Toiset miehet ovat valinneet yksinelämisen ja neitsyyden
http://www.youtube.com/watch?v=I3hmpV_YC4w&feature=player_embedded
aika hyviä pointteja
jos nainen on yksin, niin hän saa kannustusta "et sinä ketään miestä tarvitse, olet rohkea nainen" jne.
mutta yksinäinen mies on aina luuseri, jolle sanotaa, "hanki itsellesi nainen", "miksi sinulla ei ole naista? jne.
sinkku/neitsyt mies
8
404
Vastaukset
- lottamari<3
Joillekin on tärkeää näyttää, että on sinkku, vapaa ja tavoiteltavissa. Joillekin narsisteille se on jopa niin tärkeää, että vaikka ei oltaisikaan sinkkuja ja vapaita vaan naimisissa tai eletään avokin kanssa parisuhteessa, niin annetaan kuva muka vapaasta single manista tai womanista...
saahan sillä tavoin huomiota ja itsensä tavoitellun tuntuiseksi. Naisia hivelee, kun miehet huokaavat miksi noin kaunis on yksin ja miehiä hivelee, kun naiset huokaavat miksi noin komea on vielä vapaa.....no....vähän tausoja kun penkoopi, niin ei tarvitse enää ihmetellä :)
Uskon että jokaisella on joskus kaipuu "singleyteen", halu olla jonkun uuden ihailtavana, saada vähän säpinää elämään ja kuivahtaneeseen parisuhteeseen, kokea jotain intohimoisempaa kuin sitä samaa saman kanssa. Uskon myös, että se kuuluu ihmisen luonteeseen ja silloin on aika uudistua, tehdä jotain repäisevää, jolla löytää taas oman itsensä ja saa virtaa itseensä.
Yksinäisyyttä koetaan yleensä silloin, kun kukaan ei ihaile, kannusta, kerro sinulle, että olet hyvä tyyppi, kelpaat jne....
Kun joku tulee ja sanoo vain ne muutamat maagiset sanat "käytkö usein täällä", niin maailma avautuu, elämä hymyilee, kaikki näyttää niiiiin paljon paremmalta ja toiveikkaammalta :D
Mitä ihminen lopulta kaipaa?- sdgsgsgsgdg
Taas noita narsisti-juttuja...I wonder why...:D
Naiset eivät koe niin helpolla yksinäisyyttä, koska saavat miehiltä niin paljon huomiota joka paikassa. Saa olla aika kamalan näköinen tai vanha jos ketään mies ei osoita kiinnostusta. Miesten kiinnostus johtuu luonnollisestikin miesten seksin haluamisesta, joten onko se sitten naisnäkökulmasta kuitenkaan hyvä asia...?
- lottamari<3
Saavatko naiset muka enemmän huomiota kuin miehet? Mihin naisten kiinnostus sitten perustuu, jos miesten kiinnostus on pelkästään seksuaalista? Mitä naiset sitten haluavat?
Narsisti jutut sen tähden, että narsistisuus liittyy meidän ihmisuhteisiimme tavalla tai toisella, eikä sitä voi olla oikein sivuuttamatta, kun puhutaan ihmisestä ja ihmisen käyttäytymisestä.
Niin, minusta tuo huomion saaminen tuskin on sukupuolikysymys, ehkä enemmänkin muista syistä johtuva.- sunny sonny
Mun mielestäni sä käytät narsisti-sanaa hieman väärin perustein. Meissä jokaisessa on jotain psykopaatinkin piirteitä jos sille linjalle lähdetään....vaikka se olisi sitten ihan 0,01 % psykopaattiutta. Sulla taitaa itelläs olla se ainoa pitempi mieskokemus sellaisesta tyypistä, joka nyt sattui olemaan narsisti. Sori tunkeilu.
Niin, eikö naiset toivo miehestä kumppanuutta ennen kaikkea? Sen takia naiset kattovatkin miehessä muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä.
No niin, nyt siel paistelis jo aurinko. Aiotkos vielä lähteä motskan kanssa ajelemaan? - lottamari<3
sunny sonny kirjoitti:
Mun mielestäni sä käytät narsisti-sanaa hieman väärin perustein. Meissä jokaisessa on jotain psykopaatinkin piirteitä jos sille linjalle lähdetään....vaikka se olisi sitten ihan 0,01 % psykopaattiutta. Sulla taitaa itelläs olla se ainoa pitempi mieskokemus sellaisesta tyypistä, joka nyt sattui olemaan narsisti. Sori tunkeilu.
Niin, eikö naiset toivo miehestä kumppanuutta ennen kaikkea? Sen takia naiset kattovatkin miehessä muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä.
No niin, nyt siel paistelis jo aurinko. Aiotkos vielä lähteä motskan kanssa ajelemaan?Tältä päivältä jäi ajelu, kun oli niin hitsin kylmää, mutta huomenna olisi tarkoitus lähteä, kun on luvattu lämpimämpää ja keskiviikkonakin jo kunnon lämpöä. Eilen tuli 100km ajeltua pitkin poikin maalla hevosen lantaa haistelemassa. Toivottavasti tulee sateettomampi kesä kuin mitä oli viime vuosi.
- nö hpsis
tosiäijä tulee toimeen ilman eukkoakin...... Osoittaa itsenäisyyttä ja järkeä, jos mies ei ole kaikkien helmojen perään (ei ole epätoivoinen ja osaa valikoida), osaa hoitaa talouden yksin (myös siivouksen) ja omaa harrastuksia tai on työssä jossa viihtyy.
Samoin tosimuija tulee toimeen ilman ukkoa. Osaa hoitaa talouden ja vaihtaa sulakkeet ja lamput, ehkä auton renkaat.... tasokas lady ei huoli mitä tahansa äijänretaletta saman katon alle eikä lastensa isäksi! - Victor. . .y
Yksinäinen on oikeesti melkoinen voittaja.
Kun laskee oluet, tupakat, ulkomaanmatkat,... vapaus...
Ai että !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675