Näyttäisi olevan tarjolla lastenhoitoa , myyntityötä ja mikrotukea:
http://www.espanja.org/ilmoitukset/ilmoitusten-ryhmittely/työpaikat/tarjotaan-töitä
Itse olen miettinyt tuota puhelinmyyntiä, onko jollain kokemuksia? Ei siitä tarvisi isoa tiliä tehdä, kunhan elättäisi asumisen Espanjassa. Ja siellähän on ruoka ym. halpaa niin varmaan tonnilla kuussa elää hyvin.
Töihin Espanjaan
4
614
Vastaukset
- fgsvsdf
sori, mutta tonni kuussa ei riitä täällä mihinkään...
- ananaaa
Ai tonni kuussa ei riita vai? Asun Madridin ydinkeskustassa avomieheni kanssa, syodaan hyvin ja kaydaan ulkona, meilla menee n. 700e/ henkilo kuussa vuokrat, laskut, ruoat jne mukaanlukien. Etta... Varmasti Aurinkorannikolla vuokrat on viela halvempia.
- Barçalainen
Kyllä tonnilla kuussa luulisi tosiaan pärjäävän yksi ihminen ihan ok. Suurempi huolenaihe käsittääkseni on, että saako mistään puhelinmyynnistä tonnia kuussa käpälään..
- öplööplöplplp
Kyllä tonnilla 1 asuu ja elää kun ei kallista kämppää hanki. Eri asia vaan että mistä saat sen tonnin. Puhelinmyyjänä joudut tekemään 24/7 hommia että niin paljon tienaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374