Rakastaa, ei rakasta, rakastaa...

Piruparka

Pettäminen. Sitä halveksitaan ja sitä tuomitaan, vaikka se ei omalle kohdalle osuisikaan.
Oli aika jolloin minäkin karsastin pettäjiä.
Joitain vuosia sitten aloitin suhteen nykyisen kumppanini kanssa. Vannoin kullalleni, etten koskaan tulisi pettämään häntä, etten olisi sellainen ihminen. En ollut koskaan aiemmissa suhteissani pettänyt ketään. Uskoin itsekin omiin lupauksiini, mutta toisin kuitenkin kävi.
Alkoholi, viihdyttävä seura ja himo saivat kiltin tytön muuttumaan noidaksi. Tulin, näin, petin.
Ja menetyksen pelossa vielä valehtelinkin. Kaikki tuli julki ja ongelmat sen myötä. Kultani kuitenkin armahti minut ja lupasin ettei sama tulisi toistumaan. Vaan kuinkas kävikään. Petin yhä uudelleen ja uudelleen ja vielä muutaman kerran sain anteeksi. Sitten kuitenkin väistämätön oli edessä. Erosimme, ja olin palasina. Tuo mies oli sitä kaikkea mitä olin koskaan halunnut, ja mikä parasta hän ei olisi koskaan tehnyt samoin minulle. Nyt olin yksin, ja eikä aikaakan kun minulla oli uusi kulta kainalossa. En rakastanut häntä, mutta välillämme oli yhteys. Ja tein sen taas. Olin uskoton. Se ei koskaan tullut tämän miehen tietoon Eräänä päivänä sain tilaisuuden, jota ei voinut sivuuttaa.
Ajan myötä oli petetty entiseni alkanut ikävöimään minua. Sain uuden mahdollisuuden, mutta jo seuraavana viikonloppuna petin häntä jälleen. Tällä kertaa tuon väliaikaisen kumppanini kanssa.
Hän ei saanut koskaan tietää tästä, ja nyt olemme onnellisesti yhdessä. Olen onnistunut olemaan ihmisiksi, mutta kiusaus on kova. Ja kaikkein pahinta tässä kaikessa on etten koe pettämistä enää vääräksi. Mielessäni kummitelee ajatus, joka sanoo, että se mistä ei tiedä ei voi satuttaa. Koskaan en ole ketään tahtonut vahingoittaa. Liika itsekeskeisyys on vain ajanut minut huomionkipeänä etsimään lisää ja taas lisää huomiota. Ja siltikin, kaikesta huolimatta rakastan todellisesti muruani. En tiedä mistä kaikki johtuu ja miksi on niin vaikea sanoa ei. Joten hyvät ihmiset. Ajatelkaa ennekuin tuomitsette tilanteesta mitään tietämättä ja yrittäkää ymmärtää.

7

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhän?

Mene terapiaan tai keksi itsellesi joku muoto millä pääset ns. pahasta tavastasi!!!

• Piruparka

Suurin ongelmani tässä elämässä on heikkous. En tahdo mistään hinnasta luopua rakkaastani, mutta haluan kokea kaikkea ja kaikkia. Kaipaan lisää kokemusta ja pidän sinkkuelämästä, mutta en voi luopua ihmisestä jota ilman en kykene elämään ilman itsetuhoista elämänasennetta ja depressiota. Aika parantaa haavat, tiedän kyllä, mutta en halua edes lähteä kokeilemaan. Terapia ei auta, enkä kykene muutenkaan puhumaan asioista kuin ystävilleni.
        Selvimpäin kykenen vielä uskollinen olemaankin, mutta juotuani en useimmiten osaa ajatella tekojeni seurauksia.

• kokemusta
        Piruparka kirjoitti:

Suurin ongelmani tässä elämässä on heikkous. En tahdo mistään hinnasta luopua rakkaastani, mutta haluan kokea kaikkea ja kaikkia. Kaipaan lisää kokemusta ja pidän sinkkuelämästä, mutta en voi luopua ihmisestä jota ilman en kykene elämään ilman itsetuhoista elämänasennetta ja depressiota. Aika parantaa haavat, tiedän kyllä, mutta en halua edes lähteä kokeilemaan. Terapia ei auta, enkä kykene muutenkaan puhumaan asioista kuin ystävilleni.
        Selvimpäin kykenen vielä uskollinen olemaankin, mutta juotuani en useimmiten osaa ajatella tekojeni seurauksia.

"Selvimpäin kykenen vielä uskollinen olemaankin, mutta juotuani en useimmiten osaa ajatella tekojeni seurauksia. "
        Siis valitset jo silloin kun alat juoda.

• n23

Voih,olipa helpottavaa saada tietää etten ole ainoa joka painiskelee kyseisen asian kanssa...Ihan samanlaista minulla.

• nassu

On varmasti raskasta elää tuollaisessa ristiriidassa, mutta en usko että tuokaan elämänvaihe loputtomiin kestää. Olisiko kuitenkin järkevää jättää alkoholi pois jottei jatkuvia repsahduksia pääsisi käymään?

Tavallaan ymmärrän ainakin osittain mitä koet.Minuakin kiehtoo valloittaa tuntematon mies vaikka seurustelen. Sitä vain joskus haluaa saada ihailua osakseen ja elämäänsä jännitystä. Seksiä en kuitenkaan miehiltä hae. Haetko sinä jännitystä elämääsi? Eikä mikään miehesi kanssa touhuaminen saa sinua iloiseksi? Voisitko olla masentunut ja siksi hakea toisista miehistä jotain tunnetta?

Ihmisillä on monenlaisia ongelmia ja tuo on vain yksi niistä. Panikoimalla asiaa ei ainakaan saavuta mitään. Jaksa uskoa tulevaan ja ota ihan rauhallisesti sekä muista suojautua seksitaudeilta!

• huhhuh

Olisi mukava tietää mistä löytyy näitä anteeksiantavia miehiä? Itselläni on kyllä sen verran itsekunnioitusta että tuollaista käytöstä en rupeaisi kattselemaan. Miehesikin on kai hieman itsetuhoinen kun antaa sinun satuttaa itseään yhä uudelleen ja uudelleen. Toivottavasti hän selviää päivistä ilman masennuslääkkeitä kanssasi.Jos tuollainen "MINÄ MINÄ MINÄ KAIKKI MULLE KAIKKI!" mentaliteetti toimisi laajemmin suomessa ei tämä yhteiskunta toimisi ollenkaan. Sääliksi käy sitä miesparkaa joka sinun kanssasi on. Jaksamisia hänelle. Ja parasta olisi jos menisit jonnekkin ammattiauttajan puheille, vaikka se kynnys sinne menosta iso onkin.

• Piruparka

Vika ei ole siinä, ettei touhuilu kumppanini kanssa kiinnostaisi. En ole eläessäni saanut parempaa seksiä.
      Kaipaan vain jännitystä kuivaan elämään.
      Itseämme vartenhan täällä eletään, ei ketään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe