lihava nainen-hoikka mies

miiiiesh-0400

miksi lihavat naiset yrittävät niitä hyväkroppaisia hoikkia miehiä,törmänny monesti baarissa ja ihan keskustelu tasolla kuullu miten nämä pullukatkin hamuavat hyväkroppaisia miehiä?

mielestäni ei ole mitään kamalempaa näkyä ku lihava nainen ja vierellä kroppa trimmattu huolella kympiksi hoikka mies?

64

4846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thajöthahtra

      No miksei? Samasta syystä kuin vanhat kulahtaneet miehet yrittävät nuoria naisia, ihan yhtä kamala näky.

      Minä en tuosta sen enempää tiedä, mutta tunnettuahan on, että tosi monella laihalla miehellä on tukeva nainen, ja nimenomaan siitä syystä, että nämä hoikat miehet tuntevat jostain syystä erityisesti vetoa pulleisiin naisiin.

      • 10+9

        "hoikat miehet tuntevat jostain syystä erityisesti vetoa pulleisiin naisiin."

        Huomaa kyllä, että olet selvästi nainen. Jos monella laihalla miehellä on tukeva nainen se tarkoittaa sitä, että naiset deittaavat ylöspäin joten laihatkaan miehet eivät saa edes tasoistaan naista vaan joutuvat tyytymään lihavaan.
        Jos ei puhuta niistä joilla on fat fetish.
        Täytyy sanoa, että minua säälittää aina kun näen hoikan miehen lihavan naisen kanssa.


      • Voi ei
        10+9 kirjoitti:

        "hoikat miehet tuntevat jostain syystä erityisesti vetoa pulleisiin naisiin."

        Huomaa kyllä, että olet selvästi nainen. Jos monella laihalla miehellä on tukeva nainen se tarkoittaa sitä, että naiset deittaavat ylöspäin joten laihatkaan miehet eivät saa edes tasoistaan naista vaan joutuvat tyytymään lihavaan.
        Jos ei puhuta niistä joilla on fat fetish.
        Täytyy sanoa, että minua säälittää aina kun näen hoikan miehen lihavan naisen kanssa.

        "Laiha" mies ei todellakaan ole miesihanne.


      • 6+5
        Voi ei kirjoitti:

        "Laiha" mies ei todellakaan ole miesihanne.

        Ei ehkä olekaan ihanne, mutta silti hoikan miehen tulisi saada tasoisensa nainen eli hoikka nainen.


      • minun mies
        6+5 kirjoitti:

        Ei ehkä olekaan ihanne, mutta silti hoikan miehen tulisi saada tasoisensa nainen eli hoikka nainen.

        Tasoisensa? Itse olen hoikka mutta hoikka mies ei yllä lähellekään sitä tasoa mitä vaadin. Hoikka on yleensä lihakseton ja hintelä.
        Ei liian lihava mutta sopusuhtainen ja lihaksia sopivasti. Laiha mies on ruma.


      • thiahtao
        6+5 kirjoitti:

        Ei ehkä olekaan ihanne, mutta silti hoikan miehen tulisi saada tasoisensa nainen eli hoikka nainen.

        Oletko tullut ajatelleeksi, ettei juuri kukaan muu kuin sinä vispaa mielessään noita ihme tasojuttuja? Tasot eli normaalille ihmiselle toiveet ja vaatimukset on JOKAISELLA IHMISELLÄ ERILAISET. Eikä suurimmalla osalla liity vartalon malliin.


      • ....
        10+9 kirjoitti:

        "hoikat miehet tuntevat jostain syystä erityisesti vetoa pulleisiin naisiin."

        Huomaa kyllä, että olet selvästi nainen. Jos monella laihalla miehellä on tukeva nainen se tarkoittaa sitä, että naiset deittaavat ylöspäin joten laihatkaan miehet eivät saa edes tasoistaan naista vaan joutuvat tyytymään lihavaan.
        Jos ei puhuta niistä joilla on fat fetish.
        Täytyy sanoa, että minua säälittää aina kun näen hoikan miehen lihavan naisen kanssa.

        Mua säälittää nälänhädässä olevat lapset, mutta hei, kiva, että kohdistat säälisi tärkeimpiin asioihin, kuten heihin, jolla on täysi oikeus valita kumppaninsa.


      • TervonenTarvo

        "tunnettuahan on, että tosi monella laihalla miehellä on tukeva nainen, ja nimenomaan siitä syystä, että nämä hoikat miehet tuntevat jostain syystä erityisesti vetoa pulleisiin naisiin. "

        Väärin. Hoikalla miehellä on pullea nainen koska se pullea nainen on ollut joskus hoikka, mutta sitten lihonut. Mies on vaan jäänyt roikkumaan läskin naisensa kanssa tottumuksen voimasta.


      • Kymysys
        10+9 kirjoitti:

        "hoikat miehet tuntevat jostain syystä erityisesti vetoa pulleisiin naisiin."

        Huomaa kyllä, että olet selvästi nainen. Jos monella laihalla miehellä on tukeva nainen se tarkoittaa sitä, että naiset deittaavat ylöspäin joten laihatkaan miehet eivät saa edes tasoistaan naista vaan joutuvat tyytymään lihavaan.
        Jos ei puhuta niistä joilla on fat fetish.
        Täytyy sanoa, että minua säälittää aina kun näen hoikan miehen lihavan naisen kanssa.

        Jos ihminen on juuri oikea. Ja nainen haluaa laihtua. Niin mies voi auttaa siinä asiassa. Must tommoi tuomitseminen on perseestä. Luulekko oikeesti et kaikki naiset haluu olla lihavia? Äly hoi älä jätä.


      • 55-65

        Pyöreähkö ei lihava nainen vaan on kaunis ja ihanampi kuin laiheliini.
        Hyvin usein pyörempi on myös luonteeltaan kiltimpi ja siitä syystä helpompi lähestyä ujommankin miehen.
        Itse pidän paljon enemmän hiukan pyöreistä kuin jostain fitness-pimuista joilla usein on ongelmia itsensä kanssa.


