Miksi kaikki sinkut valittaa sinkkuudestaan?
Itsestäni se on ainakin 100 kertaa kivempaa kuin seurustelu(vähän aika sitten eronneena tiedän), saa käydä treffeillä komeiden ja kivojen miesten kanssa, olla ystävien kanssa, pitää hauskaa, ei tarvitse olla tilivelvollinen...Aah!
Ja sitten kun kyllästyy niin valitsee sen ihanimman miehen:)
Sinkkuna on IHANAA!
19
2491
Vastaukset
- sinkku
ainakaan valita. Saa olla ihanan itsekäs ja vastata vaan itelleen omista tekemisistään. Elämä on tällä hetkellä kaiken lisäksi niin kiireistä, ettei miehelle edes olisi aikaa. Parempi siis näin tällä hetkellä. Asian voi ottaa uudelleen harkintaan, jos joku todella hyvä yksilö osuu kohdalle. Ne vaan on harvassa ne. :/
- Jaa
Kyllä se on hauskaa nyt voi olla toiset puheet
1 vuoden jälkeen.- jep
niinpä..onhan se nyt hauskaa,mut annas olla kun aikaa kuluu ja kaikki potentiaaliset on varattuja tai muuten vaan kiven alla.
- Jouse
4 vuotta sinkkuna ja edelleen maistuu
- tallulah
kai se ny olis vähän siedettävämpää jos vois "käydä treffeillä komeiden ja kivojen miesten kanssa" ja si valita jonkun niistä, mut se on vähän masentavampaa ku pääsääntöisesti kukaan ei ikinä tuu juttelemaan baarissa tai missään eikä oo mitään vipinää kenenkään kanssa.
mutta mä en pidäkään itseäni varsinaisesti sinkkuna, olen kroonisesti yksin. on aika v*tun ihanaa.- jep:)
moikka tallulah,oltiin taas samaan aikaan tässä. nimimerkki "pkrle" täällä just siis avautui tossa ylempänä..baareista ei tosiaan löydä yhtään mitään,paitsi ehkä seksisuhteen,mut sitähän täs ei juuri kaivata..tahtoo seurustella.
- tallulah
jep:) kirjoitti:
moikka tallulah,oltiin taas samaan aikaan tässä. nimimerkki "pkrle" täällä just siis avautui tossa ylempänä..baareista ei tosiaan löydä yhtään mitään,paitsi ehkä seksisuhteen,mut sitähän täs ei juuri kaivata..tahtoo seurustella.
juu meillä on aina samat kommentit samoihin keskusteluihin. etkö sä vois olla mies?? ;)
- uncle dirty
jep:) kirjoitti:
Itsellä ainakin baari/yökerhosta löytyy seurustelukumppaneitakin. Toki täytyy myöntää, että iskeminen on suomessa "miesten laji".
Itse pysäyttelen mimmejä sitä mukaan kuin niitä laivalla ohi menee ja väännän jutun vaikka siitä kuinka mulla ei ole mitään sanottavaa. Inprovisoin ja näyttelen. Miksei tämä olisi sallittavaa myös naisille, tämä miehinen laji?
Anyway laivoilta olen löytänyt myös pari seurustelukumppania, siellä iskeminen on suoraviivaisempaa ja samoja ihmisiä näkee harvemmin uudestaan, joten on käytävä kimppuun silloin kun näkee.
Eri asia on sitten se haluaako orastavasta ystävyydestä tehdä kaveruuden/yhden yön jutun/ suhteen. Silloin toimitaan tilanteen vaativalla tavalla. - jep
tallulah kirjoitti:
juu meillä on aina samat kommentit samoihin keskusteluihin. etkö sä vois olla mies?? ;)
Joo,niin näyttää olevan :-D
Minkä ikäinen sä olitkaan? Ei sulla ois jotain hömppämeiliosoitetta jota uskaltaisit tähän laittaa,jos vaikka meiliä joskus laittais?:) - noup
uncle dirty kirjoitti:
Itsellä ainakin baari/yökerhosta löytyy seurustelukumppaneitakin. Toki täytyy myöntää, että iskeminen on suomessa "miesten laji".
Itse pysäyttelen mimmejä sitä mukaan kuin niitä laivalla ohi menee ja väännän jutun vaikka siitä kuinka mulla ei ole mitään sanottavaa. Inprovisoin ja näyttelen. Miksei tämä olisi sallittavaa myös naisille, tämä miehinen laji?
Anyway laivoilta olen löytänyt myös pari seurustelukumppania, siellä iskeminen on suoraviivaisempaa ja samoja ihmisiä näkee harvemmin uudestaan, joten on käytävä kimppuun silloin kun näkee.
Eri asia on sitten se haluaako orastavasta ystävyydestä tehdä kaveruuden/yhden yön jutun/ suhteen. Silloin toimitaan tilanteen vaativalla tavalla.Ei se kyllä mielestäni nykyään ees ole mikään miehinen laji!Naiset täällä joutuu kaikki hommat tekemään,että mies uskaltais edes tulla baarissa juttelemaan.En ole KERTAAKAAN löytänyt baarista seurustelukumppania.Ei ainakaan pk-seudun baareissa pyöri kuin häntäheikit,joita ei sitoutuminen kiinnosta!
- tallulah
jep kirjoitti:
Joo,niin näyttää olevan :-D
Minkä ikäinen sä olitkaan? Ei sulla ois jotain hömppämeiliosoitetta jota uskaltaisit tähän laittaa,jos vaikka meiliä joskus laittais?:)pistä vaikka tonne: [email protected]. oon 23.
- uncle dirty
noup kirjoitti:
Ei se kyllä mielestäni nykyään ees ole mikään miehinen laji!Naiset täällä joutuu kaikki hommat tekemään,että mies uskaltais edes tulla baarissa juttelemaan.En ole KERTAAKAAN löytänyt baarista seurustelukumppania.Ei ainakaan pk-seudun baareissa pyöri kuin häntäheikit,joita ei sitoutuminen kiinnosta!
pk-seudulla tai sanotaan stadin keskustassa hyörii häntäheikkejä. Olen toisaalta sieltäkin mimmejä löytänyt ja jopa seukkailtukin jonkin aikaa jne...
Mikadossa on varmimmat iskutsänssit.
- Sinkkumän19
siinä ei ole mitään kivaa kun on koko iän ollu sinkku ja varmaan tulee loputkin elämästä olee...
- Tytsyn
Ei se sinkkuus välttämättä aina niin kivaa ole.
Kun ystävät tyrkyttävät vuodesta toiseen tarjokkaita. Yleensä lähi bubin asukkeja tai vastaavaa. Saa koko ajan vältellä ja suorastaan pysyä neljän seinän sisällä. Alkaa pikkuhiljaa suorastaan etomaan. - m44
Kuka niitä parisuhteeen kiemuroita ja sotkuja muka kaipaa tai tarvitsee. Heikot ihmiset vain. Kun voi elää täyttä elämää itselleen, nautinnoilleen ja harrastuksilleen, ei siinä mitään muuta tarvitse. Parempaa tämä aina on kuin lastenvaunujen ja kitisevien pentujen kuskaaminen farmariautossa tai iänikuiset perheneuvottelut milloin mistäkin aiheesta.
- Minä
Voi sinua. Vaikka kaikki on hyvin? niiin slti kuikenkin..Taidan vaan rakastaa sinua. Ja pitää sinua "hyvänä" eikö niin? Heh Heh. Jos siltä tuntuu?
- Mies
Kannattaa rauhoittua ennen kuin rupsahtaa!
- viisastelija
jep pitemmän seurustelun jälkeen varmaan onkin ihanaa sinkkuilla. MUTTA kun on tarpeeksi kauan bilestänyt treffaillut ja tehnyt mitä huvittaa, alkaa se kaikki vähitellen maistumaan puulta. Sit sitä alkaa miettimään että miks ykskään niistä ihanista komeista miehistä ei nappaa sen kummemmin, sit sitä kaipaa taas jotain jonka kanssa jakaa hieman enemmän kuin hauskanpitoa.
- viisastelija
mut en mä haluu masentaa nautiskele nyt niin kauan kun voit..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311335Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1123043Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252391Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812055Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143745- 53699