Nelikymppisellä nettimiehellä ei omia hampaita!

Nainen 1977

Tapasin tässä oikein miellyttävän noin 40-vuotiaan miehen nettitreffien kautta ja erään tapaamisen aikana hän kertoi hyvin vaivautuneesti että hänen on puhuttava eräästä asiasta ja mies sitten kertoikin että hänellä ei ole ollut yhtäkään omaa hammasta enää yli 35-vuotiaana koska kaikki hampaat ovat poistettu ja hän käyttää sellaisia irtomallisia tekohampaita.
Hampaidenpoiston syyksi hän sanoi että nuorena tuli laiminlöytyä hampaidenhoito ja syötyä epäterveesti makeaa ja juotua Coca Colaa ja sen takia hampaisto meni siihen kuntoon että korjaaminen oli niin toivotonta että kaikki hampaat poistettiin.
Nykyisin hän hoitaa hygienia-asiansa mallikelpoisesti, mutta hampaat ovat mennyttä ... Nyyh!

Hän sanoi että minä saan päättää miten jatketaan ja jos koen hampaattomuuden niin suhdetta haittaavaksi tekijäksi, niin hän ymmärtää päätökseni, oli se sitten mikä tahansa.

No minä sitten asiaa muutaman päivän mietittyäni päätin etten voi jatkaa suhdetta miehen kanssa jolla ei ole omia hampaita, saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta tämä asia on minulle tärkeä.

Mitä sinä olisit tehnyt tällaisessa tapauksessa?

43

1560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkä

Olisiko parempi olla mädät omat, kuin siistit proteesit, häh ??

• Poikamies 40

"Olisiko parempi olla mädät omat, kuin siistit proteesit, häh ??"

Paras idea olisi huoilehtia hampaista silloin, kun niitä on !

"Tapasin tässä oikein miellyttävän noin 40-vuotiaan miehen nettitreffien kautta ja erään tapaamisen aikana hän kertoi hyvin vaivautuneesti että hänen on puhuttava eräästä asiasta ja mies sitten kertoikin että hänellä ei ole ollut yhtäkään omaa hammasta enää yli 35-vuotiaana koska kaikki hampaat ovat poistettu ja hän käyttää sellaisia irtomallisia tekohampaita."

Ottaen huomioon nykyisen Kola-Olli ja Energia-Juoma sukupolven, villi on veikkaus, että monen kohdalla ei tarvitse edes odottaa sitä kolmenkymmenen vuoden ikää, kun purukalusto alkaa olla heikossa hapessa.

Homma on näet niin että, jos lapselle ei ole opetettu perusasiaoita jo lapsena, se kannettu vesi ei tule kaivossa pysymään myöskään aikuisena. Siinä mielessä vanhemmat tekevät jälkikasvulleen karhunpalveluksen, jos eivät opeta edes hampaiden harjausta saati valvo, että niin myös tapahtuu.

Hampaiden hoidon laiminlyönti nyt on eräs tyhmyyden muoto ja ilmentymä, mutta omapahan on asiansa - ja kärsimyksensä. :)

• hjkhjkhjkjhkhjkjh

Eiks tekarit ole nykyisin öisinkin suussa? Eli niitä ei laiteta mihinkään vesilasiin yöksi. Olen käsittänyt että tekarit naksautetaan jotenkin kiinni suuhun niin että ne pysyy suussa, ellei niitä halua irroittaa esim puhdistuksen ajaksi.

Taitaa olla aikamoinen operaatio poistaa kaikki hampaat suusta. Itselläni jo parin viisauden hampaiden poistaminen oli yhtä tuskaa, saati sitten että kaikki hampaat poistettaisi suusta.

Minulla on takahampaat täynnä muovipaikkoja ja pari kulmahammasta muoditettu kun ne on menneet nuorena tappeluissa poikki.

Muuten omat hampaani ovat ok kunnossa, tosin hammaskiven poisto ja puhdistus/valkaisu pitäisi tehdä, onkohan se kuinka kallista? Iän myötä hampaat ovat tupakan ja kahvin tummentamat.

m35

• Hampaatyes

Mulla on vastaavanlainen kokemus...mies oli nuori ja tekarit oli...Hyvin vaivautuneena mies tämän minulle kertoi. Ensin väitin ettei asialla ole merkitystä, mutta kyllä se vaivasi. Mielessäni mietin häntä ilman hampaita...suhde loppui...

