Siinäpä vasta kysymys. Missä tällaisiin törmää ja mistä nämä tunnistaa?
Mistä löytyy nainen, joka EI halua lapsia?
43
1692
Vastaukset
- jaa-a
Törmätä voi missä vaan, mutta tunnistaminen voi olla vaikeempaa. Oikeestaan ei auta kun vaan kysyä, että haluaako nainen lapsia.
- En myöskään halua
Kyllä niitä ei/ehkä naisia löytyy aika paljon ihan s24 treffipalvelustakin
- Tyhmä kysymys
Kannattaa tähdätä keski-ikäisiin naisiin, joilla on jo menopaussi päällä. Muuten et voi olla takuuvarma siitä, ettei nainen ikinä lisääntyisi sinusta.
- -HHH-
Olen täysin samaa mieltä. Ehdottoman pitäisi kyetä olemaan sitä loppuun saakka eikä vain puhua yhtä ja tehdä toista. Mutta kukaan meistä ei tiedä etukäteen missä ja millainen on edes 5 vuoden päästä, joten...
Ymmärrän lapsettomuusvaatimuksen ihmisillä, joilla on jo mukuloita eikä enempää haluta tehdä. Nuorilla sen sijaan puheet lapsettomuudesta perustuvat yleensä tunnepohjaisille kuvitelmille ja ennakkoluuloille. - Höpö höpö
Vasektomia on keksitty. Ja abortinkin saa.
- Tasan ei mene onnet
Suurin osa naisista - ja miehistäkin - haluaa lisääntyä ja tehdä lapsia sitten kun oikea hetki ja aika on, kun kello lyö ja biologia tikittää. Se on perimässä, geeneissä, Luojan tuomistyössä ... ihmisen osaksi piirretty juttu.
Se on totta, että kaikkien ei pitäisi lisääntyä, koska minkään laisia resursseja ihmistaimien kasvattamiseen ja 'koulimiseen' ei ole. Mutta vain harvoin nämä tyypit kuuluvat heihin, jotka eivät oikeasti lapsia halua. Ja sitten ovat he, jotka tahtoisivat kovasti, mutta eivät voi koskaan saada sitä ihmiselon täyttymystä. - neonikotinoidi
Lapsen hankkiminen on itsekkäin teko, jonka kaksi ihmistä voi tehdä. Myös pahin ympäristörikos johon ihminen voi syyllistyä.
- Vaarallinen nainen
_o/
- edate.fi ylläpito
Hei,
käykääs kokeilemassa edate.fi -sivustoa, sieltä löytyy ihmisiä joka lähtöön. Palvelumme on uusi ja annamme sinne kuukauden ilmaisjäsenyyden rekisteröitymisen yhteydessä. Teemme näin, jotta voimme kehittää palvelua. Kaikesta voi antaa palautetta suoraan palvelun kautta tai sähköpostiin [email protected]. Risut ja ruusut ovat tervetulleita!
Profiilin voi poistaa milloin tahansa, eikä rekisteröityminen sido mihinkään. Meillä ei ole ns. toistuvia maksuja, vaan hinnat on selkeästi kerrottu palvelun hinnastossa. Kuukauden ilmaisjäsenyyden jälkeen palvelun voi siis halutessaan lopettaa.
Palvelumme on täysin suomalainen. Huomatkaa, että useat Suomessa toimivat deittipalvelut ovat ulkomaisia yrityksiä.
Kevätterveisin
edate.fi -tiimi Taitaa olla samanlainen myytti, kuin 30-40 -vuotias lapseton ja hoikka nainen.
- Vaarallinen nainen
Höpö höpö.
Vaarallinen nainen kirjoitti:
Höpö höpö.
Höpö höpö "höpö höpö":llesi. On se silti myytti.
- eksynyt ilmeisesti
täällä ilmoittautuu sitten yksi tuplamyytti ... olen 32 vuotias, lapseton, hoikka ... enkä myöskään halua lapsia.
Kuinkas mä nyt sitten löydän takaisin joulupukin ja nukkumatin ja fiksun blondin ja rehellisen poliitikon seuraan sinne myytien maailmaan?
Jos ei ole ikäraja tiukka, niin etsimällä 40v naisia joilla on jo muutama.
- ap.
Kun en halua niitä muidenkaan siittämiä lapsia kuvioihin.
ap. kirjoitti:
Kun en halua niitä muidenkaan siittämiä lapsia kuvioihin.
No jos nuo on melki aikuisia ja kotoa muuttaneita tai pian sen tempun tekemässä, niin eikö se ole aika sama.
- ap.
hahmotelma kirjoitti:
No jos nuo on melki aikuisia ja kotoa muuttaneita tai pian sen tempun tekemässä, niin eikö se ole aika sama.
Ei se ole sama asia, ei todellakaan. Haluan naisen, jonka elämänpiiriin eivät lapset kuulu/ole kuuluneet tai tule kuulumaan. Sellaisen, joka kuitenkin osaa käyttäytyä esim. sukujuhlissa joissa ipanoita voi olla.
ap. kirjoitti:
Ei se ole sama asia, ei todellakaan. Haluan naisen, jonka elämänpiiriin eivät lapset kuulu/ole kuuluneet tai tule kuulumaan. Sellaisen, joka kuitenkin osaa käyttäytyä esim. sukujuhlissa joissa ipanoita voi olla.
Tuota on jo aika vaikeaa ymmärtää.
- Vaarallinen nainen
Mikä on tiukka ikäraja? Onko 31 v. jo liian vanha? Saako olla hoikka ja silti lihaksikas? Omalla kohdallani koen haasteelliseksi sen, että löytyisi mies jolla ei ole lapsia, ja joka on varma, ettei halua niitä tulevaisuudessakaan. Se on ainoa kynnyskysymys, muuten yritän olla mahdollisimman avoin uusien ihmisten suhteen.
- ap.
Kunhan on max. 12v itseäni nuorempi tai vanhempi, 31v menee rajojen sisälle.
Saa olla hoikka ja lihaksikas, ja arvostan kovasti että nainenkin on treenatussa kunnossa.
- ei todellista
juu, ei olisi montaa "vaatimusta" naiselle.
1. maho = tärkein, ei ala luvattomasti / ominpäin monistumaan.
2. ei halua edes kersoja = kohta 1. avittaa tässäkin.
3. vakituinen työ ja jo jonnin verran maallista omaisuutta (edes se 300 ha metsää :) ).
4. savuton = erittäin
5. ei siideri valas = myöskin erittäin
1 2 3 4 5 = unelma nainen !- Vaarallinen nainen
Ensimmäistä kertaa alkaa tuntua, että saatankin olla unelma nainen, enkä luonnonoikku. Tai ainakin ympäristö tuntuu pitävän luonnonoikkuna, vaikka ihan sama, koska olen vähän oman tien kulkija. Olen itse tyytyväinen elämääni.
1. perussairautena vaikea endometrioosi. Lasten saanti aika epätodennäiköistä, ison leikkauksen jälkeen saattaisi olla hyvin pieni mahdollisuus. Sairaus tuhonnut ainakin toisen munajohtimen varmuudella ja munasarjat on myös aika heikossa hapessa. Puukon alla oltu jo pariin otteeseen.
2. Tämä kävikin ilmi aiemmissa viesteissä, ei ikinä
3. Hyvä nousujohteinen urakehitys, metsää ja kiinteistöomaisuutta (kesämökin tilukset jaettu sisarusten kanssa). Projektina oman asunnon osto yksinäni (kerrostalokaksio) vuonna 2015. Rahaa menee säästöön ja ainakin 30% tarkoitus maksaa käsirahana.
4. Ei tupakkaa eikä alkoholia. Olutta voisin välillä käyttää, mutta nautin mielummin alkoholittomana.
5 Slim Lady, urheilu on parhautta.
- Isä Timppa
Seksimatkaileva tyttäreni ei varsinaisesti HALUA lapsia, mutta kyllä siltä taitaa muutama äpärä löytyä ympäri maita ja mantereita.
- höhhh24112
Alle nelikymppisenä tulee toimia, jos tahtoo lapsia. Sen jälkeen alkaa olla liian myöhä.
Kun ensin löytäisi sen kunnollisen puolison :/ Ala-arvoisia juntteja on yllin kyllin. Missä käy akateemiset miehet? Kaikki kai löytää puolison opiskelijapiireistä. - Ei tarvitse
Miksi pitäis,se on luonnotonta.
Parisuhde ilman minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä on outo,se on ainut varma keino välttää lapsi.- Tarvitsee seksiä
Ei kyse ole seksittämyydestä, vaan lapsettomuudesta. Ehkäisyvälineet ja abortti on keksitty, ja vasektomiankin saa.
- Nus nus vaan
http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus Seksi ja alkoholi tekevät ihmisen onnelliseksi/a1305675123434?ref=tf_iHShuutoboksi_etusivu&jako=c0cf6da5fc23eae0c0170152b33ba90f
- .................
Jos ei halua lapsia, niin sitten on vain seurusteltava ihmisten kanssa, jotka sanovat, etteivät halua tai "ehkä sitten joskus". Jos heidän kellonsa alkaa jossain vaiheessa tikittää, niin sitten vain uusi kumppani tilalle, niin lohduttomalta kuin se kuulostaakin. Varsinkin jos oli löytänyt tosi sopivan tyypin.
- .................
Niin ja tietenkin pitää kertoa, että itse ei koskaan halua. Silloin päätös seurustelusta on sillä toisella osapuolella, eli et ole huijannut häntä suhteeseen.
- mm. täältä
Eipä meitä lapsia haluamattomia naisia varmaan ihan päältä päin pysty vaan tunnistamaan. Täältä pk-seudulta meitä löytyy kyllä useampiakin, oma ongelma olisi löytää mies joka ei halua lisääntyä - ja joka olisi tuon piirteen lisäksi muutenkin Se Oikea mulle. Tässä lapsi-asiassa se että vastakohdat vetää puoleensa ei todellakaan tule jatkossa toimimaan...
Täältäpä löytyy yksi, jonka ongelmana on miehet, jotka piru vie HALUAVAT lapsia. Ja siis, olen 19 v. ja EN halua lapsia ollenkaan. Joo joo, tiedetään että on niitä kukkahattutäti-moralisteja, jotka väittävät että haluaisin joku päivä. Mutta entä KUN tiedän, etten halua lapsia. Ne ei ole mun elämän suola, koska elämä suola tulee muualta kuin oman itsensä jatkeista. :)
Sanoit jossain viestissä, että max. 12 vuotta nuorempi. Minkä ikäinen oletkaan? :)- ap.
Ei se 12v. mikään kiveen hakattu ikäraja ole, henkisellä yhteesopivuudella on enemmän merkitystä. Eli jos olet kypsä ikäiseksesi, pidät lihaksikkaista ja karvaisista parrakkaista rokkimiehistä, tykkäät reissata ulkomailla ja viihdyt yhtälailla mökkeilemässä kuin Tuskassa niin voisit olla mun naiseni.
Kysytään nyt näin päin: minkä ikäisen miehen kanssa sinä kehtaisit elää yhdessä? ap. kirjoitti:
Ei se 12v. mikään kiveen hakattu ikäraja ole, henkisellä yhteesopivuudella on enemmän merkitystä. Eli jos olet kypsä ikäiseksesi, pidät lihaksikkaista ja karvaisista parrakkaista rokkimiehistä, tykkäät reissata ulkomailla ja viihdyt yhtälailla mökkeilemässä kuin Tuskassa niin voisit olla mun naiseni.
Kysytään nyt näin päin: minkä ikäisen miehen kanssa sinä kehtaisit elää yhdessä?Henkinen ikä on mulle aikalailla päivänselvä, mutta ei juuri väliä biologisella. Mitä tarkoitat, että kypsä ikäisekseni? Meinaatko, että en ravaa baareissa ja biletys ei ole mistään kotoisin?
Hmm... Tuskassa en ikinä ole käynytkään, enkä ole ulkomailla reissannut. Puutteellinen englannin kielitaito ja epävarmuus vaikuttanee asiaan. Sekä, ettei juuri ole rahaa.
Tulipa vain tuo ikäjuttu mieleen. Joku 28-32 on mulle ehdoton takaraja.- ap.
always-wrong-woman kirjoitti:
Henkinen ikä on mulle aikalailla päivänselvä, mutta ei juuri väliä biologisella. Mitä tarkoitat, että kypsä ikäisekseni? Meinaatko, että en ravaa baareissa ja biletys ei ole mistään kotoisin?
Hmm... Tuskassa en ikinä ole käynytkään, enkä ole ulkomailla reissannut. Puutteellinen englannin kielitaito ja epävarmuus vaikuttanee asiaan. Sekä, ettei juuri ole rahaa.
Tulipa vain tuo ikäjuttu mieleen. Joku 28-32 on mulle ehdoton takaraja.Allright, emme siis kohtaa. Onnea ja menestystä kumppanin löytämiseen toivotan.
ap. kirjoitti:
Allright, emme siis kohtaa. Onnea ja menestystä kumppanin löytämiseen toivotan.