    • lifemocker

      koska niillä on harhakäsitys omasta viehätysvoimastaan (luulevat raukat, että muodokkuus, mikä on hyvä asia, tarkoittaa "läskiä")

      • Doeka

        Määrittele muodokkuus.


    • Läski/IKÄrasismia

      Joo joku hyysärimuija kirjoitti ikäeroista:
      "eiköhän oman ikäisesi tytöt ole niitä, joihin löydät aitoa ihastusta omasta sydämestäsi. Oikeasti tuo vanhempi nainen toimii itsekkäästi, väärin sinua kohtaan. Ei ole oikein mennä nuoren miehen elämää 'pilaamaan' suoraan sanottuna. Nuorilla on omat jutut, vanhoilla omansa, eikä ne noin suuressa ikäerossa yleensä kohtaa. Sängyssäkin vanha partneri voi olla vastenmielinen kokemus nuorelle silloin, kun omat tunteet eivät ole mukana, eli ei kannata edes kokeilla. "

      Täsmälleen saman voisi sanoa LÄSKIeroista.

      Nuorukainen ihmetteli että voiko LÄSKImuija olla ihastunut häneen vaikka hän on hoikka, kiinteä ja lihaksikas nuorukainen.

      Samaan tapaan hänelle voisi vastata:

      Eiköhän HOIKAT tytöt ole niitä, joihin löydät aitoa ihastusta omasta sydämestäsi, koska olet itsekin hoikka.

      Oikeasti tuo LÄSKI nainen toimii itsekkäästi, väärin sinua kohtaan. Ei ole oikein mennä hoikan miehen elämää 'pilaamaan' suoraan sanottuna.

      Hoikilla ja urheilullisilla on omat jutut, LÄSKEILLÄ omansa, eikä ne noin suuressa LÄSKIerossa kohtaa.

      Sängyssäkin LÄSKI partneri voi olla vastenmielinen kokemus hoikalle silloin, kun omat tunteet eivät ole mukana, eli ei kannata edes kokeilla!!! (ja kuka nyt oikeasti LÄSKIIN voisi rakastua?) (Ellei satu olemaan LÄSKIfetismi ja silloinkin se on vain pervoa himoa!)

      Koittakaa lihavat hyysärit ymmärtää että IKÄsyrjintä on aivan yhtä väärin kuin esim. lihavuuden perusteella tapahtuva syrjintä.

      Itseasiassa ikärasismi on vieläkin pahempaa koska läski voi aina laihduttaa mutta IKÄÄNSÄ EI VOI MUUTTAA! Siksi ikärasismi on täsmälleen sama asia kuin ROTUrasismikin.

      • yrjöttää

        "Oikeasti tuo LÄSKI nainen toimii itsekkäästi, väärin sinua kohtaan. Ei ole oikein mennä hoikan miehen elämää 'pilaamaan' suoraan sanottuna."

        Ja sen hoikan miehen on siis PAKKO suostua lihavan naisen ehdotteluihin???? Miten miehen elämä 'pilaantuu' siitä, että tukevampi nainen YRITTÄÄ iskeä??????

        Toivottavasti kaltaisesi ääliöt pysyvät kaukana pilaamasta minun elämääni.

        Oletko sitten myös sitä mieltä, että lihava mies tekee väärin hoikkaa naista kohtaan yrittäessään iskeä tätä? Vai toimiiko vääryys, itsekkyys ja toisen elämän pilaaminen vain naisiin?

        "Itseasiassa ikärasismi on vieläkin pahempaa"

        Ikärasismia ei ole olemassakaan. Rasismi on rotusyrjintää. Ikä ei ole rotu.


      • Ikärasismia
        yrjöttää kirjoitti:

        "Oikeasti tuo LÄSKI nainen toimii itsekkäästi, väärin sinua kohtaan. Ei ole oikein mennä hoikan miehen elämää 'pilaamaan' suoraan sanottuna."

        Ja sen hoikan miehen on siis PAKKO suostua lihavan naisen ehdotteluihin???? Miten miehen elämä 'pilaantuu' siitä, että tukevampi nainen YRITTÄÄ iskeä??????

        Toivottavasti kaltaisesi ääliöt pysyvät kaukana pilaamasta minun elämääni.

        Oletko sitten myös sitä mieltä, että lihava mies tekee väärin hoikkaa naista kohtaan yrittäessään iskeä tätä? Vai toimiiko vääryys, itsekkyys ja toisen elämän pilaaminen vain naisiin?

        "Itseasiassa ikärasismi on vieläkin pahempaa"

        Ikärasismia ei ole olemassakaan. Rasismi on rotusyrjintää. Ikä ei ole rotu.

        "Ja sen hoikan miehen on siis PAKKO suostua lihavan naisen ehdotteluihin
        Miten miehen elämä 'pilaantuu' siitä, että tukevampi nainen YRITTÄÄ iskeä"

        No onko sen nuoren pakko suostua sen vanhan ehdotuksiin?

        Miten sen nuoren elämä 'pilaantuu' siitä, että vanhempi YRITTÄÄ iskeä?

        "Ikärasismia ei ole olemassakaan"

        Itseasiassa ikärasismille on oikeen oma nimityskin ageismi.

        "Rasismi on rotusyrjintää. Ikä ei ole rotu"

        Ikä ei ole rotu, mutta ikä on samanlainen ominaisuus kun rotukin
        eli sen saa syntymässä ja sitä on mahdoton muuttaa.

        Rotu pysyy vaikka koittaisi kauneusleikkauksin muuttaa rotuominaisuuksiaan (leveää nenää tai vinoja silmiä). Samoin ikäänsä ei voi muuttaa vaikka näyttäisikin ikäistään nuoremmalta.


