"mee töihin" kommentti ärsyttää!

aaargh!!

siis voiko olla ärsyttävämpää kommenttia?
tarjoo töitä ja maksa siitä palkkaa, niin tulen varmasti.

75

3262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niino

      Joo niin on, mutta eivätköhän nämä kommentoijat ole jotain amis teinejä. Tai miksi vanhempaakin ikäluokkaa jotka ovat 70–80 luvulla voineet sinne töihin mennä ja luulevat, että 2013 voi yhä samalla tavalla mennä töihin. Tai kolmas ne jotka ovat saaneet työpaikkansa suhteella.

      • 4444475754754

        LOL. Suhteilla töihin? Anna mun kaikki kestää. Ei suhteilla niin vaan töihin pääse jos ei ole oma äiti tai isä paperitehtaassa töissä duunarina tai jopa pomona.

        Me "mee töihin" kommentoijat eivät olla muita kuin kokeneita työn hakijoita iältään 30-40 vuotta ja ollan "menty töihin" vain hakemalla avoimia työpaikkoja. Se kun on täyttä paskaa, että töihin ei pääse vaan se on omasta itsestä kiinni, että miten töitä osaa hakea ja mitä osaa eli osaako annetun tehtävän ja mitä enemmän on työkokemusta niin sitä helpompaa avoimiin paikkoihin on päästä. Paskapää työnantajat on sitten erikseen jotka ilmoittelee työpaikkoja mol.fin sivuilla, ja eivät osaa yhtään arvioida hakijoista että mitä ne osaa ja mitä ei ja osaavat tekijät ja osaamattomatkin randomilla jäävät pois koko hausta. Mutta kokemuksen kautta oppii olemaan välittämätä tällaisista asioista. Eikä se ole niin hieveää jos saa koeajalla potkut esim. "osaamattomuuden" takia niin eikun hakemaan uuttapaikka. Itse sain 3. päivänä potkut koeasjalla kun työnantajan mukaan en osannut tarpeeksi mutta sain heti perään uuden työpaikan jossa olen nyt ollut pidenpään töissä ja tämä uusi työn antaja on minuun osaamiseen tyytyväinen. Eikä tarvii millää paskalla palkalla olla.

        Palkattomissa työharjoiteluissa olen ollut vain käymineni koulujeni pakollisissa harjoitteluissa, että saan koulut suoritettua. Päivääkään en ole ollut millään työvoimatoimiston työharjoittelupaikassa enkä ole koskaan sellaisia paikkoja nähnyt olevan avoinna kuin muutamia yksittäisiä per vuosi ja koskaan ei ole työvoimatoimistosta mitään kurssia tyrkytetty eikä mitään harjoittalupaikkojakaan. Joten turha ruikuttaa täällä päivästä toiseen jostain osjatyöstä mitä suomessa ei ole.


      • en ole ikinä mennyt
        4444475754754 kirjoitti:

        LOL. Suhteilla töihin? Anna mun kaikki kestää. Ei suhteilla niin vaan töihin pääse jos ei ole oma äiti tai isä paperitehtaassa töissä duunarina tai jopa pomona.

        Me "mee töihin" kommentoijat eivät olla muita kuin kokeneita työn hakijoita iältään 30-40 vuotta ja ollan "menty töihin" vain hakemalla avoimia työpaikkoja. Se kun on täyttä paskaa, että töihin ei pääse vaan se on omasta itsestä kiinni, että miten töitä osaa hakea ja mitä osaa eli osaako annetun tehtävän ja mitä enemmän on työkokemusta niin sitä helpompaa avoimiin paikkoihin on päästä. Paskapää työnantajat on sitten erikseen jotka ilmoittelee työpaikkoja mol.fin sivuilla, ja eivät osaa yhtään arvioida hakijoista että mitä ne osaa ja mitä ei ja osaavat tekijät ja osaamattomatkin randomilla jäävät pois koko hausta. Mutta kokemuksen kautta oppii olemaan välittämätä tällaisista asioista. Eikä se ole niin hieveää jos saa koeajalla potkut esim. "osaamattomuuden" takia niin eikun hakemaan uuttapaikka. Itse sain 3. päivänä potkut koeasjalla kun työnantajan mukaan en osannut tarpeeksi mutta sain heti perään uuden työpaikan jossa olen nyt ollut pidenpään töissä ja tämä uusi työn antaja on minuun osaamiseen tyytyväinen. Eikä tarvii millää paskalla palkalla olla.

        Palkattomissa työharjoiteluissa olen ollut vain käymineni koulujeni pakollisissa harjoitteluissa, että saan koulut suoritettua. Päivääkään en ole ollut millään työvoimatoimiston työharjoittelupaikassa enkä ole koskaan sellaisia paikkoja nähnyt olevan avoinna kuin muutamia yksittäisiä per vuosi ja koskaan ei ole työvoimatoimistosta mitään kurssia tyrkytetty eikä mitään harjoittalupaikkojakaan. Joten turha ruikuttaa täällä päivästä toiseen jostain osjatyöstä mitä suomessa ei ole.