• Vai näinkö?

Mutta sinulla siis oli jonkinlainen suhde häneen kuitenkin, vai ?

Tuskinpa oli kyse tekareista suhteen loppumisessa vaan jostakin muusta, eikö?

• ,,..

hyvin keksitty tarina

• hmm..

Andy McCoylla ei ole myöskään alkupeäiset hampaat suussaan.

• jijijijijijijij

joo mutta Andy on RoCCari ja se on sama onko hampaita vai ei niin silloin naisia riittää .....

• 5+15

Jos hän on hyvä ihminen hampaiden kansa tai ilman...

• Hollywoodhammas

Oletko miettinyt kuinka monella Hollywood-tähdellä on omat luonnolliset hampaat? Varmaan eri asia, jos omat " piikit" on kuorrutettu posliinilla täydelliseksi hammasrivistöksi?

• hampaat 869r689

Toi on muuten totta! Niitä valkoisia kuoria ihaillaan jumalattomasti, mutta tosiasia on, ettei siellä alla ole omaa hammasta vaan piikki: ne on siis tekohampaat. Isolla osalla tähdistä on tekarit toisinsanoen.
        Lisäksi niissä on se huonopuoli, että kun ne on kerran valinnut, ei voi valita enää muuta, koska omaa hammasta ei ole. Jos ne halkeaa tms. on aina laitettava uusi, siksi pieni- ja normaalituloisten ei kannata siirtyä niihin, sillä korjauskustannukset ovat aina supersuuret.

Kannattaa vaan pitää omista hampaista huoli, pestä aamuin illoin, käyttää ainakin joskus hammaslankaa ja välttää enrgiajuomia, mehuja ja liikaa karkin yms. syömistä. Hampaat on kuitenkin, - kuten huomaamme, aina iso osa siisteyttä ja hygieniaa ja antaa aika ison kuvan ihmisestä, halusimme tai emme.
        Itsekin yritin joskus seurustella mukavan miehen kanssa, jonka hampaat oli surkeassa kunnossa: ei voinut. Hän ei pystynyt suutelemaan, koska tiedosti itsekin hampaansa. Enkä minä juuri halunnutkaan, koska tuli olo, että saa hammasmätätartunnan. Hammashygieniasta vedin suoraan "alitajuisesti" johtopäätökset kaikesta muustakin hygieniasta, että jos ei tuo suun peseminen kiinnosta, niin mikähän peseminen myös jää väliin...
        Jne. Joten: PITÄKÄÄ HUOLTA HAMPAISTANNE!!!

• Fhklkh

Et kai sinä hampaiden kanssa seurustele? Vaan miehen. Jos tarina on totta, niin pelastit miehen itsesi kaltsiselta ihmiseltä.

• omat hampaat

Tuokin voidaan kääntää muotoon, ethän sinä läskin kanssa seurustele. Vaan miehen/naisen. Jokaisella on omat kriteerinsä, ja kun on nähnyt miltä ihmiset näyttävät silloin kun ottavat tekohampaat pois, en yhtään ihmettele ettei se kauheasti intohimoja herätä.

• On sillä väliä

Kyllä suuhygienia ikävä kyllä antaa hyvinkin suuria vaikutelmia. Oli se nyt oikein tai ei. Hampaiden kanssa seurustellaan kun suudellaan ja kyllä sillä ON merkitystä. Totta on tietenkin se, että parempi on hyvät ja istuvat tekarit kun mädäntyneet piikit, mutta silti, varoituksen sanana, että voidaan hymistellä mitä vaan, mutta hampaat on suussa, naaamassa ja ne esittelemme ja niillä esittelemme itsemme jokatapauksessa. Jos suu mätänee, ei ole kiva suudella, ei puhua eikä olla lähellä. Kyllä me siis hampaidenkin kanssa seurustelemme. Eihän me sukuelintenkään kanssa sinänsä seurustella, mutta jos joku jättää värkkinsä pesemättä, onko pinnallista olla suostumatta seksiin?
        Kyllä me seurustelussa sen verran intiimissä kanssakäymisessä ollaan että sillä ON merkitystä miten itsestään huolehtii.

Peskää hampaat, käykää suihkussa, tuoksukaa hyvälle ja pitäkää itsenne hyvässä kunnossa.

• hhoh

Lihavuuskin on kriteeri ja naiset ei yleensä lihavan mieheen halua tutustua. Onko se sitten pahempi juttu kuin hampaat joita ei ole. Makunsa kullakin.

• jeps.
        omat hampaat kirjoitti:

Tuokin voidaan kääntää muotoon, ethän sinä läskin kanssa seurustele. Vaan miehen/naisen. Jokaisella on omat kriteerinsä, ja kun on nähnyt miltä ihmiset näyttävät silloin kun ottavat tekohampaat pois, en yhtään ihmettele ettei se kauheasti intohimoja herätä.

Onneksi aina voi laihuttaa, mutta hampaita on aika vaikeeta kasvattaa takas.

• cxcxcxcxcxcxcx

Hyvin keksitty tarina. Tai sitten olet jotenkin häiriintynyt ihminen.

Mitä jos joudut onnettomuuteen ja sinulta lähtee vaikka sormi, varvas, hampaita, jopa käsi? Tämän jälkeen olet siis täysin seurustelukelvoton ihminen?

Hyi teitä kylmiä ja pinnallisia ihmisiä. Samat vehkeet meillä kaikilla on. Ihmisen persoonallisuuden pitäisi ratkaista.

• hhoh

Coca colaa tarvii juoda aika paljon että hampaat menee pilalle. Taitta olla joku ex narkomaani tai jotain. Tunnen yhen miehen jolla on kamalat hampaat ja kohta sillä ei ole lainkaan niitä kun on vetänyt huumeita ja juopotellut koko ikänsä.

• tietoa on ...

Cocishan vie hampaat todella nopeasti ja nelikymppinen on jo sen ikäinen että jos aikoinaan on jättänyt hampaat huonolle hoidolle niin nelissäkymmenissä hampaat ovat jo loppu

• miesvm1967

Mun mielestä et ole tehnyt mitään väärää etkä ole pinnallinen. Jos ihminen kykenee noin suuresti laiminlyömään itseänsä että antaa hampaidenkin mädäntyä suusta niin kertoo sekin jo paljon ihmisestä sinänsä. Itsekin olisin ällistynyt jos nainen sanoisi että hänellä on pelkät tekarit suussa, vaivaisi kyllä suuresti ja herättäisi muita isoja kysymyksiä.

Joku vertasi asiaa onnettomuuteen jossa ihmiseltä irtoaa sormia tai varpaita. Sehän nyt on täysin eri asia jos ihminen joutuu onnettomuuteen kuin että omasta piittaamattomuudestaan antaa itsensä tärveltyä, hampaatkaan kun ei ihan viikossa suuhun mätäne vaikka jois kokista 24/7 eli kyllä siihen vuosia menee.

Jos et ehtinyt rakastumaankaan niin sanoisin että teit oikean ratkaisun. Vaikea sanoa kuinka hieno tyyppi tuo hampaaton on ihmisenä mutta koska asia on melkoisen erikoinen ja kieltämättä vastenmielinen niin ratkaisusi oli ilmeisen oikea. Pyyhi asia mielestäsi ja jatka kohti uusia seikkailuja :)

• luusto ratkaisee

Ei se aina johdu huonosta hampaiden hoidosta, jos ne karisee. Tunnen
        naisen 34v. hoitaa säntillisesti hammaslääkärillä kalustoaan, pesee ja
        on hammaslangat, sun muut apuvälineet, mutta ne lohkeilee ja on
        milloin minkäkin laista pulmaa.

• miesvm1967
        luusto ratkaisee kirjoitti:

Ei se aina johdu huonosta hampaiden hoidosta, jos ne karisee. Tunnen
        naisen 34v. hoitaa säntillisesti hammaslääkärillä kalustoaan, pesee ja
        on hammaslangat, sun muut apuvälineet, mutta ne lohkeilee ja on
        milloin minkäkin laista pulmaa.

Pitää varmasti tämäkin paikkansa mutta aloittajan mukaan mies oli tunnustanut että tuli laiminlyötyä hampaiden hoito sekä syötyä makeaa ja imuteltua kokista.

Sen nyt vielä ymmärtäisikin jos kysymys olisi pelkästään hammasluun hauraudesta, asia muuttuisi siedettäväksi kun siihen olisi jokin perusteltu muu syy kuin pelkkä laiskuus ja ajattelemattomuus.

Missä muissa asioissa hän mahtaa toimia samoin vai oppiko hampaistaan? Kuka viitsii sellaista alkaa selvittämään, ei minua ainakaan kiinnostaisi kun terveitäkin yksilöitä löytyy.

• Samaa ikäluokkaaa
        miesvm1967 kirjoitti:

Pitää varmasti tämäkin paikkansa mutta aloittajan mukaan mies oli tunnustanut että tuli laiminlyötyä hampaiden hoito sekä syötyä makeaa ja imuteltua kokista.

Sen nyt vielä ymmärtäisikin jos kysymys olisi pelkästään hammasluun hauraudesta, asia muuttuisi siedettäväksi kun siihen olisi jokin perusteltu muu syy kuin pelkkä laiskuus ja ajattelemattomuus.

Missä muissa asioissa hän mahtaa toimia samoin vai oppiko hampaistaan? Kuka viitsii sellaista alkaa selvittämään, ei minua ainakaan kiinnostaisi kun terveitäkin yksilöitä löytyy.

" Missä muissa asioissa hän mahtaa toimia samoin vai oppiko hampaistaan? Kuka viitsii sellaista alkaa selvittämään, ei minua ainakaan kiinnostaisi kun terveitäkin yksilöitä löytyy"

Aika yksinkertaisen oloinen kommentti - Sehän selviää hetkessä kuinka kukakin toimii ... jos käy henkilön kotona niin se kertoo jo paljon siis kodin siisteys ja puhtaus ...henkilön yleisolemus näkyy heti alkuun, vaatteiden siisteys, puhtaus ... henkilön elämäntava on helppo ja nopea selvittää, käyttääkö alkoholia, tupakoiko, syökö terveesti, harrastaako liikuntaa ...

Tuollainen aloituksen tekarimies voi olla hyvinkin terveesti elävä ja siisti sekä raitis, mutta kuinkahan tämän nimimerkki " miesvm1967" asiat mahtaa olla ... ?

• miesvm1967
        Samaa ikäluokkaaa kirjoitti:

" Missä muissa asioissa hän mahtaa toimia samoin vai oppiko hampaistaan? Kuka viitsii sellaista alkaa selvittämään, ei minua ainakaan kiinnostaisi kun terveitäkin yksilöitä löytyy"

Aika yksinkertaisen oloinen kommentti - Sehän selviää hetkessä kuinka kukakin toimii ... jos käy henkilön kotona niin se kertoo jo paljon siis kodin siisteys ja puhtaus ...henkilön yleisolemus näkyy heti alkuun, vaatteiden siisteys, puhtaus ... henkilön elämäntava on helppo ja nopea selvittää, käyttääkö alkoholia, tupakoiko, syökö terveesti, harrastaako liikuntaa ...

Tuollainen aloituksen tekarimies voi olla hyvinkin terveesti elävä ja siisti sekä raitis, mutta kuinkahan tämän nimimerkki " miesvm1967" asiat mahtaa olla ... ?

Imuroin lähes päivittäin ja lattiat pesen viikottain koska omistan koiran :) Vältän valkoista sokeria ja valkoista viljaa mutta en ole fanaatikko, käytän hitaita hiilareita. BMI 22,6. Sen verran itsestäni.

Voihan kyseinen herra olla hyvinkin säntillinen, en sitä kiistä, hampaiden hoito on monesti miehille jostain syystä vaikeaa. Aloittaja ei ole ilmeisesti tavannut miestä luonnossa koska puhui vain nettitapaamisista? Joten muu osa sekä miehen mukavuuskin ovat vain kuvitteellista. Itse kuitenkin olisin tehnyt saman ratkaisun kuin ap enkä lähtenyt sen pidemmälle selvittämään mitä muuta löytyy kaapista. Mun puolesta saatte porukalla sääliä hampaatonta ja mollata aloittajaa, mun sympatiat ovat hänen puolellaan. On täällä muutkin pakkeja saanut kuin tämä hampaaton kaveri. Toivon toki että hänkin löytää kumppanin itselleen vaikkei se nyt ap olekaan, ylipäänsä toivon ihmisille hyvää. Ymmärrän kuitenkin aloittajan ratkaisun täysin. Jatkakaa kitinäänne :D

• tässä vain totean
        miesvm1967 kirjoitti:

Imuroin lähes päivittäin ja lattiat pesen viikottain koska omistan koiran :) Vältän valkoista sokeria ja valkoista viljaa mutta en ole fanaatikko, käytän hitaita hiilareita. BMI 22,6. Sen verran itsestäni.

Voihan kyseinen herra olla hyvinkin säntillinen, en sitä kiistä, hampaiden hoito on monesti miehille jostain syystä vaikeaa. Aloittaja ei ole ilmeisesti tavannut miestä luonnossa koska puhui vain nettitapaamisista? Joten muu osa sekä miehen mukavuuskin ovat vain kuvitteellista. Itse kuitenkin olisin tehnyt saman ratkaisun kuin ap enkä lähtenyt sen pidemmälle selvittämään mitä muuta löytyy kaapista. Mun puolesta saatte porukalla sääliä hampaatonta ja mollata aloittajaa, mun sympatiat ovat hänen puolellaan. On täällä muutkin pakkeja saanut kuin tämä hampaaton kaveri. Toivon toki että hänkin löytää kumppanin itselleen vaikkei se nyt ap olekaan, ylipäänsä toivon ihmisille hyvää. Ymmärrän kuitenkin aloittajan ratkaisun täysin. Jatkakaa kitinäänne :D

BMI 22,6 = miehelle liian vähän. Sanon ihan asian vierestä, kun itse toit
        sen esille.

• Mies 1970
        tässä vain totean kirjoitti:

sen esille.

22,6 on hernekeppiruipake!

Itse olen 185 ja painan 90 joten BMI on 26,29 ja tämä alkaa vasta olla miehelle OK

• miesvm1967
        tässä vain totean kirjoitti:

sen esille.

Voi olla, en oo tehny punttitreeniä vähään aikaan niin on pääsy lihasmassa sulamaan :) Tarkoitus on jatkaa kyllä. Tuossa eron aikaan ja jälkeen oli nin paljon muita asioita hoidettavana että pääs vähän retkahtamaan. Sorge.

• miesvm1967
        Mies 1970 kirjoitti:

22,6 on hernekeppiruipake!

Itse olen 185 ja painan 90 joten BMI on 26,29 ja tämä alkaa vasta olla miehelle OK

Ylipainoa tuo on, anteeksi vain.

• Ikisinkku M

Varmaan muuta tarkoitit mutta vastaan miehen näkökulmasta, tuohan oli siis ihan tyypillistä miehen toimintaa että kertoi kuinka asiat ovat. Minäkin olisin kertonut jos olisi jokin tuommoinen "ongelma". Mitä tekee nainen vastaavassa tilanteessa, ei varmasti kerro, välttelee tapaamisia ja sitä että asia paljastuisi miehelle, välttelee mutta kuitenkin pitää yhteyttä yllä ja pelailee niin kauan kuin mahdollista, näinhän se menee. Siihen en ota kantaa teitkö oikean ratkaisun, itse sen varmaan parhaiten tiedät, ehkä jopa jo vähän kadut päätöstäsi kun täällä kyselet.

• katkera ikisinkkuM

...ja taas jaksaa ikisinkkuM kääntää asiat naisten viaksi. Naiset sitä ja naiset tätä ja kuinka ilkeitä ne naiset ovatkaan. Miten olisi jos alkaisit homoksi, niin sun ei tarvitsisi naisia enää katsella? Varsinkaan kun yksikään meistä ei taida sua huolia.

• Ikisinkku M
        katkera ikisinkkuM kirjoitti:

...ja taas jaksaa ikisinkkuM kääntää asiat naisten viaksi. Naiset sitä ja naiset tätä ja kuinka ilkeitä ne naiset ovatkaan. Miten olisi jos alkaisit homoksi, niin sun ei tarvitsisi naisia enää katsella? Varsinkaan kun yksikään meistä ei taida sua huolia.