    • etovaahan tuo

      On se aina hullun näköistä kun keskenään millään tavalla epäsopusuhtaiset pariutuvat. Välillä on näitä 150cm naisia joilla on 190cm mies. Harteikas nainen ja luiskaharteinen mies. Vanha ihminen deittailemassa nuorempaa, ihan sama kumpi on vanhempi, hölmöltähän se näyttää.
      Ja ihan sama kumpi osapuoli on läski jos toinen on timmi, pistää ihmetyttämään aina miksi normaalipainoinen tyytyy lihavaan vaikka varmasti sais paremmankin. Ex-avomies oli ennen mua seurustellut pullukoiden kanssa, vaikka oli tosi hoikka ja timmi. Petti sitten mua läskin eukon kanssa, joku siinä "pehmeydessä" vissiin sitten joitakin ihmisiä kiinnostaa.
      En vois ite kuvitellakaan seurustelevani lihavan miehen kanssa, läskissä ei ole mitään viehättävää ihan sama kenen varressa se on kiinni...

    • elämä on.

      umm what? Millä tapaa tuo on sinulta pois? Oletko siis harmissasi, kun edes isot naiset ei tule sua iskemään?! Kannattaisko hymyillä ja olla vähän enemmän elämäniloinen ja asioille avoin...

    • EI pituuseroille?!

      ""On se aina hullun näköistä kun keskenään millään tavalla epäsopusuhtaiset pariutuvat. Välillä on näitä 150cm naisia joilla on 190cm mies. ""

      Niitä sanotaa mikrofiileiks ja makrofiileiks.

      Kaikki on nykyään jotenkin pervoja fiilejä?

      • trolliko en tiiä

        "Niitä sanotaa mikrofiileiks ja makrofiileiks."

        Mikä filia se on, jos vain sattuu rakastumaan ihmiseen, joka nyt vain sattuu olemaan sen-ja-sen mittainen?

        "Kaikki on nykyään jotenkin pervoja fiilejä?"

        Itse olet kai pervo fiilifiili. Näet filioita ja pervoja kaikkialla. Saat ilmeisesti niistä jotain kicksejä.


      • Pervoja=fiilit
        trolliko en tiiä kirjoitti:

        "Niitä sanotaa mikrofiileiks ja makrofiileiks."

        Mikä filia se on, jos vain sattuu rakastumaan ihmiseen, joka nyt vain sattuu olemaan sen-ja-sen mittainen?

        "Kaikki on nykyään jotenkin pervoja fiilejä?"

        Itse olet kai pervo fiilifiili. Näet filioita ja pervoja kaikkialla. Saat ilmeisesti niistä jotain kicksejä.

        Parafiliat ovat normista poikkeavia seksuaalisia mieltymyksiä.

        Sanat perversio, deviaatio ja parafilia ovat suostuttelumääreitä, jotka kuvaavat etäisyyttä tai eroamista tai "vääristyneisyyttä" suhteessa normiin, erityisesti sukupuoli- ja seksuaalisiin normeihin.

        Termin kehitti seksologi. Termin on määrä korvata käsite perversio. Puhekielessä parafiilisia ihmisiä kutsutaa pervoiksi

        Älä mua siitä syytä jos ja kun kaikki erilaisuus halutaan diagnosoida?

        Vähän aikaa sitten homous eli samaan sukupuoleen sekaantuminenkin oli sekä seksuaalirikos että mielisairaus.

        Vielä 70-luvulla homoseksistä eli samaan sukupuoleen sekaantumisesta tuomittiin seksuaalirikolliseksi ja 80-luvulla homous oli mielisairaus.

        Vasta 2000-luvulla on saanut laillisesti "sekaantua alaikäiseen samaan sukupuoleen" sitä ennen siitäkin tuomittiin "pervoksi seksuaalirikolliseksi", vaikka nykyään sellaisesta suhteesta pääsee tv-julkkikseksi.


      • Merete

        Tämä nyt ei liity tuohon lihavuuteen, mutta osui silmään tuo lyhyen naisen ja pitkän miehen suhden. Yksinkertaistettuna onko asia niin, että jos pituusero ylittää tietyn senttimäärän, on kertakaikkiaan parempi heti lopettaa tutustuminen siihen, vaikka niitä tunteita puolin ja toisin olisi? Että se ei nyt vaan kertakaikkiaan sovi, niin se ei sovi. Itse edustan sitä lyhyttä naistyyppiä, eikä niitä lisäsenttejä mistään tule. Muuten geenit ovat olleet suosiolliset, että ulkonäkö on, mitä sanaa nyt haluaa käyttää; kaunis, nätti, söpö jne,, (toisten määrittelemänä, koska oma määritelmähän voi olla tämänpalstan logiikan mukaan täysin väärä, ja kuvitelma itsestä täysin päinvastainen), hoikka, siis (taas tämän palstan logiikalla toimien) mutta kurvikas. Ja se tarkoittaa sitä, että vaikka painoindeksi menee siihen 19, niin vartalon mittasuhteet ovat sellaiset, että on selkeä vyötärö ja lantion ja niiden välissä se "kaari". Eli eikö se silloin ole kurvikas? Eivät kaikki hoikat ole ns. ruumiinrakenteeltaan "suoria".

        Mutta nämähän ovat tietenkin ulkoisia piirteitä, ja pidemmässä suhteessa korostuvat ne sisäiset. Mutta totta on, että ensin kiinnitetään huomio niihin ulkoisiin ja tämän jälkeen vasta sisäisiin. Tämän ketjun myötä kuitenkin ilmeisesti, en "saa" edes ajatella liian pitkiä miehiä, puhumattakaan siitä, että voisin seurustella pitkän miehen kanssa. Ja kun näin on joskus käynyt, olen siis tehnyt vakavan erehdyksen, ja kysymys on saattanut olla tiesmistä perversiosta. Hyvä, että tulee seurailtua näitä palstoja, niin tietää, miten toimia, jotta kanssaihmiset eivät niin kovasti häiriintyisi ja jopa, pahimmassa tapauksessa, saa traumoja "epäsopivista" pareista. Joten, täytyy tehdä parannus, ja EHDOTTOMASTI kaikin tavoin pyrkiä välttämään kaikkea muita häiritsevää parisuhdetoimintaa...Sehän se on elämässä tärkeintä :)


    • Läskifetismi

      "Ex-avomies oli ennen mua seurustellut pullukoiden kanssa, vaikka oli tosi hoikka ja timmi. Petti sitten mua läskin eukon kanssa, joku siinä "pehmeydessä" vissiin sitten joitakin ihmisiä kiinnostaa."

