Tässä on kymmenen eri kappleen kertosäkeet. Sinun tulisi tunnistaa kappaleet ja kertoa vastauksesi tällä palstalla. Oikeat vastaukset ja ensimmäinen oikein vastannut (voittaja) julkaistaan tällä ja eräällä nettisivulla 1-5 viikon päästä.. Eli tarkkaa kilpailu aikaa ei siis ole. Ja nyt vain vastailemaan..
1. "Mä sanon uuh sä sanot aah ja siitä tulee vauva. Mä sanon uuh sä sanot aah, ja siitä tulee vauva.."
2. "Olen matkalainen, maailmaa kiertää saan yksinäisyys seuranain. Olen matkalainen, kaikki mut unohtaa enkä koskaan palata saa. Olen matkalainen, maailmaa kiertää saan yksinäisyys seuranain. Olen matkalainen, kaikki mut unohtaa enkä koskaan palata saa.."
3. "Kiusaan sua taas kunnes jälleen huudat haluan extaasiin. Rauhaa saat kunnes jälleen huudat haluan extaasiin"
4. "Myrsky repi puita taivas salamoi, myrsky samanlainen sydämessäin soi. Elämääni muita tulla ei vain voi, siks revin kirjees ja tuleen heitin sen.."
5. "Tuhkatimantteja sun kai pitäis saada, minä annoin tinasormuksen. Tuhkatimantteja sun kai pitäis saada minä annoin tinasormuksen.."
6. "Roosa ja kahdeksan muuta, valoa loi ilta pimeään. Minä innosta uhkuen katsoin suuta joka sanoja söi ja toistelin hänen nimeään.."
7. "Seksi seksi pannaan päät sekaiseksi, seksi seksi pannaan päät sekaiseksi. On Tutti Frutti makeaa, kuumaa ja kosteaa.."
8. "On onni aina pelkkä laina oothan kuullut sä tään. Nyt pääsi paina vasten rintaani vierelles jään. Rakkautein saa, sen myös mä annan, taivaan jamaan, kuun tähtineen. On meillä aina tästä aikaa ikuisuuteen.."
9. "Jos vain tuut mun luo niin lupaan opettaa miten pelataan oikeaa ristinollaa. Jos vain tuut mun luo niin lupaan opettaa säännöt silmäpelin ja voittoni lunastaa.."
10. "Alla koivupuun sydämeen nimes kirjoitin ja luulin että tuut takaisin. Alla koivupuun sormuksen mulle lahjoitit sä käänsit maailmani nurin päin.."
leikkimielinen kilpailu..
11
5433
Vastaukset
- virtu
1. Soul Captain Band - Vauvantekohomma
..
tulipa tyhmä olo :D mut toi kolmonen kiinnostais muaki :) - Jeesus_
Jos joku tietää tuon 2. kipaleen nimen ja esittäjän niin olisin hyvin kiitollinen jos kertoisit!!!
- ^MeLiTTi^
Voisiks joku sanoa kuka laulaa sen 4 jutun et kuka on se laulaja ja sitte et mikä on sen kappaleen nimi?
- ::Hnnan...
Laulaja sama ku vitosessa ja kappale muistaakseen kirje.
- ::Hnnan...
::Hnnan... kirjoitti:
Laulaja sama ku vitosessa ja kappale muistaakseen kirje.
Se laulaja oli Janne Hurme...
- badboy
juu sitä vaan että kenen toi biisi o..... "Seksi seksi pannaan päät sekaiseksi, seksi seksi pannaan päät sekaiseksi. On Tutti Frutti makeaa, kuumaa ja kosteaa.."
- nomiesevaan
Mulla taas kiinnostais toi 8, koska oon ettiny sitä joka paikasta löytämättä esittäjää.. :(
voisko joku kertoo ketkä ton esittää?- mattila
janne tulkki ja anne mattila esittää kasi biisin
- terhi
1.Soul Captain Band – Vauvantekohomma
3 101 – haluan ekstaasiin
4 janne hurme – kirje
5 janne hurme – tinasormus
6 mieskone – roosa ja kahdeksan muuta
8 janne hurme ja anne mattila – sielu salamoi
9 movetron – ristinolla
10 movetron – alla koivupuun- 5arpp4
2. Toinen Näytös - Matkalainen
- janika.hakanpaa
Kun kirjoitit:
6. "Roosa ja kahdeksan muuta, valoa loi ilta pimeään. Minä innosta uhkuen katsoin suuta joka sanoja söi ja toistelin hänen nimeään.."
niin mä meinasin revetä raivosta!
Tossa on niin monta virhettä,että pahaa tekee!!
Se menee "Roosa ja kahdeksan muuta
PALLOA LÖI ilta pimeään.
Minä innosta PUHKUEN KATSELIN suuta,
joka sanoja söi ja toistelin hänen nimeään."
Olen ehkä nyt nipo,mutta ärsyttää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895