Tämä kesä on taas kerran ollut oikein rattoisa kemin yöelämässä ja siitä suurin kiitos kuulunee Ravintola Hullun Myllylle. Keikat ovat olleet erittäin hyviä ja ihmisiä on ollut liikkeellä kiitettävästi. Myös uusi rantaterassi Kippari saa minulta pelkkää plussaa: Hyvä palvelu ja mahtava paikka.
Kertokaahan ihmiset muutkin mielipiteitä Kemin ravintoloista ja niiden tarjoamista palveluista..mikä tekee paikasta sellaisen, että sinne haluaa mennä uudestaan.
Mielestäni edellämainitut paikat ovat viihtyisiä ja henkilökunta osaavaa ja kyllä, myös silmälle mieliksi =)
Nyt kun kylmät ilmat tekevät taas tuloaan siirrytään Night Lifen puolelle(joka myöskin hyvän palvelun paikka) ja odotetaan seuraavaa pitkää kuumaa kesää..
Kiitos kesästä! Tässä valmistaudutaan jo viimeisten keikkojen henkeen..
***neiti***
kemin ravintolat
11
2315
Vastaukset
- Tyär
Hullun Mylly saa multa kyllä ihan miinusta ... Keikkalista oli paskoin mitä kymmeneen vuoteen nähty.. Poppia popin perään ja idolseja vilisemällä vilisee... Muuteski kyllä Kemiin täytyisi ihan ehdottomasti saaha yökerho, jossa soitettaisiin muutaki kuin listapaskaa,(lue:rokkia, metallia, bluesia...) Ainut piristys on ollu Panimo, joka laajensi... Ainoat Kemin hyvät baarit, Panimo ja Gringo... Myllyki olis ko hieman laajentais keikkalistaa...
- Old Gringo
Eli siis illalla Gringoon... Ja sieltä Lifeen!
- Nightman
kuka haluaa sellaiseen YÖKERHOON, jossa soitetaan rokkia ja metallia??
ei kiitos!
Tietysti jokaiseen makuun saa olla omat paikat. Itse kuuntelisin yökerhossa kunnon teknoa ja housea. Ei kuitenkaan Kemissä onnistu.
RNB-paskaa joutaa takaisin p..hen eli jenkkilään mistä on tullutkin. - Tyär
Nightman kirjoitti:
kuka haluaa sellaiseen YÖKERHOON, jossa soitetaan rokkia ja metallia??
ei kiitos!
Tietysti jokaiseen makuun saa olla omat paikat. Itse kuuntelisin yökerhossa kunnon teknoa ja housea. Ei kuitenkaan Kemissä onnistu.
RNB-paskaa joutaa takaisin p..hen eli jenkkilään mistä on tullutkin.Joo no mä nyt en taas ikikuuna päivänä haluais yökerhossa kuunnella mitään tecno/konemusa/poppipaskaa... Mutta makunsa kullakin, mutta ei sua ainakaan musiikki ihmiseksi voi pahemmin kehua... Tosta kone"musa":sta puuttuu sielu ja yleensä sitä kuuntelee täysin aivottomat trendipellet... Tyyliin jos oot kattonu kertaakaan sb TV:n vetelehtijät sarjaa...
- Dooris
Kemissä ei ole ollut kunnon istuskelupaikkaa sen jälkeen kun Ankkuri pilattiin. Täällä on nuorisohelvettejä ja jotain cumulusta humppakansalle ja lähiöräkälöitä, mutta nelikymppiset rokkidiggarit joutuu istumaan kotona keskenään kun ei ole paikkaa, minne mennä. Koko hemmetin kaupungissa ei ole yhtään ravintolaa, jossa viitsisi käydä.
Kesällä on muutama kunnon esiintyjä Myllyssä, mutta talvella ei yhtään mitään- Alkuillanpaikan kaipailija
Juu vanha Ankkurihan oli loistava vauhdinottopaikka! Ja kyllähän siellä nytkin viihtyy, ainakin minä. Mutta ihmiset ei oikeen tahdo löytää sinne takas. Joten meistä, asiakkaistahan sekin on kiinni (osin) aletaan käymään siellä ni eiköhän muutkin tule meitä kattomaan. Musiikkiahan siellä on laidasta laitaan!
