yh-äitikin haluaa vain deittailla eikä ketään maksamaan/kasvattamaan lapsiaan. Oletteko sitä ajatelleet?
Ehkä
25
75
Vastaukset
Joo, ollaan. Sitä suhdetta eletään silti sen naisen lasten ehdoilla.
- Citynainen
Miten niin. Taidat olla asiantuntija? Ajanvaraukset deiteille silloin kun ei lapsia,..riippuu minkä ikäiset lapset. Onko deitillä mitään saumaa osallistua yh-äidin lapsien elämään.
Citynainen kirjoitti:
Miten niin. Taidat olla asiantuntija? Ajanvaraukset deiteille silloin kun ei lapsia,..riippuu minkä ikäiset lapset. Onko deitillä mitään saumaa osallistua yh-äidin lapsien elämään.
No ihan tarpeeksi monen eronneen lähivanhempiäidin kanssa olen pyörinyt aikoinaan.
Olin silloin alle kolmekymppinen, joten ne naisten lapset olivat tietysti pieniä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun treffit peruttiin viime metreillä lasten sairastelun, lastenhoito-ongelmien jne. takia.
Lasten elämäänkin olisin saanut osallistua paljon enemmän kuin minulla ikinä oli haluja. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, etteikö naiset keskimäärin haluaisi perhe- ja seuraelämäänsä keskenään sotkea.- Citynainen
Ratikkakuski kirjoitti:
No ihan tarpeeksi monen eronneen lähivanhempiäidin kanssa olen pyörinyt aikoinaan.
Olin silloin alle kolmekymppinen, joten ne naisten lapset olivat tietysti pieniä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun treffit peruttiin viime metreillä lasten sairastelun, lastenhoito-ongelmien jne. takia.
Lasten elämäänkin olisin saanut osallistua paljon enemmän kuin minulla ikinä oli haluja. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, etteikö naiset keskimäärin haluaisi perhe- ja seuraelämäänsä keskenään sotkea.Sinulla kokemusta ja minulla ei. Ei ole sellaista miestä löytynyt joka olisi perhe-elämäämme mahtunut. Odotan aikaa jolloin lapset lähtevät omilleen ja sitten olen vapaampi menemään ja miestenkin ehdoilla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Lasten elämäänkin olisin saanut osallistua paljon enemmän kuin minulla ikinä oli haluja. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, etteikö naiset keskimäärin haluaisi perhe- ja seuraelämäänsä keskenään sotkea.Kun mä oon deittaillu yh-äitejä niin lähes poikkeuksetta lapset lykättiin isälleen silloin kun meillä oli tapaaminen sovittuna. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, että naiset haluaisivat perhe- ja seuraelämänsä sotkea.
relaxed_eyes kirjoitti:
Kun mä oon deittaillu yh-äitejä niin lähes poikkeuksetta lapset lykättiin isälleen silloin kun meillä oli tapaaminen sovittuna. Kokemusteni mukaan on täyttä puppua, että naiset haluaisivat perhe- ja seuraelämänsä sotkea.
Ehkä siellä Pohjanmaalla sitten toimitaan toisin kuin täällä päin maailmaa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ehkä siellä Pohjanmaalla sitten toimitaan toisin kuin täällä päin maailmaa.
No en nyt tiedä. Yhtäkkiä laskettuani olen deittaillut about kymmentä yh-äitiä, joista 2 pohjanmaalta, 2 turusta, 2 tampereelta ja loput pääkaupunkiseudulta.
Suurempi syy erolle taitaa olla se, että sulla on vaan aika pieni otanta tai sitte mä vaa oon nii ristuksen kova panomiäs.- Citynainen
relaxed_eyes kirjoitti:
No en nyt tiedä. Yhtäkkiä laskettuani olen deittaillut about kymmentä yh-äitiä, joista 2 pohjanmaalta, 2 turusta, 2 tampereelta ja loput pääkaupunkiseudulta.
Suurempi syy erolle taitaa olla se, että sulla on vaan aika pieni otanta tai sitte mä vaa oon nii ristuksen kova panomiäs.Masentavaa mutta mielummin suhde onnistunut joka kestää eikä tarvitsisi noin monesti vaihtaa. Näitä juttuja kun lukee niin kyllä sitä tuntee itsensä niin neitseelliseksi ettei pysty jotenkin,..edes,..ehkä,..koskaan,..luomaan suhdetta,..kehenkään?
Citynainen kirjoitti:
Masentavaa mutta mielummin suhde onnistunut joka kestää eikä tarvitsisi noin monesti vaihtaa. Näitä juttuja kun lukee niin kyllä sitä tuntee itsensä niin neitseelliseksi ettei pysty jotenkin,..edes,..ehkä,..koskaan,..luomaan suhdetta,..kehenkään?
Jos ei sinkkuna ollessa muuta tekemistä keksi niin voihan sitä deittailla. Vaikka se ei kyllä harrastuksista helpoin ole.
Mutta, ymmärrän kyllä huolesi.
- IKisinkku M
Toki näinkin mutta onhan tästä joskus väännettykin täällä että väkisin ne lapset tule siinä paketissa mukana jos on hyvä äiti lapsilleen ja toki pyrkii ottamaan sen miehen mukaan perheen elämään jos on hyvä mies, miehelle tämä taas asettaa sellaisia vastuita ja paineita ettei välttmättä ehkä niitä halua.
- Citynainen
Ei vaan miehiä näy_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_
hiljaista on.
Olenko hyvä äiti? Mistä sitä monikaan mies tietää kun ei tunne. Turha miettiä miehen vastuita tai paineita kun ei miestä näe.
