kuinka päästä eroon stalkkaavasta naapurin likasta niin ettei se ala levittelee mitään kuvia tai juttuja lehtiin.
Onko kenelläkään hyviä ideoita siihen...
12
<50
Vastaukset
- zisel
Millasia kuvia tai juttuja? Vai onko sullakin vaan sunnuntai-päivä? :D
- ...
no mitäs luulisit :D
No se alkoi sillai että olin viime kesänä tuolla pihalla, naapurissa oli pileet ja ne kutsu mut sinne. Seuraavana päivänä jatkettiin sitten kolmen muijan kanssa tissuttelua ja ne oli keksinyt laittaa jotain tippoja mun lasiin. Tietysti ne oli riisunut mut ja ottaneet kaikenlaisii kuvii ja videoita. Muutenkin mu ottaa aivoon että oon antanut kuvata muutakin meidän välisiä touhuja.
- zisel
modelli kirjoitti:
No se alkoi sillai että olin viime kesänä tuolla pihalla, naapurissa oli pileet ja ne kutsu mut sinne. Seuraavana päivänä jatkettiin sitten kolmen muijan kanssa tissuttelua ja ne oli keksinyt laittaa jotain tippoja mun lasiin. Tietysti ne oli riisunut mut ja ottaneet kaikenlaisii kuvii ja videoita. Muutenkin mu ottaa aivoon että oon antanut kuvata muutakin meidän välisiä touhuja.
Oma vika olla sika, kuka käski olla läski :P
- Kiitos nauruista
modelli kirjoitti:
LOL 8D
Lähe vähän ulkomaailmaan niin ei tarvitse päätoimisesti keksiä tuollaisia juttuja :-) zisel kirjoitti:
Oma vika olla sika, kuka käski olla läski :P
En mä silloin ollut mikään läski! Mut arvaa mitä.
- zisel
modelli kirjoitti:
En mä silloin ollut mikään läski! Mut arvaa mitä.
No?
- zisel
modelli kirjoitti:
Mä lihotan itteeni koska noi samat muijat haluu kokee jotain ällöö.
Onpas niillä kova valta suhun :)
zisel kirjoitti:
Onpas niillä kova valta suhun :)
Näinhän tässä ei pitänyt käydä ja aluksi ne ajatteli, että täähän on vaan leikkiä.
Kiitos nauruista kirjoitti:
LOL 8D
Lähe vähän ulkomaailmaan niin ei tarvitse päätoimisesti keksiä tuollaisia juttuja :-)En uskalla kun ne on ollut tuolla kuistilla kyttäämässä että olenko kotona, koska sanoin olevani viikonlopun matkoilla. Voisin tietty häippästä ikkunasta mutta se jäis auki ja ilmastointi sekois.
- Vanhuspalvelusta
Vaari rauhoittuu taas eikä kehittele niitä juttujaan. Vaari juo vaikka lasin maitoa ja menee päiväunille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401789