Sitä samaa sinnekin :)
- ....................
en ole koskaan halunnut lapsia ja tätä on pidetty pelkästään outona (niin miesten kuin naistenkin taholta). enpä viitsi tätä enää kertoa edes kysyttäessä vaan vastaan jotain ympäripyöreää mielummin.
- atm-sinkku
En halua lapsia ja se on varma juttu et kukaan ei halua mun kanssa ede seurustella ikinä.
- en halua lapsia.
En halua vaihtaa vaippoja enkä halua kuunnella lapsen itkua. Kesämökillä ei saa hetkeäkään olla rauhassa jos on lapsia kun niitä pitää vahtia koko ajan. Parempi siis on olla ilman lapsia ja näin mä olen päättänyt jo aikoja sitten.
- Miksi lapsia
Kysymyksen voisi pikemminkin esittää niin päin että miksi haluta lapsia? Mä en keksi ainotakaan syytä miksi, en usko että jään mistään paitsi vapaaehtoisesti lapsettomana. Harmi vaan ettei kumppanini tätä ymmärrä ja hän miettii jo eroamista tämän lapsiasian takia vaikka muutoin suhteemme on kaikin puolin hyvällä mallilla.
- Vaarallinen nainen
Näin juuri, samaa olen itsekin esittänyt monelle, että miksi pitäisi haluta lapsia?
En osaa itse tarkalleen ottaen edes määritellä, että miksi en halua. En vain halua, ei ole sellaista tunnetta. Mutta esimerkiksi kissan olen halunnut aina, ja monta vuotta jollain tavalla kaivannut kissakaveria.
Onkohan lapsia haluavilla samantyyppinen 'kaipuu' lasta kohtaan? Minulta se ainakin puuttuu. Muuten en osaa oikein asiaa selittää. - Se on kasvamista
Eka kysymys molempien kohdalla kuuluu; ikä? Jos on vielä kovasti nuori ja perheen perustaminen yms. on kovasti kaukaista ja vierasta aihelmaa, niin ei lasta tietenkään tahdo. Miksi sitä pitäisi tahtoa? Nykyelämässä ja -maailmassa on niiin paljon muuta tahtomista, tekemistä ja halajamista, että ne on parasta suorittaa kaikki ensin.
Sitten, kun elämän tyhjyys, tyhjänpäiväisyys, tarkoitus, lyhyys, kaari, jatkuvuus ... ja kaikki sen sellainen alkaa pukata mielen puolen päälle, putkahtaa se lapsikin jostain jatkuvuuden alkulähteiltä esille. Sitten vasta on aika miettiä oikeesti, tahtooko vai eikö. Nyt se on ennenaikaista ja turhaa lätinää, varsinkin, jos se tehdään jotenkin lasten syyksi. - Vaarallinen nainen
Se on kasvamista kirjoitti:
Eka kysymys molempien kohdalla kuuluu; ikä? Jos on vielä kovasti nuori ja perheen perustaminen yms. on kovasti kaukaista ja vierasta aihelmaa, niin ei lasta tietenkään tahdo. Miksi sitä pitäisi tahtoa? Nykyelämässä ja -maailmassa on niiin paljon muuta tahtomista, tekemistä ja halajamista, että ne on parasta suorittaa kaikki ensin.
Sitten, kun elämän tyhjyys, tyhjänpäiväisyys, tarkoitus, lyhyys, kaari, jatkuvuus ... ja kaikki sen sellainen alkaa pukata mielen puolen päälle, putkahtaa se lapsikin jostain jatkuvuuden alkulähteiltä esille. Sitten vasta on aika miettiä oikeesti, tahtooko vai eikö. Nyt se on ennenaikaista ja turhaa lätinää, varsinkin, jos se tehdään jotenkin lasten syyksi.Ikä on muutaman kuukauden päästä 32v. Ei mitään kiinnostusta lapsia kohtaan, mutta urakehitys siintää silmissä.
Haluatko jatkaa kasvamisen analysointia vai hyväksytkö sen, että meitä on olemassa erilaisia ihmisiä?
- Miksi lapsia
Olen jo 40. Tämän luulisi helpottavan mutta kummasti vaan valtaosa ikäisistäni naisista haluaa edelleen lapsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696