        "Me "mee töihin" kommentoijat eivät olla muita kuin kokeneita työn hakijoita iältään 30-40 vuotta ja ollan "menty töihin" vain hakemalla avoimia työpaikkoja."

        Kyllä se on vielä vanhempi ikäluokka, jotka on vain "menneet" töihin. Sellaista tapahtui varmaan joskus -50-60 luvulla, ei enää -80-luvulla, kun itsekin valmistuin ammattikoulusta. Tuo jengi on nyt eläkkeellä, sieltä on helppo huudella, kun ei yli viisikymppisenä tarvitse miettiä, kuka enää huolisi "vanhusta" töihin. Ei auta työkokemuskaan, kun on jo ikää. Toisin oli ennen tässäkin asiassa.


      • 35334344
        en ole ikinä mennyt kirjoitti:

        "Me "mee töihin" kommentoijat eivät olla muita kuin kokeneita työn hakijoita iältään 30-40 vuotta ja ollan "menty töihin" vain hakemalla avoimia työpaikkoja."

        Kyllä se on vielä vanhempi ikäluokka, jotka on vain "menneet" töihin. Sellaista tapahtui varmaan joskus -50-60 luvulla, ei enää -80-luvulla, kun itsekin valmistuin ammattikoulusta. Tuo jengi on nyt eläkkeellä, sieltä on helppo huudella, kun ei yli viisikymppisenä tarvitse miettiä, kuka enää huolisi "vanhusta" töihin. Ei auta työkokemuskaan, kun on jo ikää. Toisin oli ennen tässäkin asiassa.

        Mä en sua usko, kun en teidä muita kuin itseni, joka on sitä "menkää töihin" -kommentia tänne postaillut. Kai mä nyt käyn täällä sen verran lukemassa näitä viestejä, että tiedän postaileeko kukaan muu samaa. Sitten on joitain hassuja muita, jotka postailee näihin viesteihin samaa sanomaa kun alatte ruikuttaa.

        Ärsyttää vaan se että ruikutatte täälle netissä siitä kuinka paska maa suomi on ja että se on kaikkien muiden paitsi oma syy että on työtön. Kyllä sitä nyt saatana suomessa työttömyyskorvauksillakin toimeen tulee joten turha valittaa.. Hei.. jossakin muualla maailmassa ihmisä kuolee nälkään.


      • mee ite
        35334344 kirjoitti:

        Mä en sua usko, kun en teidä muita kuin itseni, joka on sitä "menkää töihin" -kommentia tänne postaillut. Kai mä nyt käyn täällä sen verran lukemassa näitä viestejä, että tiedän postaileeko kukaan muu samaa. Sitten on joitain hassuja muita, jotka postailee näihin viesteihin samaa sanomaa kun alatte ruikuttaa.

        Ärsyttää vaan se että ruikutatte täälle netissä siitä kuinka paska maa suomi on ja että se on kaikkien muiden paitsi oma syy että on työtön. Kyllä sitä nyt saatana suomessa työttömyyskorvauksillakin toimeen tulee joten turha valittaa.. Hei.. jossakin muualla maailmassa ihmisä kuolee nälkään.

        Postannut?!!!!!! Missä komerossa elät, jos luulet että ihmisten ainoa tapa kommunikoida keskenään on tämä palsta?

        Sinun ja muidenkin postailut tällä on samantekevää, mutta naapurin eläkekääkkä aina aukomassa päätään ja etsimässä valituksen aihetta talon työttömistä asukkaista (ne on automaattisesti huonoja naapureita, ja varsinkin jos on nuoria), se se vasta ärsyttää! Menis ite, kun se on niin helppoa.


      • 444
        mee ite kirjoitti:

        Postannut?!!!!!! Missä komerossa elät, jos luulet että ihmisten ainoa tapa kommunikoida keskenään on tämä palsta?

        Sinun ja muidenkin postailut tällä on samantekevää, mutta naapurin eläkekääkkä aina aukomassa päätään ja etsimässä valituksen aihetta talon työttömistä asukkaista (ne on automaattisesti huonoja naapureita, ja varsinkin jos on nuoria), se se vasta ärsyttää! Menis ite, kun se on niin helppoa.

        Eipäs nyt aleta veittleeen asioista se on turhaa.

        Olen itse töissä.


      • TyhmeliiniTyötön
        35334344 kirjoitti:

        Mä en sua usko, kun en teidä muita kuin itseni, joka on sitä "menkää töihin" -kommentia tänne postaillut. Kai mä nyt käyn täällä sen verran lukemassa näitä viestejä, että tiedän postaileeko kukaan muu samaa. Sitten on joitain hassuja muita, jotka postailee näihin viesteihin samaa sanomaa kun alatte ruikuttaa.

        Ärsyttää vaan se että ruikutatte täälle netissä siitä kuinka paska maa suomi on ja että se on kaikkien muiden paitsi oma syy että on työtön. Kyllä sitä nyt saatana suomessa työttömyyskorvauksillakin toimeen tulee joten turha valittaa.. Hei.. jossakin muualla maailmassa ihmisä kuolee nälkään.

        "jossakin muualla maailmassa ihmisä kuolee nälkään."

        Nimenomaan ja täällä ylensyödään ja heitetään ruokaa roskiin. Osa ihmisistä raataa niskalimassa ja muut nauttii toisten hedelmistä. Järjetöntähän tämä on.

        Voisi kysyä kumpi on tyhmempi, työtön vai työntekijä jokaa elättää tämän työttömän?


      • Anonyymi
        en ole ikinä mennyt kirjoitti:

        "Me "mee töihin" kommentoijat eivät olla muita kuin kokeneita työn hakijoita iältään 30-40 vuotta ja ollan "menty töihin" vain hakemalla avoimia työpaikkoja."

        Kyllä se on vielä vanhempi ikäluokka, jotka on vain "menneet" töihin. Sellaista tapahtui varmaan joskus -50-60 luvulla, ei enää -80-luvulla, kun itsekin valmistuin ammattikoulusta. Tuo jengi on nyt eläkkeellä, sieltä on helppo huudella, kun ei yli viisikymppisenä tarvitse miettiä, kuka enää huolisi "vanhusta" töihin. Ei auta työkokemuskaan, kun on jo ikää. Toisin oli ennen tässäkin asiassa.

        Nämä menkää töihin kommentoijat ovat kylläkin lähinnä jo eläkkeellä tai hyvin löhellä eläkkeelle löhtöä. Siksi on aikaa kommentoida joka keskustelupalstalle kun elämästä puuttuu löhes kaikki eläkkeellä, kaikki=työ. Silsi ovat krpiintyneitä kun ei ole muuta elämää itsellä kuin olla vaan eläkkeellä ja haukkua muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä menkää töihin kommentoijat ovat kylläkin lähinnä jo eläkkeellä tai hyvin löhellä eläkkeelle löhtöä. Siksi on aikaa kommentoida joka keskustelupalstalle kun elämästä puuttuu löhes kaikki eläkkeellä, kaikki=työ. Silsi ovat krpiintyneitä kun ei ole muuta elämää itsellä kuin olla vaan eläkkeellä ja haukkua muita.

        Eläkeikäisiä eli yli 70v. ihmisiä.


    • tee tasa-jako

      Turhaa täällä lässytät, siis mee töihin!
      ja ainakin kolkkaa pari rikasta ahnetta sikaa kuljeksimasta turhaan liian kalliissa elämänmuodossa.

      • turhaa puhetta vaan.

        Laiskat lässyttää vaan, ei ne saa edes ahneita rikkaita kuriin !


    • HAH HAH HAAAAAAAAAAA

      Jos joku sanoo "mee töihin", niin vastaan että "suksi vidjhuun".

      Ei kannata ottaa vakavasti noita "mee töihin"-idiootteja.

      HAH HAH HAAAAAAAAAAA HAH HAH HAAAAAAAAAAA HAH HAH HAAAAAAAAAAA HAH HAH HAAAAAAAAAAA

      • Anonyymi

        JOO HYVIN SANOTTU HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAGAHAGAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAAAHAHAHAGAHAHAGAHAAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHAHAHAHA VA AHHA HAH HA HAA!!! SIITÄS SAITTE NENILLENNE :D HAA HAA


    • asdfasfdasf
      • loispummeille kuolem

        Jos joku loispummi tuhoaisi MINUN omaisuuttani vain siksi, että pidän oikeuksistani kiinni, niin ottaisin elämäntehtäväkseni tämän ihmisen täydellisen tuhoamisen. Toivottavasti tämä ulkomainen duunari tajuaa ryhtyä asianmukaisiin kostotoimenpiteisiin, tuo on ilmiselvä sodanjulistus.


      • asdfawetqawet

        Kovaksi on kilpailu työpaikoista mennyt. Mut sellaiset ne aivopestyt ihmiset on..


    • näin on tosi

      Loispummiyrittäjien ahneus lisääntyy. Koska tulee paskhainen loppu?

      Toivottavasti oli palovakuutus kunnossa.

    • sanaillaann

      Mulle sanoi joskus "Ai, oletsää menny töihin? Hyvä" ikäiseni ihminen, joka sai vakiviran 90-luvun puolivälissä.

      Niihin aikoihin tutustuin yhteen rouvaan, jolla oli pari työllisyystuettua pätkää eikä ajatuksiakaan vakityön metsästyksestä. Työkkäri jätti hänet kuulemma rauhaan, kun hän toimitti sinne lekurinlappuja ja pääsi sitten eläkkeelle. Nyt minä puolestani olen työnhaussa yli kymmenen vuoden jälkeen ja hän puhelee jostain ihmisistä, jotka ovat "työtävieroksuvia", liekö tarkoittaa meikäläistäkin... Ja kun minä puolestani sanon, etten vielä mene töihin alle edellisen palkan, hän kysyy onko raha kaikkein tärkein. Kukahan työttömän etua katsoo, jos ei työtön itse? Eikä ymmärrä paperisotaa liittyen työpätkiin. Uskon, että joillekin työnantajille on mieluisampaa ottaa ruuhka-apulaiseksi joku, jolle ei tarvi tehdä työtodistus palkkatodistuksia vaan riittää palkan maksu ja tilitykset.

      • siiruus

        Tuko Logistics Kerava (keräily) hyvä esimerkki miksi ei kannata mennä töihin.
        - Palkka 1400e
        - Tylsää hommaa pidemmän päälle.
        - viihtyvyys on mitä on.. taideteollisen opiskelijat kävivät säätämässä jotain viihtyvyyden osalta, mutta suurin osa kohdistui toimistoon (jossa tietysti viihtyisyys on kaikkien tärkeintä)
        - 70% ulkoomaalaisia joista 40% ei puhu suomea.
        - Olin noin 7kk töissä tuolla. huomasin kuinka väsynyt olin kun pääsin tuolta pois.
        eli jos haluaa edes jotain arvoa elämälle pysy kaukana noista hommista.


    • Tri.Gintonic

      Kokoomusnuorten alistuskiimaisia lauseita. kermaperseet eivät ole tehneet päivääkään fyysistä työtä.

    • ....................

      Mulle hoki yks entinen tuttava melkeinpä jatkuvasti, ett mun pitäis mennä siivoojaksi. Millään sen jakeluun ei mennyt se etten pysty tekemään enää sitä työtä ihosairauden takia. Kerrankin sanoi, ett jos hän ei olis sihteerin työssä, hän tykkäis siivota työkseen. Aika huvittava kommentti henkilöltä, joka nuorempana kehui ettei tarvinnut vanhempien luona asuessaan siivota ollenkaan =P. Kyllä sen on huomannut ett sellasilla jolla on pitkä työsuhde takana, eivät millään ymmärrä sitä ettei töitä ole kaikilla aloilla tarpeeksi kaikille hakijoille. Jos he itse joutuis työttömiksi, niin heille vois olla vielä vaikeampaa työnsaanti, koska heillä on vain yhdeltä tietyltä alalta työkokemusta.

    • hsfghfgdtyfg

      Näitä riittää. Aina kuulemma pääsee siivoojaksi tai kaupan kassalle. Noh oman kokemuksen perusteella ei huolita siivoojaksi eikä tiskaajaksi. Hakijoita noihin on tuhansia.

    • any nymo

      Mol.fi - sieltä kyllä löytyy töitä, jos haluaa tehdä. Ei toimitusjohtajan töitä, mutta jostain se on aloitettava. Ymmärtäähän sen, että nykyinen pullamössösukupolvi haluaisi tehdä pari tuntia töitä kotikoneelta käsin ja saada siitä palkkaa 7000e/kk, mutta todellisuus on toisenlainen. Kannattaa herätä siihen, ennen kuin on liian myöhäistä.

      • Tri.Gintonic

        MOL.fi sieltä löytyy töitä, kahden viikon paskatöitä, joista palkaksi saa karenssin. Pidä tunkkis, HOMO.


    • pullamössö3

      Tämä on hyysäriyhteiskunta, joten ei mikään ihme että ihmiset on pullamössöä, kaikki olemme, MYÖS SINÄ.

      • saitamaa

        Sinäkö osallistut siihen, että saadaan asuntoautot kaikille työpätkien tekijöille? Kiitos kannatuksesta. Kyllä toiset haluaa näitä tehdä. Ja kun maisema vaihtuu, tiuhaan, ei perheestä tai lähiomaisista ole pian mitään huolta.
        Itsellä ei ole tätä vaihtoehtoa- asuntoautoa. Vain kämäinen osa-aikatyö, ja joskus liikaa töitä, osan aikaa vuodesta jumissa liian vähien töiden klanssa. Totuus löytyy kuitenkin tien päältä, jossa tarvitaan renkaita, lämmitys yöunille, ja vettä pömpeliin, ja muita raadollisia juttuja- ja varma paikka välillä viikoiksi leirintäalueilta.
        Tähän on jo saatu osa työläisistä, juurettomiksi joita karsastetaan työpaikkakunnillaankin- koska eivät ole vakiväkeä.


    • pullanössö

      Myös minä !!

    • kädetYlös

      En kyllä ymmärrä miten jotkut voi kuvitella miksi kannattaisi olla palkollinen työntekijä? Mikä kannustaa yrittämään enää työntekemistä? Ensinnäkin on hyvin kova kilpailu työstä ja jos sattuisi saamaan työpaikan, pian työnantaja erottaa sinut tai pistävät lomalle tuotannollisten ja taloudellisten syyn takia tai sitten voiton huumassa erottavat ja lopulta siirtävät koko paskan aasiaan.

    • viviviviviviviv

      kun kuulis joltain suusta "tule töihin" tai "tuu sä välillä töihin stanan nysvä niin mä tuun loisimaan viideks vuodeks"

      kumpaankin tarjoukseen vois tarttua

      • Anonyymi

        Sellaista ei kannata odottaa, sillä ensisijainen rekrytointikeino on korruptointi, eivät vapaat työmarkkinat TES:n ehdoin kuten kekkoslovakiassa.


    • ylpeäsiivooja

      onneksi on töitä itselläni,ylpeä siivoojaa oon,vaikka palkka ei oo kummoinen (1300 €/kk saan asumistukea 236 €/kk) mut tykkään siivoustyöstä,eikä oo muutenkaan varaa valkata työpaikkaa tänä päivänä

      • Anonyymi

        onneksi on töitä itselläni,ylpeä siivoojaa oon,vaikka palkka ei oo kummoinen (1300 €/kk saan asumistukea 236 €/kk) eli hieno yrittäjä pitää sinut töissä ja maksattaa meillä veronmaksajilla tuon puuttuvan palkan,ja teitä on paljon


    • 12312312312

      mee töihi

    • SeAitoSorbus555

      Jos sitten menee töihin niin vartija tai poliisi ajaa pois työpaikalta, kos ei ollut työpaikkaa siellä.

    • Tyäukko

      Mitäs sä täällä Suomi24 valitat, mee töihi!

      • Anonyymi

        Mihi


    • Anonyymi

      Todella loukkaavasti sanottu. Jos joku ystävänäni pitämä sanoisi minulle noin, en enää pitäisi yhteyttä. Törkeää puhetta.

    • Anonyymi

      Ihmetelly etteivät työttömät mitenkään puolustaudu tai tee asian eteen kun kohdellaan yhteiskunnan puolelta huonommin kuin matuja , haukutaan enempi kuin rikollisia ja muille maksetaan kaikki valmiiksi , kuitenkin ovat lähes kaikki osallistuneet ja maksaneet veroja tehneet paljonkin yhteisen hyvän eteen.

    • Anonyymi

      Näin on. Töihin ei voi väkisin mennä, työnantaja on se, joka valitsee kenet palkkaa.

      • Anonyymi

        Opiskeluaikana kyllä voi tehdä töitä paitsi kesäisin niin myös iltaisin-ja viikonloppuisin sekä monessa oppilaitoksessa myös arkipäivisin, koska opinnot ja lukujärjestykset ovat sen verran joustavia ja löysiä. Tenttiä voi monella alalla suoraan etänä ja tai korvatakurssseja pelkillä tenteillä lähiopintojen suhteen sekä hyväksilukea työsuhteita suoraan kursseiksi. Kun valmistumisen jälkeen hakee töitä niin mitäpä luulette miltä työnantajan silmissä näyttää kun ei ole yhden ainutta työsuhdetta yhtään miltään alalta koskaan ikinä pari-kolmikymppisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskeluaikana kyllä voi tehdä töitä paitsi kesäisin niin myös iltaisin-ja viikonloppuisin sekä monessa oppilaitoksessa myös arkipäivisin, koska opinnot ja lukujärjestykset ovat sen verran joustavia ja löysiä. Tenttiä voi monella alalla suoraan etänä ja tai korvatakurssseja pelkillä tenteillä lähiopintojen suhteen sekä hyväksilukea työsuhteita suoraan kursseiksi. Kun valmistumisen jälkeen hakee töitä niin mitäpä luulette miltä työnantajan silmissä näyttää kun ei ole yhden ainutta työsuhdetta yhtään miltään alalta koskaan ikinä pari-kolmikymppisenä?

        Aiheuttaa varmasti paljonkin ihmetystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskeluaikana kyllä voi tehdä töitä paitsi kesäisin niin myös iltaisin-ja viikonloppuisin sekä monessa oppilaitoksessa myös arkipäivisin, koska opinnot ja lukujärjestykset ovat sen verran joustavia ja löysiä. Tenttiä voi monella alalla suoraan etänä ja tai korvatakurssseja pelkillä tenteillä lähiopintojen suhteen sekä hyväksilukea työsuhteita suoraan kursseiksi. Kun valmistumisen jälkeen hakee töitä niin mitäpä luulette miltä työnantajan silmissä näyttää kun ei ole yhden ainutta työsuhdetta yhtään miltään alalta koskaan ikinä pari-kolmikymppisenä?

        Niin, töihin ei silti voi mennä väkisin, kyllä sieltä lentää pihalle jollei ole tehtävään valittu.

        Mitä oikeastaan haluat kommentillasi kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, töihin ei silti voi mennä väkisin, kyllä sieltä lentää pihalle jollei ole tehtävään valittu.

        Mitä oikeastaan haluat kommentillasi kertoa?

        Ja vaikka olisikin tehtävään valittu niin kyllähän sieltä aika nopeasti lentää ulos jos siellä ei halua olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, töihin ei silti voi mennä väkisin, kyllä sieltä lentää pihalle jollei ole tehtävään valittu.

        Mitä oikeastaan haluat kommentillasi kertoa?

        Väkisin ei voi pitää ketään tietyssä työpaikassa vastoin henkilön omaa tahtoa. Vaikka sinne töihin valittaisiin henkilö vastoin omaa tahtoa ilman, että henkilö on itse hakenut tehtävään niin kukaan muu ei voi allekirjoittaa työsopimusta kuin henkilö itse.


    • Anonyymi

      Mietin vaan, että onkohan tämä viestiketjun aloittaja vielläkään töissä?
      Työpaikkoja on valtavasti ympäri suomea, mutta eivät mene niihin ja tuskinpa tämäkään hermoilija sitä tehnyt kun vanhemmat sanoneet, että " menehän töihin siitä"...

      • Anonyymi

        Todellisuudessa Suomessa on huomattavasti enemmän työttömiä kuin mitä avoimia työpaikkoja. Niitä "piilossa olevia avoimia työpaikkoja" ei ole olemassakaan, koska tuo koko käsite on yhtä järjetön kuin ajatus siitä, että yrittää myydä autoa pitämällä sen autotallissa piilossa ja kertomatta kenellekään, että sellainen olisi myytävänä. Niistä "avoimista työpaikoista" suurin osa on muutenkin jotain vuokraorjafirmakusetuksia sekä ilmoituksia työpaikoista, joita ei todellisuudessa ole olemassakaan ja joihin ei ole tarkoituskaan palkata yhtään ketään.


    • Anonyymi

      Ketä nää työhullut on? Oma terveys kun romahtaa, niin alkavat arvot asettua kohdilleen.

    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan kun olin kuntouttavassakin niin siellä oli jotain ihme työhulluja. Ihmettelin, että mikseivät menneet töihin normaaliin palkkatyöhön. Ite olen mennyt jokaiseen työhön jonka olen saanut. Kuntouttava työtoiminta, Kaupungin puistotyöt, Varastotyöt. Moneen muuhunkin työhön olisin voinut menne jos minut olisi sinne valittu, mutta ei voinut mennä, koska sinne valittiin joku muu. Sekä olisin jatkanut esimerksi varastotyössä pidempäänkin, mutta työsopimustani ei jatkettu. Ei eli ei todellakaan ole kaikki asiat vain itsestä kiinni vaan yrittäjästä tai työnantajasta! He päättävät ketä otetaan töihin ja ketä ei oteta! ja miksi ajaksi vakituseksi vai määräaikaiseksi.

    • Anonyymi

      Työttömien herkkä hipiä kyseessä vain!

      • Anonyymi

        Itselläsi on. Vihaat muissa sitä mitä itsessäsi on.


    • Anonyymi

      "mee töihin" tarkoittaa sitä että ota omasta elämästäsi vastuu ja mene sinne töihin jossain vaheessa eli tee asian eteen jotain järkevää!
      Muuta työn perässä jos ei muuta vaahtoehtoa ole!

      • Anonyymi

        Mene töihin huutelijat ovat juuri niitä, jotka eivöt halua työttömien ottavan itsestä ja omasta elämöstä vastuuta vaan haluat vallan toisesta ihmisestä. He haluavat määrätä, alistaa, pompotella, manipuloida, aivopestä työttömiä. He eivät voi sietää sitä, että työttömällä olisi valta omaan elämään ja omiin tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin huutelijat ovat juuri niitä, jotka eivöt halua työttömien ottavan itsestä ja omasta elämöstä vastuuta vaan haluat vallan toisesta ihmisestä. He haluavat määrätä, alistaa, pompotella, manipuloida, aivopestä työttömiä. He eivät voi sietää sitä, että työttömällä olisi valta omaan elämään ja omiin tekemisiin.

        Mitä vähemmän valtaa toiseen ihmiseen, sitä enemmän se ärsyttää ja sitä enemmän tulee mene töihin huuteluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin huutelijat ovat juuri niitä, jotka eivöt halua työttömien ottavan itsestä ja omasta elämöstä vastuuta vaan haluat vallan toisesta ihmisestä. He haluavat määrätä, alistaa, pompotella, manipuloida, aivopestä työttömiä. He eivät voi sietää sitä, että työttömällä olisi valta omaan elämään ja omiin tekemisiin.

        Nimenomaan näin. Korruptoituneita, vallanhaluisia, kontrollinhaluisia sadisteja/narsisteja/psykopaatteja/marionetteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Korruptoituneita, vallanhaluisia, kontrollinhaluisia sadisteja/narsisteja/psykopaatteja/marionetteja.

        Työttömyytesi tuolla asenteella ei ole ihmekään. Korjaa sitä, niin voit saada työtä. Työpaikat menevät niille, jotka eivät keskity haukkumaan työnantajia ja yhteiskuntaa vaan siihen työnhakuun. Sen takia ette työllisty, ja tuolla syyttelyllä pilaatte monen tosissaan työtä hakevan mahdollisuudet, koska ennakkoasenteet kaikkia työttömiä kohtaan kovenevat. Siksi ei kannata ihmetellä miksi meillä on oikeistolainen hallitus.

        Jos kaikesta tästä huolimatta jatkatte yhteiskunnan syyllistämistä kaikista virhevalinnoistanne niin olkaa toki sitten työttömiä. Muistakaa vain että saatte vain enemmän vihaa päällenne ja vedätte siihen kaikki muutkin syyttömät.


    • Anonyymi

      jos menisit töihin niin jos sitten lakkaisi ärsyttämästä. Katsos, totuus sattuu aina

      • Anonyymi

        Ei lakkaa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että vaikka menee kokoaikaiseen työhön niin samaa pään aukomista saa kuunnella silti. Sitten se ärsytyksen aihe on se, että ”miksi olet töissä, olisit mielummin työtön, toivottavasti saat potkut mahdollisimman pian” , ”ei tuo ole oikeaa työtä, menisit oikeisiin töihin” , ”menisit mielummin kouluun, miksi et mene opiskelemaan, lopeta noi työt ja mene opiskelemaan”, ”ei me tuommoista haluta meille töihin, tulispa jo se toinen tyyppi töihin ja sä voit lähtee vetää siitä”, ”miks sä puhut tollee, puhu kunnolla”, ”voisitko jo irtisanoa itsesi”, ”ei me ton näköstä haluta” jne.


      • Anonyymi

        Anna työpaikka, niin menen töihin.

        Mitä? Et anna työtä? Pidä sitten typerät mölyt mahassasi, senkin ignoraamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna työpaikka, niin menen töihin.

        Mitä? Et anna työtä? Pidä sitten typerät mölyt mahassasi, senkin ignoraamus.

        Kukaan ei anna työpaikkoja. Ne pitää hakea itse ja nähdä vaivaa että työllistyy vaikkapa opiskelemalla ammatti joka työllistää.

        Mitä? Eli sulle ei opinnot aikanaan maistuneet? Pidä sitten turpasi kiinni äläkä syyttele täällä muita omista huonoista valinnoistasi, ja hae/mene töihin.

        Työttömyys on toki perseestä mutta kaikki lähtee itsestä. Jos et näe vaivaa työllistymisen eteen miten työnantajakaan ottaisi sinua tosissaan. Työnantaja ei ole mikään sosiaalitoimisto. Muista myös että sinunlaiset syyttelijät pilaavat niidenkin työttömien maineen jotka tosissaan etsivät töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna työpaikka, niin menen töihin.

        Mitä? Et anna työtä? Pidä sitten typerät mölyt mahassasi, senkin ignoraamus.

        Sähän olet se sama kaveri, joka riehui yhdessä toisessa ketjussa. Valitit siellä työttömyydestäsi ja vaadit muiden etsivän sen työpaikan sulle ja vittuilit jokaiselle joka sinua yritti neuvoa. Sulle todettiin jo monta kertaa että vilkaisemalla peiliin löytyy syy työttömyyteen.


    • Anonyymi

      Porvarit paskokoot alleen , ja sen jälkeen syököön omat krapula paskasa.

    • Anonyymi

      No mene töihin niin lakkaa ärsyttämästä

    • Anonyymi

      Jouduin iäkkäänä työntekijänä valtiollisen suunnitelman mukaan "eläkepomminpurkajaksi".
      Nuorempi työkaverini sitten soitteli ja kyseli oletko mennyt töihin..
      Sittempä kaverille kävi samoin, arvatkaa olenko antanut takaisin.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan maksaisi, kun et osaa mitään?

