nainen kyllä kun hän sanoo ei? :)
Tarkoittaako
12
104
Vastaukset
- väärinkäsityksistä
Riippuu ihan kysymyksestä=)
- kiltti mies
Kysyin eräältä naiselta eilen, että pääsenkö saatille ja hän sanoi ei :)
- EiEiEiEiEiEi:.!1#%?+
kiltti mies kirjoitti:
Kysyin eräältä naiselta eilen, että pääsenkö saatille ja hän sanoi ei :)
.
Ei se tarkoittaa kyllä tai kyllä-ei
Har!
.
- bcdg
Jos sulle on sanottu ettet oo kiinnostava heppu, nin se yleensä tarkottaa just sitä.
Jos sulle on sanottu ettei haluta seksiä sun kaa, niin sekin tarkottaa yleensä just sitä.
Jos sulle on sanottu ettei olla yh eikä tarvita miestä, niin se on yleensä just toisinpäin.- kiltti mies
On minulle sanottu useasti etten ole kiinnostava mies :)
- zisel
"Jos sulle on sanottu ettei olla yh eikä tarvita miestä, niin se on yleensä just toisinpäin"
:O
Olen siis yh ja tarvitsen miestä! Jäljittäkää mun jälkikasvu, missä ikinä ne lieneekin :D - kiltti mies
zisel kirjoitti:
"Jos sulle on sanottu ettei olla yh eikä tarvita miestä, niin se on yleensä just toisinpäin"
:O
Olen siis yh ja tarvitsen miestä! Jäljittäkää mun jälkikasvu, missä ikinä ne lieneekin :DOletko sinä Ville yksinhuoltajaisä? :)
- zisel
kiltti mies kirjoitti:
Oletko sinä Ville yksinhuoltajaisä? :)
Olen Reijo Kuha ja useammankin lapsen yksinhuoltaja-isä.
T: Herra Kuha - Extreemeä:.!1#%?+
zisel kirjoitti:
Olen Reijo Kuha ja useammankin lapsen yksinhuoltaja-isä.
T: Herra Kuha.
Oletko myös insinööri ja isä??????????
Har!
.
Se voi tarkoittaa ihan mitä vaan.
(ja naiset vielä ihmettelee, että miksi miehet ei niitä kuuntele)Jyrkkä ehkä, mutta jokaisella naisella on oikeus muuttaa mielensä.
Nainen sanoo aina juuri niin selvästi kuin tarkoittaa, paitsi silloin, kun hän ei tiedä mitä tarkoittaa, jolloin hän voi ilmaista asiansa vähemmän selvästi, mutta tarkoittaa sanomisellaan kuitenkin juuri sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581