viestillä jätetty

nainen keskisuomi.

Mies lopetti jutun aamulla. Tekstiviestillä. Aikuinen nelikymppinen mies! Tekstiviestillä! Löytänyt eilen uuden. Vuosien suhde lennosta päivän suhteeseen. TEKSTIVIESTILLÄ! Sydän särkynyt ja itkenyt koko päivän.

7

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjoisen nainen

No ei se aikunen mies ollut kuin numeroina vain. Ihan selvästi ei uskalla kantaa vastuuta edes tällaisessa tilanteessa!! Anna sen olla, sua odottaa jotain paljon parempaa ja vastuullisempi mies jossain! Joutaakin tommoisen miehen mennä.
      Nokka pystyy ja eteenpäin vain Keski-Suomen nainen!

• hyvää toivottaen

Sydänsuru vie jonkin aikaa mutta pikaista toipumista. Eipä tuo mies ole itkun väärti, suorastaan tunteeton hirviö. Uusi eukko tulee varmaan myös jätetyksi tai sitten on kaltaisensa löytänyt.
      Toivottavasti löydät joskus aidon, tuntevan miehen.

• ap nainen

Kiitos teille viesteistä. Tänään lähinnä maannut sohvalla ja katsonut sarjoja. Ja voinut pahoin. Mutta nyt alkaa jo tulemaan viha, ärtymys ja ylpeys mukaan. Eli päätin etten vuodata enää kyyneltäkään. Mies on täys mulkku ja hyvä että lähti, kun noin raulkamaisesti hoiti tilanteen.

• encephalon
        ap nainen kirjoitti:

Kiitos teille viesteistä. Tänään lähinnä maannut sohvalla ja katsonut sarjoja. Ja voinut pahoin. Mutta nyt alkaa jo tulemaan viha, ärtymys ja ylpeys mukaan. Eli päätin etten vuodata enää kyyneltäkään. Mies on täys mulkku ja hyvä että lähti, kun noin raulkamaisesti hoiti tilanteen.

ap nainen:: Toivottavasti et itke kauan SIAN perään...

Et kai SEN perään vaan, että näin Vittumaisen teon teon takia..

Se Nöyryytys kamalinta.. Yht äkkiä et ole minkään arvoinen....SIALLE.

Svullisena hyvä sanoa ... Olet kyllä arvokkaampi. Ja löydät sen, jota voi sanoa

Mieheksi..

pdätkö kauniista musiikista ota googlelta ja nauti äläkä ajattele Mitään

nemeth jozsef kicsit szomorkas tai

Andre Rieu Russian walz tai

Andre Rieu zikus Renz "

Olesya Rostovskaya plays Georges Bizet on thereminvox

ja tuhat muuta

lycka till kirj mitä pidit?

• miäs pirkanmaa

Olen pahoillani mutta arvaa kuinka monasti naiset ovat tehneet samalla tavalla minulle. Jos ei ole pokkaa päin naamaa sanoa niin ei herranjumala että pitää tekstari laittaa!! Mä en käsitä. Itsellänikin aikuiset yli kolkyt vee naiset tekee tuota kun joskus luulin että vaan teinien muoti ilmiö mutta ei.

• lifemocker

älä huoli: max vuosi niin hän vonkaa sinua VIESTILLÄ takaisinkin! ;)

• Toinen samanlainen

Hei "nainen keskisuomi.", et ole yksin. Meitä on muitakin ihan samassa tilanteessa. Jotkut meistä vain eivät ansainneet EDES tuota tekstiviestiä, vaan facebook-parisuhdestatuksen muuttaminen hoiti asian. Kyse keski-ikäisistä ihmisistä. Mitenköhän nää ukot hoitais asian, jos oltais oltu naimisissa ja ois lapsia ja yhteistä omaisuutta. Mahtais ottaa rankasti päähän kun ei ero hoituiskaan helposti pelkällä tekstarilla tai facebookissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe