No ennyt tiiä osaanko selittää tätä oikein. Eli täytän nyt kohta 13 (kengän koko 38) ja oon tos pien muotosesti skedenny n.puol vuotta, ja olis nyt oikee aika ostaa oma lauta (oon käyttäny broidin lautaa). ja joko kruiseri tai longboard ois harkinnassa. Eli tässä nyt oon enemmän noit cruiseja kattonnu ku ei oikee kiiinostais maksaa sitä 250 euroo siitä laudanpalasesta jos en sitten kiinostukkaan koko paskasta. nii no mielelläni, ja oikeastaan on pakko ostaa aluks joku prisman paska(myykö ne ees?) mut nii. no te mestarit siellä, kertokaa.
Mistä halvin kruiseri?
Mistä halvin lonkkis?
Mitä merkkejä suosittelette? (ja äläkä pliis heittäkö sitä homo-läppää, vitun lapsellista)
Kumpi on parempi aloittelijalle?
Mitä eroa?
Ja sitten kun on näitä vinyl- kruisereita niin mikä siinä on ns. se hyödyttävä ovinaisuus jos siinä ei oo grippiä? (omasta mielestä tuntuu "turvallisemmalta" se grippi siinä)
onko ok? - http://www.junkyard.fi/Product.aspx?ProductId=41306&ProductDetailId=293024
cruiseri...eiku mitä?
punkrico
2
332
Vastaukset
- DRW51
Toi on aika jees cruiseri. Jos oisin sä ni ostaisin
- midgetcruise
Tilaa lautasi suomesta, saat varmasti nopeamminkin kuin hurreilta.
http://www.kanjon.net//product_details.php?p=2875
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512