- Entinen asiakas
Alkuillanpaikan kaipailija kirjoitti:
Juu vanha Ankkurihan oli loistava vauhdinottopaikka! Ja kyllähän siellä nytkin viihtyy, ainakin minä. Mutta ihmiset ei oikeen tahdo löytää sinne takas. Joten meistä, asiakkaistahan sekin on kiinni (osin) aletaan käymään siellä ni eiköhän muutkin tule meitä kattomaan. Musiikkiahan siellä on laidasta laitaan!
puuttuu oikea tunnelma. Sisustus on liian hieno, kiiltävä ja kalsea ja istuimet epämukavat.
Tulen sitten kun palauttavat Ankkurin entiselleen. Nyt se on yhtä viihtyisä kuin rautatieaseman odotushalli - Dooris
Alkuillanpaikan kaipailija kirjoitti:
ei tosiaankaan ollut mikään "alkuillanpaikka". Se oli kokoillan viihtyisä paikka. Kuulun itse niihin ihmisiin, jotka eivät voi kuvitellakaan tanssivansa jotain humppaa cumuluksessa. Pelkkä kotimaisen tanssimusiikin kuuntelukin on kärsimystä. Yhtä vähän tykkään sen yökerhopuolen renkutuksista. Vihaan huonosta musiikista aiheutunutta meteliä ja vilkkuvia valoja.
Vanha Ankkuri oli täydellinen istuskelupaikka.
Voi kun tajuaisivat remontoida tuon nykyisen steriilin linja-autoaseman odotushallilookin entiseksi vanhaksi kunnon Ankkuriksi
- tyär
Popedan konsertti oli mun mielestä ainaki ihan onnistunut Myllyssä. Porukkaa oli valtavasti ja meininki hyvä.
Sieltä suunnattiin vielä Night Lifeen pikkutunneilla ja sisäänpääsymaksua oltiin vielä vähän ennen kolmea vailla.. Täydet 6 egeä. Aika hyvät hinnat on vielä siihen aikaan.. voiskohan ajatella, että pääsis jo siihen aikaa vaikka puoleen hintaan?
Seku vaa tälläsen ehotuksen nakkasin...- typy
Mitä mieltä ootta pohjolan uudesta suommipoppi puolesta? Ois hyvä jos sinne löytäs vähän vanhempi porukka tiensä..ehkä sinne vois tehä jotenki ikärajaa? Onko sellanen mahollista.
Täällä on muutenki vähän paikkoja meille noin 30 vee ihmisille, ei aina jaksa panimo-night linjaa... Että ihmiset hyvät menkää tutustumaan, kyllähän niiden nuorten sekaan mahtuu.. ei niitä vaan jaksas koko iltaa katella.
Muuten oli kyllä hyvä paikka, kiitos vaan idean keksijälle. - Dooris
typy kirjoitti:
Mitä mieltä ootta pohjolan uudesta suommipoppi puolesta? Ois hyvä jos sinne löytäs vähän vanhempi porukka tiensä..ehkä sinne vois tehä jotenki ikärajaa? Onko sellanen mahollista.
Täällä on muutenki vähän paikkoja meille noin 30 vee ihmisille, ei aina jaksa panimo-night linjaa... Että ihmiset hyvät menkää tutustumaan, kyllähän niiden nuorten sekaan mahtuu.. ei niitä vaan jaksas koko iltaa katella.
Muuten oli kyllä hyvä paikka, kiitos vaan idean keksijälle.Toista kertaa en erehdy. Sehän on aivan pentujen paikka. Niitten elämöintiä ei jaksa enää tässä iässä kuunnella. Jos haluan nähdä teinejä, minulla on niitä omasta takaa kotonakin. Mielelläni kävisin lasteni kanssa eri ravintolassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573