moskeijasta kailottaa kaiken kansan kuuluville rukouskutsun joka perjantai,on varmaan hauskaa kuultavaa,eiköhän sieltä nyt lähde loputkin ruotsalaiset ja suomalaiset jos niitä vielä siellä on.Itse en ole Fittjassa käynyt aikoihin,siellä ei oikein viihdy.
Mutta näin ruotsissa annetaan muslimeille periksi pikkuhiljaa,islam saa lisää valtaa.Jossain vaiheessa tulee vielä eteen se että muslimit vaativat sharia-lain käyttöön ottoa heille,silloin ollaan jo todella pitkällä.
On se touhua - no aina täältä voi myös häipyä.
Sitä saa sitten Fittjan maahanmuuttajalähiön
22
168
Vastaukset
- Tiedän
Asuntojen hinnat tippuu alueilta mihin se kailotus kuuluu.Mielestäni on menty jo liian pitkälle.Ei edes SD pysty enää korjaamaan tilannetta vaikka saisivat enemmän valtaa.Muistan moderatien vaalipuheet ennenkuin pääsivät valtaan.."Pidraakit pois ja arbetslinje"
Mutta tänään ei todellakaan ole valtaväestölle töitä sillä maahanmuutajilla on etuoikeus työpaikkoihin jos niitä on.ja bidraakeja maksetan enemmän kuin koskaan ennen.Aihe on niin valtava että siitä voisi kirjoittaa kokonaisen kirjan- hys hys vaan
Ongelmat ovat todella suuret,mutta näistä asioista ei haluta julkista keskustelua.Ei tee Aftonbladet juttua.
- älä naurata
hys hys vaan kirjoitti:
Ongelmat ovat todella suuret,mutta näistä asioista ei haluta julkista keskustelua.Ei tee Aftonbladet juttua.
Mikä siinä nyt on se ongelma, jos joku kerran viikossa hoilauttaa rukouskutsun keskellä päivää? Onko täällä nyt niin kamalan hiljaista muutenkaan? Naapurin eukkokin kiekaisee monasti päivässä moukeilleen ikkunasta: "Kom o äääääääääät!"
- niin kävi
Moderaatit ne tulevat olemaan vallassa jatkossakin. Sossut tallasivat paskaan ja menettivät kaikki muslimikannattajansa ja niitä oli paljon. Nyt vain odotellaan sitä uuden uutukaista muslimipuoluetta
- Tiedän
hys hys vaan kirjoitti:
Kyllä niistä keskustellaan julkisesti muutamasa lehdessä joihin voi itsekkin kirjoitella vapaasti oman mielipiteensä,mutta jos täällä mainostaa niitä lehtiä niin heti sensuroidaan..
- ihan hyvä niin
Aloittajaa ei varmaan häiritse yhtään kirkonkellojen paukutus, luulisin.
Ruotsissa on uskonnonvapaus ja eikös se kaikkien ihmisten tasa-arvo ole vähä niinkuin päivän muotisana (ainakin homoliikkeellä). Kyllä uskonnonvapauden ja tasa-arvon nimissä muslimeilla täytyy olla oikeus kailottaa rukouskutsunsa muuallakin kuin Fittjassa.
En muista koskaan käyneeni siellä, vaikka Tukholman seudulla asustelenkin. Kiinnostaisi kuitenkin käväistä kuuntelemassa, mutta kun on niin pahasti työaikaan. Ehkä kesälomalla sitten.- Pois pois
Kirkonkellojen paukutus ei kerro mitään, saarna kyllä. Kouluistamme on poistettu mm. Joulukirkko ja päättäjäistilaisuus kirkossa jos pappi meinaa saarnata. Ei saa siis uskontoa tyrkyttää. Tämä yleisesti kailotettava saarnahan on tyrkytystä. Ja yllättävän moni, osa myös puolisuomalaisita osaa tätä asianomaista kieltä ja ehkä ei halua kuulla moista saarnaa kun ei ole itse siinä uskossa kiinni.
- Seuraa peukkuja
No jopas on "herkkä" aihe, kun joka ainoaan mielipiteeseen pitää nostaa tai laskea peukku? Höh?
- turistiii
joo liian pitkälle alkaa niiden vapaudet mennä... kohta kirkuvat koko maassa. jokainen uskokoon mihin haluaa mutta ei siitä tarvi kailottaa. on ihmisiä joilla on huonoja kokemuksia muslimeista. eikö se ole loukkaus heitä kohtaan ?
ja voi noita muslimi parkoja kun söivät sianlihaa :)
politiikot ovat vain ääniä vailla, ei ne mitään pakolaisista välitä.- joku tolkku...
Eikö sinua häiritse yhtään, jos saat tietää, että sinulle on syötetty salaa vaikka rottaa jauhelihan seassa?
Kyllä minä ainakin pahastun, jos minulle syötetään sellaista mitä ei tuoteselostuksessa lue. Boikotoin vieläkin punaista lihaa sen hevosjupakan jälkeen. Kanaa vielä vähin syön hyvin pitkin hampain tosin... - turistiii
joku tolkku... kirjoitti:
Eikö sinua häiritse yhtään, jos saat tietää, että sinulle on syötetty salaa vaikka rottaa jauhelihan seassa?
Kyllä minä ainakin pahastun, jos minulle syötetään sellaista mitä ei tuoteselostuksessa lue. Boikotoin vieläkin punaista lihaa sen hevosjupakan jälkeen. Kanaa vielä vähin syön hyvin pitkin hampain tosin...en sanoisi että asia on sama. koko ajanhan saamme tietää ruoka petoksista. olen aika perehtynyt kaikkiin lisäaineisiin ja miten ruokaa käsitellään j n e. uskomatonta että meille syötetään myrkkyjä eikä ole vaihtoehtoja kerta on liian paljon saasteita.
mitä se auttaa että on tuoteselostus kun ei tiedä numeroiden tarkoitusta vaan pitää mennä netille ? tarkoituksella käytetään nimityksiä mitä ihmiset ei tunne vaikka löytyisi synonyymi " arki kielellä"
ei se hevosen liha ole pahasta, mutta ne myrkyt mitä hevoset ehkä oli saaneet. syön paljon kanaa, valitettavasti. niiden kohtelu etoo... mutta laitan kanan itse, en osta valmiiksi marinoituja. - älä sure
turistiii kirjoitti:
en sanoisi että asia on sama. koko ajanhan saamme tietää ruoka petoksista. olen aika perehtynyt kaikkiin lisäaineisiin ja miten ruokaa käsitellään j n e. uskomatonta että meille syötetään myrkkyjä eikä ole vaihtoehtoja kerta on liian paljon saasteita.
mitä se auttaa että on tuoteselostus kun ei tiedä numeroiden tarkoitusta vaan pitää mennä netille ? tarkoituksella käytetään nimityksiä mitä ihmiset ei tunne vaikka löytyisi synonyymi " arki kielellä"
ei se hevosen liha ole pahasta, mutta ne myrkyt mitä hevoset ehkä oli saaneet. syön paljon kanaa, valitettavasti. niiden kohtelu etoo... mutta laitan kanan itse, en osta valmiiksi marinoituja."""niiden kohtelu etoo... mutta laitan kanan itse, en osta valmiiksi marinoituja."""
Eihän niitä elävänä marinoida.
- Sianlihaa? Kuka?
Ketkä muslimit söivät sianlihaa?
En ole kuullut.- jotain kuullut
Siitä oli jotain juttua, että oli halal-lihan joukosta löytynyt sikaa. Sika ei ole muslimeille halal (puhdasta), eikä kai juutalaisillekaan.
Vähän niinkuin Findus syötti iha-ha-haa naudanlihalasagnessa ja kiinalaiset kuulemma syöttäneet rottaa ja koiraa nautana ja lampaana.
- pekka844
Tulkaa Suomeen
- kiitos kutsusta
Muslimit vai me vai kummatkin?
- Ei kiitos
Joku tässä viestiketjussa mainitsi että Ruotsissa on uskonvapaus. Joo kyllä joten silloin ei pitäisi näiden moskeijoiden kailottaa sitä allahin sanaansa. Eihän mekään enää saada edes joulukirkoon koululuokan kanssa mennä jos pappi meinaa saarnata. Kouluissa ei ole enää uskonnon tunteja vaan tämä religion on präntätty samhällskunskap:piin. Siis voimme valita uskonnonvapauden=uskonnosta vapauden mutta...jos joku kailottaa saarnaa koko asuinlähiölle, ainoa keino vapautua tästä tyrkytyksestä on korvatulpat tai metromatka seuraavalle asemalle. Eipä niin että heidän kieltänsä ymmärtäisin mitta ehkä joku muu kyllä. Kyllähän tuon jo kailotuksen sävystä ja melodiasta kuulee että saarna on. Ei kiitos!!
- älä anna häiritä
Kuuluukos se kailotus koko asuinlähiössä? En ole käynyt kuuntelemassa, mutta jostain artikkelista sain sen käsityksen, että heidän moskeijansa on sen verran kaukana keskustasta, ettei se kailotus sinne ollenkaan kuulu.
Meille kuuluu taas kirkonkellojen pompotus, urheilukentän meteli ja päiväkodin meteli, eikä suinkaan vähän aikaa kerran viikossa... Pitäisiköhän ne korvatulpat...
- idiootteja
Tuntuu näitä muslimien rakastajia olevan täällä,noista miinuspeukuista päätellen.
Mistähän johtuu? - kiekukkakauko
Tulkaa asumaan Högdaleniin :täällä hukkkuu muslimien kiekaisut kirjonkellojen alle
Ruokouskutsu perjantaisin, kestää vain parisen minuuttia, kyllä sen hetken musimein vihaajatkin voi sietää.
Ruotsissa kuuluu kirkon kellot, niin kyllä tänne sopii moskeijan rukouskutsukin.
Sopu sijaa antaa.- sadsadsads2323
Tunnistakaa vihollinen kun näette sen, OLETTEKO HÖLMÖJÄ:
älkää suvaitko suvaitsemattomuutta.
Islam on suurin uhka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195870- 173326
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192966Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382203Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1622138Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711454Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421425Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31228Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061146Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641117