      Sun exälläs on läskifetismi, sitä kiihottaa lihavat.

      • keksi lisää!

        Mikä fetismi on silloin jos normaalipainoiset kiihottaa? Normifetismi?


      • POIKKEAAnormista
        keksi lisää! kirjoitti:

        Mikä fetismi on silloin jos normaalipainoiset kiihottaa? Normifetismi?

        Sanat perversio, fetismi ja parafilia ovat määreitä, jotka kuvaavat etäisyyttä tai eroamista tai "vääristyneisyyttä" suhteessa normiin, erityisesti sukupuoli- ja seksuaalisiin normeihin, usein käytetään myös sanaa häiriö, joka sekin on poikkeama normitilasta.

        Eli ei tietenkään se normaali oi mikään fetismi tai fiilia, vaan siitä normaalista poikkeavat.

        Psykologisessa tautiluokituksessa parafiliat kuuluvat seksuaalisiin käyttäytymis- ja kohdehäiriöihin, joissa yksilö on riippuvainen jostakin epätavallisesta tai sosiaalisesti ei-hyväksyttävästä ärsykkeestä seksuaalisen mielihyvän kohteena tai välineenä.

        Siksi siis se että hoikka, urheilullinen, hyvä kroppainen on läskin, ei-urheilullisen ja muodottoman kanssa, on normista poikeamista ja siksi siis jokin fiilia tai fetismi.


      • keksi lisää!
        POIKKEAAnormista kirjoitti:

        Sanat perversio, fetismi ja parafilia ovat määreitä, jotka kuvaavat etäisyyttä tai eroamista tai "vääristyneisyyttä" suhteessa normiin, erityisesti sukupuoli- ja seksuaalisiin normeihin, usein käytetään myös sanaa häiriö, joka sekin on poikkeama normitilasta.

        Eli ei tietenkään se normaali oi mikään fetismi tai fiilia, vaan siitä normaalista poikkeavat.

        Psykologisessa tautiluokituksessa parafiliat kuuluvat seksuaalisiin käyttäytymis- ja kohdehäiriöihin, joissa yksilö on riippuvainen jostakin epätavallisesta tai sosiaalisesti ei-hyväksyttävästä ärsykkeestä seksuaalisen mielihyvän kohteena tai välineenä.

        Siksi siis se että hoikka, urheilullinen, hyvä kroppainen on läskin, ei-urheilullisen ja muodottoman kanssa, on normista poikeamista ja siksi siis jokin fiilia tai fetismi.

        Voi meitä tautisia. Kylillä näkyy vaikka kuinka paljon pareja joissa puolisot ovat ihan eri muotoisia. Jos kumppani pääsee lihomaan vuosien varrella niin toiselle tulee tahtomattaan läskifetismi. Kaikki ei jätä kumppaniaan lihomisen takia joten tautien kanssa molempien on elettävä. Toisella läskifetismi ja toisella normifetismi. Normifetismi koska kumppanin kroppa poikkeaa omasta läskistä kropasta. Jos molemmilla olisi samanlainen läskikroppa niin mitään fetismiä ei olisi ja parisuhde olisi taudista vapaa.


    • EI varallisuuseroja

      "Uusi Seiska kirjoitti, että Mikael Jungnerin ja Kiti Tapion tuloero yli 100 000 euroa. Pari on tapaillut muutaman viikon ja ikuistui valokuviin Helsingin Rautatieasemalla pari viikkoa sitten.

      Jungnerilla ja Tapiolla on ikäeroa melkein 20 vuotta ja tuollainen sadan tuhannen euron tuloero. Junger on kansanedustaja, Tapio puhelinmyyjä. Iltapäivälehden mukaan Tapio tunnetaan kiinnostuksesta makeaa elämää kohtaan ja hän on hiljattain eronnut poikaystävästään, joka oli varakas pokeriammattilainen."

      PItäisikö laatia lista siitä millaisia eroja pariskunnilla EI missään nimessä saa olla?

      Esim. että vain saman tuloluokan yksilöt saavat pariutua, jos toinen jostain syystä menettää tulonsa, heidän tulee välittömästi erota. Yhteen palaaminen on mahdollista vasta kun tuloerot ovat - 5%.

    • fkkkkhjh

      voihan vittulan väki,miksi ihmiset niin tarkalleen miettivät minkä tasoinen on?
      ei helvetissä kannata tommosia miettiä ja aina jauhetaan jotain skeidaa et naiset pariutuu ylöspäin, miksi ihmeessä moni moni moni tuntemani kaunisnainen seurustelee tavallisennäkösen ja tavallisen duunarin kanssa.

      • sdfdsdfdsdfdf

        suomalaisista miehistä noin 1-5% on YTM,

        YTM (Ylemmän Tason mies)

        Alfauros, joka pystyy valikoimaan laajasta naistarjonnasta parhaat päältä ja harvoin tyytyy vain yhteen. Ihmissuhteiden kerskakuluttaja. Hyppyritukkainen naistennaurattaja, mutta usein myös miesten itsensä ihannoima menestyjän arkkityyppi. Perustaa elämänsä aikana mahdollisesti perheen useampaan kertaan ikäistensä tai nuorempien naisten kanssa ja vie näin ATM:n paritumismahdollisuudet moninkertaisesti.



        EN MÄ HENKILÖKOHTASESTI OO SUOMEN MAASSA TÖRMÄNNY MIEHEEN JOLLA OLISI NUO YTM OMINAISUUDET


      • MUROKDNUF
        sdfdsdfdsdfdf kirjoitti:

        suomalaisista miehistä noin 1-5% on YTM,

        YTM (Ylemmän Tason mies)

        Alfauros, joka pystyy valikoimaan laajasta naistarjonnasta parhaat päältä ja harvoin tyytyy vain yhteen. Ihmissuhteiden kerskakuluttaja. Hyppyritukkainen naistennaurattaja, mutta usein myös miesten itsensä ihannoima menestyjän arkkityyppi. Perustaa elämänsä aikana mahdollisesti perheen useampaan kertaan ikäistensä tai nuorempien naisten kanssa ja vie näin ATM:n paritumismahdollisuudet moninkertaisesti.



        EN MÄ HENKILÖKOHTASESTI OO SUOMEN MAASSA TÖRMÄNNY MIEHEEN JOLLA OLISI NUO YTM OMINAISUUDET

        Teinien keksintöjä.


    • r5t67kk7

      Itse olen lihaksikkaana miehenä tällä hetkellä ihastunut lievästi ylipainoiseen naiseen.
      Hänellä on todella kauniit silmät ja itsevarma käytös, sellainen temperamenttisen näköinen pakkaus.

      Tuntuu oudolta että joku kuvittelee kaikkien näkevän asiat samalla tavalla, vähän hidasjärkinen kenties?

      Pelkästään tuo "läskifetissi"- terminä kertoo kuinka eri tavalla ihmiset voivat pitää jotain viehättävänä.

      • ikävää on

        "Pelkästään tuo "läskifetissi"- terminä kertoo kuinka eri tavalla ihmiset voivat pitää jotain viehättävänä."

        Ihmisten on ihan mahdoton kuvitella, että joku voisi pitää jostai, mistä he eivät itse pidä. Jos he joskus tällaiseen henkilöön törmäävät, tuomitsevat heidät heti fetisisteiksi tai muuten vain sairaiksi. Koetaan myös mahdottomaksi ihastuminen johonin, joka ei täytä omia kauneusihanteita (tai pituus-, ikä- tai tuloihanteita). Romantiikka ja rakkaus ovat kuolleet, jos ovat koskaan hengissä olleetkaan. Ulkonäkö (naiset) ja sosiaalinen asema (miehet) kun ovat ratkaisseet naimakaupat kautta historian.


      • lifemocker

        aina voi laihduttaa ;)


      • NormaaliNainen92

        Voi ei näitä ihmisiä... Todella surullista lukea juttuja, joissa aina arvostellaan pyöreiden//lihavien ulkonäköä//painoa. Mitä väliä niillä kiloilla rakkaudessa on? Jos kumppani lihoaa suhteessa, niin mitä sitten? Eihän se ole mikään syy jättää toista. Minäkin olin ennen luikku, lopetin tupakan polton, lihoin muutaman kilon, otettiin koira, lenkkeilen hänen kanssaan paljon sekä harrastan frisbee golfia, jossa tulee käveltyä ja juostua melkein 6 km joka päivä haastavalla metsäalueella, jossa on paljon ylämäkiä, oksia, puskia, kantoja, märkiä alueita. Oloni on paljon parempi nyt, kuin jonkun teinin mitoissa. 50 kg kuulostaa liian laihalta aikuisella naisella. Aivan järkyttävää. Miettikää vähän, kuinka puhutte ihmisistä ja varsinkin naisista. Ja älkää tuomitko, kun ette edes tunne kyseisiä ihmisiä ja noita naisia, joita haukutte ja loukkaatte. Jos miehet pitävät enemmän pyöreimmistä naisista, niin mitä sitten, hyvä asia. Ei siitä tarvitse laihojen ruikuttaa, että mies olisi jotenkin sairas. En ihmettele yhtään, että suomessakin on jo paljon naisia, jotka ovat lesboja, jos miestarjonta on tälläistä ulkonäkökeskeistä paskaa. Jokainen ihminen on arvokas, riippumatta siitä minkä näköinen olet.


    • Aijai...

      Tiedänpä yhden timmin miehen, joka RAKASTAA pullukoita naisia. Mikään muu ei kelpaa. Joten kai niitä muitakin samanlaisia on.

    • eräs näkökulma

      Tuossa että timmi mies tykkää pullukoista naisista voi olla myös muuta kuin siitä läskin kropan himoamista taustalla. Yksi tuttu mies - hyvännäköinen, melko laiha mutta sopusuhtainen kroppa kuitenkin - tapailee lähes poikkeuksetta aika pulleita naisia. Kauniskasvoisia sellaisia tosin. Yhteistä näille kaikille naisille on ollut huono itsetunto, jota tuo mies tuntuu ruokkivan. Naiset antavat miehelle mitkä vaan temput anteeksi, kun tuo timmi mies on "niin ihana" tykätessään pullukammasta naisesta. On saanut pettämisiä anteeksi suhteessa, ruman kielenkäytön naista kohden, katoamistemppuja jne... Naiset ilmeisesti katsoo ettei saa koskaan parempaakaan joten mies saa rauhassa temmeltää kun pullukkanainen ei uskalla sanoa ikinä vastaan, saati lähteä kävelemään suhteesta.
      Tosin tuolla miehellä on kova tarve pönkittää omaa itsetuntoaan, en oikein usko hänen edes välittävän näistä pullukkanaisistaan. Sai muutama vuosi sitten siipeensä normaalikroppaiselta tytöltä josta ei ole tainnut vieläkään päästä ihan yli, vaikuttaa siltä että pistää nyt sitten vahinkoa kiertämään pulleroita pelaillessaan...

    • hjkkliuytvrö

      Parivalinnassahan ensisijaisen tärkeää on nimenomaan se, miltä se toisista näyttää, kun kävelee kumppaninsa kanssa julkisilla paikoilla.

    • thytujtyju

      läskit vittuun

    • Miksi lihava iskee

      Huono itsetunto on syy. Itsetunnon lääkitsemisssä mikään ei ole parempaa kuin todeta, että "kelpaa" hyvännäköiselle. Siksi lihavat iskevät hyvännäköisiä. Kandee myös muistaa että monesti onistuvat, mm. loppuillasta, kun näyttää jäävän muuten ilman, monelle miehelle kelpaa lihavan yöseura. Samoin varatut miehet kelpuuttavan lihavan, sillä se on otettava, joka antaa, silloin kun on harvinainen tilaisuus saada vierasta. Lihavakin on onnellinen, itsetunto saa lääkitystäm kun voi ajatella että "kelpaa miehelle jopa vaikka sillä on hoikka nätti vaimo".

      Lihavalla voi olla hyvä itsetunto, ei lihavuus ole vastenmielistä, ei edes terveyshaitta, jos ei ole ihan överit, moni pitää rehevistä naisista. Hyvällä itsetunnolla varustettu lihava käyttäytyyy aivan toisella tavalla kuin epätoivoinen miesteniskijä.

      Samoin hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei katso naisen ulkomuotoa, vaan vaatii itselleen rehellisen, sielukkuutta ennenkaikkea, eiköä hänelle kelpaa pissikset, kauneimmatkaan, vaikka niitäkin on tyrkyllä.

    • komea mies

      Kyllä sitä saa yrittää jos ymmärtää myös kun toinen sanoo että ei kiinnosta. Monille lihavillekin naisille paikka on kova kun mies ei kiinnostu yhtään.

    • Mietippä

      No kyllä se nyt taitaa olla niin, että ne lihavat naiset yrittävät iskeä niitä hyväkroppaisia hoikkia miehiä ihan siitä samasta syystä kuin lihavat miehet yrittävät iskeä hyväkroppaisia hoikkia naisia. Eli koska pitävät näitä hyvännäköisinä. Koittakaa nyt käyttää vähän järkee ihmiset. Ei tartte olla Einstein tajutakseen ton.

      • Suvaitse kaikkia

        Niin ja samasta syystä vanhat koittavat iskeä nuoria, kauniita/komeita, hoikkia/hyväkroppaisia.

        "Ihmisten on mahdoton kuvitella, että joku voisi pitää jostain, mistä he eivät itse pidä."

        Kun joku nuori haluaa olla häntä vanhemman kanssa, niin miksei sitä suvaita?

        "Jos he joskus tällaiseen henkilöön törmäävät, tuomitsevat heidät heti fetisisteiksi tai muuten vain sairaiksi."

        Niin miksi sitä vanhempaa ollaa heti nimittelemässä pedo- tai efebofiliksi ja sitä nuorempaa herjataan gerontofiliksi?

        "Koetaan myös mahdottomaksi ihastuminen johonin, joka ei täytä omia kauneusihanteita (tai pituus-, ikä- tai tuloihanteita)."

        Tai pikemminkin niin ettei sitä haluta suoda ainakaan muille.

        Eihän kukaan pakota olemaan läskin kanssa jollei itse halua muttei ole oikeutta kieltää muita olemasta. Aivan samoin kuin vaikkei itse haluaisi olla vanhemman/nuoremman kanssa niin ei ole oikeutta kieltää muita jotka haluavat olla.


    • merete

      Tämä nyt ei liity tuohon lihavuuteen, mutta osui silmään tuo lyhyen naisen ja pitkän miehen suhden. Yksinkertaistettuna onko asia niin, että jos pituusero ylittää tietyn senttimäärän, on kertakaikkiaan parempi heti lopettaa tutustuminen siihen, vaikka niitä tunteita puolin ja toisin olisi? Että se ei nyt vaan kertakaikkiaan sovi, niin se ei sovi. Itse edustan sitä lyhyttä naistyyppiä, eikä niitä lisäsenttejä mistään tule. Muuten geenit ovat olleet suosiolliset, että ulkonäkö on, mitä sanaa nyt haluaa käyttää; kaunis, nätti, söpö jne,, (toisten määrittelemänä, koska oma määritelmähän voi olla tämänpalstan logiikan mukaan täysin väärä, ja kuvitelma itsestä täysin päinvastainen), hoikka, siis (taas tämän palstan logiikalla toimien) mutta kurvikas. Ja se tarkoittaa sitä, että vaikka painoindeksi menee siihen 19, niin vartalon mittasuhteet ovat sellaiset, että on selkeä vyötärö ja lantion ja niiden välissä se "kaari". Eli eikö se silloin ole kurvikas? Eivät kaikki hoikat ole ns. ruumiinrakenteeltaan "suoria".

      Mutta nämähän ovat tietenkin ulkoisia piirteitä, ja pidemmässä suhteessa korostuvat ne sisäiset. Mutta totta on, että ensin kiinnitetään huomio niihin ulkoisiin ja tämän jälkeen vasta sisäisiin. Tämän ketjun myötä kuitenkin ilmeisesti, en "saa" edes ajatella liian pitkiä miehiä, puhumattakaan siitä, että voisin seurustella pitkän miehen kanssa. Ja kun näin on joskus käynyt, olen siis tehnyt vakavan erehdyksen, ja kysymys on saattanut olla tiesmistä perversiosta. Hyvä, että tulee seurailtua näitä palstoja, niin tietää, miten toimia, jotta kanssaihmiset eivät niin kovasti häiriintyisi ja jopa, pahimmassa tapauksessa, saa traumoja "epäsopivista" pareista. Joten, täytyy tehdä parannus, ja EHDOTTOMASTI kaikin tavoin pyrkiä välttämään kaikkea muita häiritsevää parisuhdetoimintaa...Sehän se on elämässä tärkeintä :)

      • IkäRASISMI roihuaa

        Entä "" vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde? Yksinkertaistettuna onko asia niin, että jos IKÄero ylittää tietyn vuosimäärän, on kertakaikkiaan parempi heti lopettaa tutustuminen siihen, vaikka niitä tunteita puolin ja toisin olisi? Että se ei nyt vaan kertakaikkiaan sovi, niin se ei sovi.""

