Hävettää

Viallinen?

Noh kuten otsikkokin jo kertoo, hävettää suoraan sanottuna oma ylikarvallisuuteni. Olen tyttö 16 v. Mihinkään lasef hoitoihin ei ole mahista ja karvaa on siis koko jalan mitalla eli reisissäkin ja sitten on pakaroissa ja pyllyvaossa asti hieman navassa. Erittäin noloa, en kehtaa edes uimahallin mennä, pitäisi sitä ennen tehdä niin suuri sheivaus operaatio että huh huh. Oon netistä koittanut etsiä tietoa lopullisesta ta ainakin vähentävästä karvanpoistosta. Törmäsin tälläseen paikkaan kun karvavapaa.com. Onko kenelläkään kokemuksia?

2

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

Käy nyt ensin lääkärissä jotta tarkistetaan hormoonisi ettei karvaisuus johdu siitä. Mikäli sukusi muutkin naiset ovat karvaisia, kyseessä on geeniperimä ja silloin asialle ei voi mitään.

Kysymäsi firma myy karvanpoistovoiteita joita voit ostaa lähimmästä tavaratalostakin Veetin nimellä. Vastaa sheivausta, karvankasvu jatkuu samanlaisena vaikka mainostettaisiin mitä muuta.

• KarvaineniaN

Oon 19v ja mullakin on häiritseviä ylimääräisiä karvoja mm. reisissä, alaselässä, alavatsassa ja naamassa viiksi haivenia, mutta ne nyt ei niin häiritse.
      Ja siis jos kasvattaisin alavatsan karvoja muutaman kuukauden niin karvoitus näyttäisi suurinpiirtein kuin tällä miehellä; http://data.whicdn.com/images/19118139/zac-efron-abs-shirtless-skinny-guy-abs-abdomen-img-sexy-body_large.jpg
      ...ei olisi kovin kivan näköistä naisella :s

Se miten toi karvoitus mua varsinkin häiritsee on kesäisin ja kun ihoni on märkä ja lisäksi auringon loiste saa karvoituksen esiin. Mut sen takia sheivaankin nämä karvat aika ahkeraan etenkin kesäaikaan.

Tähän asti olen pärjännyt ihan vain sheivaamalla kerran-pari viikossa, alavatsan karvat nypin pinseteillä. Oon miettinyt vaihtavani sheivauksen kylmävahaliuskoihin. Ja olen nyt myös käyttänyt Veetin ihokarvojen kasvua hillitsevää kosteusvoidetta, en tiedä onko tuosta hyötyä olen käyttänyt vasta viikon verran.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      86
      2917
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      80
      2386
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2228
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      22
      2185
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1706
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      12
      1475
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1267
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1130
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1097
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1054
    Aihe