Olen akateemista tutkintoa opiskeleva nainen. Koulussa olen aina ollut ysin oppilas ja olen kiinnostunut opiskelusta. Vapaa-ajalla nään kavereita ja käyn kuntosalilla. Suurin osa ystävistäni on miehiä. Juttelemme kaikesta mahdollisesta, käymme kaljalla tai mitä vaan. Tulen miesten kanssa paremmin juttuun kuin naisten. En kestä naisten ilkeilyä ja kateutta, jonka takia minua on syrjitty ja jätetty pois porukasta, ei olla haluttu, että tapaan ystävien miehiä jne... Pukeudun siistisi, enkä kulje paljastavissa vaatteissa, en käytä paljoa meikkiä. Kuulen paljon kehuja ulkonäöstäni töissä, baarissa, kavereilta jne.
Ongelma on, että kaverimieheni pitävät minua älykkäänä ja tyttöystävämateriaalina mutta esimerkiksi baarissa käydessä miehet pyörivät ympärillä ehdottelemassa kaikkea maan ja taivaan väliltä. En harrasta yhden illan juttuja joten kiitän kohteliaasti ja poistun takavasemmalle. Usein miehet tuntuvat olevan minusta kiinnostuneita ulkonäköni takia eikä heitä kiinnosta tutustua minuun ihmisenä.
Nyt jo monta kertaa on toistunut kuvio, jossa tapailen miestä, joka on aluksi kiinnostunut, mutta lopulta valitsee jonkun muun/laittaa homman jäihin. Tämä tapahtuu vaikkei sänkyyn asti oltaisi päädytty, joten pelkästä seksistä ei ole kyse, enkä muutenkaan hyppää sänkyyn ensitreffeillä. Olen useamman kerran kuullut miehen sanovan, että pelkää minun olevan epäluotettava, koska heistä ulkonäölläni vientiä riittää ja olen niin sosiaalinen. Jotkut ovat myös hämmästelleet kun olen kertonut etten harrasta mitään panoja, vaan olen yhden miehen nainen ja ihan tosissaan liikenteessä.
Kerran sain aiheesta keskustelun aikaiseksi entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa. Hän sanoi että olen hänen silmiinsä "liian kaunis". Että mies mieluummin valisee ihan tavallisen naisen, kuin "tuollaisen playboy-mallin kropalla varustetun, mutta älykkään ja mukavan naisen". Hän sanoi, että miehet "pelkäävät" minua. Onko tässä teoriassa perää? Miksi joku toinen menee aina ohitseni? Vai luulevatko miehet minua pelaajaksi koska liikun muiden miesten seurassa?
Omasta mielestäni olen ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin ja jalat maassa-asenteella varustettu. Itselleni sisäinen kauneus ja luonne on tärkeämpää kuin ulkoiset asiat. En siis etsi mitään Keniä vaan ihan tavallista, mukavaa miestä joka arvostaa myös sitä mitä sisältäni löytyy. Minulle tärkeämpää on hyvä luonne kuin treenatut rintalihakset.
Miksi jään aina yksin?
8
345
Vastaukset
- lifemocker
3 yleisintä syytä
1) annat liian helposti - mies ei kunnioita sinua - et ole tyttöystävämateriaalia
2) olet liian kylmä - kyllä naisenkin tarvitsee näyttää se miehelle, että tämä on kiinnostava
3) et ymmärrä seurustelusta yhtään mitään - esim jos paistattelet muitten ihmisten "suosiossa" kokoajan, etkä huomioi tapailukumppaniasi niin tottakai tämä on merkki, ettei sinua kiinnosta On vain ajan kysymys milloin tapaat kaipaamasi kaltaisen miehen. Hyvällä itsetunnolla varustetun tyypin, joka arvostaa hyviä parisuhdeihmiseen viittaavia ominaisuuksiasi eikä anna ulkonäön ja sosiaalisen luonteen johtaa vääriin päätelmiin.
- kylläkyl
Aivan niin, yb, aivan niin.
- emmä tiiä
En tiedä.
- 21431
Itse en ainakaan lähesty playboy-mallin näköisiä naisia koska heillä yleensä on järkyttävän komeita/rikkaita/suosittuja miehiä jonoksi asti ja baareissa heidän ympärillään urokset kärkkyvät tilaisuutta päästä nöyryyttämään jotain toista miestä heidän silmiensä edessä.
- 10+11
Liiouttelet kauneuttasi, rumilukset kehuvat itseään.
"Olen akateemista tutkintoa opiskeleva nainen. Koulussa olen aina ollut ysin oppilas ja olen kiinnostunut opiskelusta. Vapaa-ajalla nään kavereita ja käyn kuntosalilla. Suurin osa ystävistäni on miehiä. Juttelemme kaikesta mahdollisesta, käymme kaljalla tai mitä vaan. Tulen miesten kanssa paremmin juttuun kuin naisten. En kestä naisten ilkeilyä ja kateutta, jonka takia minua on syrjitty ja jätetty pois porukasta, ei olla haluttu, että tapaan ystävien miehiä jne... Pukeudun siistisi, enkä kulje paljastavissa vaatteissa, en käytä paljoa meikkiä. Kuulen paljon kehuja ulkonäöstäni töissä, baarissa, kavereilta jne."
On of the lads. Suomeksi, hyvä jätkä.
"Ongelma on, että kaverimieheni pitävät minua älykkäänä ja tyttöystävämateriaalina mutta esimerkiksi baarissa käydessä miehet pyörivät ympärillä ehdottelemassa kaikkea maan ja taivaan väliltä. En harrasta yhden illan juttuja joten kiitän kohteliaasti ja poistun takavasemmalle. Usein miehet tuntuvat olevan minusta kiinnostuneita ulkonäköni takia eikä heitä kiinnosta tutustua minuun ihmisenä."
Ota sitten joku niistä kaverimiehistä. Ja mistä sinä kiinnostut miehissä? Kiinnostaako sinua tutustua mieheen ihmisenä? Varmaan niistä kaveripojista löytyy montakin sellaista keneen sinun kannattaisi tutustua miehenä ja ihmisenä...
"Nyt jo monta kertaa on toistunut kuvio, jossa tapailen miestä, joka on aluksi kiinnostunut, mutta lopulta valitsee jonkun muun/laittaa homman jäihin. Tämä tapahtuu vaikkei sänkyyn asti oltaisi päädytty, joten pelkästä seksistä ei ole kyse, enkä muutenkaan hyppää sänkyyn ensitreffeillä. Olen useamman kerran kuullut miehen sanovan, että pelkää minun olevan epäluotettava, koska heistä ulkonäölläni vientiä riittää ja olen niin sosiaalinen. Jotkut ovat myös hämmästelleet kun olen kertonut etten harrasta mitään panoja, vaan olen yhden miehen nainen ja ihan tosissaan liikenteessä."
Luen nyt kolmatta kirjoittamaasi kappaletta, enkä voisi sanoa että mielenkiintoni tutustua sinuun edes ihmisenä olisi mitenkään merkittävästi lisääntynyt.
En tiedä sinusta, mutta itse en ole erityisemmin mainostanut sitä harrastanko panoja tai en, tai olenko yhden naisen mies tai en ja olenko tosissaan liikkeellä tai en. Pistäisi kyllä miettimään, jos nainen tuttavuuden alkumetreillä kertoisi minulla sellaisia. Jotenkin päättelen asiaa niin, että jos naisessa on luontaista seksuaalista vetovoimaa, nainen myös tietää sen eikä naisen tarvitse mainostaa itsessä muitakaan ominaisuuksia. Miehet saattavat monesti kuunnella "sosiaalisen" naisen juttuja silkasta kohteliaisuudesta, en tiedä mistä syystä sinun tapauksessasi.
"Kerran sain aiheesta keskustelun aikaiseksi entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa. Hän sanoi että olen hänen silmiinsä "liian kaunis". Että mies mieluummin valisee ihan tavallisen naisen, kuin "tuollaisen playboy-mallin kropalla varustetun, mutta älykkään ja mukavan naisen". Hän sanoi, että miehet "pelkäävät" minua. Onko tässä teoriassa perää? Miksi joku toinen menee aina ohitseni? Vai luulevatko miehet minua pelaajaksi koska liikun muiden miesten seurassa?"
En tiedä, ehkä sun pitäisi löytää sellainen mies, joka on sinun silmissäsi liian komea. Saattaa sekin mysteeri sinulle aueta...
"Omasta mielestäni olen ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin ja jalat maassa-asenteella varustettu. Itselleni sisäinen kauneus ja luonne on tärkeämpää kuin ulkoiset asiat. En siis etsi mitään Keniä vaan ihan tavallista, mukavaa miestä joka arvostaa myös sitä mitä sisältäni löytyy. Minulle tärkeämpää on hyvä luonne kuin treenatut rintalihakset."
Tää on taas niin näitä... Lue mitä kommentoin sinulle ylempänä...- Tuuyt
Ei se ulkonäkö aina riitä. Ehkä sinussa ei ole sitä extraa, jonka takia miehet haluaisivat jatkaa sinuun tutustumista? Tai ainakaan nämä kyseiset miehet. Eli alussa tutustutaan ja katsotaan kohtaavatko kemiat. Ja ehkä ei nyt sitten ole näin käynyt...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086