      • Anonyymi

        Jos ei osaa mitään, niin silloin työnantajan kuuluisi ottaa sinne töihin ja opastaa tehtävään, jolloin tulisi työkokemuksen kautta sitä osaamista. Ainakin ennen vanhaan kun mentiin töihin, niin uudet tekijät perehdytettiin kunnolla tehtävään, eikä oletettu osaavan kaikkea ennalta.

        Ai mitä? Työnantaja ei suostu ottamaan töihin, koska ei ole aiempaa työkokemusta ja sen kautta saatua osaamista? Töitä ei siis hakeva saa, koska ei ole työkokemusta, eikä työkokemusta voi saada, jos ei ole töissä.

        Koko ongelma on siis aivan sataprosenttisesti työnantaja porvareiden syytä, ei työttömän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei osaa mitään, niin silloin työnantajan kuuluisi ottaa sinne töihin ja opastaa tehtävään, jolloin tulisi työkokemuksen kautta sitä osaamista. Ainakin ennen vanhaan kun mentiin töihin, niin uudet tekijät perehdytettiin kunnolla tehtävään, eikä oletettu osaavan kaikkea ennalta.

        Ai mitä? Työnantaja ei suostu ottamaan töihin, koska ei ole aiempaa työkokemusta ja sen kautta saatua osaamista? Töitä ei siis hakeva saa, koska ei ole työkokemusta, eikä työkokemusta voi saada, jos ei ole töissä.

        Koko ongelma on siis aivan sataprosenttisesti työnantaja porvareiden syytä, ei työttömän.

        Yrittäjät ottavat töihin vain omia sukulaisiaan ja kavereitaan. Oudot naamat eivät heitä kiinnosta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei osaa mitään, niin silloin työnantajan kuuluisi ottaa sinne töihin ja opastaa tehtävään, jolloin tulisi työkokemuksen kautta sitä osaamista. Ainakin ennen vanhaan kun mentiin töihin, niin uudet tekijät perehdytettiin kunnolla tehtävään, eikä oletettu osaavan kaikkea ennalta.

        Ai mitä? Työnantaja ei suostu ottamaan töihin, koska ei ole aiempaa työkokemusta ja sen kautta saatua osaamista? Töitä ei siis hakeva saa, koska ei ole työkokemusta, eikä työkokemusta voi saada, jos ei ole töissä.

        Koko ongelma on siis aivan sataprosenttisesti työnantaja porvareiden syytä, ei työttömän.

        Kaikkea ei voi opettaa työpaikassa. Vaativimpiin tehtäviin pitää olla koulutusta. Et voi mennä esim nostokurkea operoimaan, junankuljettajaksi tai sairaanhoitajaksi. Noita et työpaikalla ala opettelemaan, eikä muutoinkaan kovin monella työnantajalla on aikaa paapoa ja opastaa työhön johon alun alkaen ei rahkeet riitä. Työpaikka aukenee helpommin jos osaat työsi niin hyvin ettei sinua tarvitse neuvoa ja teet tulosta firmalle. Kokemusta ei saa jos ei itse panosta ensin siihen, esimerkiksi opiskelemalla sellainen ammatti joka työllistää. Toki on sitten olemassa matalapalkkatöitä kuten lumen kolaus johon ei vaadita osaamista, mutta silloin pitää sisäistää se että siitä ei makseta saman verran palkkaa kuin jollekin toiselle jolla on vaativammat tehtävät. Siksi moni kouluttautuu toisia kauemmin korkeakouluissa.


    • Anonyymi

      Mene töihin

    • Anonyymi

      Ainoot paikat mihinkä voi mennä on kuntouttava työtoiminta tai joku työkokeilu 9€/päivä muutamaksi kuukaudeksi jonka jälkeen kun päättyy sopimus sitä ei jatketa ja jos kysyt palkkatyötä niin ei oteta.....

      https://toimistot.te-palvelut.fi/

      Täältä jos hakee työpaikkoja niin yleensä mitään ei edes vastata. Eli miten voi mennä töihin jos ei työnantajat ota töihin??

      • Anonyymi

        Mitään työvoimapulaa ei ole. Ja jos ilmaisia 9e työntekijöitä on tarjolla, ei kukaan täysjärkinen työnantaja maksa palkkaa.


    • Anonyymi

      Menkää töihi ja lusmuilu, turha inistä mistään palkasta

      • Anonyymi

        Töissä kuuluukin lusmuilla jos palkkaa ei makseta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä kuuluukin lusmuilla jos palkkaa ei makseta ollenkaan.

        Töissä tehdään töitä eikä lusmuilla


    • Anonyymi

      Tämäkin on amerikasta apinoitu "get a job".

      Toinen jenkkilaina on luuserit. Ennen 90-lukua Suomessa kukaan ei puhunut luusereista.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe