Loukkaako jos olet naiselle pelkkää seksiä?

Heli1987

Olen hieman ymmälläni. Aina kuulee puhuttavan kuinka useat miehet mielellään harrastavat seksiä naisten kanssa ilman sen kummempia sitoutumisia ja valittelevat että kun naisilla sitten taas on aina tunteet pelissä ja jäävät roikkumaan perään.

No minäpä seksuaalisesti aktiivisena naisena olen ollut eräänlaisessa seksisuhteessa miehen kanssa joka kavereiden keskuudessa on olevinaan niin pelimiestä. No ei siinä mitään, itsekin halusin hänestä vain seksiä. No mies kuitenkin tuntuu aina loukkaantuvan silloin jos minä vihjaan ensin haluavani seksiä. Jos laitan yöllä viestiä että "tekee mieli, pääsetkö käymään ;) ?", saan aina tylyjä vastauksia. Mitä enemmän osoitan että haluan vain seksiä tai ylipäätään tuon esille että nyt haluttaa, sitä kylmäkiskoisempi mies on. Itse kuitenkin pommittaa harva se päivä ja ehdottelee tapaamista.

Mies usen samassa baarissa ollessamme lyöttäytyy seuraan, mutta jos kuiskaan korvaan että mennäänkö baarin jälkeen meille hommailemaan, hän ottaa jotenkin nokkiinsa... Miksi ihmeessä? Itse tuntuu olevan näitä miehiä joille seksisuhteet on niitä mitä nimenomaan haluaa, sitten kuin itse ehdottelen niin se on jotain epämiellyttävää, vaikka muuten seksi käy, kunhan hän itse tekee aloitteen. En voi tajuta, selittäkää miehet, onko jotenkin loukkaavaa jos naisena haluan miehestä vain seksiä ja myös näytän sen? Puheiden mukaan luulisi että olette iloisia kun nainen toimii näin eikä roiku perässä kinumassa tapailua ja muuta vakavampaa.

19

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssi

Mutta kun riistät valtias-ilon olemalla pahempi kun se! Yritä edes olla romanttisempi, sano, että kaipaan sinua (vaikka kaipaat seksiä) ja että ei ole ketään toista, joka osaisi koskettaa kuten hän.

Naisen pitäisi aina olla herkkä ja kunnioittava. Eikä olisi pahitteeksi jos joskus silmänurkassasi kimmeltäisi kirkas kyynel.

• atm.

Ei loukkaa. Mennäänkö heti panemaan.

• Ei, mutta kyllästyttää hyvin nopeasti. Ehkä toimii miehen kanssa joka on epävarma vetovoimastaan ja saa naisen vonkauksesta pönkitystä. Nimim. känny äänettömällä.

• N82....

Alempi viestini oli siis sunnattu sinulle bravo.bravi .

• N82.....

Eikös nimenomaan se kyllästytä että nainen roikkuu perässä 24/7 kun itseä kiinnostaisi vain seksi?

• 24/7-takiainen tappaa seksihalut, mutta vonkaaja ei niitä sytytä. Näiden kahden ääripään välistä löytyy aah ja ooh.

• N82...
        bravo.bravi kirjoitti:

24/7-takiainen tappaa seksihalut, mutta vonkaaja ei niitä sytytä. Näiden kahden ääripään välistä löytyy aah ja ooh.

No mutta miksi aloittajan kuvailema mies on itse kovin kiinnostunut näkemään seksin merkeissä (syttyy aloittajasta seksin merkeissä kuten aloittaja on odottanutkin) muttei tykkää kun itselleen ehdotellaan samaa? Itsekin olen törmännyt miehiin jotka vonkaavat seksiä, sitten kun lähtee mukaan juttuun vaikkapa tuoreen eron jälkeen parantelemaan haavojaan seksisuhteen toivossa niin sitten miehet närkästyy kun menee aikuismaisesti suoraan asiaan ja mitään sen kummempia lätinöitä on messissä sen pelkän seksin suhteen. Pitääkö naisen siis esittää muutenkin kiinnostunutta, siis että rivien välistä vaikka vihjailla että enempikin kiinnostaisi? Mikäs järki se siinä nyt on jos kuitenkin kummatkin haluaa _vain_ sitä seksiä?

• Oasis
        N82... kirjoitti:

No mutta miksi aloittajan kuvailema mies on itse kovin kiinnostunut näkemään seksin merkeissä (syttyy aloittajasta seksin merkeissä kuten aloittaja on odottanutkin) muttei tykkää kun itselleen ehdotellaan samaa? Itsekin olen törmännyt miehiin jotka vonkaavat seksiä, sitten kun lähtee mukaan juttuun vaikkapa tuoreen eron jälkeen parantelemaan haavojaan seksisuhteen toivossa niin sitten miehet närkästyy kun menee aikuismaisesti suoraan asiaan ja mitään sen kummempia lätinöitä on messissä sen pelkän seksin suhteen. Pitääkö naisen siis esittää muutenkin kiinnostunutta, siis että rivien välistä vaikka vihjailla että enempikin kiinnostaisi? Mikäs järki se siinä nyt on jos kuitenkin kummatkin haluaa _vain_ sitä seksiä?

Paraneeko ne erohaavat aidosti seksisuhteessa?

• Oasis kirjoitti:

Paraneeko ne erohaavat aidosti seksisuhteessa?

No ei parane. Kummallinen joku yliseksuaalistuneen yhteiskunnan luoma käsitys, että kaikki menee hienosti kunhan on vaan seksiä.. Pahimmillaan voi tulla uudet haavat. Jotain lohtua voi tietenkin saada. Ihmisestä riippuu mikä riittää ja mikä ei.

• N82... kirjoitti:

Ehkä hänellä on perinteiset sukupuoliroolikäsitykset. Ajattelee että naisen kuuluu olla häveliäs ja kujerrellen vain suostua uroksen ehdotuksiin. Aloittajan pitää kysyä sitä mieheltä. Aloitteenteon kehityskeskustelu :>

Vähän outoa jos uudestaan ja uudestaan kyselee ja saa aina tylytystä vastauksena...

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

No ei parane. Kummallinen joku yliseksuaalistuneen yhteiskunnan luoma käsitys, että kaikki menee hienosti kunhan on vaan seksiä.. Pahimmillaan voi tulla uudet haavat. Jotain lohtua voi tietenkin saada. Ihmisestä riippuu mikä riittää ja mikä ei.

Kukin tietty tyylillään enkä siis tuomitse, jos joku seksiä lohtuna käyttää, eihän se muille kuulu.
        Olisi kuitenkin toivottavaa, ettei tulisi leikkineeksi toisen tunteilla siinä sivussa. Aika helposti niin kuitenkin taitaa käydä, varsinkin jollei ole alusta asti selvät sävelet niin, että kummatkin tietävät missä mennään.

En tiedä... Törmään vain niin usein tuohon. Minullekin on useasti ehdotettu, että ota joku "toyboy" itsellesi kunnes löydät uuden kumppanin. Koko ajatus tuntuu vieraalta enkä usko, että oloni siitä mihinkään paranisi. Seksin puute on toki puute ja kärvistelyähän se teettää, mutta en osaa nauttia seksistä ilman läheisyyttä ja läheisyyteen tarvitaan välittämistä ja tunteita ja siinäpä sitä sitten ollaankin taas sydän kurkussa..

• suomihuora=15nussima

Ehkä tuo mies pitää sinua likaisena ja tuo on eräänlainen inho-reaktioa, koska silloin kun mies ottaa yhteyttä häntä panettaa ja kun sinä otat yhteyttä niin hän saa tuo inho-reaktion.

• Johan on

Eikös toi seksin vonkaaminen vaikkapa textarilla keskellä yötä ole jo melko köyhää? Kai se pelimieskin joskus nukkuu :D Tai siten se on viihdyttämässä just jotain toista naista.

• Tony DiNozzo

Se on psykopaattisten reppanamiesten puhetta, että naisilla tulee tunteet mukaan, eikä naiset pysty pelkkään seksiin.
      Kyllä jokainen psyykkisesti edes lähellekkään normaali pystyy hoitamaan suhteen niin, ettei tarvitse fantasioida kumppanin olevan rakastunut ja riippuainen ja hoitamaan suhteen niin, ettei tarvitsee toimia k*sipäisesti toista kohtaan, tehdäkseen fantasiaansa käytäntöön. Ei psykopatia nyt niin yleistä ole, että voisi sanoa "miehet yleensä".

Teillä on varmaan joku sellainen juttu, että kumppanis haluaa esittää äijää ja luoda vaikutelmaa, että on tilanteen päällä. Torjuu sut siis näyttääkseen äijältä. Pystyy kieltäytymään seksistä, niin on mielestään kova jätkä.
      Voi olla myös, että hänelle on tärkeää järjestää tekemisensä itse.
      Sä olet selvästi vetämässä tätä juttua johonkin feministiseen sukupuolirooliväittelyyn, mut eipä monikaan mies näitä roolijuttuja ajattele. Lienee enemmän joidenkin harvojen naisten juttu se.

• Johan on

Muistaakseni sä oot kirjoittanu tänne aika paljon fantasioitasi jopa palstalle kirjoittelevista:) Suurin osa niin sekopäisiä, että mahtavatko tulla ihan terveestä päästä?

Nyt äkkiä nukkumaan, ennenkuin höyrähdän tarjoamaan sulle seksiä tai vielä pahempaa, että antautuisin kanssasi sukupuolirooliväittelyyn. Öitä:)

• Tony DiNozzo
        Johan on kirjoitti:

Muistaakseni sä oot kirjoittanu tänne aika paljon fantasioitasi jopa palstalle kirjoittelevista:) Suurin osa niin sekopäisiä, että mahtavatko tulla ihan terveestä päästä?

Nyt äkkiä nukkumaan, ennenkuin höyrähdän tarjoamaan sulle seksiä tai vielä pahempaa, että antautuisin kanssasi sukupuolirooliväittelyyn. Öitä:)

Miksi tähän keskusteluun tuli mukaan sinun minulle fantasioimat fantasiat?

Fantasiat, mistä viestissäni kirjoitin, tarkoittivat sellaisia fantasioita, missä joku alkoholisoitunut baarista itsetuntopanoja etsivä reppana uskottelee itselleen olevansa vahva mies, kun esittää jutussa olevan jotain muutakin ja jatkoa, mutta pistääkin välit poikki yhden, tai muutaman panon jälkeen.

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä mä olen tänne kirjoittelevista fantasioinut... Musta on kirjoitettu tänne enemmän täysin keksittyä juttua, kuin Kalle Päätalo kirjoitti aikoinaan tekstiää kirjoihinsa. Kun olen korjannut valheellisia juttuja, on minua syytetty valehtelemisesta.

Oletko sä jossain ylläpidolla töissä, vai miksi sinulle on tärkeää provoilla minua tänne vastaamaan?

• lifemocker

kai sitä valtataistelua voi käydä noinkin..

• nainen saa ken antaa

Juuri noi ns. pelimiehet ! Voi että minkä hepulin ja piikin ne saa takapuoleensa ja kosto seuraa se on 100% varma, jos tulee tunne, että nainen toimii kuten pelimies (joskus naiset muuten ihan tarkoituksella esittää sellaista pelimiehille ystävällismieleisesti), siis seksiä ilman suurempia tunteita saati sitoumuksia.
      Kokemusta kauan sitten, juuri se "pahin" pelimies ei kestänyt kaltaistaan maisteltuaan hieman omaa lääkettään:)))) toisaalta, vieläkin rapa roiskuu :(((

• vain paperilla

Ainakin itse jos haluaisin jostain syystä - toivottavasti sellaista syytä ei enää koskaan tule - jotain hetkellistä lohduketta, mikä olisi parempi kohde kuin henkilö, joka pitää muita leikkikaluinaan. Ei ainakaan tarvisi pelätä, että satuttaa ihmistä, joka on saattanut satuttaa jo monia. Tietysti se olisi noloa, jos sellainen alkaisi sitten tavoilleen uskollisena keekoilemaan kavereilleen, kuinka joku on häneen lätkässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      150
      3344
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2658
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1524
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1518
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      366
      1453
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1160
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe