Istun mökkini terassilla kevään ensimmäisillä huurteisilla. Olen vain hiljaa ihaillen ja ihmetellen luomakunnan kauneutta/täydellisyyttä. Tästäpä tulikin mieleeni kysyä palstalaisilta sitä kuka olet ja miksi muuntuneessa olomuodossasi mökilläni. Vaihtoehdot ovat tässä:
1. Ulkogrilli, puulla lämpiävä.
2. Kaasugrilli
3. Puulämmitteinen saunan kiuas.
4. Ulkohuusi.
5. Suopursu.
6. Rahkasammal
7. Kurnuttava sammakko
8. Kukerteleva kiimateeri.
9. Uros joutsen.
10. Naaras joutsen.
11. Se ylimääräinen, kolmas joutsen.
12. Telkkä.
13. Heinäsorsa.
14. Albiino heinäsorsa.
15 Hanhi.
16. Kurki.
17. Taivaanvuohi.
18. Kuikka.
19. Västäräkki.
20. Kirjosieppo.
21. Talitiainen.
22. Karpalo.
23. Lakka.
24. Puolukka.
25. Joku muu. Mikä ja miksi?
Outo mökkigallupp
9
85
Vastaukset
- ap.
Biisi valintani unohtui:
http://www.youtube.com/watch?v=RCU8qmj839E Kurnuttava sammakko(jota naapurin kersat ampuu impalla)
- ap.
Kurnuttavia sammakoita jokeni ympäristössä riittää. Naapurin kersat pysykööt kaukana sammakoistani ilmakivääreineen :)
Jk. Nyt tiedän, että sinä olet yksi sammakoista.
Täällä mun mökillä mullasta juuri noussut narsissi, perinteisellä kelta-valko-värityksellä . Puulämmitteinen kiuas täälläkin kyllä lämpenemässä juuri.
- ap.
Lapseni lapset olivat hoidossa tänään. Nuo ukkiinsa tulleet (täydelliset lapsukaIset) löysivät tontiltani ensimmäisen leskenlehden. Sen havaittuaan huusivat ukkinsa ihmettelemään tätä löytöään. Sitä siinä aikamme ihastelimme/pähkäilimme.
Jk. Et sitten kuitenkaan vasatannut aloitukseeni. Kuka tai mikä sinä olet mökilläni? - niin?
ap. kirjoitti:
Lapseni lapset olivat hoidossa tänään. Nuo ukkiinsa tulleet (täydelliset lapsukaIset) löysivät tontiltani ensimmäisen leskenlehden. Sen havaittuaan huusivat ukkinsa ihmettelemään tätä löytöään. Sitä siinä aikamme ihastelimme/pähkäilimme.
Jk. Et sitten kuitenkaan vasatannut aloitukseeni. Kuka tai mikä sinä olet mökilläni?vastasihan se: narsissi eli joku muu.
- ei kykene :(
Tosi "himmee" gallup
- sssssi
Olen tupasvilla.
2. Kaasugrilli
Ja illan biisivalintana muisto vuosikymmenten takaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=1IdEhvuNxV8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523