        Niinpä niin, aina kun kyse on IKÄeroista, samat naiset raivoavat ettei missään tapauksessa saa olla ikäeropariskuntia.

        Mutta kun kyseeseen tulee MUUT ominaisuudet joita EI VOI MUUTTAA, kuten rotu, pituus, ym. niin tottakai se on rasismia jollei sellaisia suhteita suvaita.

        Jopa sellaiset ominaisuudet joita itse VOI muuttaa (kuten läskiys), ovat suvaittavia.

        MIten perustelette että ikäero on ainoa ominaisuus minkä perusteella mielestänne on sallittua syrjiä?!!


      • IKÄeropariskunnat

        ""Itse edustan sitä kypsempää naistyyppiä, eikä niitä lisävuosia mitenkään saa vähennettyä. Muuten geenit ovat olleet suosiolliset, että ulkonäkö on, mitä sanaa nyt haluaa käyttää; kaunis.."

        "Tämän ketjun myötä kuitenkin ilmeisesti, en "saa" edes ajatella liian NUORIA miehiä, puhumattakaan siitä, että voisin seurustella NUOREN miehen kanssa. Ja kun näin on joskus käynyt, olen siis tehnyt vakavan erehdyksen, ja kysymys on saattanut olla tiesmistä perversiosta?!!"

        "Hyvä, että tulee seurailtua näitä palstoja, niin tietää, miten toimia, jotta kanssaihmiset eivät niin kovasti häiriintyisi ja jopa, pahimmassa tapauksessa, saa traumoja "epäsopivista" pareista. Joten, täytyy tehdä parannus, ja EHDOTTOMASTI kaikin tavoin pyrkiä välttämään kaikkea muita häiritsevää parisuhdetoimintaa...Sehän se on elämässä tärkeintä"

        Samat sanat...

        Terv. nuori mies & vanhempi nainen


    • "miksi lihavat naiset yrittävät niitä hyväkroppaisia hoikkia miehiä"

      "keskustelu tasolla kuullu miten nämä pullukatkin hamuavat hyväkroppaisia miehiä?"

      -Eiköhän useimmat ihmiset halua kumppaninsa olevan timmi, hyväkroppainen, seksikäs, komea/kaunis, jne...siis kun puhutaan vain ulkoisista atribuuteista.

      Jos saisi valita kahden hlön kesken, joilla kummallakin olisi identtinen luonne jne, mutta toinen olisi fyysisesti puoleensavetävä ja toinen luotaantyöntävän näköinen, ni eiköhän lähes jokainen valtise sen fyysisesti miellyttävämmän version. ;)

      Joten miksi ylipainoinen nainen olisi tässä tapauksessa poikkeus..?!

      • Mr. Johnson

        Kaikki eivät kuitenkaan ole kuntoilufetisistejä ja minulle sana "trimmattu" vartalo aiheuttaa melkein oksennusrefleksin. En tiedä paljon mitään vastenmielisempää kuin ihminen joka kuvailee vartaloaan trimmatuksi. Valitsen mieluummin ihan tavallisen vartalon, liikakiloilla tai ilman.


    • Helppo tyhmän kans

      "En ymmärrä miksi elämäntavoiltaan erilaiset ihmiset edes haluavat elää yhdessä. siksi että saa säännöllistä seksiä?

      Luulisi olevan helpompaa etsiä sellainen ihminen jonka kanssa on sama vuorokausirytmi ja samanlaiset elämäntavat."

      Eli ainakun vaikkapa duunipaikka vaihtuu, niin pitää myös vaihtaa puolisoa, jos sen takia vuorokausirytmi muuttuu erilaiseksi?

      Tottakai on helpompaa olla helpon ihmisen kanssa, mutta kuka väitti että kaiken pitää olla niin helppoa?

    • case closed.

      Varmaan samasta syystä kuin lihavat miehet haluavat hyväkroppaisia hoikkia naisia. Näyttävät paremmilta.

      • tarkennus

        Siis ne hoikat näyttävät paremmilta.


    • fäääääät girls

      hahhah jos itse on rajusti ylipainoinen eikä välitä pitää ulkonöstä huolta,ei viitsi edes laihuttaa,sitten luulee että on varaa valita partneriksi ihminen joka taas on hyvässä kunnossa ! paskapuhetta ei todellakaan oo varaa valita
      silmiini osui varsin kummallinen ketju joka liittyy just tähän lihava vaatii urheilullista kroppaa


      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10715080

    • hahhah1

      Minulla on asiasta täysin päinvastaisia kokemuksia. Olen itse läski nainen mutta minulla ei ole koskaan ollut pulaa miehistä, ei laihoista, lihavista, treenatuista tai treenaamattomista. Oma "miesmakuni" ei perustu kropan malliin vaan siihen kuuluisaan pilkkeeseen silmäkulmassa - veijarimaisuuteen ;) ja luulen, että se sama piirre minussa vetoaa myös miehiin. Koskaan en ole "tarvinnut" iskeä ketään, kyllä ne miehet ovat ihan itse minut löytäneet, niin komistukset kuin äyriäisetkin. Luulenpa vaan niin, että itsevarma ja iloinen olemus on se joka suurinmaan osaan ihmisistä vetoaa, ei se kropan malli.

    • runontaja off

      Tiedätkö mitä eroa on kauniilla ja rumalla naisella?
      - Kauniista pääsee helpommin eroon.

    • ----

      En halua kuulostaa loukkaavalta, mutta monet hoikemmat naiset ovat niitä ylimielisiä ja huumorintajuttomia kurppia, joita katsellessakin vanhenee itse kymmenen vuotta. Muutaman elämänkilon napanneet naiset taas on helposti menevämpiä, eläväisempiä ja ne voi viedä snägärille ilman valitusta ''Ei tää sovi mun dieettiin, mikset vie mua jonnekin tasokkaampaan paikkaan? Hitsi nää kalorit alkaa jo näkyä. Näytäks mä lihavalta tässä?''
      Tuommosta jaksa kuin kuurot ja idiootit. Oon myös saanu sellasen kuvan et monien hoikkien naisten ihannoima mies ei ole hoikka, vaan lihaksikas.

    • Mr. Johnson

      Minua ei tietynlainen lihavuus haittaa ollenkaan. Etenkin jos lihavuuden lisäksi löytyy todella isot rinnat, läskit eivät haittaa yhtään. Lihava ja rintava nainen tuntuu minusta sängyssä mahtavalta, pehmeältä ja rutisteltavalta. Jostain syystä olen saanut parasta seksiä juuri lihavilta naisilta. Ja itse olen hoikka mies. Painolla ei vain ole ollut minulle koskaan merkitystä.

    • tiiu..

      Höh höh. Mikä ongelma se muille on jos kaksi on löytänyt toisensa!?!? Yksin tirsutaan, kun ei mieleistä löydy. Mitä täällä netissä itkemään.. Miettisit ennen, miksi et kelpaa kellekään..

    • hii-ohei

      Syö juo nai mies ja nainen.. Elämä vaatii veronsa.. Meidän taloyhtiön hoikka nainen miettii kun mula on näitä merkillisiä silmäoireita, onko täällä hometta... Oisko se home muijan toosasssa..

    • Pullukkanainen

      Voi hyvänen aika näitä kommentteja! Mikä ihmisiä vaivaa? Minä olen pullukka ja lyhyt 150cm nainen ja mieheni komea, lihaksikas salilla kävijä 198cm. Ja mieheni iski minut ja vielä työpaikalla! Olen hieman ujo nainen enkä todellakaan olisi uskonut löytäväni tuollaista miestä! Eli meidän tarina on siis kaikkien lakien vastainen!? Miksi siis komea ja lihaksikas, korkealle kouluttautunut mies HUOLII pullukan naisen?! Mieheni ihastui silmiini, niiden eläväisyyteen, katseet kohtasi työpaikalla, muuta ei tarvittu. Mikä sai mieheni sitten rakastumaan minuun? Kuulemma juuri silmät, kasvot, iloisuus, elämänmyönteisyys, positiivisuus sekä hymy. Kun hän oppi tuntemaan minut niin sanoi että luonne oli juuri sitä mitä naisessa etsi, lämmin, hellä, rakastava, hyvät tavat omaava, naisellinen, itsevarma ja silmiin oli pistänyt myös se miten kohtelin muita ihmisiä..

      ...maailmat kohtasi, vaikka ollaankin niin erinäköisiä...

      Lisäksi minulla ei ole ollut ikinä pulaa miehistä, treffeille on tultu pyytämään niin työpaikalla, kaupungilla, salilla (kyllä, pullukka nainen käy myös salilla) ja baarissa, niin on ollut hyvännäköistä, hyväkroppaista miestä ja vähemmän hyvännäköistä ja -kroppaista miestä..

      Kokonaisuus ratkaisee loppupeleissä aika paljon, ei ne kilot tai pituus!

      • Anonyymi

        Vai ihastui silmiisi hahhaaa!!!! Kyllä huonoitsetuntoinen mies etsii naisen, jonka saa helposti. Siinä sulle tähtisilmiä.


    • nojaaaxx

      Mua alko tän viestiketjun lukemisen jälkeen huvittaan ajatus niistä ehkä useammankin vuosikymmenen keskenään olleista pariskunnasta, jotka nyt tajuaa katsoa puolisonsa epäsuhdan hartiamitan itseensä nähden ja todeta, että nöy nöy nöy - väärin eletty.

      Tottakai sitä tulee ympäristöään havannoitua ja mielessään todettua, että onpa siinä komea mies/kaunis nainen tai onpa isokokoinen mies/nainen/ruumiinosa (jos siis todella - todella - isokokoinen). Mutta tähän pariskuntatsekkailuun en ole päässyt sisään ainakaan siinä mielessä, että päätänsä tosissaan vaivaisi heidän yhdessäolollaan. Kun en voi heidän kotiinsa kärpäseksi mennä saati historiasta tuoteselostusta näe.

      Ihmiset on opportuneista ja hamuaa kaikenlaisia ihmisiä - hyvä niin, koska ehkä niistä jokunen parisuhdekin joskus muodostuu ja pullauttavat meille veronmaksajia. Musta

    • ihmettelijätär

      Miksi tää on joillekin niin iso ongelma? Antaa ihmisten rakastua ja olla sellaisten ihmisten kanssa kun ovat ! Miksi se teitä häiritsee??

    • joonas55a

      Jotkut pyöreämmistä naisista on tosi hot, suurin osa kuitenkaan ei.

    • lkdfjglksdfg

      "mielestäni ei ole mitään kamalempaa näkyä ku lihava nainen ja vierellä kroppa trimmattu huolella kympiksi hoikka mies?"

      Uutisissa näkee joka ilta suuren määrän kamalampia näkyjä, vaikka aineistosta on jätetty pahimmat pois. Vähän suhteellisuudentajua nyt: mitä väliä, jos joku lihava seukkaa laihan kanssa? Se on näiden kahden asia, ja katseen voi kääntää tasalaatuisempiin pareihin & lepuuttaa siellä.

    • Anonyymi

      Kyllä kunnon pullukka on vain niin seksikäs.

      M183/76

    • Anonyymi

      Ihmeteltiin kavereiden kanssa juuri sitä, että miksi urheilullisilla miehillä on usein joku ihan järkyn läski muija?

      Siksi, että ne ovat HELPPOJA!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      737
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe