kuinka päästä eroon stalkkaavasta naapurin likasta niin ettei se ala levittelee mitään kuvia tai juttuja lehtiin.
Vastaukset 12
- zisel
Millasia kuvia tai juttuja? Vai onko sullakin vaan sunnuntai-päivä? :D
- ...
no mitäs luulisit :D
No se alkoi sillai että olin viime kesänä tuolla pihalla, naapurissa oli pileet ja ne kutsu mut sinne. Seuraavana päivänä jatkettiin sitten kolmen muijan kanssa tissuttelua ja ne oli keksinyt laittaa jotain tippoja mun lasiin. Tietysti ne oli riisunut mut ja ottaneet kaikenlaisii kuvii ja videoita. Muutenkin mu ottaa aivoon että oon antanut kuvata muutakin meidän välisiä touhuja.
- zisel
modelli kirjoitti:
No se alkoi sillai että olin viime kesänä tuolla pihalla, naapurissa oli pileet ja ne kutsu mut sinne. Seuraavana päivänä jatkettiin sitten kolmen muijan kanssa tissuttelua ja ne oli keksinyt laittaa jotain tippoja mun lasiin. Tietysti ne oli riisunut mut ja ottaneet kaikenlaisii kuvii ja videoita. Muutenkin mu ottaa aivoon että oon antanut kuvata muutakin meidän välisiä touhuja.
Oma vika olla sika, kuka käski olla läski :P
- Kiitos nauruista
modelli kirjoitti:
LOL 8D
Lähe vähän ulkomaailmaan niin ei tarvitse päätoimisesti keksiä tuollaisia juttuja :-) zisel kirjoitti:
Oma vika olla sika, kuka käski olla läski :P
En mä silloin ollut mikään läski! Mut arvaa mitä.
- zisel
modelli kirjoitti:
En mä silloin ollut mikään läski! Mut arvaa mitä.
No?
- zisel
modelli kirjoitti:
Mä lihotan itteeni koska noi samat muijat haluu kokee jotain ällöö.
Onpas niillä kova valta suhun :)
zisel kirjoitti:
Onpas niillä kova valta suhun :)
Näinhän tässä ei pitänyt käydä ja aluksi ne ajatteli, että täähän on vaan leikkiä.
Kiitos nauruista kirjoitti:
LOL 8D
Lähe vähän ulkomaailmaan niin ei tarvitse päätoimisesti keksiä tuollaisia juttuja :-)En uskalla kun ne on ollut tuolla kuistilla kyttäämässä että olenko kotona, koska sanoin olevani viikonlopun matkoilla. Voisin tietty häippästä ikkunasta mutta se jäis auki ja ilmastointi sekois.
- Vanhuspalvelusta
Vaari rauhoittuu taas eikä kehittele niitä juttujaan. Vaari juo vaikka lasin maitoa ja menee päiväunille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574