Sinkku luita myöten. - Ikisinkku M
Citynainen kirjoitti:
Ei vaan miehiä näy_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_
hiljaista on.
Olenko hyvä äiti? Mistä sitä monikaan mies tietää kun ei tunne. Turha miettiä miehen vastuita tai paineita kun ei miestä näe.
Sinkku luita myöten.Väitän että miesten näkymiseen voit itse eniten vaikuttaa koska täällä on kuitenkin naisen markkinat, ihan varmasti jos vaikka jonkun deitin kautta aktiivisesti lähestyt miehiä alkaa niitä kohta olla liian kanssa näköpiirissä, joudut valkkaushommiin.
Mistäpä sitä tietää mutta onko sinulla siis lapsi/lapsia? Se kieltämättä vähän rajoittaa miestarjontaa muttei tee siitä mahdotonta kuitenkaan. - Citynainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Väitän että miesten näkymiseen voit itse eniten vaikuttaa koska täällä on kuitenkin naisen markkinat, ihan varmasti jos vaikka jonkun deitin kautta aktiivisesti lähestyt miehiä alkaa niitä kohta olla liian kanssa näköpiirissä, joudut valkkaushommiin.
Mistäpä sitä tietää mutta onko sinulla siis lapsi/lapsia? Se kieltämättä vähän rajoittaa miestarjontaa muttei tee siitä mahdotonta kuitenkaan.Edelleen korostan sitä etten mainosta itseäni täällä treffimarkkinoilla vaan uskon siihen että joku bongaa minut täällä kotikaduilla vaikka jälkipolven kanssa ja ehkä kiinnostuu minusta tai ehkä jopa lapsien kera-takia. Ottaa yhteyttä ja vastaan mitä ajattelen. Se on ajatus ja toive. Ihan vain tutustumista ja myöhemmin yhdessäoloa. Yksi askel kerrallaan,..
- Ikisinkku M
Citynainen kirjoitti:
Edelleen korostan sitä etten mainosta itseäni täällä treffimarkkinoilla vaan uskon siihen että joku bongaa minut täällä kotikaduilla vaikka jälkipolven kanssa ja ehkä kiinnostuu minusta tai ehkä jopa lapsien kera-takia. Ottaa yhteyttä ja vastaan mitä ajattelen. Se on ajatus ja toive. Ihan vain tutustumista ja myöhemmin yhdessäoloa. Yksi askel kerrallaan,..
Niin no voihan sitä noinkin mennä, niinhän itsekin ilman jälkikasvua mutta kyllä se vaan tosiasia on että hankalampi on arkielämän tilanteissa niitä lähestymisiä saavuttaa kun ne vastaantulevat miehet ei tiedä että olet "vapaana" niin harvemmin osaavat ottaa yhteyttä.
- Citynainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin no voihan sitä noinkin mennä, niinhän itsekin ilman jälkikasvua mutta kyllä se vaan tosiasia on että hankalampi on arkielämän tilanteissa niitä lähestymisiä saavuttaa kun ne vastaantulevat miehet ei tiedä että olet "vapaana" niin harvemmin osaavat ottaa yhteyttä.
Veikkaan että varmasti kohta hoksaavat että olen "vapaa". Uusissa ympyröissä pyöriessä ja juttujen eteenpäin kulkiessa. Nyt sen aika tulee kun ei elä niin suojattua elämää.
- Ikisinkku M
Citynainen kirjoitti:
Veikkaan että varmasti kohta hoksaavat että olen "vapaa". Uusissa ympyröissä pyöriessä ja juttujen eteenpäin kulkiessa. Nyt sen aika tulee kun ei elä niin suojattua elämää.
No eihän siinä sitten, onnea vaan miehen löytämiseen, muista tyrmäävästi hymyillä jos vastaan kävelee.
- viisain veto
Se on nimeltään vakipanosuhde kun lapset ole kiistakapulana.
en enkä halua, moon kokoajan pallotellut että haluanko omia lapsia vai en eikä tällaiset aloitukset sitä oloa ollenkaan helpota, kiitos vain :D enkä kyllä ymmärrä ollenkaan niitä jotka on ihan tietentahtoen yyhoita.. kyllä minä ainaki haluan miehen siihen vierelle mutta eihän sitä tiiä milloin seki lähtee jonku vastaantulevan harakan mukaan.. siis alkuperäinen lasten isä, ei joku jonka vaan baarista sattuis löytämään.
- kunhan kommentoin
LaRito kirjoitti:
vaikka voihan neki kyllä lähteä.
Voihan olla että sitä haluaa ihan itte lähteä.
kunhan kommentoin kirjoitti:
Voihan olla että sitä haluaa ihan itte lähteä.
no seki, olet viisas.
LaRito kirjoitti:
no seki, olet viisas.
kohta jää lapsi ilman kumpaakaan vanhempaa :D vaikka eihän siinäkään nauramista..
- kunhan kommentoin
LaRito kirjoitti:
kohta jää lapsi ilman kumpaakaan vanhempaa :D vaikka eihän siinäkään nauramista..
Kyllä parikymppinen jo pärjää ilman vanhempia.
kunhan kommentoin kirjoitti:
Kyllä parikymppinen jo pärjää ilman vanhempia.
perun puheeni; olet hyvin viisas.
Se kellä ei ole omia lapsia, ei voi ymmärtää miten jo pelkkä biologia ohjaa vanhemman laittamaan lapsen etusijalle. Kokonaan toinen juttu on, että asiat yleensä on järjestelykysymyksiä, jotka ei tule vaikka deittailuun esteeksi jos halua on. YH-äiti tai isä haluaa kumppanin samasta syystä kuin sinkutkin. Jos joku haluaa keinoemon tai elättäjän, jää yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699