stailausta tms treenausapua, niin keskustelemme rakentavassa mielessä.
Tavoite ei ole loukata eikä lytätä. Koska lähtökohtaisesti jokainen on persoona ja erilaisuus on rikkaus. Toiset ovat herkempiä kuin toiset. - lifemocker
mielipiteeni voin sanoa. syvälliset analyysit ei kiinnosta
- Iifemocker
itse olen naurettavan näköinen risuparta-ätmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163401
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202156En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321905- 181871
- 821798
- 261582
- 291430
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361387Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324