Ei se ole katkeruutta jos on jotain elämässä oppinut naisten ajatusmaailmasta. Silloin joskus kun vähän nettitreffailin oli yksi tapaus jolle aika tarkkaan tuli kuvailtua mitä olen hakemassa, kuvaa en viitsinyt vaatia mutta olisi ollut hyvinkin aikaa jossain vaiheessa naisen kertoa ettei ole hakemani mutta oli kai kiva kirjoitella, viimein sitten kun treffeille päästiin paljastui että oli aikalailla erilainen ihminen kun oli antanut ymmärtää. Yksi toinen vastaava ei viimein sitten viikkojen kirjoittelun jälkeen edes treffeille uskaltautunut. Yksi kolmas jonka vuoksi ajoin about 700km paljastui myöskin sellaiseksi että tuli vähän harhautettu olo. siinä noita kokemuksen tuomia esimerkkejä elävästä elämästä mutten minä noitakaan naisia vihaa, ihan kohteliaissa ja hyvissä väleissä erottiin mutta olisihan sitä voinut paremminkin aikaansa kuluttaa.

• katkera ikisinkkuM
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei se ole katkeruutta jos on jotain elämässä oppinut naisten ajatusmaailmasta. Silloin joskus kun vähän nettitreffailin oli yksi tapaus jolle aika tarkkaan tuli kuvailtua mitä olen hakemassa, kuvaa en viitsinyt vaatia mutta olisi ollut hyvinkin aikaa jossain vaiheessa naisen kertoa ettei ole hakemani mutta oli kai kiva kirjoitella, viimein sitten kun treffeille päästiin paljastui että oli aikalailla erilainen ihminen kun oli antanut ymmärtää. Yksi toinen vastaava ei viimein sitten viikkojen kirjoittelun jälkeen edes treffeille uskaltautunut. Yksi kolmas jonka vuoksi ajoin about 700km paljastui myöskin sellaiseksi että tuli vähän harhautettu olo. siinä noita kokemuksen tuomia esimerkkejä elävästä elämästä mutten minä noitakaan naisia vihaa, ihan kohteliaissa ja hyvissä väleissä erottiin mutta olisihan sitä voinut paremminkin aikaansa kuluttaa.

Ja parin naisen perusteella teet sitten johtopäätöksen että kaikki naiset toimivat samalla tavalla. Tuo on yhtä idioottimaista kuin jos minä pitäisin kaikkia miehiä massamurhaajina Hitlerin ja Stalinin perusteella.

• Ikisinkku M
        katkera ikisinkkuM kirjoitti:

Ja parin naisen perusteella teet sitten johtopäätöksen että kaikki naiset toimivat samalla tavalla. Tuo on yhtä idioottimaista kuin jos minä pitäisin kaikkia miehiä massamurhaajina Hitlerin ja Stalinin perusteella.

Kyllä se kieltämättä suhteellisen pienellä otannalla tuli selväksi naisten ajatusmaailma tuolllatreffipuolella, viisas oppii vähemmällä ja joku hakkaa päätään seinään pidempään. Hupaisaa oli noistakin kolmesta kahdessa naisessa myös se että noilla ei-tupakoivilla naisilla oli kiireempi röökille ruuan päälle (jonka minä luonnollisesti tarjosin) kuin minulla joka kerroin jatkuvasti savuttelevani, siitä kolmannesta en tiedä kun vältteli tapaamista viimeiseen asti ja katosi lopulta kokonaan. Minä nyt jokatapauksessa nojaan mielipiteeni omiin kokemuksiin, on niitä rehellisempiäkin mutta niin harvassa että liian vaikea olisi löytää, siksi ei kannata edes hakea.

Mitähän muuten ajattelee tuo avauksen kohteena ollut mies jos lukee tekstin ja tunnistaa itsensä? ehkä hänkin sitten jatkossa pitää suunsa kiinni asiasta mutta minusta siinä samalla menettää jotain tärkeää itsestään. Avaajanainen ei tietenkään tullut ajatelleeksi miehen tunteita vaan minäminä-asenteella oli utelias tietämään miten hänen tulisi toimia jotta olisi mukavaa. En tiedä onko miehiä jotka kyselisivät vastaavasti treffeillä kohtaamastaan naisesta, itse en ainakaan viitsisi noin arasta asiasta kysellä jukisella foorumilla.

• 5+15

Nykyisen aikana kaikki on mahdollista: hampaat, rinnat...., vatsa, lihakset....

• mies.

Olen juonut cocista ja limsoja koko ikäni paljon eikä mun hampaat oo pilalla. Joka viikko juon varmaan 3 litraa cocista ja hampaat kyl pesen joka ilta ja aamu. Naisilla on tunnetusti kaikenlaisia kriteerejä hirveesti. Ei saa olla lihava ei köyhä, pitää olla pitkä komea ja hampaat suorat ja täydelliset. Aivan sama mulle.

• miesvm1967

Näin yliampuvaa naisten yleistämistä en ole kuullutkaan hahhahha! että hampaiden pitäis olla suorat ja täydelliset. Ei kukaan ainakaan mun suuhun ole kurkannut vai olenko mä kenties pelkkä lahjahevonen :D

"jaahans ja tarkitetaanpas herran hampaat.. ei hyvä luoja, heippa!"

Tommonen mielikuva mulle tuli.. no onneks hampaat on kunnossa vaikkei niillä elokuvastaraksi pääse kuten ei kait tällä pärställäkään :) Pysyn siis suomijunttina.

• minä olen itse

Itse olin yli kymmenen vuotta chat addi.

Kun itsellä on näkyvä haitta ja chatissa aina pitää kertoa asioita, niin rehellisenä se oli tuskaa. Palaute aina jännitti, eikä hyväksyminen monestikkaan tullut vastapuolen sydämestä ja joskus sai hävetä silmät päästään kun joku aivan vieras ihminen haukkui kaikkien nähden kaikkien puolesta.

Sitä ei edes tiennyt kenen varpaile tai sielulle oli käynyt. Mutta oli siellä sitten myös kultaisiakin ihmisiä.

Mutta onneksi sitten sain itseäni niskasta kiinni ja pääsin chatista irti.

Olen elänyt elämää ilman nettiä suurimman osan aikuisiästä ja en usko toimiviin ihmissuhteisiin netin kautta.

Mielumin olen yksin jos en kelpaa sellaisena kuin olen

• Huoh.....

"Mitä sinä olisit tehnyt tällaisessa tapauksessa?"

Sillä, mitä kuka muu tahansa olisi vastaavassa tilanteessa tehnyt, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä SINUN olisi tullut tehdä - sen tiedät vain sinä itse.

Sen sanoisin, että esim. aika monilta ex-narkkareilta ovat omat "leegot" lähteneet esim. amfetamiinin vetämisen seurauksena jo ajat sitten, eikä ikää tarvitse olla mainitsemaasi enempää. Proteeseja ja osaproteeseja on ihmisten suut täynnä. Se, kuinka paljon asia ketäkin häiritsee, on jokaisen itse päätettävissä.

• Nainen 19xx

Aloittajalle. Tuli mieleen, että tuo on aika tunnistettava ulkonäköhaitta ja mies sinulle sen vaivautuneesti kertoi. Asia näyttää olevan hänelle todella arka paikka. Sinä toit sen tänne kaikkien riepoteltavaksi ja luettavaksi. Toivon todella, että kyseinen mies ei käy lukemassa näitä palstoja. Uskaltaakohan enää tämän jälkeen tavata ketään, jos tämän huomaa. Sääli, että muuten mukava ja miellyttävä mies joutuu kärsimään nuoruutensa virheistä. Asiaa ei saa enää korjattua, vaikka haluaisi.

• Eikös James Deanillakin ollu tekarit? En mää kyl olis moista heivannut ihan vaan sen takia...

• Ih@h@@

Jos puoliso tarttee tekarit, niin heivaatteko hänet pellolle sen perusteella,
      että ei ole enää omia hampaita. Enpä usko.

Ei niitä nykyään laiteta vesilasiin yöksi, eikä ne lonksu syödessä, joten
      mikä niissä häiritsee.

Tekarit on tarpeellisemmat, kuin jätti silikonit, tai tuksu huulet naisilla.

Huonot omat hampaat ovat yhteydessä, jopa sydänsairauksiin.

• läskimies.

Naisilla on kaikenlaisia ulkonäkökriteerejä. Siksi en pääse ikinä treffeille vaikka mulla on ihan hyvät hampaat. Riittää kun on työtön ja hiukan läski niin ei pääse treffeille.

• rentun ruusu

Ei työttömyys ole este, mutta silloin on oltava ns. jännä mies eli joku linnakundi tai muu raikulipoika niin naista riittää se on varma ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4204
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      49
      3563
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2521
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1695
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1501
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1427
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1319
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1253
    Aihe