Elämä Konjak kuurin jälkeen???

frodostiina

Mietin tässä kuinka sitten kannattaa toimia kun on päässyt tavoitteeseen? Itselläni on kyllä vielä matkaa mutta kokemuksia kojakista vierottamiseen ja tavalliseen elämään siirtymiseen niin ettei paino lähde nousuun, kun on päässyt tavoitteeseen, kaipailen.

11

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisetsilmät

      Onko sulla hyvin toiminut tuo Konjak? ja jos on niin miten olet sitä syönnyt? Purkissa lukee että 6 pilleriä päivässä ja aina 2 kpl puol tuntia ennen ruokailua?
      Olen ajatellut kokeilla...mutta kuullut niin positiivista kuin negatiivisia palautetta :)

      Olen kovasti harkinnut sen aloittamista.

      Sun varmaan kannattaa syödä samanlaisii ruoka-annoksii kuin tähänkin saakka ja liikkua niin ei ainakaan pääse paino nousee :) Kokemusta ei vielä ole kyseisestä tuotteesta mutta kehuttu on :)

    • Täti62

      Hei! Minä olen laihduttanut 25 kiloa ja siitä ehkä reilun puolet Konjakia avuksi käyttämällä. Jätin Konjakin vain pikku hiljaa pois, ensin lomamatkan aikana, sitten saatoin syödä sitä satunnaisesti silloin tällöin. Edelleenkin on yksi vajaa purkki odottamassa, jos tulee vaikeita aikoja.

      Mutta siis ainakin 10 viimeistä kiloa olen saanut pois ilman Konjakia. En huomannut mitään vieroitusoireita lopetuksen jälkeen. Painonhallinta on sitten oma lajinsa ja sitä tässä vasta opettelen, ilman apuvälineitä :)

      • frodostiina

        Mulla konjak kokemusta vasta viikon ajalta. Olin jo korjannut ruokatottumusta aikaisemmmin, mutta nälkä on ollut pahin vihollinen, siksi ajattelin kokeilla tätä kuuria.
        Itse en ole syönyt työpäivinä kuin 2 tab x1 ja vapaapäivinä yhteensä 3 tab. ja nyt mulla on tän viikon aikana tippunu painoa 2,7 kg. Kahtena ekana päivänä tuli sellainen olo, että olen nielassut jalkapallon, mutta nyt sitä oloa ei enään ole.

        Se on aika pieni määrä mitä tuon konjakin kanssa tulee syötyä, että ilman tuota konjakkia tulisi tuolla määrällä nälkä, mutta kai tässä aivot pikkuhiljaa tottuu...

        Viikon aikana olen joutunut miettimään ruokakokoja uudestaan. Esim. Olen miettinyt sitä jaksanko syödä appelsiinin mitä en todellakaan ole ennen edes ajatellut.


    • kokeiltuon

      mulle taas se konjak ei auttanut yhtään mitään, ei vaikka otin puoli tuntia ennen ruokailua ja vettäkin join runsaasti :( eli ei toimi kaikilla!!!!

      • Meninpä halpaan

        Sama kokemus minulla. Ei vaikuttanut nälän tunteeseen millään tavalla eikä tullut täydempää oloa. Syön ehkä nykyään vähän enemmänkin kuin tavallisesti?! Painossakaan ei näy mitään muutosta. Välillä vähän heikotusta, mitä ei ennen ole ollut, ja mielestäni se johtuu tuosta valmisteesta.


      • Meninpä halpaan
        Meninpä halpaan kirjoitti:

        Sama kokemus minulla. Ei vaikuttanut nälän tunteeseen millään tavalla eikä tullut täydempää oloa. Syön ehkä nykyään vähän enemmänkin kuin tavallisesti?! Painossakaan ei näy mitään muutosta. Välillä vähän heikotusta, mitä ei ennen ole ollut, ja mielestäni se johtuu tuosta valmisteesta.

        Joten tulipa mieleeni, että nämä nettikirjoitukset ovat vain mainoksia...


      • Täti62
        Meninpä halpaan kirjoitti:

        Joten tulipa mieleeni, että nämä nettikirjoitukset ovat vain mainoksia...

        Konjak ei auta yksinään vaan se pitää yhdistää vähäkaloriseen dieettiin. Itse söin 1000 kcal vähemmän kuin päivittäinen kulutukseni oli. Nälkää en tuntenut ja epäilen sen johtuneen juuri Konjakista.

        Voi olla toki placebovaikutustakin, koska olen laihtunut lisää myös ilman Konjakia. Tämän vaikuttavuutta itselle on vaikea tietää kokeilematta.

        Onnea laihdutusprojekteillenne, totetutattepa sen millä keinolla hyvänsä!


    • frodostiina

      Toisen viikon kokemus on se että olen ehkä hieman tottunut jo tuohon konjakkiin ja paino ei ole enään todellakaan tippunut sellaista vauhtia kuin ekalla viikolla. Epälen että painon tippuminen on tästä eteenpäin maltillisempaa ja täyden olon halua saa ehkä tehostaa hiilihappopitoisella juomalla...

    • vehnätön

      Kuuluuko ruokavalioonne vehnä? Vehnän proteiini, gliadiini, lisää ja pitää yllä nälän tunnetta pidempään. Itse en voi (vehnä)leipää syödä, koska se räjäyttää potin joka kerta. Puhtaan sokerin kanssa moponi ei karkaa.

    • 70-lukulainen

      Mulla eka viikko Konjakin kanssa takana, ja suurin ongelma on kakan määrä! Ihan järkkyä, normaalisti on ehkä ollut yksi-kaksi pökälettä kerran päivässä. Nyt saan käydä 2-3 kertaa päivässä, ja tavaraa tulee tuplasti normaalin verran kerralla. Olen ottanut sitäpaitsi vaan 1kpl ennen lounasta, päivällistä ja iltapalaa. En ole ylensyöjä, ja tiputettavaakin vain 10kg, ja tuo on riittänyt pienetämään annoksia ja vähentämään nälkää. En uskalla edes kokeilla 2tbl, jos tuo kakan määrä lisääntyy vielä..

    • Lihon vaan!

      Voi huoh!

      Miksi mulla on paino vain noussut?! Olen pari kk syönyt tuota Konjakia. Olen myöskin ollut tarkkana syömisten kanssa, että jäisi ainakin se 500 kcal päivässä miinukselle. Liikun paljon ja olen aina liikkunut! Piti saada pari kiloa pois helpostikin tuon turpoajan kanssa, mutta ei se ainakaan minulta ole vienyt ruokahalua eikä ole täyttänyt! Ennemminkin on nälättänyt enemmän kuin aikaisemmin.

      Pidän ruokapäiväkirjaa. Tiedän mitä syön. Ja reipasta urheilua en edes vähennä päivän kaloreista.

      Ja pari kiloa on paino noussut, ja noususuunnassa vaan on!

      Kilppariarvot on otettu alkuvuodesta eikä niissä ollut mitään vikaa. Voisiko vanheminen iskeä päälle ihan yhtäkkiä? Mielestäni olen yhtä aktiivinen kuin aikaisemminkin, kuntokin on noussut puolen vuoden aikana kun treenaan tuloksellisesti.

      Epistä jos muilla tosiaan toimii ja mulla ei :-((

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe