Ehkä

Citynainen

yh-äitikin haluaa vain deittailla eikä ketään maksamaan/kasvattamaan lapsiaan. Oletteko sitä ajatelleet?

25

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, ollaan. Sitä suhdetta eletään silti sen naisen lasten ehdoilla.

      • Citynainen

        Miten niin. Taidat olla asiantuntija? Ajanvaraukset deiteille silloin kun ei lapsia,..riippuu minkä ikäiset lapset. Onko deitillä mitään saumaa osallistua yh-äidin lapsien elämään.


      • Citynainen kirjoitti:

        Miten niin. Taidat olla asiantuntija? Ajanvaraukset deiteille silloin kun ei lapsia,..riippuu minkä ikäiset lapset. Onko deitillä mitään saumaa osallistua yh-äidin lapsien elämään.

        No ihan tarpeeksi monen eronneen lähivanhempiäidin kanssa olen pyörinyt aikoinaan.

        Olin silloin alle kolmekymppinen, joten ne naisten lapset olivat tietysti pieniä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun treffit peruttiin viime metreillä lasten sairastelun, lastenhoito-ongelmien jne. takia.

        Lasten elämäänkin olisin saanut osallistua paljon enemmän kuin minulla ikinä oli haluja. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, etteikö naiset keskimäärin haluaisi perhe- ja seuraelämäänsä keskenään sotkea.


      • Citynainen
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No ihan tarpeeksi monen eronneen lähivanhempiäidin kanssa olen pyörinyt aikoinaan.

        Olin silloin alle kolmekymppinen, joten ne naisten lapset olivat tietysti pieniä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun treffit peruttiin viime metreillä lasten sairastelun, lastenhoito-ongelmien jne. takia.

        Lasten elämäänkin olisin saanut osallistua paljon enemmän kuin minulla ikinä oli haluja. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, etteikö naiset keskimäärin haluaisi perhe- ja seuraelämäänsä keskenään sotkea.

        Sinulla kokemusta ja minulla ei. Ei ole sellaista miestä löytynyt joka olisi perhe-elämäämme mahtunut. Odotan aikaa jolloin lapset lähtevät omilleen ja sitten olen vapaampi menemään ja miestenkin ehdoilla.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No ihan tarpeeksi monen eronneen lähivanhempiäidin kanssa olen pyörinyt aikoinaan.

        Olin silloin alle kolmekymppinen, joten ne naisten lapset olivat tietysti pieniä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun treffit peruttiin viime metreillä lasten sairastelun, lastenhoito-ongelmien jne. takia.

        Lasten elämäänkin olisin saanut osallistua paljon enemmän kuin minulla ikinä oli haluja. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, etteikö naiset keskimäärin haluaisi perhe- ja seuraelämäänsä keskenään sotkea.

        Kun mä oon deittaillu yh-äitejä niin lähes poikkeuksetta lapset lykättiin isälleen silloin kun meillä oli tapaaminen sovittuna. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, että naiset haluaisivat perhe- ja seuraelämänsä sotkea.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Kun mä oon deittaillu yh-äitejä niin lähes poikkeuksetta lapset lykättiin isälleen silloin kun meillä oli tapaaminen sovittuna. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, että naiset haluaisivat perhe- ja seuraelämänsä sotkea.

        Ehkä siellä Pohjanmaalla sitten toimitaan toisin kuin täällä päin maailmaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ehkä siellä Pohjanmaalla sitten toimitaan toisin kuin täällä päin maailmaa.

        No en nyt tiedä. Yhtäkkiä laskettuani olen deittaillut about kymmentä yh-äitiä, joista 2 pohjanmaalta, 2 turusta, 2 tampereelta ja loput pääkaupunkiseudulta.

        Suurempi syy erolle taitaa olla se, että sulla on vaan aika pieni otanta tai sitte mä vaa oon nii ristuksen kova panomiäs.


      • Citynainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        No en nyt tiedä. Yhtäkkiä laskettuani olen deittaillut about kymmentä yh-äitiä, joista 2 pohjanmaalta, 2 turusta, 2 tampereelta ja loput pääkaupunkiseudulta.

        Suurempi syy erolle taitaa olla se, että sulla on vaan aika pieni otanta tai sitte mä vaa oon nii ristuksen kova panomiäs.

        Masentavaa mutta mielummin suhde onnistunut joka kestää eikä tarvitsisi noin monesti vaihtaa. Näitä juttuja kun lukee niin kyllä sitä tuntee itsensä niin neitseelliseksi ettei pysty jotenkin,..edes,..ehkä,..koskaan,..luomaan suhdetta,..kehenkään?


      • Citynainen kirjoitti:

        Masentavaa mutta mielummin suhde onnistunut joka kestää eikä tarvitsisi noin monesti vaihtaa. Näitä juttuja kun lukee niin kyllä sitä tuntee itsensä niin neitseelliseksi ettei pysty jotenkin,..edes,..ehkä,..koskaan,..luomaan suhdetta,..kehenkään?

        Jos ei sinkkuna ollessa muuta tekemistä keksi niin voihan sitä deittailla. Vaikka se ei kyllä harrastuksista helpoin ole.

        Mutta, ymmärrän kyllä huolesi.


    • IKisinkku M

      Toki näinkin mutta onhan tästä joskus väännettykin täällä että väkisin ne lapset tule siinä paketissa mukana jos on hyvä äiti lapsilleen ja toki pyrkii ottamaan sen miehen mukaan perheen elämään jos on hyvä mies, miehelle tämä taas asettaa sellaisia vastuita ja paineita ettei välttmättä ehkä niitä halua.

      • Citynainen

        Ei vaan miehiä näy_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_

        hiljaista on.

        Olenko hyvä äiti? Mistä sitä monikaan mies tietää kun ei tunne. Turha miettiä miehen vastuita tai paineita kun ei miestä näe.

        Sinkku luita myöten.


      • Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

        Ei vaan miehiä näy_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_

        hiljaista on.

        Olenko hyvä äiti? Mistä sitä monikaan mies tietää kun ei tunne. Turha miettiä miehen vastuita tai paineita kun ei miestä näe.

        Sinkku luita myöten.

        Väitän että miesten näkymiseen voit itse eniten vaikuttaa koska täällä on kuitenkin naisen markkinat, ihan varmasti jos vaikka jonkun deitin kautta aktiivisesti lähestyt miehiä alkaa niitä kohta olla liian kanssa näköpiirissä, joudut valkkaushommiin.

        Mistäpä sitä tietää mutta onko sinulla siis lapsi/lapsia? Se kieltämättä vähän rajoittaa miestarjontaa muttei tee siitä mahdotonta kuitenkaan.


      • Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Väitän että miesten näkymiseen voit itse eniten vaikuttaa koska täällä on kuitenkin naisen markkinat, ihan varmasti jos vaikka jonkun deitin kautta aktiivisesti lähestyt miehiä alkaa niitä kohta olla liian kanssa näköpiirissä, joudut valkkaushommiin.

        Mistäpä sitä tietää mutta onko sinulla siis lapsi/lapsia? Se kieltämättä vähän rajoittaa miestarjontaa muttei tee siitä mahdotonta kuitenkaan.

        Edelleen korostan sitä etten mainosta itseäni täällä treffimarkkinoilla vaan uskon siihen että joku bongaa minut täällä kotikaduilla vaikka jälkipolven kanssa ja ehkä kiinnostuu minusta tai ehkä jopa lapsien kera-takia. Ottaa yhteyttä ja vastaan mitä ajattelen. Se on ajatus ja toive. Ihan vain tutustumista ja myöhemmin yhdessäoloa. Yksi askel kerrallaan,..


      • Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

        Edelleen korostan sitä etten mainosta itseäni täällä treffimarkkinoilla vaan uskon siihen että joku bongaa minut täällä kotikaduilla vaikka jälkipolven kanssa ja ehkä kiinnostuu minusta tai ehkä jopa lapsien kera-takia. Ottaa yhteyttä ja vastaan mitä ajattelen. Se on ajatus ja toive. Ihan vain tutustumista ja myöhemmin yhdessäoloa. Yksi askel kerrallaan,..

        Niin no voihan sitä noinkin mennä, niinhän itsekin ilman jälkikasvua mutta kyllä se vaan tosiasia on että hankalampi on arkielämän tilanteissa niitä lähestymisiä saavuttaa kun ne vastaantulevat miehet ei tiedä että olet "vapaana" niin harvemmin osaavat ottaa yhteyttä.


      • Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin no voihan sitä noinkin mennä, niinhän itsekin ilman jälkikasvua mutta kyllä se vaan tosiasia on että hankalampi on arkielämän tilanteissa niitä lähestymisiä saavuttaa kun ne vastaantulevat miehet ei tiedä että olet "vapaana" niin harvemmin osaavat ottaa yhteyttä.

        Veikkaan että varmasti kohta hoksaavat että olen "vapaa". Uusissa ympyröissä pyöriessä ja juttujen eteenpäin kulkiessa. Nyt sen aika tulee kun ei elä niin suojattua elämää.


      • Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

        Veikkaan että varmasti kohta hoksaavat että olen "vapaa". Uusissa ympyröissä pyöriessä ja juttujen eteenpäin kulkiessa. Nyt sen aika tulee kun ei elä niin suojattua elämää.

        No eihän siinä sitten, onnea vaan miehen löytämiseen, muista tyrmäävästi hymyillä jos vastaan kävelee.


    • viisain veto

      Se on nimeltään vakipanosuhde kun lapset ole kiistakapulana.

    • en enkä halua, moon kokoajan pallotellut että haluanko omia lapsia vai en eikä tällaiset aloitukset sitä oloa ollenkaan helpota, kiitos vain :D enkä kyllä ymmärrä ollenkaan niitä jotka on ihan tietentahtoen yyhoita.. kyllä minä ainaki haluan miehen siihen vierelle mutta eihän sitä tiiä milloin seki lähtee jonku vastaantulevan harakan mukaan.. siis alkuperäinen lasten isä, ei joku jonka vaan baarista sattuis löytämään.

      • vaikka voihan neki kyllä lähteä.


      • kunhan kommentoin
        LaRito kirjoitti:

        vaikka voihan neki kyllä lähteä.

        Voihan olla että sitä haluaa ihan itte lähteä.


      • kunhan kommentoin kirjoitti:

        Voihan olla että sitä haluaa ihan itte lähteä.

        no seki, olet viisas.


      • LaRito kirjoitti:

        no seki, olet viisas.

        kohta jää lapsi ilman kumpaakaan vanhempaa :D vaikka eihän siinäkään nauramista..


      • kunhan kommentoin
        LaRito kirjoitti:

        kohta jää lapsi ilman kumpaakaan vanhempaa :D vaikka eihän siinäkään nauramista..

        Kyllä parikymppinen jo pärjää ilman vanhempia.


      • kunhan kommentoin kirjoitti:

        Kyllä parikymppinen jo pärjää ilman vanhempia.

        perun puheeni; olet hyvin viisas.


    • Se kellä ei ole omia lapsia, ei voi ymmärtää miten jo pelkkä biologia ohjaa vanhemman laittamaan lapsen etusijalle. Kokonaan toinen juttu on, että asiat yleensä on järjestelykysymyksiä, jotka ei tule vaikka deittailuun esteeksi jos halua on. YH-äiti tai isä haluaa kumppanin samasta syystä kuin sinkutkin. Jos joku haluaa keinoemon tai elättäjän, jää yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe